Ensimmäinen yö oli ohi, ja kyläläiset heräsivät kauhuun. Valentiino oli hirtetty tietokonetuoliinsa kotonaan, häneltä ei löytynyt mitään epäilyttäviä tavaroita joten hän ei kuulunut mafiaan. Myöhemmin päivällä huomattiin ettei kylän bussi ole liikkunut päätepysäkiltään mihinkään. Järkytyksekseen kyläläiset huomasivat että kylän bussikuski Chibiwolf oli ammuttu istuimelleen.
mutta hei, nyt tiedämme että tässä pelissä on joko: A) SK B) Vig C) Mafia jolla oli extratappokillpaska (strongman) D) joku OP kolmannen osapuolen paska
- Chibiwolf sanoi pelaavansa tätä ensimmäistä kertaa, mutta pelaa helvetin hyvin. Yrittääkö mafia/SK seurata jälkiäni voittaakseen luottamuksen? Jos olet protown niin -
mutta hei, nyt tiedämme että tässä pelissä on joko: A) SK B) Vig C) Mafia jolla oli extratappokillpaska (strongman) D) joku OP kolmannen osapuolen paska
SNB, tru dat mutta ei varsinaisesti auta tällä hetkellä mafiajahtaamisessa, etenkin kun 7 fabbya äänestänyttä on elossa. Minun täytyy tutkia D1sen tapahtumia hieman jos saisin sieltä jonkinlaisia bandwagonin merkkejä.
maran käytös on ollut koko pelin aikana enemmän tai vähemmän epäilyttävää minun mielestäni aika söpöä että minua kuvaillaan ahdasmieliseksi silloin kun löydän jotain mahdollista johtolankaa
kaikkihan täällä epäilevät kaikkia jostakin
en äänestänyt ketään koska en halunnut hypätä mihinkään bandwagoniin, johtopäätöksiä oli aivan liian vaikea tehdä ja katos sitten perkele, hirtetty olikin kyläläinen!
zertap ja Kuju saattaa olla mafiaa, koska zertap puolusti Kujua aiemmin "bandwagon"-incidentissä. zertap äänesti aiemmin Valentiinoa, ja hän loppujen lopuksi myös kuoli. Pieni sivuseikka, saattaa olla juurikin zertapin syytä.
Mara on todennäköisesti pro-Town, niin kuin zertap jossain vaiheessa mainitsi. Varsinkin Kujun äänen jälkeen, epäilykset pois Marasta kasvaa Kujua kohtiin vielä enemmän. Unohtamatta zertapia. Niillä on jotain suurempaa takana, mark my words.
Koska Depator on edelleen hyödytön niin hän voi olla kolmas osapuoli eli ehkä joko narri tai murhaaja. En toisaalta tiedä voisiko hän olla tarkoituksella tälläinen jotta häntä epältäisiin narriksi vaikka onkin mafia. Joka tapauksessa ei ole kyläläisen käyttäytymistä tälläinen. Mindfangilta tullut isoja reaktioita niin hän voi olla turhautunut kyläläinen tai bluffaava mafia. zertap ja SNB päättivät ekan päivän hirtoäänillä niin ajattelin ensin että siinä voisi olla bandwagonia mutta nyt SNB pitää zertappia epäilyttävänä mikä ei ole kovin mafiatoverillista. Mutta laitetaas nyt näin:
eniten luulen että mindfang haluaa pelistä pois tai luulee muiden 'pilanneen' sen, täten seuraten fabbyn jalanjälkiä. jos näin on niin paskamaista käytöstä
ja mitä vittua lewder, nyt oli kyllä sinulta se paskamainen käytös
jos minä haluan tästä pelistä pois teen sen kyllä jotenkin muuten kuin hirtättämällä itseni missään en ole sanonut että peli on pilalla, päinvastoin pidän sitä nyt entistä jännittävämpänä
se, että aikaisemmin sanoin etten välitä voitanko vai häviänkö ei todellakaan tarkoittanut sitä että tämä peli on perseestä
aika söpöä että minua kuvaillaan ahdasmieliseksi silloin kun löydän jotain mahdollista johtolankaa
Mindfang wrote:
ja millä perusteella minä suunnittelin chibiwolfin tapon? tosi hyvät perustelut taas
kutsuin sinua ahdasmieliseksi ihan sen takia ettet ottanut huomioon useita näkökulmia tässä tilanteessa joita yleensä pro-town älyäisi
tiesitkö että sekaannus sekä skenaarion tekeminen on mafian ase? vetoan tässäkin aiempaan peliin missä tätä taktiikkaa käytettiin saadakseen helppoja hirttoja tehtyä
Mindfang wrote:
en äänestänyt ketään koska en halunnut hypätä mihinkään bandwagoniin, johtopäätöksiä oli aivan liian vaikea tehdä ja katos sitten perkele, hirtetty olikin kyläläinen!
riskejä täytyy tehdä D1 toisaalta ei sillä olisi ollut mitään väliä että mitä olisit äänestänyt kun fabbbyyy joutui kuitenkin hirteen
Mindfang wrote:
ja koska minulla ei ole mitään salattavaa:
Väitän olevani: Townie
mitääääääääää vittua nyt taas
olet kyllä outo kaveri, mikäli olet mafia niin on myös pannari
täällä on tosin niin paljon uusia pelaajia jotka saa itsensä tekemään helvetin typerää paskaa, en tiedä edes mitä ajatella
ja oi kyllä, otin huomioon näkökulmia päätin vain laittaa muut näkökulmat syrjään, ne joita en tilanteessa näe/nähnyt todennäköisenä
paljon olet puhunut mutta en näy suurinta osaa antamistasi tiedoista hyödyllisinä esim. "joukossamme on mahd. tämä ja tämä rooli koska tuplatappo" on vain faktojen latomista pöytään
spekulointisi olivat ok mutta kuka tahansa voi esittää kyläläistä tai kylän puolella olijaa varsin helposti, kuten on aikaisemmin jo tullut ilmi
skenaarion tekeminen, sekaannus? voisitko selventää? en nimittäin käsitä yhtään että mitä ajat takaa, saati sitten sitä mahdollisuutta että olisin tarpeeksi ovela saadakseni mitään tuontapaista aikaiseksi
kukaan ei pakota ottamaan riskejä jos niitä ei halua ottaa ja nimenomaan, äänelläni ei ollut enää siinä vaiheessa mitään väliä! miksi se NL on nyt sitten niin iso juttu?
huomioni kiinnittyi myös siihen miten syytät minua ahdasmieliseksi ja oudoksi, ja kun toin ilmi epäilykseni ensi kertaa ensimmäinen vastaus oli "mitä vittua nyt taas", ikään kuin sinua ei kukaan saisi koskaan kyseenalaistaa mistään
ei tarvitse olla butthurt vain siksi että ihmiset eivät sano mitä sinä haluat
Mara selvästi yrittää provosoimalla saada pakkaa entistä sekavammaksi. Mahdollinen mafia. Mindfang sinuna yrittäisin olla provosoitumatta koska mafia vain hyötyy tosta sun käytöksestä ja sitähän sinä et halua kun kerran väität olevasi townie.
Furry faggot waiting to be released from the closet
esim. "joukossamme on mahd. tämä ja tämä rooli koska tuplatappo" on vain faktojen latomista pöytään
onko tämä sinun mielestä huono asia? etenkin uudet pelaajat tulevat hyötymään näistä faktoista tottakai jos haluat, voin korjata tuon ja sanoa että tuon tuplatapon teki narri koska NSA ja illuminati
Mindfang wrote:
spekulointisi olivat ok mutta kuka tahansa voi esittää kyläläistä tai kylän puolella olijaa varsin helposti, kuten on aikaisemmin jo tullut ilmi
no shit, sanoo townieta claimannut
Mindfang wrote:
skenaarion tekeminen, sekaannus? voisitko selventää? en nimittäin käsitä yhtään että mitä ajat takaa, saati sitten sitä mahdollisuutta että olisin tarpeeksi ovela saadakseni mitään tuontapaista aikaiseksi
1. katso jokaisen pelaajan erilaiset kommentit muita pelaajia kohtaan 2. löydä toveri joka on kyläläisille hyödyksi ja approved by pelaaja 3. ammu hänet 4. syytä pelaajaa 5. ??? 6. PROFIT!!!!
ja tulee toimimaan vielä paremmin kun powerroolit tulevat peliin
Mindfang wrote:
ja nimenomaan, äänelläni ei ollut enää siinä vaiheessa mitään väliä! miksi se NL on nyt sitten niin iso juttu?
legit pointti, perun sanani tässä
Mindfang wrote:
huomioni kiinnittyi myös siihen miten syytät minua ahdasmieliseksi ja oudoksi, ja kun toin ilmi epäilykseni ensi kertaa ensimmäinen vastaus oli "mitä vittua nyt taas", ikään kuin sinua ei kukaan saisi koskaan kyseenalaistaa mistään
mikäli viittaat roleclaimiisi, en ole ainoa joka on ihan ihmeissään siitä
Blizzardouz wrote:
Aika hätäinen roleclaim Mindfangilta
Static Noise Bird wrote:
Jaa.
Aika kehnoa.
Lewder wrote:
Mitä helvettiä nyt taas
haluatko kenties kertoa että minkä takia tämä roleclaim tuli yhtäkkiä? mikäli oikeasti olet townie niin mafia ei enää edes yritä tähdätä sinua ja nyt on isompi mahdollisuus että mafia osuu powerrooliin, nice
ei sillä etten minä kussut omaa roleclaimia, I'll give you that kun piti mennä leikkimään tuon Miankin kanssa
Lewder wrote:
ei tarvitse olla butthurt vain siksi että ihmiset eivät sano mitä sinä haluat
Täytyy myöntää että en tiennyt mikä on Vig ennen tuota Maran "faktojen latelemista", joten kiitos niistä faktoista. Nyt olen lukenut sitä wikiä ehkä vähän liikaakin.
aika söpöä että minua kuvaillaan ahdasmieliseksi silloin kun löydän jotain mahdollista johtolankaa
Mindfang wrote:
ja millä perusteella minä suunnittelin chibiwolfin tapon? tosi hyvät perustelut taas
kutsuin sinua ahdasmieliseksi ihan sen takia ettet ottanut huomioon useita näkökulmia tässä tilanteessa joita yleensä pro-town älyäisi
tiesitkö että sekaannus sekä skenaarion tekeminen on mafian ase? vetoan tässäkin aiempaan peliin missä tätä taktiikkaa käytettiin saadakseen helppoja hirttoja tehtyä
Mindfang wrote:
riskejä täytyy tehdä D1 toisaalta ei sillä olisi ollut mitään väliä että mitä olisit äänestänyt kun fabbbyyy joutui kuitenkin hirteen
Mindfang wrote:
ja koska minulla ei ole mitään salattavaa:
Väitän olevani: Townie
mitääääääääää vittua nyt taas
olet kyllä outo kaveri, mikäli olet mafia niin on myös pannari
täällä on tosin niin paljon uusia pelaajia jotka saa itsensä tekemään helvetin typerää paskaa, en tiedä edes mitä ajatella
pitää aamulla tutkia asiaa paremmin
Milläs perusteilla minusta nyt mafiaa revitään? Jos näen sinut epäilyttävänä siksi että johdattelet peliä mieleiseesi suuntaan tekee minusta mafian?
Muutenkin miten Mindfangilla on minun sijaani pelissä osaa taikka arpaa?
tl;dr tuntuu hyvin vahvasti siltä että Mara yrittäisi saada syytöksiä Mindfangiin sillä verukkeella että hän teki hätäisen roleclaimin. Voihan Mindfang olla mahdollinen mafia tai mikävaan mutta Maran reaktio oli aika vahva Mindfangia vastaan.
Uskon Maran olevan kyläläisten puolella ( tai pelaavansa mafia roolinsa hyvin) Epäilykseni tällä hetkellä = Mindfang, Lewder ja zertap Mutten uskalla vieläkään ääntäni antaa kun näin paljon aikaa jäljellä.
Static Noise Bird wrote:
:< Paska tekosyy.
Paskat tekosyyt on kivoja, en ole aktiivinen tänä viikonloppuna koska olut kutsuu :3
zertap ja Kuju saattaa olla mafiaa, koska zertap puolusti Kujua aiemmin "bandwagon"-incidentissä. zertap äänesti aiemmin Valentiinoa, ja hän loppujen lopuksi myös kuoli. Pieni sivuseikka, saattaa olla juurikin zertapin syytä.
Mara on todennäköisesti pro-Town, niin kuin zertap jossain vaiheessa mainitsi. Varsinkin Kujun äänen jälkeen, epäilykset pois Marasta kasvaa Kujua kohtiin vielä enemmän. Unohtamatta zertapia. Niillä on jotain suurempaa takana, mark my words.
Jos en väärin muista mun ääni oli kujussa suurimman osan ajasta d1.... Äänesti fabbyytä enimmäkseen siksi, että se sekoili ihan liikaa + sainpahan päivän päätettyä.
olin aika äkkipikainen eilen, osaan yleensä varsin aggressiivisesti vastata syytöksiin mikä heti tekee minusta epäilyttävän. pahoittelut siitä.
menköön roleclaim nyyppäilyn piikkiin, ajattelin sen olevan hyväkin sauma kun olin jo valmiiksi niin syvälle sekaantunut asiassa ja townieuteen jo epäsuorasti viittasinkin puheillani ajattelin tuon claimin tehdä jossain vaiheessa kuitenkin
en nähnyt sitä itse niin hätäisenä tbh mutta kai se joillekin siltä tuntui sitten niin
Mara wrote:
mikäli viittaat roleclaimiisi, en ole ainoa joka on ihan ihmeissään siitä
ja pannarin viestissä mainittuun maran aggressiivisuuten liittyen annettakoon nyt sen verran myöten että minä itse kyllä lisäsin kerosiinia liekkeihin ja vastasin ihan yhtä hyökkäävästi, mikä sai meistä molemmista irti rajuja reaktioita sitä ei minusta voi tällaisessa väittelyssä aina estää kun sentään syytellään toisiamme
ihan hyväksi se minusta oli kuitenkin, muutkin saivat matskua omille ajatuksilleen
Ei ääntä (9) - Braile, Fungnub, Mara, zertap, Pannari, Kuju, Lewder, Depator, Blizzardouz
Muuta: Mara väittää olevansa Townie Mindfang väittää olevansa Townie Mindfang on saanut ensimmäisen varoituksen (vaikka nyt olikin typo niin ei editoida niitä postauksia)
Mianki - ollut aika hiljaa, paha mennä sanomaan yhtään mitään Static Noise Bird - ei mitään epäilyttävää so far Mindfang roleclaim out of fucking nowhere, Mindfucked Braile - aika hiljakseen ollut, ei sen erikoisempaa Fungnub - inaktiivinen Mara - aktiivisesti pelissä mukana, en lähde vielä sanomaan sen enempää zertap - analysoi ja kyselee tiuhaan tahtiin, todella epäilyttävää Pannari - nothing special Kuju - epäilen edelleen, ei mitään uutta silti Lewder - ei mitään erikoista Depator - inaktiivinen
Also tää on niin ez game mafialle. Jo 3 townieta kuollut koska helvetin turhat äänet fabbyylle. Tämän lisäksi porukka niin inaktiivista
Mianki - Recently vähän AFK, epäilyttää Static Noise Bird - SNB käyttäytyny ihan mallikkaasti, ei viel mitää epäilyttävää Mindfang - Mikä vittu oli toi roleclaimi Braile - Braile on vähä hiljanen ollut recently Fungnub - sano nyt vittu jotaki Mara - hyvin aktiivinen pelissä & kyselee paljon ja antaa paljon mielipiteitä ulos, mahdollinen mafia zertap - Sama kuin Mara mutta ei yhtä aggressiivinen Blizzardouz - nothing special Kuju - En näe Kujulle vielä paljoa epäilyjä Lewder - Lewder on ollut ihan normaalin aktiivinen pelaaja Depator - ei helvetti Depator
kiva pannari että rupesit jakamaan mielipiteitäsi tarkemmin, mutta tätä kohtaa en ymmärrä;
Pannari wrote:
Mara - hyvin aktiivinen pelissä & kyselee paljon ja antaa paljon mielipiteitä ulos, mahdollinen mafia
ymmärrän kyllä että mitä ajat takaa tällä parin edellisen viestisi perusteella, mutta I'll tell ya; korkea aktiivisuus ei ole ikinä paha asia mafiapelissä - ei ikinä.
meidän ongelmana on yksinkertaisesti että kaikki pitää turpansa kiinni ja sen takia me emme etene tässä. pahimmassa tapauksessa epäaktiivisten seassa on mafia joka ei uskalla puhua pelkäen että plöräyttää jotain tyhmää; tämän takia meidän täytyy saada heidät puhumaan - muuten protown tulee häviämään