forum

Ouwehoer / Praat hoekje

posted
Total Posts
399
show more
GladiOol

Eddycted wrote:

TAAAAAAART!
DessaChan
Symbolic
hoi
Lesjuh
EEJSWA BITCHES!!!
GladiOol
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Remco32

Kijk es wat ik op upppy vond :D
GladiOol
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Wojjan
Ditto
GladiOol

Wojjan wrote:

Ditto
Ik krijg betere rol, ik moet eerst nog een zombie worden, hiervoor veel coowlere rol D:
hawkzor
Ek kan wel verstaan wat hier angaan

Afrikaans ~ Nederlands :P
GladiOol
http://familyfortgens.hyves.nl/album/16 ... 86/0/weN5/

Kijk 's aan, ik heb zozozofun gevonden.
Henkie
BLALBALBALBLABLABLALBALBLLAB zeg s wat hier weeeeer, tis al weer bijna 2 weekies geleden enzo
onderwerp: COOKIES

have fun, DISCUSS enzo hyper
GladiOol
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Remco32
Gladi met een animu avatar?
Iemand die het aan peppy durft te vragen dan?
Henkie
Ik wil het best aan peppy voorstellen, maar ik denk niet dat hij daar over gaat, volgens mij is dat phil's werk.

Maar als we een eigen board krijgen hebben we wel een moderator nodig, ik stel Wojjan voor :P

Nederlands en Belgisch mixed board dus, like duh
Remco32
Ik zeg: cake met kerstmuts wanneer het bijna kerst is
Of sinterklaas mijter hoed ding nu al.
Iemand goed met paint?
Wojjan

HenkieBP wrote:

ik stel Wojjan voor :P
*Wojjan zo vereerd
Zo'n mixed board is uiteindelijk een logisch gevold, ik denk zelfs dat een Afrikaanse topic zou passen. Daar droppen we dan Lucidity en hawk, en sluiten ze op :3. Ik zou eigenlijk best wel mod willen zijn, maar om die domme hollander/belg moppen en vooroordelen opzij te schuiven vind ik dat we ook een nederlander moeten hebben. Het grote probleem is tijd.
nu ja, 't is nu niet dat ik ook maar iets anders doe dan op de PC tokkelen.. maar met die examens....

Oh fuck latijn. te veel getokkeld.

Also: Kerstmuts > meijter.
Remco32
Also: Belg
Wojjan
Ik hou ook van jou. Heel erg veel.
GladiOol
Ik niet van jou, tot dat je een board voor ons regelt <3
nooodl_old
Ik doe het wel!

j/k wojjan doet het
Henkie
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
GladiOol
Henkie, je avatar is poep :[ Ga nu maar board regelen <3
Henkie
Mijn avatar is dikke win dus HOU JE BEK JONGUH! OF MOET IK DIE ROOIE ERBIJ HALUH? enzo
nardii
Ik vind "lulz" nog steeds een leuk woord. "Ik doe het voor de lullen"

En dan maken sommigen er ook nog "lul" van...
GladiOol
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Wojjan
GLADI, STA OPEN VOOR ANDERE DINGEN OF IK MODKILL U DE SECONDE DAT WE EEN EIGEN SOEPBORD HEBBEN
Wojjan
Double post want ik ben stout.
De manier om een eigen board te krijgen is deze thread volspammen. All die soepborden hebben language threads van 15+ paginas.
SPAMMEN ALS DE BEESTEN!
Remco32
Moet het er wel een beetje serieus uitzien he ;)
GladiOol
Waarom? Zo is 't coowler
Wojjan
inb4spammen
GladiOol
Spammen is tegen de regels, dus laten we hier voortaan intellectuele gesprekken houden over boeiende onderwerpen als de monuculaire samenstelling van het 'huisje van slak'
Wojjan
1-sqrt(5)
/thread
Henkie
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
GladiOol
Ik ook niet eerlijk gezegd.
Ik probeer gwn dit ding vol te kijgen tot we een eigen board hebben.
Remco32
Kaas is lekker
Henkie
I like cute girls.
Celestral
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
GladiOol
Het is flauwe moppen tijd!

HET IS GROEN EN HEEL VROLIJK
SPOILER
SLALALALALALALALALA
livender
een dopert!

hier nog een
Nou hoe doe je een Olifant in een koelkast?
show more
Please sign in to reply.

New reply