cześć jarzynko c:
Lizałbym jak cukier. ;A;DarkStoorM wrote:
Arbuz, to sama słodycz.
jarzyna wrote:
GOOOTOOOORIIII! Ściągaj majty, będziemy się ruchać.
Dla mnie największym problemem w HR jest wysokie OD (9 lub wyższe). Jeśli masz problemy z AR radziłbym poćwiczyć najpierw na AR wyższym niż 10 (AR 10.3, czyli AR9+DT), przynajmniej ja tak zrobiłem i z AR10 żadnych problemów nie mam. Mapę HHR mogę fcnąć nawet za 1 podejściem jeśli nie ma schowanych notek/dziwnych patternów, chociaż oczywiście zdarzyło się grać mapy po 50-100 razy. Więc po prostu ćwicz jak najwięcej, w końcu się przyzwyczaisz.Tidek wrote:
Do HD+HR prosów.
Ile wam zajęło czasu do przystosowania się z AR 9 -> AR 10? Uczycie się mapy przed FC czy już od razu jesteście w stanie zobaczyć gdzie są double/triple tapy i streamy?
Właśnie uznałem że to będzie dla mnie najlepsza kombinacja modów, tylko AR 10 mi w tym bardzo przeszkadza (na AR 8-9 z OD10 nie mam problemów).
Wbiłem sobie 2 topki z HD+HR ale musiałem się uczyć mapy z 1,5h-2h na no failu bo kompletnie nie widziałem gdzie się pojawiają triple i streamy. (co i tak mi się nie udało zapamiętać wszystkich i dochodziło często do "spamowania" na pałę (tons of 100s) i fartownych FC).
Approach Rate - prędkość pojawiania się i znikania kółek. Później się pojawiają, szybciej znikająFix'd
AR10,8 aka AR12 (AR 9/10 + HR + DT) - najszybsze.
;_;AmaiHachimitsu wrote:
Approach Rate - prędkość pojawiania się i znikania kółek. Później się pojawiają, szybciej znikająFix'dAR10,8 aka AR12 (AR 9/10 + HR + DT) - najszybsze.
Fix'd
faworyzuje Acc(tutaj nie mam nic przeciwko) ale za mało zwraca uwagi(za małe przeliczniki lub ich brak ;W; ) na poziom mapy <-that's whyTidek wrote:
Ten system PP jest serio zje bany, zrobiłem 2 HRHD na insanach - pp +10, teraz 2 HDHR na trudniejszych hardach - pp +25. mind fuck
Ale jak to się tyczy HR? Bo HR "powiększa" te statystyki, lecz jak to wtedy sprawdzić?Marcin wrote:
Ah ta podnieta ww wrócił omgomg.
OD - Overall difficulity - czas pomiędzy którym możesz kliknąć kółko i dostaniesz 300. Im większe OD tym dokładniej w rytm musisz kliknąć by otrzymać 300.
By sprawdzić edytuj piosenke, i song setup > difficulity
Chyba ze komuś się zechce wstawić tabelki, które podobno krążą po forachTidek wrote:
Zaraz będzie dyskusja na 2 strony o tym jak HR i DT wpływają na AR, CS i OD. : D
To jak w końcu jest?Tidek wrote:
Amai pomyliłeś się co do AR :<
Chodziło po prostu o to że Amai napisał że HR zwiększa AR o 1, a tak naprawdę zwiększa o 2,8. (tak można wywnioskować z tej tabelki).r0ck wrote:
To jak w końcu jest?Tidek wrote:
Amai pomyliłeś się co do AR :<
I takie pytanie: Lepiej od razu uczyć się AR10 czy może stopniowo? 8-9-10? Bo ja na razie nawet 9 wcale nie ogarniam.
bo tak jestr0ck wrote:
Ale z tabeli wynika też, że AR7 + HR daje AR 9.8 czyli już dużo ponad 9 i prawie 10. A wszystkie AR 8+ z hardrockiem dają już AR10.
I ogólnie, że AR8+HR jest trudniejszy niż AR8+DT.