here we go http://puu.sh/1gSRX
Not bad either =)FunnyBalZ wrote:
What about beatmap?Mikarunoel131 wrote:
I love the song
Dont think that this is a problem. 9 ARMikarunoel131 wrote:
Not bad either =)
I make a little mod
General:
Crush
this looks good to me Only some overlaps could be avoided like this at 00:43:265 http://puu.sh/1had2
and like this at 00:59:00 . Maybe make it like this ? http://puu.sh/1haek
Hope I helped you out ^^ Good Luck
Distance snap was switched on. Some suggestions fixed. Thanks for mod.Mikarunoel131 wrote:
General:
Please watch your spacing in the Normal difficulty. It is really crazy sometimes. Just let distance snap in your edit on.
For better grid press g. Just try it and you will see
Normal
first : please try to avoid overlaps like this : http://puu.sh/1h9AJ
00:11:024 Start combo from 1 to 4. Maybe make it more like this ? http://puu.sh/1h9Gc
Do not forget if you change something to make the spacing correctly at the next combo again.
00:24:127 put three correctly where combo 1 was befor. Than let it look like this http://puu.sh/1h9Iq ^^
00:33:093 put combo 1 higher to avaid overlap
00:41:024 put combo 1 more in the middle. It is better to play than for beginner. Also why not try it like this ? http://puu.sh/1h9M8 Go to edit and click there rotate by. Than rotate it until it is like that =)
00:48:955 avoid these overlaps http://puu.sh/1h9SQ by moving the sldier in another way. Also end of slider is red. There is no need for that.
01:06:196 start there ? You do not follow his voice like it is now Or start at the red line 01:05:334 to follow his voice
01:14:472 change the slider a bit to make it like this ? http://puu.sh/1h9X6
01:19:300 a bit confusing to play for beginner. Do not put that combo inside of the slider from befor.
01:20:334 put it more like this to avoid overlap http://puu.sh/1ha0J
01:31:024 make it a bit more round =)
01:33:783 ^
01:55:852 new combo
02:12:403 ^
02:14:127 delet new combo
02:16:541 new combo
02:45:507 new combo
02:46:886 ^
02:48:955 combo 1 until 4 Make something else instead of stack them. maybe like this ? http://puu.sh/1haaj
02:50:334 new combo
Hope I helped you out ^^ Good Luck
From Wiki:Nyquill wrote:
I need to point this out before I mod (so don't kudosu this post).
Crush is DEFINATELY an insane. You need TWO non-insane diffs to get a mapset ranked (unless the rules changed the last time I checked them). Unless I am mistaken you need one more diff before this can be a completed mapset.
Your map is awesome though.
Mapsets must have at least two osu! standard or Taiko difficulties, one of which must be an Easy/Normal level. It is possible for Marathon difficulties to have only 1 difficulty, but it must be named Marathon for the BSS to allow the submission to pending.
They did change it. Well then brb while I recheck the rules (go figure, the last time I checked them was 6 months ago).FunnyBalZ wrote:
From Wiki:Nyquill wrote:
I need to point this out before I mod (so don't kudosu this post).
Crush is DEFINATELY an insane. You need TWO non-insane diffs to get a mapset ranked (unless the rules changed the last time I checked them). Unless I am mistaken you need one more diff before this can be a completed mapset.
Your map is awesome though.Mapsets must have at least two osu! standard or Taiko difficulties, one of which must be an Easy/Normal level. It is possible for Marathon difficulties to have only 1 difficulty, but it must be named Marathon for the BSS to allow the submission to pending.
00:11:024 (1,2,3) - вот сколько не пытаюсь играть начало, не могу его выбить правильно. То есть, вроде как флоу на карте хорошее, но в самом начале его ещё нет, чтобы попасть в этот паттерн. Как вариант, можно начать не с кантдауна, а, например, со спиннера, или поставить перед этим всем несколько нот или слайдеров, думаю, это улучшит восприятие.Слайдер поставил, а эти ноты стакнул
В целом, карта очень хороша, и не человеку моего уровня её смотреть ¯\_(ツ)_/¯.я потек
Can't get it, sorry. Sliders reworked.Static Noise Bird wrote:
(ingame modreq~)
[squeeze]
00:26:196 (2) - Make this curve to better to wrap the next circle (not a perfect example, but little example here: http://puu.sh/1hGgT)
01:11:369 (1) - Please make symmetrical
01:31:024 (1) - Same as above, or just prettier in other ways
01:42:058 (1) - Same as above
Done.[Dellirium] wrote:
[Normal]
00:38:610 (1,1) and so on - не могу быть увереным, но гайдлайны в RC учат делать в изи и нормалах более большое расстояние, потому что новичкам сложно искать курсор после завершения спиннера. Наверно они правы. Сделай везде хотя бы как в 01:22:748 (1,1).
Поздравляю с шестисотой кудосой-Bakari- wrote:
hi-hi.
got pm request from you. going to give quick opinion because map isn't finished yet
[General][Crush]
- тэги такие пустые. Добавь туда имена участников группы, гостевого маппера и название альбома (наверно)
- disable countdown :/ sounds unfitting to me
- Скоростей много и смены скоростей не очень-то ощуаются. Не меняй скорости из-за малейшей смены тональности. Вообще не меняй, за исключением ЯВНЫХ частей, где надо замедление.
Не хочу их трогать пока- названия дифф тоже в человеческий вид приведи. Это инсэйн.
Их тоже- Your HP drain is bad and you should feel bad. Добавь к ХП дрыну пару делений. Уж слишком он маленький.
+1 для пробы- 00:15:852 (5) - реверс закрыт. Это анранкбл. ВСе реверсы должны быть четко видны, а этот закрыт трехсоткой :<
поправил- 00:45:679 (7,1,2) - когда они одного цвета, создается впечатлинее такого затяжного паттерна. И оно не очень. Разноцветнее сделай :V А то комбо цвет с синего на такой же синий не ок.
Был какой-то баг, который был связан с заменой цветов комбо и их количества- 00:48:093 - а не нужен ли тут бит по вокалам?
нужен
- Вот это замедление по вокалам вообще не очень. Мне кажется, что длинные слайдеры подошли бы лучше, чем вот эти странные и нечитаемые замедления.- 01:44:990 (1,1) - посоны не одобрят. Двойные спиннеры вообще не очень играются.
это инсейн; тем более, слайдеры достаточно длинные- 01:54:472 (2,3,5) - реверс прикрыт, и его не видно, а это не есть ранкбл.
исправил
Если короче, то зеленый лес можно было бы и вырубить.
В большинстве своем, этот "зеленый лес" предназначен для хитсаундов. Новый способ меня не прет, создавать кастомные наборы из стандартных хитсаундов я тоже считаю глупым и нечитаемым.
Sorry, but all of your timing sections are the same as the prev.BeatofIke wrote:
[fL's squeeze]
00:11:024 (1,2) - Fix this spacing! It's not consistient.
00:35:161 (1) - Stack this slider with 00:35:161 (1).
00:35:161 (1) - Very strange slider.
00:35:161 (1) - Shorten this spinner so the next note is not instant. Noivce players needs more time to react.
01:46:886 (1,2,3,4) - Make this pattern a square.
01:46:886 (1,2,3,4) - Same as 00:35:161 (1).
296,296,25161,6,0,B|364:284|368:216,2,100
288,216,26196,2,0,B|256:168|192:164|132:200|140:272,1,200,2|2,0:0|0:0,0:0:0
220,264,27230,1,0,0:0:0
280,280,88265,6,0,B|232:328|176:296,1,100,2|2,0:0|0:0,0:0:0
216,224,88955,2,0,B|264:176|320:208,1,100,2|2,0:0|0:0,0:0:0
368,256,89645,2,0,B|408:208|368:144,1,100,2|2,0:0|0:0,0:0:0
176,188,172403,2,0,B|208:212|260:204|280:160,2,110.499994941712,0|2|0,0:0|0:0|0:0,0:0:0
216,132,173265,1,2,0:0:0
256,76,173438,2,0,B|224:52|172:60|152:104,2,110.499994941712,0|2|0,0:0|0:0|0:0,0:0:0