ffffffffffffff- stop derailing that thread about coddles if coco or not
it's written gladi dammit (and fuck I don't understand a single word of dutch )
it's written gladi dammit (and fuck I don't understand a single word of dutch )
Ga deze thread eens heel gauw uit met je zogenaamde humorsilmarilen wrote:
nee maar even serieus.
wie is GladiOol?
NOOOO Q_Q Why are you leaving? -SERIOUS REASON- (engels zodat iederen het snapt)GladiOol wrote:
No \:D/
SkyDevil wrote:
NOOOO Q_Q Why are you leaving? -SERIOUS REASON- (engels zodat iederen het snapt)GladiOol wrote:
No \:D/
GladiOol wrote:
Neuj, BATs regels en community zijn gwn algeheel kut. Stiekem hou ik wel van jullie hoor, popjes :33
Jij bent echt niet goed wijs. Zal niet de enige keer zijn dat jij ergens gebanned wordt. Kom je dan elke keer terug? gezellig!GladiOol wrote:
pariaids
ik blijf toch voor een week want ik ben een week banned in mn favoriete urban terror server omdat de admin tegen me ging ragen toen ik 'm kk hard ownde met mesje en hij zei: ''YOU DIDN'T TOUCH ME WTF IS THIS'' of iets in die context, waarop ik zei ''BUT YOU MAY TOUCH ME THOUGH, IF YOU KNOW WHAT I MEAN''.
Admin was boos. \:D/ iedereen haat mij
Fuck niet met mijn gratis pc... Zolang ik beter ben dan jij mag je er niets over zeggen o/Epic Darunia wrote:
die video is de shit!
wel neppe pc
.... volgens mij ben je zojuist gepwnd door gladiGladiOol wrote:
Fuck niet met mijn gratis pc... Zolang ik beter ben dan jij mag je er niets over zeggen o/Epic Darunia wrote:
die video is de shit!
wel neppe pc
je tranen maken gladi sterkerEpic Darunia wrote:
:cry:
wtfSynchrostar wrote:
Misschien willen we dat wel~
Wojjan wrote:
image
sterk jong
daar heb je hem ↑ weerWojjan wrote:
telefoon = afkLesjuh wrote:
wel op osu! forums posten maar niet antwoorden op whatsapp, ga eens deaud.
ik ben nog steeds banned wat is dit voor meuk, dit is al meer dan een week terug.GladiOol wrote:
pariaids
ik blijf toch voor een week want ik ben een week banned in mn favoriete urban terror server omdat de admin tegen me ging ragen toen ik 'm kk hard ownde met mesje en hij zei: ''YOU DIDN'T TOUCH ME WTF IS THIS'' of iets in die context, waarop ik zei ''BUT YOU MAY TOUCH ME THOUGH, IF YOU KNOW WHAT I MEAN''.
Admin was boos. \:D/ iedereen haat mij
GladiOol wrote:
Jongens eigenlijk miste ik osu! best wel en ik wil eigenlijk helemaal niet weg (((
Zijn wij zo erg dan? =(GladiOol wrote:
straks heb ik een permanente ban ): zit ik hier voor altijd met jullie oh god de gedachte alleen al DDDD: