forum

Suomen Mafia IV - [GAME OVER]

posted
Total Posts
623
show more
Sutsuka
Olisiko SK valmis yhteistyöhön?
Mara
Siitä minä en tiedä. Hän tosin hyötyisi enemmän, jos mafia on edelleen elossa - ja sen takia ei välttämättä haluaisi tehdä yhteistyötä.
Sutsuka
Totta tämä. Ei kuitenkaan tiedetä montako mafisoa on vielä jäljellä.
Mara
Pidetään oletuksena, että heitä on yksi tai kaksi jäljellä. Kolme kuulostaisi jo liian overpowered.
Sutsuka
Samaa minäkin ajattelin.
Mara
Ajatellaan sitten tällä tavalla.

Tässä ovat kaikki elossa olevat pelaajat:
Mianki
LunaticMara
Sutsuka
Derpator
Mukku
Mizukibull
Lanttu
Nunuru

Nämä pelaajat ovat epäaktiivisia:
Derpator
Mukku
Mizukibull
Lanttu

Nämä pelaajat ovat aktiivisia:
Mianki
LunaticMara
Sutsuka
Nunuru

Jos Nunuru hirtetään, Lanttu modkillataan, Derpator ammutaan ja joku murhataan, meillä olisi jäljellä tälläinen porukka:
Mianki
LunaticMara
Sutsuka
Mizukibull
Mukku
-1 pelaaja

Mikäli Lanttu, Derpator ja Nunuru eivät ole mafioita eikä vig/SK osu mafiaan, olemme hävinneet pelin. Meidän on pakko osua mafiaan tässä vaiheessa.
Mara
Mutta jos on vain yksi mafia jäljellä, niin olemme sitten vain LyLossa (Lynch or Lose).
Sutsuka
.
anadia
Koska yleisön mielestä on epäilyttävää miten haluan Maran niin kovaa pois pelistä. :x
Lanttu
*kyynel*

Minusta Mara on silti paljon epäilyttävämmän oloinen kuin Nunuru. Mutta ippe nyt vauhtia siellä.
Mianki
Öö jos sk/vig ampuu/murhaa narrin, niin voittaako narri silloin? Koska jos se voittaa niin eihän sitä silloin kannata ampua
Mara
Tämä on vain lähinnä minun näkemys, mutta Nunurun hyökkäys tuntuu olevan suunniteltu etukäteen. Syy tähän on jo mainittu pari kertaa (katso esim. Miankin postaus).

En näe tällä hetkellä epäilyttävämpää henkilöä around.
Mara

Mianki wrote:

Öö jos sk/vig ampuu/murhaa narrin, niin voittaako narri silloin? Koska jos se voittaa niin eihän sitä silloin kannata ampua
Ei voita, narrin tavoitteena on tulla hirtetyksi. Jos hänet ammutaan, hän ei voita.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Nunuru (1) - LunaticMara

Ei ääntä (6) -Mianki, Sutsuka, Derpator, Mukku, Mizukibull, Nunuru

Muuta:
Nunuru väittää olevansa juoppo
LunaticMara väittää olevansa tohtori
Mizukibull väittää olevansa pizzanpyörittäjä
Hirtto neljällä äänellä

Modkill: Lanttu (kyläläinen) - Kolmas päivä (Onnettomuus)

~
Mara
Eli Derpator on mahdollinen narri tai mafia.

Nunuru on mahdollinen mafia.
Mizukibull
Minua edelleen mietityttää miksi Mara on vielä elossa vaikka roleclaimasi lääkärin...
Sutsuka
.
Mara
Kukaan ei tuskin enää uskoa minua täysin. Tämä menee tosin mafian piikkiin, kun yrittävät tappaa minusta luottamuksen.
Mara
uskoa -> usko

herra jumala
Mukku

Sutsuka wrote:

Siitä on tullut jo monia kysymyksiä ja esitin itse jo yhden tekniikan.
Tämä on voinut olla vain mafian/sk:n yhteisten ajatusten välinen strategia saada mara näyttämään epäilyttävältä.
Voivat tappaa muut ja kylä tappaisi (mahdollisen) tohtorinsa.
Mie kyllä kerroin jo tämän hienon tekniikan jo reilusti ennen Orkelin hirttoa ja Maran hengissä säilymistä mutta ei kukaan vissiin ymmärrä Mukkua.. Ja sitten huudetaan että Mukku on ihan epäaktiivinen. Stna :(
Sutsuka
Aijjjjjjaa
Sutsuka

Mukku wrote:

Niin entä kun Mara ei kuolekkaan kun hirteen joutuu joku muu? Ajatellaanko että Mara onkin mafia? Entä jos mafia olettaakin niin että me oletamme että Mara on mafia ja äänestetään Mara hirteen sillä aikaa kun mafia voikin tappaa jonkun muun?
Tuossahan se tulikin.
Kun kerran ideoita pukkaa niin puhu toki enemmän. >:
Depator
Entä jos minä oletan että te olettekin narreja ja mafioita ja koko homma on vain minun päässäni ja teitä ei ole olemassa ja oikeasti minä makaan koomassa jossain tutkimuslaitoksessa.
Äänestys: Sutsuka
Sutsuka
.... Menenkin tästä suihkuun.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Nunuru (1) - LunaticMara
Sutsuka (1) - Derpator

Ei ääntä (5) Mianki, Sutsuka, Mukku, Mizukibull, Nunuru

Muuta:
Hirtto neljällä äänellä

~
Mara
Derpator, mitä jos olisit hiljaa tai sanoisit jotain järkevää?
Mukku
Nonni. Derpator ei ole kyllä enää mistään näkökulmasta "pro-town"(käytänkö oikein??). Ihan hienoa olisi jos vig/SK hänet ampuisi.
Mianki
Joo, kannatan tätä myös. Ei ole postannut mitään mikä olisi hyödyttänyt kylää.
Depator
stna! Olin oikeassa fishiestä mutta minua ei näemmä uskottu.

LunaticMara puhuu paljon ja kyselee, mahdollinen SK joka etsii uhreja ja manipuloi ihmiset hirttämään syyttömiä

Sutsuka Kylän oma "salapoliisi", en osaa epäillä mitään

Mukku Hänestä en tiedä paljoakaan, mutta uskoakseni voisi hyvinkin olla viimeinen mafioso, kannattaa minun tappamista vigin/SKn toimesta..

Mianki Kannattaa myöskin minun tapattamista ilman järkeviä syitä

Nunuru Epäaktiivinen ja vähäpuheinen, voisi olla tohtori

Mizukibull Myöskin epäaktiivinen ja vähäpuheinen, voisi olla vig.

Mara väittää olevansa tohtori mutta häntä ei ole vielä tapettu ja se voisi hyvinkin olla harhautus ja Mara olisikin oikeasti itse SK..

Peru ääni: Sutsuka
Äänestys: LunaticMara
anadia
Olen kyllä vähemmän puhellut tässä, mutten kyllä epäaktiivinen ole.

Mara on edelleen epältyni.
Mianki
Hmm tuli teoria mieleen että jos derpator on tekeytynyt narriksi jotta voisi olla rauhassa sk/vig/mafia. Tällöin kaikki vain sanoisivat että "derpa on narri" eivätkä ajattele häntä sen enempää. Nyt kun katsoin tätä läpi derpa postasi ekana päivänä vain 3 kertaa ja muinakin päivinä hyvin vähän. Tää olisi aika ovela juoni jottei epäiltäisi sk:si, vigiksi tai mafiaksi.

Voidaanko me sitten luottaa siihen jos käykin niin että sk/vig ei tapa derpatoria yöllä, että derpa olisi sit sk/vig?
Mianki
Ja jos ei muutenkaan kuole yöllä niin voisi olla myös mafia?
Sutsuka
Tämä sama teoria on jo tullu kolmelta henkilöltä.
Skarpatkaa.
Mianki
Joo en näköjään ole lukenut viimeisiä sivuja ajatuksella. Ja sukka on sanonutkin jo aikaisessa vaiheessa että "Derpa ehkä esittää narria..."
Laginen fiilis niin ei tule muita ajatuksia nyt.
Sutsuka
Aika kuluu eikä kukaan oikein epäilytä.
Mitä sanotte. Olisiko se kauhean järkevää olla hirttämättä ketään?
Mara
En ikinä menisi nolynchiin, mutta en näkisi tässä tilanteessa pahitteeksi. Nunuru on silti hyvin epäilyttävä minusta, syy sanottu useita kertoja.

Ja Derpator, haluamme sinusta eroon ihan yksinkertaisella syyllä - mitä et osaa lukea aiemmista viesteistä.
Sutsuka
En koskaan ole oikein tukenut ei hirttoja mutta tässä tilanteessa se voisi olla ihan järkevää.
Ei osata sanoa kenestäkään vielä mitään ja jos yön jälkeen tulisi lisää epäilyjä.

Epäilyjä ei itselleni ole edes tullut kauheasti.
Maraan ei vieläkään kauheasti luota.
Mianki saattaa taas vain trollata.
Derp on mikä on ja lopuista en osaa oikein mitään sanoa.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Nunuru (1) - LunaticMara
LunaticMara (1) - Derpator

Ei ääntä (5) Mianki, Sutsuka, Mukku, Mizukibull, Nunuru

Muuta:
Hirtto neljällä äänellä

~
Mara
Pitää kyllä myöntää, että tämä on aika paha paikka nyt - kun ei sitä oikeasti tiedä että trollaatteko tekin vaan easy moodo...
Mianki
Kyllä toi "ei hirtto" vaihtoehto on ihan hyvä idea tässä vaiheessa kun ei osata pahemmin epäillä ihmisiä. Kaikilla varmastikkin omat epäilyksensä mutta ne eivät taida olla samat tai melkein samat kuin muilla. Tai eivät ole tarpeeksi vahvat epäilyt.

Jos tulee ei hirtto, niin sitten jos yöllä kuolee 2 ihmistä niin meitä jäisi vielä 5 henkilöä eloon, ja jos mafiaa on jäljellä maksimissaan 2 niin he eivät vielä voita. Siinä tapauksessa pelaajina olisi 2 kyläläistä, 2 mafiaa ja sk/vig. Tai sitten jos mahdollinen narri ei kuole niin 1 kyläläinen jäljellä.
Sitten jos on yksi mafialainen jäljellä, niin olisi yön jälkeen pelaajia olisi muuten sama kuin ekassa tilanteessa paitsi kyläläisiä olisi 3.

Tää menisi monimutkaisemmaksi jos lähtee ajattelemaan että olisi useampi narri. Mutta oletetaan että on vain 1 narri kun ei täällä ole kovin narrimaisesti käyttäynyt useampi ihminen.

Kysymys kaikille (paitsi jo äänestäjille) että jos olisi PAKKO nyt valita joku hirteen niin kenet valitsisitte? Syyksi minulle riittää nyt että esim. tuntuu mafian oloiselta. Tän nyt haluaisin selvittää että onko niin ettei ole samanlaiset epäilykset pelaajilla.

Minä varmaankin valitsisin Nunurun koska juoppo-rooli edelleen kyseenalainen ja mulla on "dat feeling"-tunne häntä kohtaan.
anadia
Tajusin tässä etten ole epäillyt yhtään ketään Maran lisäksi, koska olen vain kiinnittänyt häneen huomiota. .________. Ensi kerralla sitten fiksummin. Edellä mainituista syistä Mara on edelleen äänestyssuosikkini mutta ehkä olisi parempi jättää tämä rundi väliin. Ihan hyvin on perusteltu ei-hirttoa, ja tilanne kyllä ratkeaisi ehkä paremmin hetken päästä.

Äänestys: Ei hirttoa.
Sutsuka
Olen miettinyt tuota miankin antamaa kysymystä mutta enhän minä kuitenkaan ketään keksinyt.

Maraa epäilen kyllä mutta silti tohtoriksi väittö härnää mieltä.
Nunurulta vain tämä juoppo claim ja niin myös Mizukibullilta pizzanpyörittäjä mutta kummatki saattaneet vain olla vitsejä.
Mianki on toiminut loistavasti kylän puolella. Onko siis aito kyläläinen vai trollataanko meitä taas.
Mukku on hiljainen lurkkaaja, jolta on kuitenkin tullut ideoita.
Derpator voi taas olla mikä/kuka vaan. Narri, narria esittävä. Tässä sitten katsotaan haluaako sk tehdä yhteistyötä jos kukaan ei hirteen mene.

Ensimmäisen kerran oman mafia historian aikana päädyn tähän.
Äänestys: Ei hirttoa
Mara
Katsotaan SK/Vigin toiminta sitten.

Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Ei hirttoa (3) - Nunuru, Sutsuka, LunaticMara

Ei ääntä (3) Mianki, Mukku, Mizukibull

Muuta:
Hirtto neljällä äänellä

~
Mizukibull

Katsotaan mitä käy.

Epäilyksen alla ovat kaikki. Pidän kaiken avoinna ja kaikkien käytöksestä saa väännettyä jotain. Aina on se vaihtoehto että joku esittää jotain muuta kuin on, itsepuollustukseksi tjtnsp. Trust no one not even yourself etc. Eniten epäilyttävät Mara ja Nunuru.
Mianki
Mäkin nyt laitan vielä vaikka neljä riittää tohon päätökseen.

Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Ei hirttoa (5) - Nunuru, Sutsuka, LunaticMara, Mianki, Mizukibul

Ei ääntä (1) Mukku

Kahden päivän päättömän syyttelyn jälkeen kyläläiset päättivät olla hirttämättä ketään kolmantena päivänä ja miettiä vielä asiaa yön yli. Mutta mitä yö tuo tullessaan? Vastauksia? Lisää kysymyksiä? Se nähdään aamulla

YÖ ALKAA KOHTA. ÄLKÄÄ POSTATKO TÄHÄN AIHEESEEN.
Topic Starter
IppE
Kolmas Yö
Kolmas yö. Toistuuko kahden edellisen yön tapahtumat? Se tiedetään vasta aamulla.
Ainoa mikä on varmaa on se, että kukaan ei ole turvassa.

Yö on alkanut. Tähän aiheeseen ei saa postata. Yö kestää poikkeuksellisesti 46 tuntia.
(Ei millään jaksa valvoa kahteen keskellä viikkoa)
Topic Starter
IppE
Neljäs Päivä

Aamulla kyläläiset tietävät jonkun olevan taas viallla. Yleensä kauppojen lähistöllä pyörinyt Nunuru oli kuin kadonnut yön aikana. Hänet löydettin kuitenkin pian erään kaupan takapihalta, luodinreikä otsassaan. Nunurulta löytyi vain jokunen seteli ja alkon kanta-asiakas kortti. Hän tuskin oli mafian poikia. Mutta myös toinen henkilö oli kateissa, nimittäin se vähäpuheinen Derpator. Häntä alettiinkin etsimään koko jäljellä olevan kylän voimin, ja löysivätkin pian jotain mitä eivät olisi halunneet löytää. Depatorin pää oli keskellä syrjäistä kujaa, ja se miksi hänen ruumiinsa oli ilmeisesti möyhennetty, oli purkitettu mansikkahillopurkkeihin ja lajiteltu sievästi pään ympärille kehäksi. Derpatorin kotoa löytyi vain mopo ja sekalaista elektroniikkarojua, hänkään ei tainnut siis kuulua mafiaan.

Derpator (kyläläinen) - kolmas yö (murhattu)
Nunuru (juoppo) - kolmas yö (murhattu)

5 pelaajaa on elossa. Kolmella äänellä joku hirtetään. Deadline 17.10.2011 klo 23.00

Pieni selvennys juoposta:
Juopon piti olla muuten tavallinen kyläläinen, mutta puhehandicappina olisi ollut humalaiset ja sekavat puheet.
En nyt osaa sanoa kuinka hyvin Nunuru roolinsa veti/kuinka järkevä koko rooli oli ylipäänsä mutta tulipahan kokeiltua.

Ja päivä aikastui taas koska ei jaksa.
Mizukibull
Njup jup...

Mara on mafiaa tai pelissä on kaksi lääkäriä, Sutsuka/Mianki on SK/Vig.

Äänestys: Mukku
Puhu.

Minä menen nukkumaan.
Mara

IppE602 wrote:

Pieni selvennys juoposta:
Juopon piti olla muuten tavallinen kyläläinen, mutta puhehandicappina olisi ollut humalaiset ja sekavat puheet.
En nyt osaa sanoa kuinka hyvin Nunuru roolinsa veti/kuinka järkevä koko rooli oli ylipäänsä mutta tulipahan kokeiltua.
...tuo rooli ei edes ole teknisesti pelattava. Oh well.

Yllätyin myös siitä, että tässä pelissä ei ole ollut narria ollenkaan.

Mizukibull wrote:

tai pelissä on kaksi lääkäriä
Mikä tämä logiikka on olevinaan? Mistä repäsit yhtäkkiä kaksi tohtoria?

Olemme LyL-tilanteessa, mutta kaikista epäilyttävin (IMO) on hoidettu pois alta. Meidän tai SK/Vigin on nyt pakko osua. On mahdollista, että Mianki tai Sutsuka ovat olleet osa mafiaa alusta lähtien - kukaan ei vaan ole ottanut asiaa huomioon.

Tässä ovat kaikki suojaukseni pelin aikana:

Ensimmäisenä yönä minä suojasin FisHietä
Toisena yönä minä suojasin Miankia
Kolmantena yönä en suojannut ketään, sillä epäilen jokaikistä tavalla tai toisella.

Minun täytyy ruveta lukemaan aihetta kunnolla läpi. Tätä ei saa kusta.
Mara
Also, jättäkää votet. Mafia yrittää quicklynchata, jos teillä on votet päällä.
Sutsuka
Ihemettelen myös tuota kaksi lääkäriä hommaa.
Selventäisitkö vähän.

Pakko sanoa että olen pettynyt itseeni kun olin jo niin varma derpasta.
Kuitenkin VIG/SK toimi kylän pyyntöjen mukaan mikä ei kuitenkaan vielä kauheasti mitään todista.

Itselleni mafiaa voi olla vieläkin kuka vain.
Maraan ovat epäilyni laskeneet vaikka ihmettelen vieläkin miksi häntä ei tapeta yöllä.
Mianki ja mukku ovat nyt omassa tähtäimessäni. Mianki oikeastaan vain edellisten pelien perusteella ja mukku the viimeinen lurkkaaja.

Kannattaa niitä ääniä tosiaan pitää vielä ihan itsellään kun vaan kolmella joku jo menee.

Itsestäni voin vain antaa sanani että olen kylän puolella.
Mizukibull
Peru ääni

Kaksi lääkäriä oli se että kello oli paljon ja yritin esittää sen sarkasmilla mutta feilasin. Ideana oli yrittää viestittää että siinä ei ole mitään järkeä, mutta ks. em. fail.

Tarvitsen kahvia suoraan suoneen. Nyt kouluun
Mara
Tehdään follow the vig-taktiikka. Nyt kun mafia on jättänyt minut eloon niin minähän pystyn vielä suojaamaan niin paljon kuin halajan. Mikäli vig paljastaa itsensä, niin pystyn suojaamaan häntä sitten seuraavan yön. Tämän jälkeen ei olisi kuin pari ihmistä jota voisi epäillä.
Mara
Mianki
LunaticMara tohtori
Sutsuka
Mukku
Mizukibull

Vig = suojataan

Silloin meille jää kolme henkilöä. Yhden me hirtämme ja toisen ampuu vig (minun suoja päällä). Mafia ampuu viattoman.

Tämä siis tarkoittaa, että meillä on 2/3 mahdollisuus osua mafiaan.
Mukku
En minä ole edes nähnyt koko threadia sitten viime postauksen. Olin viikonloppuna poissa ja kun takasin pääsin niin yö oli alkanu.

Ja taas jättivät Maran henkiin btw. Mafia ampui Nunurun joka imo oli epäilyttävin heti Derpatorin jälkeen. Mikseivät vain ampuneet jotakuta muuta ja toivoneet että kylä hirttää tällä vuorolla?
Mianki
Mietin tässä nyt tota vigia/sk:ta. Ensimmäisenä yönä hän ampui ragelewan, ja motiivi tälle oli ehkä vain random valinta. Tämä tappovalinta ei ollut protown tai promafiamainen vaikka lewa olikin mafia. fishien tappovalinta taas ei tuntunut protownimaiselta koska fishie ei oikeastaan ollut epäilyttävä ja "auttoi" scumhunttaamisessa ja marallakin oli kova luottamus fishieen silloin. Derpatorin tappo taas oli oli protownimainen kun ihmiset pyysivät häntä tappamaan derpan.
Mutta fishien tappovalinta eniten epäilyttää ja se viittaisi siihen että pelissä olisi sarjamurhaaja. En nyt itse keksi hyvää motiivia miksi tappoi fishien tuolloin jos pelissä olisi vigi.
Mara tuntuu uskovan että pelissä on vig. Jos kukaan ei paljasta olevansa vig niin uskommeko sitten siihen että pelissä on vig joka ei uskalla paljastaa itseään?
Mara
Ainakin haluaisin uskoa, että meillä on vig. Jos meillä on SK, olemme kusessa.
Sutsuka
.
Mara
Mod: prod Mizuki?

SPOILER
Ja kolmen tunnin päästä myös Mukku
Mizukibull
En osaa tehdä johtopäätöksiä enää mistään ;___;.
Mukku
Se, että mafia ampui Nunurun eikä Maraa on kyllä hyvvvin hyvin epäilyttävää.
Mara
ohboyherewegoagain.jpg

Tykkään siitä, miten Mukku yrittää toistaa samaa uudestaan ja uudestaan.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:

Ei ääntä (5) Mianki, Sutsuka, Mukku, Mizukibull, LunaticMara

Muuta:

Muuta:
Mianki on saanut ensimmäisen varoituksen.

~
Mara
Tämä päivä tulee olemaan erittäin paha. Kaikki ovat jollain tavalla epäilyttäviä, enemmän tai vähemmän.

Epäilyttävimmät henkilöt (ylempänä = epäilyttävämpi)
Mukku
Mizukibull
Sutsuka
Mianki
Mukku
Moi.

Mitä muuta sitten pitäs sanoa. Unohin jo että sanoin tuon aikasemmin. Ensi kerralla kun varoitus tulossa niin sanon sitten vaikka jotain uutta ja jännittävää.
Mara
Miksi kiinnostus niin lopahtanut?
Topic Starter
IppE
Koska tuoreet perunat alkavat olla lopussa.
Mianki
Oho, tuli varoitus. Njoo jos mäkin laitan oman epäilylistani taas:

- Sukka pari kertaa sanonut minusta "saattaa vain trollata" ja että "miankin trolleja ennenkin nähty". En tiedä yrittääkö saada pikkasen epäilyjä minua kohtaan. Muuten Sukasta en osaa sanoa mikä hän on.
- Mukku on kyllä moneen otteeseen sanonut että "epäilyttävää kun mara ei ole kuollut yöllä". Tässäkin makua että yrittää saada maran näyttämään epäilyttävältä. En tiedä kyllä satavarmasti.
- Maran nyt vielä uskovan olevan tohtori. On ollut hyvin kyläläisen oloinen ja varmaankin aktiivisin tässä mafia pelissä.
- Mizukibull äänesti heti Mukkua kun päivä alkoi. Ajatteli ehkä että hiillostaa mukkua jotta saisi hänestä jotain irti. Tämän jälkeen vähän sekalaisessa tilanteessa kun ei osaa tehdä johtopäätöksiä enää. Plus kaksi lääkäriä kommentti, pikkaisen epäilyttävää.

Nyt kun ajattelin että kenellä olisi motiivia tappaa Nunuru, niin Mara epäili nunurua että joko mara mafialaisena tappoi nunurun tai sitten mafia tappoi nunurun jotta saisi maran epäilyttäväksi.

Ja nyt jos on muuten 2 mafiaa jäljellä niin siitä voimme kai päätellä että pelissä olisi vigilante joka olisi kylän puolella. Vai päättyisikö peli jos pelissä olisi 2 kyläläistä, 2 mafiaa ja 1 sk? Sitten jos taas on 1 mafia niin on 3 kyläläistä + sk/vig.
Kummallakohan näkökannalla olisi järkevämpi lähteä liikkeelle, että onko 1 vai 2 mafiaa elossa. Jos oletetaan että on 2 mafiaa elossa, niin kyläläiset epäilisivät enemmän ja ajattelisivat että "minä ja joku muu on kyläläinen".

Hmm, pitäisiköhän tehdä silleen että kaikki pistää oman mielipiteensä kumpaakin tilanteeseen, että kuka/ketkä on omaksi lisäkseen kyläläisiä.
Eli näin ja pistän oman mielipiteeni:

Tilanne: 2 mafialaista elossa
Minä
Mara

Tilanne: 1 mafialainen elossa
Minä
Mara
Sutsuka

Mietin kumpi olisi isommalla todennäköisyydellä kyläläinen toisessa tilanteessa, Sutsuka vai Mizuki. Mutta koska en osannut päätellä kumpi olisi, valitsin mututuntumalta Sukan.
Mukku
Hyvä idea tämä, Mianki. Ja tosiaan Mara tuoksuu epäilyttävälle koska Mara vaikuttaa jonkin sortin pro mafia pelaajalta ja tietenkin osaisi käyttäytyä uskottavasti kuin kyläläinen konsanaan vaikka olisikin mafia. On puhunut paljon kylän hyväksi ja ehkä kerännyt luottamusta näin??

Mutta tosiaan on sekin mafian kannalta ovelaa jättää Mara eloon, että viimeisinä päivinä epäilys hirttäisi Maran ja mafia tappaisi jonkun muun. Jos Mara on tohtori siis.

2 mafialaista elossa
Minä
Sutsuka
Mianki

1 mafialainen elossa
Minä
Sutsuka
Mianki
Mara

Mizuki vaikuttaa kaikista eniten passiiviselta ja "neutraalilta" minun silmiini ja siksi epäilyttää. Sutsuka ei epäilytä koska on tullut niin rehellisen oloista kommenttia ja tunteiden näyttöä. Miankistakaan en osaa sanoa mitään. Vaikuttaa ihan kyläläiseltä minun silmiin.
Mizukibull

Mizukibull wrote:

Kaksi lääkäriä oli se että kello oli paljon ja yritin esittää sen sarkasmilla mutta feilasin. Ideana oli yrittää viestittää että siinä ei ole mitään järkeä, mutta ks. em. fail.
Yritin hiillostaa äänelläni Mukkua. Nyt näyttää vaan siltä että sain itseni epäilyksen alle.

En silti vieläkään keksi hyvää perustelua sille miksi mafia antaisi Maran olla elossa näin pitkään. Hän on selkeä Mafia-veteraani, joten kyläläisen esittäminenkin olisi helppoa. Nunurukin tapettiin heti kun alkoi epäilemään Maraa.

Tekee niin mieli äänestää Maraa mutta sitten jos se onkin oikeasti tohtori niin tulee huono omatunto kun ensikertalaisena pilasin muiden pelit. ;__;

En osaa tehdä päätöksiä. (nm. Pohdiskelin suklaa- ja kinuskikastikkeen välillä ruuhkaisen mäkkärin kassalla 5 minuuttia. Anteeksi jos olitte jonossa.)
Mizukibull

Mukku wrote:

Mizuki vaikuttaa kaikista eniten passiiviselta ja "neutraalilta" minun silmiini ja siksi epäilyttää. Sutsuka ei epäilytä koska on tullut niin rehellisen oloista kommenttia ja tunteiden näyttöä.
Yleensä en käy foorumeilla ja kun joskus käyn foorumeilla, spämmääminen ei kuulu niille ja sitä pidetään erittäin epäkohteliaana. Superaktiivisuus tuntuu omituiselta.

Olen liian analyyttinen tunteisiin.
Sutsuka
Minä elän~.
J-j-ja m-minä en toisenkaan lukukerran jälkeen tajunnut tuota miankin listaa. ;_;

K-kuitenkin... Mukku on noussut listallani kaikista epäilyttävämmäksi.
Kauhean paljon mennään maraa vastaan ja toistetaan. Hmm.

Mizuki on pelannut melko normaalisti.
Ei ole kauheasti mitään epäiltävää mutta varmaan koska on pysynyt niin hyvin piilossa.
Ja taas tämä kun nunuru alkoi epäilemään maraa ja nunuru yöllä tapettiin olisi voinut olla vain toinen idea saada mara enemmän syyllisen näköiseksi.
Itse olen kerännyt uskoa maraan koska pelissä pitäisi olla tohtori, eikä kukaan ole oikein sen takia täällä mitään aloittanut.
Ei että olisi kauhean järkevää vain tulla tyrkkäämään että ''hän ei ole aito vaan minä olen''.
Mutta olisi saanut jo ainakin yhden vakioäänen.
Joka varmaankin olisi mukku.

Mianki on pelannut hienosti kylän puolella ja en osaa yhtään enään sanoa mitä hänestä ajattelen.
Epäilyt ovat kuitenkin laskeneet.
Mianki

Sutsuka wrote:

J-j-ja m-minä en toisenkaan lukukerran jälkeen tajunnut tuota miankin listaa. ;_;
Siis että tossa on kaksi tilannetta, ensimmäinen tilanne se että on 2 mafialaista elossa. Tässä tilanteessa on sitten myös 2 kyläläistä jäljellä (koska 2 mafiaa, 2 kyläläistä ja sk/vig). Sitten toisessa tilanteessa on 1 mafialainen elossa joka tarkoittaa että on 3 kyläläistä elossa.

Ja sitten koska kaikki varmaankin väittävät olevansa kyläläisiä, niin listan ideana on sanoa että, kuka/ketkä muut ovat sinun lisäksi mielestäsi kyläläisiä.
Toivottavasti selvensi edes vähän, minun ajatukseni ja ideat joskus vähän mutkikkaampia joita ei välttämättä muut aina tajua. Ja kysy vain että mitä kohtaa et ymmärrä.
Mukku laittoi sillein väärin että pisti yhden ylimääräisen kumpaakin tilanteeseen.
Mara
Ottakaa btw huomioon se, että mafia teki pienen virheen viime yönä - jos he olisivat tappaneet jonkun muun kuin Nunurun, olisimme luultavasti lynchanneet Nunurun tänä päivänä.

INSTANT LOSE (melkein)
Mukku

LunaticMara wrote:

Ottakaa btw huomioon se, että mafia teki pienen virheen viime yönä - jos he olisivat tappaneet jonkun muun kuin Nunurun, olisimme luultavasti lynchanneet Nunurun tänä päivänä.

INSTANT LOSE (melkein)
Minäkin noin ajattelin. Luuliin jopa postanneeni sen mietteen jo.

Ja Mianki laskin SK/Vigin mukaan kyläläisiin ja siksi se näyttää väärältä. Höh.

Nyt minua sitten epäillään pahasti, enkä osaa mokomaan sanoa mitään. Sanonpa siis että voih.
Mianki
Kohta tulee huomautuksia vähän kaikille. Eli eli, milloin loppuu päivä?
Sutsuka
.
Mara
Uskaltaako vig tulla kaapista ulos?
Mukku
Jos itse olisin mafia niin olisin alussa varmaan tappanut kyllä Maran koska aktiivisin kyläläinen ja ehkä kokeinen mafia pelaaja. En kyllä yhtään logiikkaa näe siinä, että esim heintsi murhautettiin.

Mutta jos Mara olisi oikeasti mafia niin pelissä ei kai sitten ole yhtään tohtoria? Ainakaan vielä ei kukaan muu ole tohtoriksi ilmoittautunut enkä itsekään kyllä semmoinen ole.

En osaa kyllä sanoa. Uskoisin, että pelissä on ainakin yksi tohtori mutta jos niin on niin Mara on kyllä melkolailla syyttömän oloinen.
Sutsuka

LunaticMara wrote:

Uskaltaako vig tulla kaapista ulos?
Miksei uskaltaisi?
Miksi uskaltaisi?
Topic Starter
IppE

Mianki wrote:

Eli eli, milloin loppuu päivä?
17.10. klo 23.00 tai kun äänet täyttyvät.
Mizukibull
Ei huomautuksia, pyydän anteeksi. ;__;

Pakko kohta äänestäellä jotain. Mara on edelleen epäilyttävin.
Mara
Vaadin edelleen, että vig paljastaa itsensä.

Meillä ei ole hirveästi vaihtoehtoja.
Mukku
Ignooraat Sutsukan kysymykset miksi?
Mara
Aivan. Unohtui.

Tarvitsemme Vig/SKn roleclaimin, jotta saisimme yhden epäillyn pois listasta. Sen lisäksi voin vielä suojata Vig/SKta seuraavana yönä, ettei viimeinen mafia saa häntä. Meidän olisi pitänyt tehdä tämä jo päivää aikaisemmin, mutta ei se jumalauta halua kertoa mitään.
Mianki
Tuntuu kyllä että pelissä on sk koska jos pelissä olisi vigi niin hän olisi todennäköisemmin jo paljastunut itsensä koska on protown ja saisi suojauksen. Jos sk paljastaisi itsensä niin silloin hän voisi hävitä koska muut tietäisivät hänen olevansa sk ja hirttäisivät hänet tilaisuuden tullen.

Mutta koska peli on näin pitkällä ja meitä on 5 hengissä niin sk:lla on myös mahdollisuus voittaa vaikka paljastaisi itsensä. Jos on tilanne että on 2 mafiaa hengissä ja kylä hirttää toisen heistä ja sk tappaa toisen mafialaisen yöllä ja mafia tappaa yhden kyläläisen, niin jäljelle jäisi sk ja 1 kyläläinen eli sk voittaisi. Sitten jos olisi 1 mafialainen hengissä niin yksi tilanne olisi että joko kylä hirttää tai sk tappaa mafian eikä mafia pysty tappamaan yöllä, niin jäisi 2 kyläläistä ja sk. Hirttämiset ja tapot voivat myös mennä eri lailla esim. kylä hirttää kyläläisen ja sk tappaa yhden mafian ja toinen selviäisi blää blää. En ala luettelemaan muita tilanteita miten voisi käydä.

Pointti on siis se että uskon että pelissä on sk koska vigilante olisi paljastunut itsensä todennäköisesti. En tiedä kuka voisi sk olla ja kuka/ketkä mafialaisia. Mizukibullia ja Mukkua eniten epäilen (vaikka en paljoa), niin olisiko jompikumpi heistä sk tai mafia tai molemmat molempia?
Mukku
Mianki taisit unohtaa, että myös SK voi väittää olevansa vig. D:

Ja nope. Minä olen kyläläinen.
Mianki
Aivan, hyvä pointti. Katsotaan uskaltaako kukaan roleclaimata vigiä.
Sutsuka
.
Mara
@Mod, paljon aikaa jäljellä?
Sutsuka
Liian vähän.
Voi nyt vittu.

Väitän olevani: Vigilante

*krhm* Elikkä.
Minulla on syyni miksi ilmoitan tämän vasta nyt.
Ensimmäisen pitäisi olla melko obvious eli pelkäsin mafiaa ja osin kylää.
Jos joku kyläläinen päättelee tiensä siihen tulokseen että olen sittenkin se SK ja antaa äänensä niin ei tarvita kuin muutama minuuttia ja olen jo kiitos kahen mafian äänen jo lopetettu. Toinen oli että halusin katsoa jos joku varaisi tämän itselleen suojauksen perässä ja näin olisi pahapahapaha henkilö antanut itsensä julki. Kuitenkin ne mahdollisuudet olivat pienet eikä kukaan näin päätynyt tekemään.

Mitä ampumisiini taas tulee.
Ensimmäisenä päivänä ammuin alas ragelewan, joka olisi voinut koitua virheeksi.
Olin kuitenkin mafian alussa ja keskipaikkeilla jo todella kyllästynyt tähän peliin ja toivoin jopa pelin nopeaa loppumista. Tajusin kuitenkin lopettaa tämän ja selvisin siitä pelkällä säikädyksellä. Miksi juuri ragelewa ei kuitenkaan ollut muuta kuin se tunne. Sama mikä tuli edellisessa pelissä Azuren kanssa ja kun olin silloinkin yhtä varma ja tunne aivan sama seurasin sitä onnistuneesti. Fishie oli riski. Jo ekana päivänä uskoin Fishie/Mara mafia comboon yhtään ajattelematta että kyseessähän on kuitenkin kaverit. Kuitenkin maran luottamus jo ekana päivänä häiritsi kovasti. Fishie oli aivan mahdollinen valinta eikä yhtä valitettava menetys kuin mara jolla kuitenkin sitä kokemusta on vaikka ärsyttikin kovasti. Pelkän ärsytyksen takia en ketään ala ampua alas. Kolmantena yönä menin kylän mukana. Itselläni oli jo kuitenkin se 90% varmuus että derp se on jonka alas ammun. Siitä myös valitteluni edellisissä posteissa miten olin jo niin varma.

Miten tästä sitten eteenpäin.
Jos minun tosiaan joku sinne hirteen pitäisi lähettää se olisi mukku. Koko peli pelkkää lurkkailua ja lopussa toistuvasti maran kimppuun hyökkäämistä. Yöllä ammun joku mizukin tai miankin. Ainoa henkilö johon tässä vaiheessa kunnolla luotan on mara. Toivoisin nyt yöksi suojausta tohtorilta jonka uskon vieläkin olevan mara, koska pelissä mitä varmimmin tohtori on eikä kukaan ole siitä johtuen kättään nostanut niin... Aivan. Hirteen pitäisi nyt saada se mafia sillä muuten peli on hävitty. Hirteen mafia ja yöllä yritän itse ampua viimeisen mafian alas. Suojaus olisi siis tarvittu koska nyt minä olen se jonka perään mafia haikaa ja jos minulla olevalla suojauksella mafia kuitenkin yrittää niin henkiin jää 1 mafia ja 2 kyläläistä JOS minä en mafiaa alas saanut.
Sutsuka
Alright.
Mara
Suojausta tulee.
Mara
Meillä on 33% mahdollisuus, että me kusemme tämän.
Mara
Periaatteessa mehän voitimme jo.

Oletetaan, että et ole mafia. Hirtetään Mukku, ammut Mizukin. Jos kumpikaan ei ole mafia, niin se olisi vielä 2vs1-tilanne kyläläisille.
Mianki
Oolrait, hyvät perustelut sukalla. Toivotaan että olet vigilante.
Eli mukun hirttämisellä mennään.
Äänestys: Mukku

On kyllä jännät paikat~
Mianki
Pistän vielä oman roolini jos se auttaa sukkaa valitsemaan kumman ampuu.

Väitän olevani: Kyläläinen

Tässä on kyllä hyvin pieni mahdollisuus että sukka ja mara ovat pelanneet samaan pussiin koska ovat molemmat veteraaneja mafiassa. Mutta jos ei mukku tai mizuki väitä olevansa vig, niin uskon että mara on tohtori ja sukka vig. Ja mukku ja mizuki ovat joko molemmat mafiaa tai ainakin toinen heistä.
Sutsuka
Mafia mitä ilmeisimmin tappaa sitten maran tai miankin...
show more
Please sign in to reply.

New reply