Oho, tuli varoitus. Njoo jos mäkin laitan oman epäilylistani taas:
- Sukka pari kertaa sanonut minusta "saattaa vain trollata" ja että "miankin trolleja ennenkin nähty". En tiedä yrittääkö saada pikkasen epäilyjä minua kohtaan. Muuten Sukasta en osaa sanoa mikä hän on.
- Mukku on kyllä moneen otteeseen sanonut että "epäilyttävää kun mara ei ole kuollut yöllä". Tässäkin makua että yrittää saada maran näyttämään epäilyttävältä. En tiedä kyllä satavarmasti.
- Maran nyt vielä uskovan olevan tohtori. On ollut hyvin kyläläisen oloinen ja varmaankin aktiivisin tässä mafia pelissä.
- Mizukibull äänesti heti Mukkua kun päivä alkoi. Ajatteli ehkä että hiillostaa mukkua jotta saisi hänestä jotain irti. Tämän jälkeen vähän sekalaisessa tilanteessa kun ei osaa tehdä johtopäätöksiä enää. Plus kaksi lääkäriä kommentti, pikkaisen epäilyttävää.
Nyt kun ajattelin että kenellä olisi motiivia tappaa Nunuru, niin Mara epäili nunurua että joko mara mafialaisena tappoi nunurun tai sitten mafia tappoi nunurun jotta saisi maran epäilyttäväksi.
Ja nyt jos on muuten 2 mafiaa jäljellä niin siitä voimme kai päätellä että pelissä olisi vigilante joka olisi kylän puolella. Vai päättyisikö peli jos pelissä olisi 2 kyläläistä, 2 mafiaa ja 1 sk? Sitten jos taas on 1 mafia niin on 3 kyläläistä + sk/vig.
Kummallakohan näkökannalla olisi järkevämpi lähteä liikkeelle, että onko 1 vai 2 mafiaa elossa. Jos oletetaan että on 2 mafiaa elossa, niin kyläläiset epäilisivät enemmän ja ajattelisivat että "minä ja joku muu on kyläläinen".
Hmm, pitäisiköhän tehdä silleen että kaikki pistää oman mielipiteensä kumpaakin tilanteeseen, että kuka/ketkä on omaksi lisäkseen kyläläisiä.
Eli näin ja pistän oman mielipiteeni:
Tilanne: 2 mafialaista elossa
Minä
Mara
Tilanne: 1 mafialainen elossa
Minä
Mara
Sutsuka
Mietin kumpi olisi isommalla todennäköisyydellä kyläläinen toisessa tilanteessa, Sutsuka vai Mizuki. Mutta koska en osannut päätellä kumpi olisi, valitsin mututuntumalta Sukan.