What anime did you finish watching recently?

posted
Total Posts
1,673
show more
California
if manga counts latest one was Tokyo Akazukin
otherwise....Madoka :/ been a while since i finished an anime
Lance
Isn't this just a very slight variation on the "What anime are you watching?" thread?
Vext
Anyone can watch, only some finish~!
Also lolol 'dat grammar, how adorable Koro.

Strike Witches.
nomen
Latest I've finished is Tokyo Magnitude 8.0
Topic Starter
Koro McAlpine

Vext wrote:

Anyone can watch, only some finish~!
Also lolol 'dat grammar, how adorable Koro.

Strike Witches.
We watch anime and finish them, there good to last.

If y'all think the title name's funny, then someone fix this for me.
Net-Nue
hmmm...
Latest finished : Angel Beats, not watch other anime lately =w=
Viscera
Garden of Sinners (a.k.a. Kara no Kyoukai). It was pretty awesome.
Vext

Koro McAlpine wrote:

Vext wrote:

Anyone can watch, only some finish~!
Also lolol 'dat grammar, how adorable Koro.

Strike Witches.
We watch anime and finish them, there good to last.

If y'all think the title name's funny, then someone fix this for me.
I s'pose if you wanna make it fancy you could put "Which anime have you recently finished watching?" But anyway I meant the "did you finished" was cute because I used to know someone who would say that a lot, you're not allowed to change it now Koro!!!!!

On topic however, Eden of the East. Finished the series ages ago but only recently watched the second movie to finish up the story.
Aoriki
Hmm...what did I finished watching...

Another was the last one I finished watching.
Professor Prinny
I recently finished watchng Persona -Trinity Soul-
Spaghetti-san
Usagi Drop

It was nice :3
Moriya Suwako
Death Note.
I think I'm too late...Although I had been considering watching this anime about one months.
Konaruhi
Another and Guilty Crown :3
GeeNX
Danshi Koukousei no Nichijou
Completed at 12 of 12
09-09-12, 12:02 AM

Hidenooriiii
Rumerjose
Sora no Otoshimono : Forte
420Guy
Ano Natsu de Matteru
nibbles227
I finished Black Rock Shooter not too long ago. It was awesome.
Aeidxst
Nichijou and AnoHana
EmixX
Spice and Wolf
Damn that was awesome :D
deadbeat
i finished yuru yuri last night.
dunno why i watched all though D:
show more
Please sign in to reply.

New reply