Suomifoorumi on jo valmiiksi ihania threadeja täynnä niin tehdään nyt sitten vielä yksi lisää.
Eli siis postaa työpöytäsi.
Eli siis postaa työpöytäsi.
Löysin ton kuvan wallbasesta, enempää en tiedä ;__;LunaticMara wrote:
En tiennyt että olet #filipinon ystävä.
Kyseessä on Quaraezhan tekemä wallpaperi. Kaikki lähti siitä, kun cromrea piirsi filipinoyhteisölle hienon maskotin, jonka Quaraezha lisäsi hänen hienoihin taustakuviin.clmnt wrote:
Löysin ton kuvan wallbasesta, enempää en tiedä ;__;
Geenam style ja muut videosi olivat 5/5Static Noise Bird wrote:
Noin olenkin tehnyt ja tässä on tulos.Static Noise Bird wrote:
ReZero, tee niin kuin minä. Heitä kaikki paska ensin Random Biniin, ja kun ei tee mieli olla enää laiska, niin lajittele sieltä kaikki paska kansioihin ja lajitellut kansiot pääkansioon. Toimii, 5/5.
En, se sisältää vain satunnaista infoa kuten japanitilauksen numeron ja muistutuksen veloista heintsille.Zertap wrote:
ReZero
RAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
puushaa tuo tiedosta, mitä se sisältää
Zertap wrote:
jaaha ok
minun piti ainakin vaihtaa start orb manuaalisesti.Valentiino wrote:
ps. pitäis jaksaa vaihtaa start button resourcechangerillä, kun placebo on niin anaaliteema, että resettaa sen aina tohon defaulttiin
Resoursechanger heittää sen suoraan tuonne teeman sisään, niin placebon oma korvaantuuGeGGuli wrote:
minun piti ainakin vaihtaa start orb manuaalisesti.Valentiino wrote:
ps. pitäis jaksaa vaihtaa start button resourcechangerillä, kun placebo on niin anaaliteema, että resettaa sen aina tohon defaulttiin
Asia selvä.Valentiino wrote:
Resoursechanger heittää sen suoraan tuonne teeman sisään, niin placebon oma korvaantuu
Yes and?Mikroudz wrote:
Valella näytöt ei oo ees samankokosia.
16:10 a shit.Valentiino wrote:
En kuitenkaan pelaa/tahdo pelata kolmella näytöllä, niin imo ainoastaan niiden kuvasuhteella on väliä siinä tapauksessa