Discord
1. Zasady ogólne.
Mistrzostwa Polski w 7K (w skrócie MP7K) to pierwsza edycja turnieju 1v1 w trybie gry osu!mania 7K w Polsce. Wziąć w nim udział może każdy polski (mający na swoim profilu osu! polską flagę) gracz, niezależnie od jego rankingu lub ilości pp. W tej edycji turnieju pozwalamy na grę graczom spoza Polski, również tym którzy nie mają polskiej flagi, jednakże dany gracz musi znać język polski na dobrym poziomie aby można było się z nim swobodnie kontaktować.
Decyzję o uczestnictwie takich osób będą decydować organizatorzy turnieju Benzopirene oraz SitekX.
Postaramy się, by mecz odbywał się w podanych przez Ciebie godzinach, ale niczego nie obiecujemy!
W razie wszelkich pytań napisz do organizatorów turnieju.
Decyzję o uczestnictwie takich osób będą decydować organizatorzy turnieju Benzopirene oraz SitekX.
Postaramy się, by mecz odbywał się w podanych przez Ciebie godzinach, ale niczego nie obiecujemy!
W razie wszelkich pytań napisz do organizatorów turnieju.
2. Organizatorzy turnieju.
Turniej jest organizowany przez grupę Polish Mania Community, jednak jeśli chcesz nam pomóc to chętnie przyjmiemy Twoją pomoc!
https://www.facebook.com/groups/polishmaniacommunity/
https://discord.gg/vBdW2JC
Organizatorzy główni:
Mappickerzy:
Graficy:
Sędziowie:
Streamerzy:
Komentatorzy:
https://www.facebook.com/groups/polishmaniacommunity/
https://discord.gg/vBdW2JC
Organizatorzy główni:
Mappickerzy:
Graficy:
Sędziowie:
Streamerzy:
Komentatorzy:
3. Termin turnieju.
Dokładne godziny meczy zostaną podane po zakończeniu rejestracji.
Rejestracje: 9 październik - 1 listopad 23:59
Podanie map na kwalifikacje: 2 listopad
Kwalifikacje: 9-10 listopad
Losowanie grup: 10 listopad
Faza grupowa: 16-17 listopad
Runda 16: 23-24 listopad
Ćwierćfinały: 30 listopad - 1 grudzień
Półfinały: 7-8 grudzień
Finały: 14-15 grudzień
Wielki finał: 21-22 grudzień
W przypadku mniejszej ilości graczy nie odbędzie sie faza grupowa, a wszystkie etapy po niej zostaną przesunięte o jeden tydzień do tyłu!
Rejestracje: 9 październik - 1 listopad 23:59
Podanie map na kwalifikacje: 2 listopad
Kwalifikacje: 9-10 listopad
Losowanie grup: 10 listopad
Faza grupowa: 16-17 listopad
Runda 16: 23-24 listopad
Ćwierćfinały: 30 listopad - 1 grudzień
Półfinały: 7-8 grudzień
Finały: 14-15 grudzień
Wielki finał: 21-22 grudzień
W przypadku mniejszej ilości graczy nie odbędzie sie faza grupowa, a wszystkie etapy po niej zostaną przesunięte o jeden tydzień do tyłu!
4. Przebieg turnieju:
W turnieju może wziąć udział dowolna liczba graczy. W każdym meczu używany będzie scoring v2! Mappoole będą ujawniane w niedzielę przed odpowiednim etapem mistrzostw po ostatnim meczu lub po losowaniu grup, i w miare możliwości będą streamowane.
Kwalifikacje polegać będą na zagraniu 4 map stworzonych lub wybranych przez mappickerów i ujawnionych dzień po zakończeniu rejestracji do turnieju. Kwalifikacje nie będą streamowane. Podczas kwalifikacji gracze grają odpowiednie mapy w odpowiedniej kolejności w lobby, po czym po 5-minutowej przerwie gracze grają je jeszcze raz. Liczony jest wyższy wynik na danej mapie. Przed kwalifikacjami nie ma rozgrzewki, więc gracze powinni rozgrzać się we własnym zakresie.
Po zakończeniu kwalifikacji udostępniony zostanie ranking z wynikami graczy. 24 graczy z najniższą średnią pozycji zajętych na zagranych mapach przechodzi dalej do fazy grupowej. Gracze z pozycji 1-8 otrzymują Seed 1 (High), gracze z pozycji 9-16 otrzymują Seed 2 (Mid), a gracze z pozycji 17-24 otrzymują Seed 3 (Low). Każdy mecz począwszy od fazy grupowej będzie, w miarę możliwości, streamowany.
W przypadku małej liczby graczy przechodzi 16 graczy i turniej zaczyna się już od Rundy 16-stu, czyli pomijamy fazę grupową.
W fazie grupowej utworzonych zostanie 8 grup, w każdej z nich będzie losowy gracz z Seedem 1, Seedem 2 i Seedem 3. Gracze będą rozgrywać mecze każdy z każdym w swoich grupach. Dwóch graczy z najwyższą liczbą zwycięstw przechodzi do Rundy 16.
Od rundy 16, gracze rozgrywają mecze ze sobą na podstawie drzewka. Turniej odbywa się na zasadzie podwójnej eliminacji, co oznacza, że przegrani spadają do drabinki przegranych. Przegrani z drabinki przegranych odpadają w turnieju. Zwycięzca drabinki przegranych zmierzy się ze zwycięzcą drabinki wygranych w Wielkim finale.
Kwalifikacje polegać będą na zagraniu 4 map stworzonych lub wybranych przez mappickerów i ujawnionych dzień po zakończeniu rejestracji do turnieju. Kwalifikacje nie będą streamowane. Podczas kwalifikacji gracze grają odpowiednie mapy w odpowiedniej kolejności w lobby, po czym po 5-minutowej przerwie gracze grają je jeszcze raz. Liczony jest wyższy wynik na danej mapie. Przed kwalifikacjami nie ma rozgrzewki, więc gracze powinni rozgrzać się we własnym zakresie.
Po zakończeniu kwalifikacji udostępniony zostanie ranking z wynikami graczy. 24 graczy z najniższą średnią pozycji zajętych na zagranych mapach przechodzi dalej do fazy grupowej. Gracze z pozycji 1-8 otrzymują Seed 1 (High), gracze z pozycji 9-16 otrzymują Seed 2 (Mid), a gracze z pozycji 17-24 otrzymują Seed 3 (Low). Każdy mecz począwszy od fazy grupowej będzie, w miarę możliwości, streamowany.
W przypadku małej liczby graczy przechodzi 16 graczy i turniej zaczyna się już od Rundy 16-stu, czyli pomijamy fazę grupową.
W fazie grupowej utworzonych zostanie 8 grup, w każdej z nich będzie losowy gracz z Seedem 1, Seedem 2 i Seedem 3. Gracze będą rozgrywać mecze każdy z każdym w swoich grupach. Dwóch graczy z najwyższą liczbą zwycięstw przechodzi do Rundy 16.
Od rundy 16, gracze rozgrywają mecze ze sobą na podstawie drzewka. Turniej odbywa się na zasadzie podwójnej eliminacji, co oznacza, że przegrani spadają do drabinki przegranych. Przegrani z drabinki przegranych odpadają w turnieju. Zwycięzca drabinki przegranych zmierzy się ze zwycięzcą drabinki wygranych w Wielkim finale.
5. Zasady turnieju:
Każdy mecz będzie sędziowany przez jednego sędziego. Sędzia ma obowiązek zaprosić graczy do lobby najpóźniej 5 minut przed rozpoczęciem meczu.
Gracze mają 10 minut na stawienie się na mecz. Jeżeli po 10 minutach od jego rozpoczęcia jednego z graczy nie będzie w lobby, gracz ten jest uznany za przegranego. Jeżeli obu graczy nie będzie w lobby, za wygranego uznaje się gracza o wyższym Seedzie. Wyciszeni gracze nie mogą grać gier multiplayer, co skutkuje niemożnością grania meczu!
Gracze mają obowiązek zachowywać się przyzwoicie w trakcie meczu. Nieodpowiednie zachowanie i/lub łamanie regulaminu osu! może skutkować usunięciem z turnieju.
Każdy z graczy ma prawo do wybrania jednej mapy 7K, która zostanie użyta jako rozgrzewka. Mapa nie może znajdować się w obecnym mappoolu, musi być krótsza niż 4 minuty i być dostępna na stronie osu!
Po warm upach, sędzia musi poinformować graczy, żeby wysłali do niego prywatną wiadomość zawierającą tytuł mapy, którą chcą ochronić - taka mapa nie może zostać zbanowana. Mają na to 60 sekund (lub więcej, w zależności od tego, czy mecz został wcześniej przedłużany, czy nie, o wszystkim decyduje sędzia - !mp timer 60). Gdy gracze wyślą mapę, sędzia musi wysłać na czacie wiadomość, jakie mapy są chronione. W przypadku, gdy gracze wybiorą tą samą mapę, tylko jedna mapa jest chroniona. W przypadku, gdy gracz nie poinformuje sędziego o swoim wyborze w wyznaczonym czasie, sędzia może wybrać jakąś losową mapę bądź nie wybierać niczego. Może się okazać, że żadna mapa nie będzie chroniona.
Po wysłaniu wiadomości o chronionych mapach przez sędziego, sędzia musi poinformować graczy o tym, żeby wysłali do niego prywatną wiadomość zawierającą tytuł mapy, którą chcą zbanować. Mają na to 60 sekund (!mp timer 60). Gdy gracze wyślą mapę, sędzia musi wysłać na czacie wiadomość, jakie mapy są zbanowane. W przypadku, gdy gracze wybiorą tą samą mapę, tylko jedna mapa jest zbanowana. W przypadku, gdy gracz nie poinformuje sędziego o swoim wyborze w wyznaczonym czasie, sędzia może wybrać jakąś losową mapę bądź nie wybierać niczego. Może się okazać, że żadna mapa nie będzie zbanowana.
Po ogłoszeniu zbanowanych map przez sędziego, gracze muszą użyć komendy !roll, zwycięzca rolla wybiera czy chce pickować pierwszy, czy drugi. Gdy rolle będą takie same, gracze muszą jeszcze raz użyć tej komendy.
Gracze wybierają mapy na zmianę, dopóki jeden z nich nie zdobędzie liczby punktów wymaganych do wygrania meczu. Jeżeli obu graczom brakuje jednego punktu do wygranej, ostatnią graną mapą będzie tie-breaker, którego nie można wybrać do zagrania jako zwykłej mapy z mappoola. Na każdą rundę przypada jeden mappool, składający się wyłącznie z map 7K.
Rundy będą przebiegać następująco:
Gracze mogą podczas gry używać tylko modów Mirror, Hidden, Flashlight oraz Fade-In. Podczas rozgrzewki można używać dodatkowo moda Hard Rock, NoFail, Sudden Death, Easy, i/lub Double Time/Nightcore jeżeli zażyczy sobie tego gracz wybierający daną mapę na rozgrzewkę.
Fail na mapie liczy się jako punkt dla przeciwnika. Gdy obaj gracze zfailują, liczy się większy score. Wskrzeszenie przed końcem mapy jest uznawane jako pass.
Jeżeli gracz rozłączy się w przeciągu 30 sekund od rozpoczęcia mapy, mapa zostanie rozegrana jeszcze raz. Sytuacja ta może zdarzyć się tylko raz na mapę i dwa razy na mecz na danego gracza. Za każde kolejne rozłączenie przyznawany jest punkt przeciwnikowi. Rozłączony gracz ma dwie minuty + dodatkowy czas, który pozostał mu za stawienie się na mecz punktualnie (maksymalna pula to 10 minut). Po upływie tego czasu, mecz jest zakończony i wygrywa gracz, który pozostał w lobby.
Wyniki meczów będą ustalane w oparciu o zarówno zarówno o mplink na stronie osu! jak i o wyniki z lobby. Mimo starań sędziów, warto robić screeny każdego wyniku, by uniknąć zamieszania w spornych sytuacjach (na przykład, gdy na stronie podany jest inny wynik niż w lobby).
Gracze mają 10 minut na stawienie się na mecz. Jeżeli po 10 minutach od jego rozpoczęcia jednego z graczy nie będzie w lobby, gracz ten jest uznany za przegranego. Jeżeli obu graczy nie będzie w lobby, za wygranego uznaje się gracza o wyższym Seedzie. Wyciszeni gracze nie mogą grać gier multiplayer, co skutkuje niemożnością grania meczu!
Gracze mają obowiązek zachowywać się przyzwoicie w trakcie meczu. Nieodpowiednie zachowanie i/lub łamanie regulaminu osu! może skutkować usunięciem z turnieju.
Każdy z graczy ma prawo do wybrania jednej mapy 7K, która zostanie użyta jako rozgrzewka. Mapa nie może znajdować się w obecnym mappoolu, musi być krótsza niż 4 minuty i być dostępna na stronie osu!
Po warm upach, sędzia musi poinformować graczy, żeby wysłali do niego prywatną wiadomość zawierającą tytuł mapy, którą chcą ochronić - taka mapa nie może zostać zbanowana. Mają na to 60 sekund (lub więcej, w zależności od tego, czy mecz został wcześniej przedłużany, czy nie, o wszystkim decyduje sędzia - !mp timer 60). Gdy gracze wyślą mapę, sędzia musi wysłać na czacie wiadomość, jakie mapy są chronione. W przypadku, gdy gracze wybiorą tą samą mapę, tylko jedna mapa jest chroniona. W przypadku, gdy gracz nie poinformuje sędziego o swoim wyborze w wyznaczonym czasie, sędzia może wybrać jakąś losową mapę bądź nie wybierać niczego. Może się okazać, że żadna mapa nie będzie chroniona.
Po wysłaniu wiadomości o chronionych mapach przez sędziego, sędzia musi poinformować graczy o tym, żeby wysłali do niego prywatną wiadomość zawierającą tytuł mapy, którą chcą zbanować. Mają na to 60 sekund (!mp timer 60). Gdy gracze wyślą mapę, sędzia musi wysłać na czacie wiadomość, jakie mapy są zbanowane. W przypadku, gdy gracze wybiorą tą samą mapę, tylko jedna mapa jest zbanowana. W przypadku, gdy gracz nie poinformuje sędziego o swoim wyborze w wyznaczonym czasie, sędzia może wybrać jakąś losową mapę bądź nie wybierać niczego. Może się okazać, że żadna mapa nie będzie zbanowana.
Po ogłoszeniu zbanowanych map przez sędziego, gracze muszą użyć komendy !roll, zwycięzca rolla wybiera czy chce pickować pierwszy, czy drugi. Gdy rolle będą takie same, gracze muszą jeszcze raz użyć tej komendy.
Gracze wybierają mapy na zmianę, dopóki jeden z nich nie zdobędzie liczby punktów wymaganych do wygrania meczu. Jeżeli obu graczom brakuje jednego punktu do wygranej, ostatnią graną mapą będzie tie-breaker, którego nie można wybrać do zagrania jako zwykłej mapy z mappoola. Na każdą rundę przypada jeden mappool, składający się wyłącznie z map 7K.
Rundy będą przebiegać następująco:
- Kwalifikacje: 4 mapy Freemod, brak warunków zwycięstwa, brak tie-breakera.
- Faza grupowa: 9 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 4 punktów.
- Runda 16: 11 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 5 punktów.
- Ćwierćfinały: 11 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 5 punktów.
- Półfinały: 13 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 6 punktów.
- Finały: 13 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 6 punktów.
- Wielki finał: 15 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 7 punktów.
Gracze mogą podczas gry używać tylko modów Mirror, Hidden, Flashlight oraz Fade-In. Podczas rozgrzewki można używać dodatkowo moda Hard Rock, NoFail, Sudden Death, Easy, i/lub Double Time/Nightcore jeżeli zażyczy sobie tego gracz wybierający daną mapę na rozgrzewkę.
Fail na mapie liczy się jako punkt dla przeciwnika. Gdy obaj gracze zfailują, liczy się większy score. Wskrzeszenie przed końcem mapy jest uznawane jako pass.
Jeżeli gracz rozłączy się w przeciągu 30 sekund od rozpoczęcia mapy, mapa zostanie rozegrana jeszcze raz. Sytuacja ta może zdarzyć się tylko raz na mapę i dwa razy na mecz na danego gracza. Za każde kolejne rozłączenie przyznawany jest punkt przeciwnikowi. Rozłączony gracz ma dwie minuty + dodatkowy czas, który pozostał mu za stawienie się na mecz punktualnie (maksymalna pula to 10 minut). Po upływie tego czasu, mecz jest zakończony i wygrywa gracz, który pozostał w lobby.
Wyniki meczów będą ustalane w oparciu o zarówno zarówno o mplink na stronie osu! jak i o wyniki z lobby. Mimo starań sędziów, warto robić screeny każdego wyniku, by uniknąć zamieszania w spornych sytuacjach (na przykład, gdy na stronie podany jest inny wynik niż w lobby).
6. Drzewko mistrzostw:
7. Mappoole:
Faza grupowa
- SHK - Snow Country (capsafangirl) [u-ro-sang-seol]
- gmtn. (witch's slave) - Daraku no Sono (stryver12) [Injury (Hyper)]
- Jonas Blue - Mama ft. William Singe (Nysrogh) [7K Hard]
- Kyary Pamyu Pamyu - HARAJUKU IYAHOI (ArcherLove) [Biasa [NM]]
- Hanatan - C (dkingo) [7K Dream]
- MitiS & MaHi - Blu (Speed Up Ver.) (Ashasaki) [Usagi's 7K HD]
- xi - Death Piano (nowsmart) [Lv.20]
- she - 1997 (Benzopirene) [stardust]
- Van Damme - Computer Graphics Demonstration Tape (Hydria) [Kami's Seven Keys Scroll Velocity Tech Demo]
- Tiebreaker: Hideyuki Fukasawa - kengen/great three (richardfeder)[Hard]
1/8 finałów
- Kozato - Tsuki -Yue- (Kawawa) [Hyper]
- w_tre respect for AT&HU - Schur's Theorem (Nivrad00) [Hyper]
- HoneyComeBear - IDOL (SakuraSarasara) [Another]
- DJ Okawari - Flower Dance (Level 51) [Spiraling Blossoms]
- Auriplane - Ending ~ Main Theme (Lenfried-) [Joy]
- HoneyWorks - Kikoemasu ka feat. Haruki <Youshouki> (CV: Koinu) (SurfChu85) [Lenfried's Hard]
- Primastella - Koigokoro (underjoy) [Odori]
- Chito (CV: Minase Inori), Yuuri (CV: Kubo Yurika) - Ugoku, Ugoku (wtfamidoing) [Hard]
- B.S.E. (Backbone Sebone Ensemble) - volcanator (underjoy) [Swingoclasm]
- Moe Shop - <3 (Toaph Daddy) [Soul]
- MYTK - fly (underjoy) [soaring]
- Tiebreaker: GameChops & VOIA - Voia's Medley (Undertale Remix) (jakads) [DETERMINATION]
Ćwierćfinał
- Kiritani Hana,Haruka Sora,Kotorii Yuuka,Kamishiro Misaki - Noraneko Heart (shionelove) [(MP7K) 7K Another]
- Team Grimoire vs. Laur - Grievous Lady (Madoka2574) [Hard (7K ver.)]
- Aqours - Yuki wa Doko ni? Kimi no Mune ni! (arcwinolivirus) [7K Expert]
- Remixed by xac - Programmed Sun (xac Antarctic Ocean mix) (Simple_Star) [7K lv.23 (MP7K Edit)]
- Yuki Kajiura - Himeboshi (_underjoy) [Reverie]
- BilliumMoto - walking to school trippin (Lenfried-) [advanced]
- ESTi - Invisible Utopia (ArcherLove) [Sulit [HD]]
- MikitoP feat.Matsushita - Kunoichi demo Koi ga Shitai (Kyousuke-) [Luckman's Another]
- Frums - Pictured as Perfect (Night Bunny 7) [[Lv.10] 7K ANOTHER]
- ZigZag - VerTex (_underjoy) [Challenge]
- not - Scatter Brain (Hydria) [Confusion]
- Tiebreaker: Soleily - Renatus (Fullerene-) [LordRaika's 7K Insane]
Półfinał
- himmeltengoku - Whisper of Rose (KawaEE) [Another (MP7K Edit)]
- Uetsu Shi - Tenkuu no Shiro Verieru (Blocko) [Another]
- MiddleIsland - Achromat (iJinJin) [Blocko's 7K Insane]
- nora2r - New World (Kamikaze) [Blocko's Another (MP7K Edit)]
- Feryquitous - Vend (SitekX) [SitekX's BMS Lv.04]
- aaaa - Machi (Kim_GodSSI) [Piano]
- Shinigiwa Satellite - Sougen St. Elmo (Devil Sessions ver.) (Flexo123) [MX]
- Brandy - The Festival of Ghost (Benzopirene) [The Festival of Miss]
- Cranky vs. MASAKI - ouroboros -twin stroke of the end- (DoNotMess) [7K Maxus' Hard]
- Horie Yui - Presenter (PP_Aika) [Lv.25]
- Grand Thaw - Aeventyr [Lv.02 (MP7K Edit)]
- The Queenstons - The Last Rave In The Depths Of Your Eyes (Cryolien) [:eyes:]
- TEMPOREX - Nice Boys (Nivrad00) [Hard]
- Tiebreaker: bbn - Identic Conflict (pporse) [Birdcage]
Finał
- sak respect for Arata Iiyoshi - Reason of being (Night Bunny 7) [[Lv.10] 7K HYPER]
- D(ABE3) - Maniera (Benzopirene) [Jinjin's Insane 1.05x [MP7K Edit]]
- Circle 2 - Gallium Arsenide (Kawawa) [Ex7ra]
- AAAA - Accumula Town (BMS copy) (qodtjr) [Lassitude]
- Lime - Summerland (Davteezy) [Lv.08]
- FLOWER - Taiyou to Himawari (9eater) [LN]
- Sereno - Rainy Summer (CloudHolic) [Drizzle]
- M2U - Promise (Jinjin) [Yaksok]
- Semih Demir - All Day (_underjoy) [Flexo's MX 1.2x OD8]
- Yu_Asahina - Ongaku -resolve- (Kawawa) [CS' Another]
- Pon Kichi - Mikuriberi. Suu~itotaimu (_underjoy) [Lv.08]
- ZigZag - Vertex^2 (_underjoy) [Challenge^2]
- Snails & Pegboard Nerds - Deep In The Night (Kamikaze) [Deceptive]
- Tiebreaker: aaaa - Bokutachi no Tabi to Epilogue.[Long ver.] (ArcherLove) [Caramel]
WIELKI FINAŁ
- dai - dir (Nivrad00) [Hard]
- SHIKI - Angelic Delayer (_underjoy) [neyother Lv. 12]
- ALiCE'S EMOTiON - Dark Flight Dreamer (Kawawa) [BMS LV. 10 '^ ']
- eicateve - Vorota Collapse (_underjoy) [neyother Lv. 13]
- Kurenainagi Tabibito - Otenba Koimusume (Kawawa) [BMS LV. 10 wawather [Stream -Another-]
- SB YUNE - Rosario -another story- (_underjoy) [Lv. 12 MP7K Edit]
- FELT - Flower Flag (17VA) [Lunatic]
- Otokaze - Karen (Nananana) [7k LN]
- Hana - Sakura no Uta (Raediaufar) [Sakura]
- Afilia Saga - Neptune Sagashite (dometb) [7K LN]
- Camellia - overcomplexification ("Quaternion" Long ver.) (Wonki) [underjoy's Extra]
- Xceon feat. Mayumi Morinaga - Sakurayozora (arcwinolivirus) [7K 'Thousand Sakura' Arc]
- virkato - Waltz No. 17 in G Minor (Waltz of the Big Dogs) (Nivrad00) [Insane]
- BanYa remixed by Synthwulf - Hypnosis (Synthwulf Mix) (Agka) [Sythesis (SV Demo)]
- ONE - Future (arcwinolivirus) [7K SV Innovation]
- Tiebreaker: Masayoshi Minoshima feat.nomico - Lost Emotion (Amane UK Hardcore Remix) (_underjoy) [Collab Phantasm]
8. Nagrody:
Pierwsze miejsce: 150zł
Drugie miejsce: 90zł
Trzecie miejsce: 60zł
Nagrody powyżej są zapewnione przez jednego z organizatorów. Jeśli ktoś ma dobre serduszko i ma zamiar powiększyc pule nagród to najlepiej skontaktować się z Hostami turnieju.
Drugie miejsce: 90zł
Trzecie miejsce: 60zł
Nagrody powyżej są zapewnione przez jednego z organizatorów. Jeśli ktoś ma dobre serduszko i ma zamiar powiększyc pule nagród to najlepiej skontaktować się z Hostami turnieju.