forum

Gladi's avatar is sexy

posted
Total Posts
35
Topic Starter
Epic Darunia
batsen!
GladiOol
enige met wie jij ooit zal batsen is je hand
Topic Starter
Epic Darunia

GladiOol wrote:

enige met wie jij ooit zal batsen is je hand
Spreekt voor uwzelf

GladiOol

Topic Starter
Epic Darunia

GladiOol wrote:

snip
ga runescapen gladi

GladiOol
serieus runescape?
Ayu
haha dit
Topic Starter
Epic Darunia

GladiOol wrote:

serieus runescape?

Ayu wrote:

haha dit
...
...

I don't want to live on this planet anymore
laport

Epic Darunia wrote:

I don't want to live on this planet anymore
komt door runescape
silmarilen
eigenlijk zou gladi zijn avatar nu naar een of andere lelijke trut moeten veranderen.
GladiOol
kedi is mooi en een trut.

bijna 't zelfde :D
Pheon
Lol Gladi, gtfo, als je eens zou gaan praten met 'r weet je hoe ze is, noem haar geen trut zonder te weten waar je het over hebt, ze is freakin' aardig en geeft om haar vrienden. Oh well, zou je toch niks uitmaken, wat probeer ik hier.
Yeah, I'm mad, grats.
SkyDevil

Pheon wrote:

Lol Gladi, gtfo, als je eens zou gaan praten met 'r weet je hoe ze is, noem haar geen trut zonder te weten waar je het over hebt, ze is freakin' aardig en geeft om haar vrienden. Oh well, zou je toch niks uitmaken, wat probeer ik hier.
Yeah, I'm mad, grats.
lol eerste keer dat ik jou op de forums zie.
Synchrostar
Wie is kedi?

/hides
Remco32

Pheon wrote:

Yeah, I'm mad, grats.
Ah, een whiteknight.
GladiOol

Pheon wrote:

Yeah, I'm mad, grats.
wauw gast ik maakte gewoon een grapje

ik ken haar net 1 dag en ze is aardig ja, maar de verhalen die ik van 95% hoor niet.
tot nu toe wordt het tegendeel bewezen ja, maar wtf ga jij nou weer zo praten?

serieus pheon, kanker autistje, blijf maar gewoon voortaan weg. ik zei die opmerking op dat van silmarilen als grapje, dat jij daar ZO serieus op kan reageren is echt ... wauw gewoon.

blijf voortaan met je autisten gedachtes maar uit de dutch forums.
Lesjuh

Pheon wrote:

Yeah, I'm mad, grats.
wajo beter bitch jij niet over me dinnetje ofzoo slet :$:$:$:$:$
GladiOol
serieus pheon what the fuck gast XD jij hebt echt autisme of zwaar psychise problemen

ik weet dat ik niet helemaal 100 punten ben, maar als je daar de grap niet van kon in zien slaant op de post erboven is er echt wat mis met je.

ik weet dat humor en emoties en dergelijke moeilijk is voor autisten, maar kom op popje, doe je best! ik weet dat je het kan! xx www
Pheon
silmarilen
gladi is bang voor autisten
GladiOol
nou niet bang, ik vind alleen dat ze hun autisme niet voorrang moeten laten geven op het normale dagelijkse leven.

als iemand flauwvalt van stress mag je ze er nog steeds op aansprakelijk stellen. het flauwvallen is een ''escape'' van de realiteit. en nee ik ben niet de enige die zo denkt, sartre/kierkegaard/nietzsche (schoppenhauer weet ik niet zeker) denken er ook zo over.

ik denk ook zo met autisme. autisten weten wel wat ze wel en niet kunnen/mogen doen, maar soms gaan ze toch de fout in. dan vind ik niet dat je mag zeggen > komt door het autisme. --- ofc. heeft het ook te maken met hoe erg de vorm van autisme is, en bij pheon is het misschien zo dat het een beetje extreem is ja ):

en pheon, je linkt nu wel wat er in m'n signature staat... maar dan slaat die halve aanval van jou alsnog op dikke stront. je geeft nu zelf aan dat ik dus een grap maakte, waarom dan nog zo boos. als je een grap niet leuk vind negeer je 't maar of je zegt op een fatsoenlijke manier dat je 't te erg of wat dan ook vindt. hier schiet je ook niets mee op popje
Pheon
Enige wat ik zeg is dat wat je zei dikke stront is, zelfs al was het een grap. En sinds wanneer werkt een fatsoenlijke manier op jou? o_o; En ik zeg niet dat het door autisme komt, opstaan voor wat je vindt is iets wat iedereen zou moeten kunnen, ik wist dat het hierop verweten zou worden door jullie maar whatever
GladiOol

Pheon wrote:

Enige wat ik zeg is dat wat je zei dikke stront is, zelfs al was het een grap. En sinds wanneer werkt een fatsoenlijke manier op jou? o_o; En ik zeg niet dat het door autisme komt, opstaan voor wat je vindt is iets wat iedereen zou moeten kunnen, ik wist dat het hierop verweten zou worden door jullie maar whatever
mijn grappen zijn stront ja, no shit sherlock \:D/

en een fatsoenlijke manier werkt prima op mij; niemand heeft ooit dat geprobeerd omdat ze denken dat vuur met vuur bestrijden helpt, zoals jij.

nee jij zegt niet dat het door autisme komt, ik zeg dat jij zo reageert door jouw autisme. opstaan voor wat je vindt moet je kunnen doen ja, op een fatsoenlijke manier. alleen maar omdat iemand iets raars zegt wat je niet leuk vind moet je er niet zo op reageren. vuur met vuur.
Pheon
Ok, mee eens, m'n reactie sloeg verder nergens op, ik had wat beleefder moeten zijn. M'n excuses daarvoor.
Topic Starter
Epic Darunia
gladi noemt persoon trut
daarna komt Pheon zeggen dat hij moet opzouten met zn oneerlijke insult
dan is pheon een kanker autist
en dan gaat hij nog sorry zeggen

lolll
no offense Pheon
Pheon

Epic Darunia wrote:

gladi noemt persoon trut
daarna komt Pheon zeggen dat hij moet opzouten met zn oneerlijke insult
dan is pheon een kanker autist
en dan gaat hij nog sorry zeggen

lolll
no offense Pheon
Besefte ook later dat het idioot was, maar whatever, punt gemaakt, geen zin om er over door te gaan
GladiOol
gladi noemt persoon met op de post erboven slaant een trut als grap.
daarna komt pheon zeggen dat gladi moet oprotten met zijn grap
dan is pheon idd gek bezig vind ik zelf. ik heb dit verkeerd verwoord, excuses hiervoor.

maar maakt niet uit epic darunia, want jouw post was ook leuk :D
''IK WIL NIET STOKEN, ECHT NIET, MAAR IK HAD 'T NIET GEPIKT''
Ayu
ik vind dat 't best goed is opgelost toch? :3
silmarilen
ik vind ayu's avatar lelijk
Topic Starter
Epic Darunia
Idd Pheon ik zou keihard Gladi's ip hacken en dan via http://www.knokploeg.nl naar z'n huis gaan.

edit: of pistool kopen op http://www.pipashop.nl :D
GladiOol
ik blame mn taxi driver avatar, die maakte me agressief ))): (en oh nu ga ik tegen mijn eigen filosofie in van dat je altijd verantwoordelijk bent voor de keuzes die je zelf hebt gemaakt ohohoh)

en ja die pipashop whaha die's wel baas :D
laport
die knokploeg is leuker in het engels http://goo.gl/y23H8

SkyDevil
ADFAKJDNAKSJN ik heb een paar dagen deze draad gelezen en nu zie ik keilange berichten van gladi ==''
./te lui om te lezen
laport

SkyDevil wrote:

ADFAKJDNAKSJN ik heb een paar dagen deze draad gelezen en nu zie ik keilange berichten van gladi ==''
./te lui om te lezen
niet echt logisch dat je dan gaat posten
SkyDevil

laport wrote:

SkyDevil wrote:

./te lui om te lezen
niet echt logisch dat je dan gaat posten
logica is niet mijn ding
Please sign in to reply.

New reply