Spreekt voor uwzelfGladiOol wrote:
enige met wie jij ooit zal batsen is je hand
ga runescapen gladiGladiOol wrote:
snip
GladiOol wrote:
serieus runescape?
...Ayu wrote:
haha dit
komt door runescapeEpic Darunia wrote:
I don't want to live on this planet anymore
lol eerste keer dat ik jou op de forums zie.Pheon wrote:
Lol Gladi, gtfo, als je eens zou gaan praten met 'r weet je hoe ze is, noem haar geen trut zonder te weten waar je het over hebt, ze is freakin' aardig en geeft om haar vrienden. Oh well, zou je toch niks uitmaken, wat probeer ik hier.
Yeah, I'm mad, grats.
Ah, een whiteknight.Pheon wrote:
Lol Gladi, gtfo, als je eens zou gaan praten met 'r weet je hoe ze is, noem haar geen trut zonder te weten waar je het over hebt, ze is freakin' aardig en geeft om haar vrienden. Oh well, zou je toch niks uitmaken, wat probeer ik hier.
Yeah, I'm mad, grats.
wauw gast ik maakte gewoon een grapjePheon wrote:
Yeah, I'm mad, grats.
wajo beter bitch jij niet over me dinnetje ofzoo slet :$:$:$:$:$Pheon wrote:
Yeah, I'm mad, grats.
mijn grappen zijn stront ja, no shit sherlock \:D/Pheon wrote:
Enige wat ik zeg is dat wat je zei dikke stront is, zelfs al was het een grap. En sinds wanneer werkt een fatsoenlijke manier op jou? o_o; En ik zeg niet dat het door autisme komt, opstaan voor wat je vindt is iets wat iedereen zou moeten kunnen, ik wist dat het hierop verweten zou worden door jullie maar whatever
Besefte ook later dat het idioot was, maar whatever, punt gemaakt, geen zin om er over door te gaanEpic Darunia wrote:
gladi noemt persoon trut
daarna komt Pheon zeggen dat hij moet opzouten met zn oneerlijke insult
dan is pheon een kanker autist
en dan gaat hij nog sorry zeggen
lolll
no offense Pheon
niet echt logisch dat je dan gaat postenSkyDevil wrote:
ADFAKJDNAKSJN ik heb een paar dagen deze draad gelezen en nu zie ik keilange berichten van gladi ==''
./te lui om te lezen
logica is niet mijn dinglaport wrote:
niet echt logisch dat je dan gaat postenSkyDevil wrote:
ADFAKJDNAKSJN ik heb een paar dagen deze draad gelezen en nu zie ik keilange berichten van gladi ==''
./te lui om te lezen