What kind of mouse do u have? Mini Mouse or Normal Mouse?

posted
Total Posts
63

What kind of Mouse?

Mini Mouse
18
10.06%
Normal Mouse
82
45.81%
Big Mouse
36
20.11%
I Don't Use A Mouse
15
8.38%
Mickey Mouse
28
15.64%
Total votes: 179
show more
How
I use R.A.T 9. That;s size is normal. Right ..?
Viscera
A normal mouse, as far as I know. At least, it doesn't seem particularly small or big.
AkiShizuha
DELL normal. Very normal._.
Tenshichan
Razer DeathAdder ... Probably medium-big I guess.
- Z e o n -
i have logitech m100 D:

Pimpi
I have this crappy mouse.
Very uncomfortable..

- R y o u
The acer mouse that came in with the new pc I bought.
I guess it's normal. -w-
emonite
Normal mouse I guess...
Kurokami
I have a normal mouse....I guess.
Theridion
a Razer mouse! best mouse ever!
Kurokami

Theridion wrote:

a Razer mouse! best mouse ever!
meh
ReVeNg3r
Since i play osu! i have my 3rd mouse A4 Tech(shittest mouse ever) it is a little bit larger than average mouse,i had a little bit smaller mouse than the average , and also i had i a normal mouse ))..now i got tablet..:P
Izayaa
loqueses57
i have a normal mouse too, lol mickey mouse xD
Necro Neko
Yeeah you guys better watch out! My mouse is pretty damn epic!
not.

Nyu_old2
Razer Deathadder, I haaated it for osu. Then I switched to a tablet, was much better. It was just too big for me and I could never be direct with notes(always had a flowing motion with my hand).
Hakase-nyan
Microsoft Wireless Mobile Mouse 1000



Got it thinking it was a full sized mouse..only to find out its a mini mouse. Still use it anyways.
djjsixpack
Normal mouse I got with my computer a few years back I guess.
Teddiursa

Mhm, yeah.
Hooves
Dell Mouse (Normal)
show more
Please sign in to reply.

New reply