Ik heb 't geld wel, alleen niet de goeie ouders :v
Lol MAG je het niet kopen met je EIGEN geld van je ouders?Henkie wrote:
Sinds wanneer is cosplay animuGladiOol wrote:
yuuki stfu jij hebt een animu avatar.
jij hebt geen recht van spreken.
Is allemaal hetzelfde. Japanse weeaboo shityuuki wrote:
Sinds wanneer is cosplay animuGladiOol wrote:
yuuki stfu jij hebt een animu avatar.
jij hebt geen recht van spreken.
Zo'n actie zou je heel normaal vinden zodra je m'n ouders kent /o/ ze zijn raar.yuuki wrote:
Lol MAG je het niet kopen met je EIGEN geld van je ouders?Henkie wrote:
Is allemaal hetzelfde. Japanse weeaboo shitNee.
oh sorry ik change mijn avatar wel naar een taart of mezelf met pokerchips voor m'n ogen ben ik dan wel stoer?GladiOol wrote:
Het is wel allemaal hetzelfde.
GladiOol wrote:
Ja. Dus wees nu maar stil en niet zo tof, meneer weeaboo.
yuki is wat ik use sinds 2006. maar die was bezet dus moest ik er een u tussen doen feelsbadman.jpgGladiOol wrote:
?
nickname: yuuki
????????????????????????????????
ik snap niets van jullie aziaten
Idd kzou gewoon een nieuwe kopen heb je ook meteen geen windows vista of xp >.>Guujin wrote:
nee nooit die oude crap laten repareren, dat kost alleen maar meer uiteindelijk. Een laptop blijft gemiddeld 1-2 jaar goed, daarna is die zeg maar afgeschreven.
Want een nieuw OS is onmogelijk zelf te installeren...SkyDevil wrote:
Idd kzou gewoon een nieuwe kopen heb je ook meteen geen windows vista of xp >.>Guujin wrote:
nee nooit die oude crap laten repareren, dat kost alleen maar meer uiteindelijk. Een laptop blijft gemiddeld 1-2 jaar goed, daarna is die zeg maar afgeschreven.
Oh god een AlienwareHenkie wrote:
en dan is de mijne nu net 1 jaar en 11 maand maarja, ik zie al een alienware voor 850 euro.. nu nog m'n ouders zien te overtuigen, heb tot de 14e, dan is de aanbieding over *crosses fingers*
Oh lol de Alienware?Henkie wrote:
Besteld~
Nadeel: "Geschatte levertijd: 13-01-2012"
wut. Hopen dat dat van de week nog veranderd.
Ya :v why, is er iets met alienware? ik hoor wel meer mensen reageren van "wut, alienware?" of iets van "you dont want alienware".Remco32 wrote:
Oh lol de Alienware?Henkie wrote:
Besteld~
Nadeel: "Geschatte levertijd: 13-01-2012"
wut. Hopen dat dat van de week nog veranderd.
Ze zijn net Beats, prima dingen maar super overpriced.Henkie wrote:
Ya :v why, is er iets met alienware? ik hoor wel meer mensen reageren van "wut, alienware?" of iets van "you dont want alienware".Remco32 wrote:
Oh lol de Alienware?
niet dat 't me veel uitmaakt, tis gewoon een van de weinige (of misschien wel enige) die mini gaming laptops produceert, aangezien ik dus een kleine heb besteld, want kmoet em overal mee naar toe zeulen, en vind klein best fijn tbh
True, maar zoals ik al zei, ik moet dat ding overal mee naartoe zeulen (nouja overal..), en hijs klein en mobiel.Remco32 wrote:
Ze zijn net Beats, prima dingen maar super overpriced.
Hoeveel heeft ie gekost en wat zijn de specs? Misschien had je 2x een even goede PC kunnen bouwen als die Alienware
Uiteraard wel meer dan dat, maar echt geen zware nieuwe games, en zoals ik al zei, hijs klein (vooral daarom zo duur), iets wat ik fijn vindt. En omdat 't kan natuurlijk~ Als m'n ouders niet meebetaalden was 't zoiezo anders gegaanRemco32 wrote:
Ik hoop niet dat je van plan was meer dan osu! erop te spelen... Wat met op m'n volgende vraag brengt: waarom dan een Alienware gayming laptop?
Maak topic en ga klagen. Ik weet zeker dat jij niet de enige bent die om de meest idioten redenen wordt ge-autosilenced. Je bent een loser hahahaGladiOol wrote:
En jongens ik ben silenced voor 21 uur omdat ik ''up the anus'' zei.