forum

OWC #2

posted
Total Posts
123
show more
Orkel
Käy
heintsi
käy mutta harjoitella en kerkeä oikein D: luulin että ei olisi ihan näin paljon töitä mutta on kumminkin. toivottavasti ei-varapelaajat kykenee kaikki paikalle.
Topic Starter
thelewa
Mara
Mikä OW-

ainiin, Suomi voitti.
Topic Starter
thelewa
Finland vs Malaysia 11th, 15:00(GMT+2)/21:00(GMT+8)
eli Sunnuntai 11.12 15:00. Tämän pitäisi käydä kaikille koska niin kiva aika.
Mianki
Onnea pelaajille, nukkukaa hyvin ja koettakaa olla vähemmän tuubassa.
Topic Starter
thelewa
Malasian tiimiltä tuli kysymys, voidaanko pelata 15. tai 16. päivä? eli ensi viikon torstaina tai perjantaina
Topic Starter
thelewa
mulla oli aivan uskomattoman paska päivä joten vetäydyn koko paskasta turnauksesta
cococococo_old
Tiedän myös, miten puhua suomea
IppE

cococococo wrote:

Tiedän myös, miten puhua suomea
viewtopic.php?f=24&t=26759&start=2850
ethox
Asia on nyt niin että toimin kapteenina groupstagen ajan, jonka jälkeen itsellä ei ole mahdollisuuksia pelata. Pelimme malesiaa vastaan tulee olemaan viimeisemme, joten pelataanko se (jookosta?).

Ainakin itse voisin pelailla, en tiedä Zapyn / Orkelin aikataulusta, Sutsukasta en ole kuullut hetkeen :l

Laittakaahan irkissä hailaittia, milloin voisitte pelaa, kun en näitä foorumeita kuitenkaan yhtä usein auki pidä kun irssiä.
Sutsuka
Recent activity
> 3 weeks ago

Taijan dropata itteni.
F m L_old
Ei meidän joukkueella taida olla riittävästi pelaajia, vai onko? Nyt kun jotkut droppaa pois
Mianki
Jos kerran ei tule pelaajia niin minä voin pelata. Pelkkä peliturnaus tuo, ei sen vakavampaa.
IppE
te quiero puta

jos se on ens viikonloppuna niin en pysty pelaan :v

eli mianki tuuraa tuuraajan tuuraajaa
Mianki
Edit: Minulle käy ma-ke klo 17.00 eteenpäin, to klo 13.00 eteenpäin, pe klo 15.00 eteenpäin. Ensi launtaina en pysty pelaamaan koska pidän syntterit. Sunnuntaina pystyn pelaamaan melkein mihin aikaan tahansa.
ethox
Finland vs. Malaysia should be Saturday 17th, 17:00(GMT+2)/23:00(GMT+8)

ORKEEEEL OLE PAIKALLA. hentsillekin tiedoksi jos *puff* paikalle.
Depator
Jos Mianki ei kerta pääse niin minä voin paikata hänet.
heintsi
Pitää kattoa oliko ilkeä pomo laittanu iltavuoron vai päivävuoron.. Iltavuoro on kuuteen ja päivä kolmeen tai neljään.. Yritetään.
Valentiino
Huonolta näyttää omalta osalta. Elisalla huoltokatkoa klo 19 asti, ja noihin aikoihin olisi määrä vielä lähteä Tampereelta >_<

Edit: Ja puhelimen netistä ei tässä asunnossa paljoa ole hyötyä, koska toimii satunnaisesti (tämänkin postaaminen vei ikuisuuden)
Orkel

ethox wrote:

Finland vs. Malaysia should be Saturday 17th, 17:00(GMT+2)/23:00(GMT+8)

ORKEEEEL OLE PAIKALLA. hentsillekin tiedoksi jos *puff* paikalle.
olen olen
ethox
gg wp ei enää koskaan
Please sign in to reply.

New reply