forum

Chemistry - Period

posted
Total Posts
6
Topic Starter
Doesnt matter
This beatmap was submitted using in-game submission on 27 sierpnia 2017 at 21:36:02

Artist: Chemistry
Title: Period
Source: Fullmetal Alchemist Brotherhood
Tags: Fullmetal Alchemist Brotherhood Opening 4 Hagane no Renkinjutsushi 2009 FMA
BPM: 128
Filesize: 16577kb
Play Time: 01:26
Difficulties Available:
  1. Easy (1,35 stars, 84 notes)
  2. Extra (4,33 stars, 305 notes)
  3. FULLMETAL ALCHEMIST (4,93 stars, 376 notes)
  4. Hard (2,85 stars, 198 notes)
  5. Insane (3,64 stars, 278 notes)
  6. Normal (1,62 stars, 114 notes)
Download: Chemistry - Period
Download: Chemistry - Period (no video)
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
I will be really happy if this map will be ranked.





10th Submitted
RAMSING
Wyłącz Grid Snap i unikaj mappowania według siatki.
Ustaw offset na 1499.
Staraj się, żeby slidery zaczynały się na białych, a kończyły na czerwonych tickach.
Staraj się zaczynać combo na dużych białych tickach
Ogranicz przerwy między obiektami większe bądź równe cały beat na diffach od Harda wzwyż.
Ogranicz korzystanie z symetrii osiowej.
Nie zmieniaj Slider Velocity w obrębie jednego combo.
Nie mappuj liniowo.
Easy
Zwiększ OD i HP przynajmniej o 1.
00:08:999 (2) - Staraj się unikać takich kanciastych silderów, nowi gracze mogą być lekko zdezorientowani, a to do nich kierowany jest ten diff
00:16:499 (1,3) - Zaokrąglenie tych sliderów do zewnątrz sprawi że będą lepiej wyglądać
00:27:280 (1) - Wydaje mi się, że zamiast tego spinnera możesz bez problemu mappować dalej
Ogólnie to odradzałbym mappowanie liniowe, nie jesteśmy już w 2010.
Normal
Zwiększ AR, ewentualnie OD i HP
Zwiększ spacing między obiektami. Postaraj się, aby były umieszczone względem siebie w podobnych odległościach (Równość dystansu-czasu)
00:49:312 (1,2,3,4,5,6) - Spróbuj jakoś inaczej zaaranżować te obiekty, żeby to nie było tylko puste kopiowanie poprzedniego partu.
01:25:405 (3) - Oddal ten slider, gracz może potraktować go jako pojawiający się równie szybko jak poprzedni, ze względu na równy dystans między 1 a 2, a 2 a 3
Hard
AR zwiększ, do co najmniej 7.
00:22:124 (6) - Ten slider jest po prostu brzydki, zmień jego kształt przesuwając jego "kotwice"
Insane
Zwiększ AR do co najmniej 7,5.
Streamy na tym diffie są niewspierane przez piosenkę. Nie słychać ich.
00:06:655 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,7) - Nie słychać tego streama w piosence, tak samo jak wcześniejszych "trójek"
00:15:562 (1) - Tego również nie słychać
00:34:546 (3) - Nie powtarzaj tego slidera wielokrotnie, jest to strasznie mylące
01:09:233 (3) - Zmień kształt slidera
Extra
To samo co poprzednio, piosenka nie wspiera takich streamów. Btw ich spacing jest bardzo duży, za duży jak na mapę 4.5*
00:15:562 (1) - Nie słychać
FULLMETAL ALCHEMIST
Imo diff niepotrzebny, nic ciekawszego z tej piosenki raczej nie zmappujesz.
00:59:390 (1,2) - Niewspierane przez piosenkę jeszcze bardziej niż sam stream.
Ogólnie końcówka 3 ostatnich diffów wygląda identycznie, tylko z innym spacingiem.
Reasumując, według mnie mapset wymaga remapu wszystkich diffów. Pozdrawiam i życzę miłego dnia/wieczoru/miłej nocy.
Toumoko
[general]
The bitrate of a beatmap's audio file must be no lower than 128kbps and no higher than 192kbps. If you are having trouble acquiring an appropriate audio file, contact one of the more audio-savvy BN; they will be more than happy to help find an .mp3 for you.

[e]
this reverse 00:27:749 (1) - is hard for new player , make it 1 reverse only like 00:36:187 (5) -
add 1 circle at there 01:12:514 -

[n]
spinner should start at 00:10:405 (1) - 'cause big loud sound
spinner at 00:27:983 (1) - should start at the red tick 00:27:983 (1) -
don't nc at here 00:34:077 (6) - . should new combo at here 00:35:015 (2) -
this reverse 00:40:639 (1) - not reflect the vocal at all imo , should 1 cirlce and slider
add note at the start of spinner then , start the spinner at 01:10:874 -

[h]
spinner start at the red tick 00:12:280 (1) -
these distance 00:35:249 (1,2) - is different with 00:35:483 (2,3) - . why ?
overmap 01:19:077 (1) - , remove ~

[i]
why nc 00:54:233 (1,1) -

[ex]
ctrl+g 00:49:780 (2) -
ctrl+g 00:50:249 (3) -
ctrl+g these 2 slider 01:20:015 (1,2) -

idk why so much spacing , btw glgl
Topic Starter
Doesnt matter

Toumoko wrote:

overmap 01:19:077 (1) - , remove ~
I can't understand. What do you mean?

Toumoko wrote:

ctrl+g these 2 slider 01:20:015 (1,2) -
But here is one slider?
Ayasee_Mari
Normal
00:10:405 i 01:10:874 te spinery nie są potrzebne można je zmienić na dalsze slidery i circle
Extra
Na początku masz parę razy TRZY circle koło siebie ten DRUGI nie ma rytmu od 00:15:000 jest już spoko
Fullmetal Alchemist
Tak jak w Extra 3 circle koło siebie i ten 2-ugi nie ma rytmu.
Więc popracuj jeszcze chwilę nad tymi poziomami trudności :D
WubWoofThomas
Ok zobaczmy co można zrobić :D

Diff Easy:
1. Zwiększ parametry HP OD
2. Jest tu kila dziwny sliderów jak np: 00:39:936 00:23:999 00:25:874 00:54:467 zrób je bardziej okrągłe (zaokrąglone) albo coś w tym stylu
3. Obiekty nie są zbyt estetycznie ułożone ;)

Diff Normal:
1. Spinerki nie muszą być takie długie. Szczególnie ten 00:27:983 zrób zamiast tego spinera slider albo coś ;)
2. HP zmniejszył bym do 3 ale to tylko moje zdanie
3. To kółko nie pasuje tutaj 00:47:202 usuń je a kółka 5 i 6 przesuń na białą podziałkę

Hard Diff:
1. Zmniejsz CS tak do 3.8
Diff w sumie spoko więcej bym nie zmieniał

Insane Diff:
1. Streamy takie jakieś dziwne. Pozbył bym się ich. Mają też dziwny kształt.
2. AR większe tak 8,5
3. Ułożenie obiektów od 01:20:483 do 01:23:061 dziwne. Ułóż obiekty jakoś bardziej estetycznie

Extra Diff:
1. Mniejsze HP
2. Popraw streamy lub je usuń

Last Diff:
1. Stream 00:30:092 kwadratowy popraw go
2. Zmniejszył bym OD do 8,5

Mapa ogólnie spoko. Troszkę pracy i będzie dobrze. Ten mod to tylko moja opinia. Jeśli ci się nie podoba możesz go pominąć ;)

~WubWoofThomas ( Ciastko )
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply