forum

Gloednieuwe Dutch Collab \:D/

posted
Total Posts
41
Topic Starter
Lesjuh
We gaan weer eens lekker ouderwets collaben maar dit keer met z'n allen! Hoera feestje! Zeker weten en jullie doen allemaal gewoon mee of je het nou wil of niet.

De map vind je hierrrrrr!

Stap 1: Map kiezien Done!
SPOILER
Om te beginnen gaan we gezamenlijk een lied kiezen. Het moet per se nederlands zijn want het is een dutch collab. Graag iets dat ons landje op een leuke manier vertegenwoordigd. Dat kan dus superleuk jantje smit zijn of frans, maar ook hip- hop is welkom.

Ok klaar het wordt Zirkus Zirkus - Stiekem Gedanst

Stap 2: Parts verdelen Done!
SPOILER
We moeten nog even wachten op de rest van de mappers die hun PM nog moeten beantwoorden. Als het te lang duurt zijn ze waarschijnlijk inactief en mappen we alleen met degenen die wel meedoen. Hieronder nog even het lijsten met de genodigden en een kruisje erachter als ze hebben geantwoord!

Mappers die zijn uitgenodigd:
Lesjuh x
GladiOol x
happy30 x
Symbolic x
mrtn x
Ultimate x
misja056 x
Jeffro
Henkie x
Remco32 x

Link naar de map vind je bovenaan m'n post. Bij stap 3 leg ik de custom hitsounds nog even uit als jullie die willen gebruiken. Ja, dat willen jullie want het klinkt mooi.

Ok dan we kunnen de parts gaan verdelen!

Mappers die meedoen:
Lesjuh
GladiOol
happy30
Symbolic
mrtn
misja056
Henkie
Remco32
Ultimate

Ik heb de map in 15 parts verdeeld, je kunt ze uit elkaar houden door de bookmarks die ik heb geplaatst. 15 parts en 8 man betekent dat er eentje is die 1 part mapt en de rest 2. Als je uit je keuze bent gewoon even de parts die je wil mappen in deze thread posten. Ik zal de lijst hieronder zo snel mogelijk updaten. Laatste die overblijft mapt 1 part tenzij we een vrijwilliger hebben.
Ok Ultimate komt er op het laatste moment bij dus 9 man / 15 parts. Drie die een part mappen. Ik doe wel extra parts voor hun op de normal diff dan, meer daarover in stap 3.

We gaan 2 difficulties mappen: Hard & Normal! De parts die je kiest gelden voor beide difficulties. Mocht Normal iets te moeilijk worden en de difficulty spread tot een slecht eind brengen map ik er zelf nog een Easy difficulty bij. Gewoon handige info voor je keuze.

Je mag maximaal een part hebben in het refrein!
Twee parts achter elkaar mag!

Hier dan de verdeling met namen. Ik zal deze updaten als je in de thread post welke part je wil hebben:

1. 00:00:000 - Lesjuh
2. 00:11:418 - mrtn
3. 00:22:085 - Henkie
4. 00:32:751 - Ultimate
5. 00:43:418 - misja056
6. 00:58:085 - Remco32
7. 01:08:751 - misja056
8. 01:19:418 - Ultimate
9. 01:30:085 - happy30
10. 01:40:751 - happy30
11. 01:52:751 - Symbolic
12. 02:06:085 - GladiOol
13. 02:16:751 - Symbolic
14. 02:28:751 - GladiOol
15. 02:39:418 - Lesjuh

Stap 3: Mappen

Leuk! Mappen! Even de regeltjes:
  1. Map je part in de [Normal] en [Hard] diffs in de set. Niet [Preview] dus.
  2. We gebruiken allemaal de settings die ik al heb ingesteld, niet veranderen! Ontevreden? Jammer!
  3. We mappen een Hard en een Normal difficulty. Maak het niet te moeilijk aub.
  4. Als je klaar bent met je part kan je de .osu file posten op de map thread. Ik zal de notes toevoegen aan de map en h'm up to date houden.
Ik heb custom hitsounds in de folder gestopt, maak er gebruik van! Voorbeeld in de [Preview] difficulty.

Stap 4: Modden/Ranking

-

====================================================================================

Hieronder een paar nummers die we mogelijk kunnen mappen, als je iets leukers weet twijfel dan vooral niet om h'm te posten. Graag iets boven ~140 bpm dat lekker mapt.

SPOILER

(Ja Gladi, perfect om te collaben)

OFFFFFF...

Laat het maar horen \:D/
Remco32
Hiphop
Hiphop
Hiphop
Hiphop
Nederlandstalig klassiek nummerT
Hiphop meets paling
Dries Mofucking Roelvink
Autotune remake iets
Map die nooit zal afkomen overigens hophip

Ik ga voor Dries fucking Roelvink
Symbolic
beter mappen we Hef, ik doe mee overigens, check de nummers later nog ff
GladiOol
Lesjuh, wat een aids nummers. (Behalve Dries en Zirkusss~)
En ik doe niet mee, zoals ik al zei.
Topic Starter
Lesjuh

GladiOol wrote:

Lesjuh, wat een aids nummers. (Behalve Dries en Zirkusss~)
En ik doe niet mee, zoals ik al zei.
maar je hebt geen keus, je doet gewoon mee
GladiOol
Ik doe niet mee, tenzij we zirkus zirkus gaan doen.
Symbolic
wat een kutnoob ben je ook gladi, jij doet gewoon mee, zelfs IK doe mee >:(

ik doe niet mee als we mi rowsu mappen
waarom doen we niet gewoon ik heb schijt van appa en sjaak :p
Topic Starter
Lesjuh

Symbolic wrote:

waarom doen we niet gewoon ik heb schijt van appa en sjaak :p
daarom niet

ok tuintje in mn hart valt af, meer suggesties?
happy30
ik doe mee! songkeuze laat ik aan jullie over :P
Henkie
Zirkus zirkus klinkt tenminste nog een beetje, van de rest ben ik niet echt gecharmeerd, mijn keuze lijkt me duidelijk~
Nja, tijdmachine is ook wel leuk, maar die is al eens geprobeerd enzo

http://puu.sh/4sqz k.
Topic Starter
Lesjuh
Ik dacht eerder aan duif op de dam, het is een nacht of tijdmachine. Die mappen volgensmij het beste. Nog wat suggesties...

Automatsche winnaar als jullie niks weten \:D/

IK WIL JE BILLEN ZIEN
GladiOol
> ok een paar nieuwe nummers
> hiphophiphophiphophiphop

Ja, ik blijf bij zirkus zirkus. Anders maak ik wel een sexyhenky collab ervan~ OF NIET HENKIE \:D/
Henkie

Lesjuh wrote:

Ik dacht eerder aan duif op de dam, het is een nacht of tijdmachine. Die mappen volgensmij het beste.
Ieder z'n eigen smaak, maar zulke songs kan ik dus totaal niet mappen, nja tijdmachine wel, maar goed..
En van je nieuwe suggesties klinkt alleen "viben" mappable in m'n oren D:
Dus zie maar, voor mij is t zirkus of k-liber, tenzij je messy poepzooi als henkie's mappart wil hebben :U

GladiOol wrote:

Anders maak ik wel een sexyhenky collab ervan~ OF NIET HENKIE \:D/
Who knows \o\
Topic Starter
Lesjuh

GladiOol wrote:

> ok een paar nieuwe nummers
> hiphophiphophiphophiphop
Ja kom dan ook met iets slet. Hiphop is juist wel mapbaar in mijn ogen, meer dan dit Zirkus nummer. Als jullie Zirkus willen vind ik het ook goed hoor.

Dus nu is het Dries tegen Zirkus Zirkus! Ik kies voor zz \o/
Misja
Ik doe ook mee <3 Ik kies trouwens ook voor Zirkus Zirkus.
GladiOol
Zirkus Zirkus nummer is HEEL erg mapbaar imo D:
Simpeleng beatjeng enzo tjeng
Topic Starter
Lesjuh
Ok cool, dat is dan al +4 voor Zirkus en +1 voor Dries. Dan wordt Zirkus het gwn ik update de OP wel en zal vanavond de map uploaden. We moeten nog wel wachten op de rest van de genodigden om te antwoorden of ze meedoen zodat ik de parts eerlijk kan verdelen.
mrtn
Ik doe mee! Nummerkeuze is al geweest, maar anders hadden we Guus Meeuwis moeten doen, veel Nederlandser kan het niet.
Topic Starter
Lesjuh
Al wel 4 stemmen tegen. Ik vond Guus ook zeker een goede keus. Ik wil de map nog wel veranderen als de meeste van jullie toch die willen.
GladiOol

Lesjuh wrote:

Al wel 4 stemmen tegen. Ik vond Guus ook zeker een goede keus. Ik wil de map nog wel veranderen als de meeste van jullie toch die willen.
nee want het is een nacht heb ik al gemapt en we gaan zirkoes doen~~
Topic Starter
Lesjuh

GladiOol wrote:

Lesjuh wrote:

nee want het is een nacht heb ik al gemapt en we gaan zirkoes doen~~
Je moet h'm echt uploaden die was kk goed ):

/off
mrtn
Inderdaad Gladi, hoe durf je te mappen en niet te uploaden. Ga dat eens heel snel doen!
GladiOol
nee \:D/
Topic Starter
Lesjuh
Ik vind het maar eens tijd om te beginnen, morgen ergens deze week laat ik meer weten~
Symbolic
zou ik 13. 02:16:751 - en 14. 02:28:751 - mogen, of telt dat als 2x refrein? :oops:

wel erg jammer dit, wat een kk nummer dagdag

edit edit edit

gladi neemt 14. 02:28:751 - ik neem dan 13. 02:16:751 - en 11. 01:52:751 -
Symbolic
noob lejsuh doe online komen en mn post edit kijken
GladiOol
02:06:085
02:28:751

Edit: Grote cirkels en 1.80 slider speed? Eww
Misja
5. 00:43:418 - misja056
7. 01:08:751 - misja056

:3
Henkie
Boeit me niet echt welk stuk, geef me maar wat~ Mappen kan ik toch niet /o/
Topic Starter
Lesjuh
Mooizo en omdat de rest niet op tijd antwoord heb ik de laatste parts verdeeld. Hup hup stap 3 mappon!
Remco32
Bah, zirkus zirkus.. Tis dat ik maar 2x10 seconden hoef te mappen. Roep maar als er wat parts binnen zijn, weet ik hoe moeilijk de parts moeten worden.
mrtn
Henkie

mrtn wrote:

Klaar.
Wat dacht je dat je moest mappen? Ik zie maar iets van 8 geplaatste notes, en nog in mijn deel ook :V
Tenzij dat er al was enzo
mrtn
Mijn stuk is een break. Die notes kan je gewoon weghalen, maar had ik even gezet voor begin en eind. Ik hoorde van Pat dat lesjuh verder geen breaks gepland had, dus zodoende ;).
Wojjan
snuf :( nooit plaats voor de belgse :'(
Topic Starter
Lesjuh

Wojjan wrote:

Iets meer in #dutch en iets minder in #belgium dan... oh wacht LOL XDXD

Oh en ik kom hierop terug mannen ben alleen een beetje inactief laatste tijd.
GladiOol

Wojjan wrote:

Gloednieuwe Dutch Collab \:D/
SkyDevil
oh lol veel geluk ermee ;)
silmarilen
gaat hier nog eens wat mee gebeuren?
GladiOol
wat denk je zelf /o/
Max
Zanger Rinus - Met Romana op de scooter