1. osu! forums
  2. Other
  3. Off-Topic
  4. Forum Games
  5. Mafia
show more
posted
tbh I think bird is town though.
posted
@Sakura, ISSA JOKE DID U GET THE JOKE
posted
Dunno, ppl tend to say i give out townreads too easily when i give someone a townread on page 1.
posted
oh btw, I forgot to say, I DO think that bird is town but I dont agree with his vote on bboy
posted
If it wasn't obvious over all my 1000000000^E=mc2 games im pretty bad at picking up jokes in mafia games.
posted
I'm prolly as bas as picking up jokes as bee is at reading posts

Sakura wrote:

My 3 straight up townreads in general were pretty much rxn testing but most people ignored it, and i already solidified a townread on you due to something else so ¯\_(ツ)_/¯

beeboy123 wrote:

I don't feel like frostings is actually pushing someone or reaction testing.
Unless he really does think Hika scum slipped in the pregame in which case I need to rethink my read.
posted
Oh I'm sorry, I'll stop making jokes for town's sake
posted
But yes, speaking in a serious sense, if I see something, I will be glad to say something. After all, the only thing I can do is input my vote \:D/
posted
At least i dont impulsively vote everything that appears slightly scummy nowadays.
posted
Y'all need help
posted
Vote: Dawnsday
B1rd is town
posted
interesting vote choice
posted
Alcohol is too strong. The mod apologizes for the lack of votecounts but he was drunk last night.

Votecount 1.1
Hika [2] - Dawnsday, beeboy123
Dawnsday [2] - abrake, Frostings
B1rd [1] - rEdo
Sakura [0] -
abraker [0] -
-[Jess]- [0] -
Frostings [0] -
beeboy123 [0] -
rEdo [0] -

No Lynch [0] -
Not Voting [4] - Hika, Sakura, -[Jess]-, B1rd
With 9 alive, it's 5 to lynch.


Please tell me if you see any mistakes.
Deadline for Day 1 is Sunday, February 19th, 10:30 UTC.
Everyone has confirmed, hooray!
ISOS will be up soon™.
posted

Dawnsday wrote:

interesting vote choice
Give me more commentary :D
posted
abraker is a lurker so far. Null.

Jess is being Jess alias that "I give no input"-guy. I usually read that as scum but goddammit you know what's the problem.

Frosty and bee are these two town guys that generate discussion.

Hika being pretty much herself, null so far.

I'm not sure if it's the fact that I haven't played with Sakura in a while that makes me think she's not playing her usual town game, but I'll give myself some time to think about that.

My vote on B1rd was a reaction test, but only Sakura took it seriously. B1rd himself is not null anymore, it's either town or scum (NO SHIT MAN), as literally everybody ate the joke about bee and Dawnsday being masons and that guy just went like "fuck you all" and voted beeboy. Either a RT or an half-assed try to bandwagon.

Unvote

Not sure what to think about Dawnsday yet. Frostings, gimme an explanation why do you read B1rd as town, and why did you vote my boy Dawnsday.
posted
Wait there's someone named abraker in our game?
?___?
posted
he's on the player list, i hope it's not the only place he's going to be on.
posted

rEdo wrote:

he's on the player list, i hope it's not the only place he's going to be on.
by that i mean i wish he's not gonna be partying at the lurkfest
posted
what is there to say, your vote came off of a random guess, I have no reason to feel pressured at all. Mind giving me your reasoning behind the vote (if any?)
posted
ISO's are up on the first post!
show more
Please sign in to reply.