1. osu! forums
  2. Other
  3. Off-Topic

show more
posted

kai99 wrote:

hi im new here and i genuinely have no idea thefuck is happening. will it get better as I come here more often?
posted

kai99 wrote:

kai99 wrote:

hi im new here and i genuinely have no idea thefuck is happening. will it get better as I come here more often?
posted
And that my friend
Was the start of a trashposter

Lets celebrate
posted

Blitzfrog wrote:

And that my friend
Was the start of a trashposter

Lets celebrate
posted
posted

Stefan wrote:

that guy is so nerdy wtf
posted

kai99 wrote:

Stefan wrote:

that guy is so nerdy wtf
HOW DARE YOU INSULT THE OCTAGON MAN
HOW DARE YOU
posted

johnmedina999 wrote:

We all strive for Valhalla
posted

kai99 wrote:

Just realised that was what you linked on your AMA^
posted

Blitzfrog wrote:

kai99 wrote:

Just realised that was what you linked on your AMA^
pls watch the whole series

we are derailing the fuck out of this thread
posted
Stickied threads thend to be derailed; see "hey! where did my thread go?"
posted
yeah. okay.

grilled chicken.
posted
Grilled Chicken, Jump suit, Sizzle that with BBQ sauce.
Get that grillin' till it shizzle with that cloudy cute smoke
posted
Blitzfrog you're up
I dare you to rap back

First off I have a word to say to this bloke
My rhymes are so powerful they go up in smoke
No joke, after all my words 1-up people rather
Going titter-tatter then falling off like a ladder
I'm the man to go to when it comes to rap
So come on, bro, man or a lil' old chap
You go to Stefan? I'll go to Alacat
And make sure that you eat your rhymes till they're old and flat
Because let's face it: I'm the real pro here
Not saying you're a noob but let's just make it clear

We all gotta practice so it's your move
But I'm telling ya I'm the one that's more in the groove

Nice raps btw
posted
It's my move and my groove, DJ moan Enetro.
When I attack you die back, Decay's only natural.
You contest against the best, you'll be surely depressed.
Cus I'll progress and you opressed, you'll be shown the deep rest.
You'll never wake, so much at stake, never a success
You can't touch my thread, can't be the head, neither can suck less.

I'm the next Einstein, you're an intestine, I'm the mean pro.
You rap like swine, our gap is wide so come at me bro.

Here now sunshine, my words are so fine,
You're high on my rhymes, cus my raps they combine.
They twist and entwine, defy guidelines to shine it's design.

You better bow down before the bright Blitzy





Bruh my diss, I'm joking ok just in case...

Also if you don't know about the intestine you should check out your name Enetro
Also attack, decay, release
posted
These raps tho

I ain't bowing down, we are just equals
But if you insist then i'll give you the sequel
The freshman who's a fresh man is here
to put an exotic square stain on your career
I'm the OG DJ, you say "IDK"
because you are just another obstacle to waylay
You can't stand up to this lexical prowess thundering
above you - one word and you go blundering
It's checkmate for you, and your Aussie gang
Blitzfrog? I'd say blitzkrieg with a bang
And you say i'm intestines but that's a corruption
I'm touching your thread because that's my main function
If you wanna beat me, gimme some more vocab
because your dissess are mostly just drab

so ok
posted
Was that a verse? Or was that just an ugly swine
letting poop flow out of his fat intestines?
I'm an immortal, kiddy
And i'm about to to end your bloodline
So bow down before Blitz
And I'll extend your time.

I would punch you, but I don't hit puny girls
You can't even tell NZ from Aussie, you're a disgrace to the world
You think you've got checkmate? I don't think so
Get yourself a chair mate, cus you're high as f*** bro.

My rap is an emitter of flows
Nothing but excellent.
You're a bitter fourteen year old,
spitting your Enetro-excrement.
I'm the best at doing this,
I'm the real OG.
I'll fight you while I piss,
And I'll beat you see:
Your function is to call quits,
And I'm the MC.
You wanna rap against Blitz?
Start by hitting puberty.


Yo all for raps, no offense, we're friends
posted
WHO WON?
posted
Time to derail this thread
and steal the show.
Time to unleash my rhymes to the world;
Ready? Here we go.

I don't like to fight,
my rhyming style is smoother.
Hardcore rapping is not my highlight,
I rhyme for the world; my rhymes help soothe her.

I think of rhyming as poetry,
better than anything you two can come up with,
I think you two are thinking of rhymes in a hurry,
My rhyming will beat both of you in style, 'cause I have skills like a goldsmith.

"Who won?" Asks Blitzfrog? Well, isn't it clear?
My smooth style is undeniably the winner here.
posted
My raps are smooth, I make her groove.
I watched her move, and that thing grew.
I tried to stop, but out it popped.
It stayed up top and wouldn't drop.
She sees it now, I quickly bow.
She sends a smile, I'm immobile.
My heart beats hard, I look-lika retard
I'was caught offguard, so I said "Let's trade cards"
She glares at me, oh boy I'm dead.
I blame my stupid little head.
Then she held my hand and gently said
"Let's go in and get to bed."
show more
Please sign in to reply.