uusiks huomen
MinäLunaticMara wrote:
Ja kysymys kuuluu - kuka oli mysteerinen mustatakkinen heebo?
Ei meitä mihinkään miitteihin haluta :D:D:DDerpator wrote:
Ehkä ensivuonna sitten minäkin saattaisin osallistua.. ja jos lewa on vielä hengissä eikä ole lopettanut Osu!n pelaamista jos hänkin liittyisi seuraan.
Jos tulee toinen miitti..
Tämähän kuulostaa siltä kuin tapailisimmeIppE602 wrote:
Me pidetään ihan omia private miittejä lewan kans <3ragelewa wrote:
Ei meitä mihinkään miitteihin haluta :D:D:D
Itse nukuin ma-ti yönä 2h, ti-ke yönä 3,5h, kiitos sisäpihalla olleiden karvaisten, paidattomien asfalttia poranneiden miesten.AzureDraco wrote:
videosta päätellen olitte aika tuubassa kokoajan
mitä on nukkuminenethox wrote:
Itse nukuin ma-ti yönä 2h, ti-ke yönä 3,5h, kiitos sisäpihalla olleiden karvaisten, paidattomien asfalttia poranneiden miesten.
at leastMianki wrote:
En saanut mitään ihmempää videolle mutta jaetaan sekin.
http://puu.sh/3K8d
Oli aivan uberhieno miitti kyllä. Hah en ees tienny että mitään videota oltiin otettu, loistavaa kuitenki kun videomatskuaki löytyy.LunaticMara wrote:
Oli kyllä vitun mahtava miitti. Nyt minä ja FisHie ollaan ihan vitun tuubassa, sohvalla istutaan ja möristään jotain mistä kumpikaan ei älyä vittuakaan.
Also,
IPPE ON LAMMAS
FisHien viesti: (asd ei jaksa logata sisään erikseen)
Mukava päivä oli vaikka tuskin itsestäni muille iloa irtosi. Ensi kerralla sitten. (!)
Toivottavasti HEINTSI muistaa olla tuhoamatta lahjaansa tai asjfasfjafs 100000 vuotta epäonnea ja tuuba.
PS: IPPE ON LAMMAS
Damn, tänään huomasin tämän postin vasta. Muttamutta kyllä oli niin mahtavaa seuraa, että ei voinut mököttääkkään.heintsi wrote:
FisHie kieltämättä olit hiukan poissaoleva mutta et nyt ainakaan sorrow ja sadness- fiiliksiä aiheuttanut ja olit kuitenkin pirteä ja hymyilit ja niin pois päi.
niin että mitä :'Dragelewa wrote:
joo