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Suzuki Konomi - Redo [Osu|CatchTheBeat]

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tasuke912

Ascendance wrote:

SPOILER
quick quick quick (i love your maps tasuke please marry me) (⋈◍>◡<◍)。✧♡

Rain:

  1. 00:16:411 (7,1) - some extra distance here would be great, the vocal could use a small jump maybe? made 1.2x
  2. 00:20:200 (4) - x:72? seems cramped rn dash seems overmap
  3. 00:26:516 (7,1) - same thing (why copypaste T_T) same
  4. 00:30:463 - to 00:35:516 - could use some more normal dashes, a lot of this is walkable and you could use emphasis on stuff like 00:30:463 (1,2) - for example. Basically just try to space things out a bit since this part is the calmest of the song, walking patterns work fine in my opinion.
  5. 00:41:832 (1,2,3,4,5,6,7,8) - I don't really like these considering you've been following mostly vocals, they just seem weird to change from vocal emphasis to instrumental. I focus not only on vocals but on instrumentals. you may notice that from comparing with the similar part (00:30:463 (1) -).
  6. 01:06:463 (4,5,6,7,8,9,10) - I think a wider curve on this would be a bit nicer to play, not too much movement here as it is ok
  7. HDash emphasis from 01:08:358 - to 01:18:305 - seems off, sometimes certain sounds are hdashed in one part but not in another, I'd go through and fix stuff up a bit considering the drum sound, I believe that it is impossible to make completely consistent hyperdashes in this part. they keep changes.
  8. 01:28:569 - maybe you could add a note here for that last sound :x NO :q
Overdose:

  1. same thing as the rain in 00:30:463 - to 00:35:516 - same (x3)
  2. 00:41:832 (1,2,3,4,5,6,7,8) - also same
  3. 01:28:569 - maybe add a note at the end again
thanks!
Thanks!
http://puu.sh/wTAc0/ee46b2fc0b.zip
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Affirmation

Doyak wrote:

모르는말.....

@Karia
01:06:700 - 여기 인세인도 채운 확실한 드럼비트인데 최고 난이도답게 채워넣었으면 좋겠습니다.그렇기 시끄러운 음은 아닌것 같아서 일단
놔둘게요. 지금 고치기에도 조금 애매하고

01:17:674 - 전반적으로 드럼에 초점을 맞추다가 여기만 보컬로 전향을 했는데, 강한 드럼이 슬라 꼬리에 있는 게 아쉽기도 하고, 노래 분위기에 비해 1/2 슬라들은 텐션이 모자란 감도 있어서, 01:17:516 (1) - 를 서클 2개로 바꾸는 걸 제안해봅니다. 나름 지금도 나쁘지 않다고 봅니다

@Insane
00:54:779 (3,4) - 여기서 갑자기 드럼 비트로 노트가 넘어간 게 굉장히 어색했습니다. 이 부분에서 드럼은 거의 배경에 가깝기 때문에 그다지 강조를 해야 할 필요성이 느껴지지는 않는데, 00:53:200 (1,2,3,4,1,2) - 여기까지 잘 따라가던 보컬을 갑자기 드럼으로 바꿔치기 하니 어디에 포커스가 있는 것인지 혼동됩니다. 01:04:569 (1,2,3,4) - 이쪽 파트랑은 차이도 있는데, 그쪽은 1/1 단위로 강한 드럼이 반복되기 때문에 상대적으로 드럼의 영향이 커서 흰 틱에 주로 초점을 맞춰도 크게 위화감이 없습니다. 그런데 00:55:095 - 는 00:55:253 - 에 비해서 너무 약하죠.
01:10:411 (4) - 여기엔 별다른 소리가 없는데 굳이 3연타로 해서 오버매핑을 할 필요는 없어 보입니다. 물론 "리듬 단순화를 위해서요" 같은 이유를 대실 거라는 걸 저도 알지만 01:10:726 (7,8,9) - 랑 01:10:411 (4,5,6) - 는 엄연히 리듬에서 큰 차이가 있는 부분인데 똑같이 3연타를 쓰는 건 적절치 않다고 생각합니다. 그 뿐만 아니라, 최고 난이도에서도 절제한 비트를 굳이 더 하위 난이도에서 빡세게 잡아줄 필요도 없죠. 01:11:200 (1,2,3,4) - 여기도 마찬가지입니다. 최고 난이도처럼 리듬을 해주는 편이 더 음악에 잘 맞습니다.
01:12:937 - 여기 리듬을 스킵할 이유는 전혀 없어 보이네요. 비교적 확실한 드럼인데 말입니다. 직전에 과도하게 넣은 1/4 클릭과 비교하면 더 부각되네요.

@Easy
01:08:358 - 여기서부터 01:15:305 - 까지 전부 똑같은 2/1로 메우고 있는데, 키아이를 끄지도 않으셨을 뿐더러 계속해서 텐션이 올라가는 부분이기 때문에 동일한 리듬을 유지하기보다는 뒤쪽에 좀 더 노트를 추가하는 것이 적절해보입니다. 적어도 01:14:358 - 01:15:621 - 라도요.쪼금 다른데 넣어봄
No reply=fixed
Thanks for mod!!
And updated all diffs!
p.s Karia is afk now, and I couldn't contact with him, so I replied instead of him.
Sc4v4ng3r
Now uh nothing much really changed in the ctb diffs, and Neo told me doyak gave a green light so we are ready to do this again.

Rebubbled~
pishifat
ez hard and walao insane missing videoooooooooooooo
Topic Starter
Affirmation
Easy has video. others are fixed.
pishifat
ez was referring to ezreal sorry lol
Kimitakari
Wheres the heart?
Rieri
FOCK
pishifat
i cant qualify until it's rebubbled (again) :(
Rieri
DOBLE FOCK
Sc4v4ng3r
There are videos actually in every difficulty now, and nothing changed since then so here you go again.

Sorry for late everytime aaaa
pishifat
ok!!!!!
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Affirmation
Thanks XD
-Sh1n1-
Gratz!
walaowey
Gratzzzz
Kimitakari
!
Kyouren

walaowey wrote:

Gratzzzz
Agatsu

walaowey wrote:

Gratzzzz
tatatat
Umm the resolution of the video is 1280x738, while the maximum allowed resolution is 1280x720. Fix?
https://imgur-archive.ppy.sh/i066stI.png
Underforest
nope, video is fine. 1280x738 is the encoder's buffer size which your vlc have been done for this video while display resolution is the resolution of the actual life
windows video details also displays 1280x720
Topic Starter
Affirmation

tatatat wrote:

Umm the resolution of the video is 1280x738, while the maximum allowed resolution is 1280x720. Fix?
https://imgur-archive.ppy.sh/i066stI.png
Video is from ranked map's one. It is okay for rank.
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