1. osu! forums
  2. Beatmaps
  3. Beatmap Graveyard
posted
This beatmap was submitted using in-game submission on sobota, 1 kwietnia 2017 at 15:00:35

Artist: PODKRECMY BASSY
Title: ULTUJ KURWA
Source: JAR0CK.PL
BPM: 150
Filesize: 1342kb
Play Time: 00:38
Difficulties Available:
  1. RONALDO (5,86 stars, 227 notes)


Download: PODKRECMY BASSY - ULTUJ KURWA
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
Nerf This
lul
posted
Wszystko pięknie, aż mięknie, ale slajdery typu 00:08:200 (2,3,4,5) - oraz 00:30:800 (1,2,3,4) - mogą mieć wyciszone końcówki aby nie było zbyt wielkich dup-stepuf. Można dać soft-sampleset na nich i volume 5% żeby było git albo dać na samych końcach puste hitsoundy, powinno być przyjemniejsze wtedy dla słuchu. XD

Jeżeli chodzi o strimy to w sumie spoko, tylko 00:37:100 (1,2,3,4,5,6) - taka gęstość mogłaby być użyta na początku a nie na końcu ze względu na intensywność dźwięków. W sensie, teraz jest coraz mocniej a nie słabiej (moim zdaniem) więc chyba powinno być coraz ciężej a nie tak łatwo na końcu, nie wiem. ;3;

00:10:200 (5,6,7,8,9) - A tutaj można by zrobić jest dwa-dwa-jeden zamiast jeden-dwa-dwa bo jest strasznie ciężko moim zdaniem teraz. ;3;

PZDRO o3o

EDIT: Zmień DS z obecnego na 1.0.
posted

Krfawy wrote:

Wszystko pięknie, aż mięknie, ale slajdery typu 00:08:200 (2,3,4,5) - oraz 00:30:800 (1,2,3,4) - mogą mieć wyciszone końcówki aby nie było zbyt wielkich dup-stepuf. Można dać soft-sampleset na nich i volume 5% żeby było git albo dać na samych końcach puste hitsoundy, powinno być przyjemniejsze wtedy dla słuchu. XD Naprawione, zgadzam się w 100%

Jeżeli chodzi o strimy to w sumie spoko, tylko 00:37:100 (1,2,3,4,5,6) - taka gęstość mogłaby być użyta na początku a nie na końcu ze względu na intensywność dźwięków. W sensie, teraz jest coraz mocniej a nie słabiej (moim zdaniem) więc chyba powinno być coraz ciężej a nie tak łatwo na końcu, nie wiem. ;3; Tez masz racje, fixnięte

00:10:200 (5,6,7,8,9) - A tutaj można by zrobić jest dwa-dwa-jeden zamiast jeden-dwa-dwa bo jest strasznie ciężko moim zdaniem teraz. ;3; Również się z tym zgadzam, poprawione

PZDRO o3o
posted
01:26 Cydros: siema
01:26 Cydros: dziekuje deadpon ze zgodziles sie
01:26 Cydros: zmodowac moja super dobra mapke
01:26 Cydros: niech ci to bog w dzieciach wynagrodzi!
01:27 deadpon3: cześ Cydros przychodzę z dobrą nowiną super mapka ziom!!!!
01:27 deadpon3: przedstawie Ci moje DROBNE SUGESTIE jak usprawnić mechanikę gry przed kwalfikacją mapy
01:27 deadpon3: no więc 00:02:300 - tutaj ominąłeś dźwięk
01:28 deadpon3: tak ogólnie to non stop leci 1/4 tutaj 00:02:200 (5,6,7) -
01:28 deadpon3: proponuje strimka jakiegoś
01:28 deadpon3: albo coś
01:28 Cydros: juz czekaj
01:28 Cydros: rzuce okiem!
01:29 Cydros: ten patern w drugiej sekundzie jest taki no super unikaotwy, wymyslalem go kilka dni, chcialbym go zostawic w mojej mapce
01:30 deadpon3: reasumując wszystkie aspekty kwintesencji tematu, dochodzę do fundamentalnej konkluzji
01:30 deadpon3: chuja remapuj to ziomuś
01:30 deadpon3: :^)
01:30 Cydros: ok
01:30 deadpon3: nie no chwiiilka
01:30 deadpon3: coś znajdę
01:31 Cydros: juz za pozno
01:31 deadpon3: kurdę ciężko się moduje taki gimmick
01:31 deadpon3: :((
01:31 Cydros: krfawy dal rade
01:31 Cydros: nie no
01:31 Cydros: daj siana
01:31 Cydros: spac chce isc
01:31 Cydros: XD
01:31 Cydros: jutro wbije to test playe wjada
01:32 deadpon3: 00:12:600 (4,2) - tutaj jest taki overlap który może powodować missready
01:32 deadpon3: no bo
01:32 deadpon3: ktoś nowy kliknie 00:13:200 (2) - najpierw bo bliżej :(((
01:33 deadpon3: w izjaczu nie wiem czy to przejdzie
01:33 deadpon3: no
01:33 deadpon3: 00:37:800 - możesz vocal zmapować
01:33 deadpon3: jakoś
01:33 deadpon3: np kółko
01:33 Cydros: CO?XDDDDDDD
01:35 deadpon3: uznam to jako tak
01:35 deadpon3: czyyyli
01:35 deadpon3: zmiany dokonano
01:35 deadpon3: <ayy>
01:35 deadpon3: ayyyy
01:35 Cydros: dobra
01:35 Cydros: mapa już dobra
01:36 Cydros: wspaniały mod
01:36 Cydros: piontka
posted
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.