Zoals jullie weten kun je je tot en met zondag inschrijven voor het OWC. Dit betekent echter niet dat je automatisch in het team komt. Er wordt een captain aangewezen en het is zijn taak om het team in elkaar te zetten, met behulp van de lijst waarop alle ingeschreven kandidaten staan. Om te kijken wie na inschrijving in aanmerking komt voor het team, houden we dit jaar een tryout. Dit houdt in dat mensen tegen elkaar spelen in een multiplayer.
23-10-2016 Zondag om 19:30
multi
1. Iedereen die op de lijst staat krijgt van mij een invite. Als je nog geen invite hebt gekregen na 10 min moet je mij een PM sturen.
2. Je hebt maximaal 15 min de tijd om de multi te joinen. Daarna is kan je niet meer joinen.
3. Omdat dit een tryout is doen we NIET aan bans.
4. Om te bepalen wie een map mag kiezen van de mappool ga ik in de multi !roll (aantal spelers in multi) gebruiken.
5. De tryout wordt gespeeld in scorev2!
2. Je hebt maximaal 15 min de tijd om de multi te joinen. Daarna is kan je niet meer joinen.
3. Omdat dit een tryout is doen we NIET aan bans.
4. Om te bepalen wie een map mag kiezen van de mappool ga ik in de multi !roll (aantal spelers in multi) gebruiken.
5. De tryout wordt gespeeld in scorev2!
mappool
1. Mappool is hetzelfde als OWCdus 6 no mods, 2 hidden, 2 hardrock, 2 doubletime, 3 freemods en 1 tiebreaker.
2. nomods: moet gespeeld worden zonder mods.
3. hidden: moet gespeeld worden met hidden.
4. hardrock: moet gespeeld worden met hardrock.
5. doubletime: moet gespeeld worden met double time.
6. freemod: mag met mods gespeeld worden hoeft niet. De mods die je mag gebruiken zijn: hidden, hardrock en hidden + hardrock
7. tiebreaker: mag met mods gespeeld worden hoeft niet.
2. nomods: moet gespeeld worden zonder mods.
3. hidden: moet gespeeld worden met hidden.
4. hardrock: moet gespeeld worden met hardrock.
5. doubletime: moet gespeeld worden met double time.
6. freemod: mag met mods gespeeld worden hoeft niet. De mods die je mag gebruiken zijn: hidden, hardrock en hidden + hardrock
7. tiebreaker: mag met mods gespeeld worden hoeft niet.