Hej och välkommen till vårt (nya) Sub-Forum.
Så tja, presentera er här om vem ni är och varför ni är i osu! och så vidare.
Så tja, presentera er här om vem ni är och varför ni är i osu! och så vidare.
Troll inc.Holmir wrote:
Spelat Osu i ett halvår llr nåt, kommer inte ihåg varför jag började spela men något som är säkert är kommer att vara ikapp Cookiezi skillvis om 2-3 veckor
Xgor wrote:
Introduktions tråden
:3Loginer wrote:
[attachment=0:f3bb4]1299773908217.jpg[/attachment:f3bb4]
<3LunaticMara wrote:
I won't use Google Translate on this one.
Jag spelar datorn och små tjejer med potatis. <3
Fix'd.Teras wrote:
<3LunaticMara wrote:
I won't use Google Translate on this one.
Jag spelar datorn med små tjejer med potatis. <3
Härlig natthumorLoginer wrote:
[attachment=0:dadc8]1299773908217.jpg[/attachment:dadc8]Xgor wrote:
Introduktions tråden
inte ja helr:PKujo wrote:
Jag gillar att ta på theowest.
VAD SÄGER DU PÖJKKujo wrote:
Jag gillar att fista theowest.
hihi;PTeras wrote:
Förlåt Teras, jag gillar att..... TJÄNARE MANNEN ÄR ALLT BRA ELLER?Teras wrote:
Kör på lite som Xgor nu då. Detta forumet är inte för engelska saker.theowest wrote:
this.. is so gay. I LIKE IT
B-b.. Bu.. Butt.Teras wrote:
Kör på lite som Xgor nu då. Detta forumet är inte för engelska saker.theowest wrote:
this.. is so gay. I LIKE IT
Now begone
Aja :Vtheowest wrote:
Jag anser mig själv att vara en av de 5:e bästa spelarna i Sverige. Jag rank-horar inte
YEAH. I can fucking prove it dude! Jag har passat Lesjuh tag, http://osu.ppy.sh/s/5774 fast jag har ju försök 1000 gånger. eftersom det är min favorit beatmap \:D/Teras wrote:
Aja :Vtheowest wrote:
Jag anser mig själv att vara en av de 5:e bästa spelarna i Sverige. Jag rank-horar inte
Välkommen! Hoppas du trivsYappie wrote:
Kan la presentera mig
Är 16 år, snart 17, bor i skara och har spelat osu! i ca: 5 månader. Gillart
Jag gillar popcorn.
Yappie wrote:
Kan la presentera mig
Är 16 år, snart 17, bor i skara och har spelat osu! i ca: 5 månader. Gillart
Jag gillar popcorn.
VI ALLA LÄSER ALLTID NÄR DET KOMMER NÅGOT NYTT, VÅGA INTE SÄGA SÅDÄR IGEN PÖJK!Nidert wrote:
Tja, vettefan om nån ens hänger här längre, men introducerar mig väl här ändå. Har spelat Osu! i ungefär 3 månader och är fortfarande lika dålig som jag var när jag började (spelar för det mesta på Hard, men failar i princip varje gång). ^^ Spenderar rätt så mycket tid med att titta på anime och läsa manga (Min MAL är http://myanimelist.net/animelist/Nidert om någon bryr sig), men tittar också på vanliga serier samt läser vanliga böcker. Är 16 år, snart 17. Hmm... vad mer finns det att säga ^^
Ajuste, jag spelar Starcraft 2, dock är jag bara på Silver-nivå, och äger också ett Playstation 3. Det var nog allt ^^ Ingen kommer säkert läsa det här, då det verkar som den här tråden varit död rätt länge.
LYSSNA PÅ CUNTOFFKujo wrote:
VI ALLA LÄSER ALLTID NÄR DET KOMMER NÅGOT NYTT, VÅGA INTE SÄGA SÅDÄR IGEN PÖJK!Nidert wrote:
Tja, vettefan om nån ens hänger här längre, men introducerar mig väl här ändå. Har spelat Osu! i ungefär 3 månader och är fortfarande lika dålig som jag var när jag började (spelar för det mesta på Hard, men failar i princip varje gång). ^^ Spenderar rätt så mycket tid med att titta på anime och läsa manga (Min MAL är http://myanimelist.net/animelist/Nidert om någon bryr sig), men tittar också på vanliga serier samt läser vanliga böcker. Är 16 år, snart 17. Hmm... vad mer finns det att säga ^^
Ajuste, jag spelar Starcraft 2, dock är jag bara på Silver-nivå, och äger också ett Playstation 3. Det var nog allt ^^ Ingen kommer säkert läsa det här, då det verkar som den här tråden varit död rätt länge.
Jag tittade in där tidigare idag, men det var ingen som svarade D: Är det många svenskari Osu!-communityn?Teras wrote:
LYSSNA PÅ CUNTOFF
Men visst, trevligt att träffas, när du är ingame får du gärna titta förbi i #skandinavian. dom flesta v oss brukar vara där om det är något
Kan väl inte säga att där är så många, men vi är en del som är aktivaNidert wrote:
Jag tittade in där tidigare idag, men det var ingen som svarade D: Är det många svenskari Osu!-communityn?Teras wrote:
LYSSNA PÅ CUNTOFF
Men visst, trevligt att träffas, när du är ingame får du gärna titta förbi i #skandinavian. dom flesta v oss brukar vara där om det är något
Big Black CockTeras wrote:
British Broadcasting ChannelKujo wrote:
Teras gillar BBC.
Pröva sökmotorn, finns säkert en del äldre maps. Finns allt möjligt här bara man letar lite :-)iaceo wrote:
PS. Är det någon som känner till någon/några dansbandslåt(ar) man kan spela? Funderar kring att lura in några bekanta till att spela lite. Behöver det som tillhygge för att övertala dem.
"Ett par stycken" Det är ju bara 3st känns det som IMO.Teras wrote:
Tjena, och välkommen! - Vi har en del folk som håller på SC2 här så du kan alltid fråga dom om du har lust att lira där.
AlsoPröva sökmotorn, finns säkert en del äldre maps. Finns allt möjligt här bara man letar lite :-)iaceo wrote:
PS. Är det någon som känner till någon/några dansbandslåt(ar) man kan spela? Funderar kring att lura in några bekanta till att spela lite. Behöver det som tillhygge för att övertala dem.
EDIT: Om det är något du undrar så brukar vi vara en del som är i #skandinavian ingame. Alla kollar inte forumet fast vi är ett par stycken som tittar här någon gång då och då.