Well....
[General]
- Mindegyik nehézségnek ugyanazon a ponton kell végetérnie. Ne legyen egyik se rövidebb, vagy hosszabb mint a másik. Neked a Cup véget ér 00:52:248-nál, a Salad vége 00:52:724 és a Platter-é 00:53:321.
- Nincsenek saját Combo színek adva a mapsethez pedig kötelezően lenni kell minimum kettőnek.
- Jelenleg az approach rate igen szétszórt. A Cup 5, Salad 7 és Platter 8.5 ami Cup-Salad közt 2 míg Salad-Platter közt 1.5 lépést jelent. Szerintem a Cup sebessége jó, a Salad lehetne 6.5 és 8 lehetne a Platter. 8.5 egy kicsit gyors erre a zenére.
[Cup]
00:00:344 (1,1) - Ne használj New Combo-t minden note-nál. Elég ha minden nagy vonalnál (main beat) raksz egyet.
00:09:867 (1) - Legkönyebb szinten nem ajánlott piros vonalon befejezni egy slider-t. Inkább ha lehet csak fehéreket használj erre a célra.
00:16:534 (1) - Nem ajánlott 2-nél több ismétlést tenni egy slider-re mert unalmassá teszi a szintet. Ezen kívül main beat-et nem ajánlott repeat-re vagy a végére a slider-nek mapelni mivel azok nem hangsúlyozhatóak kellőképpen. Próbáld ezt:
http://kurokami.s-ul.eu/9nAAnoov00:22:724 (4) - Ez a note szerintem felesleges. Az előtte használt melódia véget ért és ez már teljesen mást követ. Inkább egy kis szünet jobb lenne.
00:26:296 - Ide viszont nagyon jó lenne egy plusz note.
00:29:391 (1) - Én személy szerint levenném az utolsó ismétlést. Nem annyira erős az az ütem hogy feltétlenül követni kelljen, ezen kívül a sliderrel hivatalosan mást kezdtél el követni ami véget ért a fehér vonalon.
00:36:534 (1) - Inkább csak egy sima kört tegyél ennek a helyére. A kis szünet kiemeli és megtöri a sűrűségét ennek a résznek.
00:40:343 (5,6) - Ezek közé én tennék egy-egy plusz kört. Úgy kevésbé unalmas és sokkal jobban hangzik.
00:44:152 (5,1) - Ezt a kettőt mindenképp megcserélném hogy előbb legyen a slider és utánna a kör, Sokkal jobban követi a zenét úgy.
Személy szerint szerintem nagyon keveset kell mozogni ami nem is lenne baj viszont így gyakorlatilag nincsenek kiemelve az erősebb ütemek sem. Ha valahol úgy érzed hogy többet akarsz mozdulni, nyugodtan adj nagyobb távolságot. Az egyetlen amire figyelni kell az az, hogy ne kelljen ugrani és maga a mozdulat se legyen erőltetett.
[Salad]
Megint csak New Combo probléma. Valamint összesen talán ha 4-szer kellett ugranom pedig a zenébe jóval több a lehetőség. Ha nem is mindegyik main beat, de legalább minden másodikra lehetne tenni egy jumpot.
00:00:105 (1,1,1,1,1) - És így tovább. Lényegében minden új stanzát egy slider tail-el kezdtél ami nem elég hangsúlyos plusz nem tudsz rájuk jumpot rakni. Ha lehet próbáld meg a slidereket vagy később kezdeni vagy csak sima kört használni, hogy ki lehessen használni az erősebb ütemet.
00:06:534 (2,3,4,5,6,1,2) - Én személy szerint nem használnék hasonló patterneket ezen a szinten hisz hiába az alacsony bpm, igen nehéz jól időzíteni őket egy kezdőnek.
00:22:010 (5,6,7) - Ez az ugrás már túl nagy ezen a szinten. Az ideális távolság olyan 2.00x te pedig 2.5x-öst használtál.
00:40:105 (1,2,3,4,1,2) - Ez szintén egy olyan pattern (bár jelentősen könyebb) mint az előző. Jumpok után jobb nem ellentétes, vagy csak nagyon minimális mozgást használni.
00:45:820 (1,1,1) - Szerintem ezek az ütemek teljesen feleslegesek mivel alig van ott hallható hang. Sima dupla note-ok sokkal jobban követik a zenét.
Próbáld meg jobban használni a rács jobb és bal oldalát. Jelenleg játék közben majdnem minden csak a középső részen helyezkedik el amit nem élvezet játszani.
[Platter]
Az Overall Difficulty-nak annyinak kell lennie mint az Approach Rate-nek.
Mért hangosabbak a hitsoundok mint a többi nehézségen?
Egy későbbi alkalommal belemélyülök ebbe is. Jelenleg viszont a sebességet leszámítva jóval jobb mint a könnyebb nehézségek.
[]
Figyelj oda a New Combo-kra mindegyik nehézségen. :c