1. osu! forums
  2. Language Specific
  3. Other Languages
  4. Suomi
show more
posted
Heihei ja tervetuloa.
posted
Tervetuloa!

Turku on kiva paikka! 8-)
posted

Raunio wrote:

Minää! olen kuningas.

Moi oon Raunio/Raunis/Rau/"se tyhmä idiootti joka selittää kaikkee offtopicia aina" ja oon Turust.
Must saa tykätä tai olla tykkäämättä enkä vedä herneitä nenään oikeastaan muusta kuin heteronormatiivisuudesta ja Turun dissaamisesta.
Ooksä mulla skypessä tai mesessä tai jotain
posted

ReZero wrote:

Raunio wrote:

Minää! olen kuningas.

Moi oon Raunio/Raunis/Rau/"se tyhmä idiootti joka selittää kaikkee offtopicia aina" ja oon Turust.
Must saa tykätä tai olla tykkäämättä enkä vedä herneitä nenään oikeastaan muusta kuin heteronormatiivisuudesta ja Turun dissaamisesta.
Ooksä mulla skypessä tai mesessä tai jotain
Eiku mesessä muistaakseni
posted
Terva.
posted
lol mistäpäin turusta oot
posted

Raunio wrote:

Eiku mesessä muistaakseni
ok
posted
Tervetuloa, kivaa että löytyy täältä Turusta lisääkin väkeä vaikka en itse siellä enään elokuusta lähtien asukkaan. :3
posted
Täs tällänen ihme Touhouhun obsessoitunut otus Ylöjärveltä. En paljo mitää muuta tee ku nuku, opiskele ja pelaa joko a) Osua B) ITG tai C) Mörppi tai MOBA.
Osussa CtB pelaaja ja kaveripiiris tunnettu siittä etten saa FC vaikka toistaisin kappaleen 500 kertaa putkeen.
posted
Jees, pitkästä aikaa lisää hedelmänkaappaajia. Tervetuloa!
posted
Hedelmät on hyviä vaikken niitä keräilekään.
Tervetuloa!
posted
Terve terve~
posted
Tervetuloa kaikki uudet pelaajat~
posted

ElectricTunes wrote:

Täs tällänen ihme Touhouhun obsessoitunut otus Ylöjärveltä. En paljo mitää muuta tee ku nuku, opiskele ja pelaa joko a) Osua B) ITG tai C) Mörppi tai MOBA.
Osussa CtB pelaaja ja kaveripiiris tunnettu siittä etten saa FC vaikka toistaisin kappaleen 500 kertaa putkeen.
suur-tampere masterrace
posted
Tervetuloa! :3
posted
Hei olen Gegguli. Näkymätön henkilö team kokkolassa. Pidän oluesta ja vihaan osu!a. Ajattelin vihdoinkin kirjoittaa tänne foorumeille kahden vuoden stalkkauksen jälkeen.
En pelaa koskaan mitään. En tee koskaan mitään. Minä vain olen.
Jees.
posted
GeGGuli on paras, ollut monta kertaa kännissä usean #finnishläisen kanssa ja reivaa vitun villisti.

tervetuloa veliseni
posted
Tämä GG
posted
Terva Perse
posted
GeGGulin seksikäs raspiääni 5/5
show more
Please sign in to reply.