Players :
Both teams should send 4players that attend the match. Considering for some factors, (internet problem, player's schedule, etc)
both team can pick out maximum 2 substitute players.
양 팀은 시합에 출전하기 위해 4명의 선수를 선발해야 합니다. 여러가지 요소를 고려해서, 양 팀은 최대 2명까지
후보선수를 선발할 수 있습니다.
Rules:
1.The game mod is Taiko, and all of song will be processed non-mod, team mode is team vs, win condition is score.
게임 모드는 태고이며, 모든 곡은 노옵션으로 진행될 것이고, 팀모드는 팀vs, 승리 조건은 점수입니다.
2. Each player should prepare each song, and the selected song will be proclaimed via this thread.
각각의 플레이어는 각자 곡을 준비해야 하며, 선택된 곡은 이 스레드를 통해 공포될 것입니다.
3. The game will be progressed 1 on 1, and players will play the song that own song and rival's song.
Game will be progressed about 8 Round for 4 match.
All of players will in the game room, but players can't play the song except there turn.(Just watching)
게임은 1:1로 진행될 것이며, 플레이어는 자신의 곡과 상대의 곡을 플레이 할 것입니다.
게임은 총 8라운드, 4매치로 진행됩니다.
모든 플레이어가 방 안에 있어야 하지만, 플레이어는 자신의 차례를 제외하곤 플레이 할 수 없습니다.
4. The song should be the 'Taiko' map, at least download available via osu offical site links, that means all ranked, approved, pending, graveyard
songs will be ok.
곡은 반드시 '태고'전용 맵이어야 하고, 곡은 공식 사이트 링크로 다운로드 할 수 있어야 합니다. 랭크드, 어프로브드,
펜딩, 그레이브드 맵이 가능하다는 뜻입니다.
5. Each team will think about the person's turn. (1st ~ 4th)
But it will be proclaimed when match is start. That mean each team can select the player who will play the game with certain player.
각각의 팀은 사람의 순서를 생각해둬야 합니다.(1번~4번)
하지만 그것은 시합이 시작될 때 발표될 것입니다. 이것은 각각의 팀이 한 플레이어가 특정한 플레이어와 시합할 수 있음을
의미합니다.
6. If one player win both 2 songs, he will be winner and his team will get 1point.
If the one-match's win count is same, player whose score is higher will get 1point.
The team will win which get the higher point than opposite team.
만약 한 플레이어가 2곡을 모두 다 이기면, 그가 승자가 될 것이고, 그의 팀은 1포인트를 얻게 됩니다.
만약 한 시합에서 서로 이긴 횟수가 같다면, 더 높은 점수를 가진 사람이 1포인트를 얻게 됩니다.
상대팀보다 높은 점수를 획득한 팀이 승리할 것입니다.
If the points are same, match will be drawed.
Lag and disconnection will not be considered. make sure it.
만약 점수가 같다면, 시합은 무승부가 될 것입니다.
랙과 튕김은 고려되지 않을 것입니다. 이점을 확실히 해 주세요.
후, 날짜는 다음주 일요일 9시입니다. 현재 확정자는 3UNI와 [Shalon]입니다. 후보선수 포함 총 6명을 선발해야
하니, 관심있는 분은 자신이 플레이 할 곡을 적어서 댓글을 달아 주세요.
제가 중국포럼에서 남긴 글 중 하나가,
'나는 이 시합이 태고 프로들만을 위한 극도로 어려운 곡을 하는 경쟁이 되지 않기를 바란다'
입니다. 그 말 그대로, 물론 선발은 실력을 위주로 선발하겠지만
자신이 게임 잘한다고 자랑하고 싶으신 목적인 분은 신청을 자제해주시기 바랍니다.
Both teams should send 4players that attend the match. Considering for some factors, (internet problem, player's schedule, etc)
both team can pick out maximum 2 substitute players.
양 팀은 시합에 출전하기 위해 4명의 선수를 선발해야 합니다. 여러가지 요소를 고려해서, 양 팀은 최대 2명까지
후보선수를 선발할 수 있습니다.
Rules:
1.The game mod is Taiko, and all of song will be processed non-mod, team mode is team vs, win condition is score.
게임 모드는 태고이며, 모든 곡은 노옵션으로 진행될 것이고, 팀모드는 팀vs, 승리 조건은 점수입니다.
2. Each player should prepare each song, and the selected song will be proclaimed via this thread.
각각의 플레이어는 각자 곡을 준비해야 하며, 선택된 곡은 이 스레드를 통해 공포될 것입니다.
3. The game will be progressed 1 on 1, and players will play the song that own song and rival's song.
Game will be progressed about 8 Round for 4 match.
All of players will in the game room, but players can't play the song except there turn.(Just watching)
게임은 1:1로 진행될 것이며, 플레이어는 자신의 곡과 상대의 곡을 플레이 할 것입니다.
게임은 총 8라운드, 4매치로 진행됩니다.
모든 플레이어가 방 안에 있어야 하지만, 플레이어는 자신의 차례를 제외하곤 플레이 할 수 없습니다.
4. The song should be the 'Taiko' map, at least download available via osu offical site links, that means all ranked, approved, pending, graveyard
songs will be ok.
곡은 반드시 '태고'전용 맵이어야 하고, 곡은 공식 사이트 링크로 다운로드 할 수 있어야 합니다. 랭크드, 어프로브드,
펜딩, 그레이브드 맵이 가능하다는 뜻입니다.
5. Each team will think about the person's turn. (1st ~ 4th)
But it will be proclaimed when match is start. That mean each team can select the player who will play the game with certain player.
각각의 팀은 사람의 순서를 생각해둬야 합니다.(1번~4번)
하지만 그것은 시합이 시작될 때 발표될 것입니다. 이것은 각각의 팀이 한 플레이어가 특정한 플레이어와 시합할 수 있음을
의미합니다.
6. If one player win both 2 songs, he will be winner and his team will get 1point.
If the one-match's win count is same, player whose score is higher will get 1point.
The team will win which get the higher point than opposite team.
만약 한 플레이어가 2곡을 모두 다 이기면, 그가 승자가 될 것이고, 그의 팀은 1포인트를 얻게 됩니다.
만약 한 시합에서 서로 이긴 횟수가 같다면, 더 높은 점수를 가진 사람이 1포인트를 얻게 됩니다.
상대팀보다 높은 점수를 획득한 팀이 승리할 것입니다.
If the points are same, match will be drawed.
Lag and disconnection will not be considered. make sure it.
만약 점수가 같다면, 시합은 무승부가 될 것입니다.
랙과 튕김은 고려되지 않을 것입니다. 이점을 확실히 해 주세요.
후, 날짜는 다음주 일요일 9시입니다. 현재 확정자는 3UNI와 [Shalon]입니다. 후보선수 포함 총 6명을 선발해야
하니, 관심있는 분은 자신이 플레이 할 곡을 적어서 댓글을 달아 주세요.
제가 중국포럼에서 남긴 글 중 하나가,
'나는 이 시합이 태고 프로들만을 위한 극도로 어려운 곡을 하는 경쟁이 되지 않기를 바란다'
입니다. 그 말 그대로, 물론 선발은 실력을 위주로 선발하겠지만
자신이 게임 잘한다고 자랑하고 싶으신 목적인 분은 신청을 자제해주시기 바랍니다.