Renard - Layers of Shit

posted
Total Posts
52
show more
Topic Starter
Skubi

Term Akatski wrote:

From My queue

Hard
About hard: in hard diff i dont think its okay to put too much hit circle i think the maximum streak of hit circles you can put is 2(imo) since i dont think hard diff players are supposed to do 222bpm singletap i think you should add more sliders instead of hit circles, just like this : 00:06:283 (2,3) I will just stay with what do I have. As the diff name says it HARD. If something is HARD it's NOT EASY. Eventually, when I'll get Krfawy's Hard, I'll change the name to Hyper

00:08:765 (1,2) - change to slider X
00:10:007 (3,4) - change to slider X
00:13:041 (2,3) - change to slider X
00:15:386 (1,2) - change to slider X
00:16:214 (1,2) - change to slider X
00:17:455 (3,4) - press ctrl+> (distance too far) Alright
00:17:869 (1,2) - press ctrl+< (distance too far) Ok
00:19:524 (1,2) - change to slider X
00:24:076 (1,2) - change to slider X
00:24:627 (5,6) - change to slider X
00:25:731 (1,2) - change to slider X
00:26:283 (5,6) - change to slider X
00:30:696 (1,2) - change to slider X
00:31:248 (5,6) - change to slider X
00:32:352 (1,2) - change to slider X
00:32:903 (5,6) - change to slider X
00:33:179 (1) - change into something like this photo(below) Ok
Thank you for modding!

SnowNiNo_ wrote:

sorry my friend i only got time on weekends D:
can we M4M :3?
my map : t/323500&start=0
and my mod is only my opnion, you can change or not to change XD

[Insane]
the jump is so hard LOL

00:01:593 (4) - maybe change to 2 notes ? ok
00:02:972 (3,4) - ^ nope
00:04:903 (4) - ^ ok
00:08:627 (8,1) - make more space between NC ok
00:16:214 (1,2,3,4,5,6) - weird shape LOL reshaped
00:20:214 (6,1) - wrong DS "make more space between NC" Man! Decide!
00:27:800 (3,4) - ctrl + G cool
00:28:627 (5) - ^ cool x2

[Hard]

00:23:662 (1) - to 00:23:800 If i got it right, It sucks imo. sorry
00:23:938 - add a note nah
00:24:076 (1,2,3,4,5,6) - change to 2 reverse slider nope nope I need to keep it for the star rating, Krfawy's Hard is incoming
00:25:317 (1,1,2,3,4,5,6) - same above ^ nope ^
00:29:731 (5,1) - wrong DS It's good lol, what do you mean...

i cant mod easy and normal diff sorry :\
good luck, dont forget the M4M :D
Thank you for modding! No KD tho. Check page 1 for details

Hollow Wings wrote:

irc as mapper's req

2015-12-18 22:29 CptSqBany: ACTION is listening to [https://osu.ppy.sh/b/849092 Renard - Layers of Shit]
2015-12-18 22:29 CptSqBany: shitty song tho
2015-12-18 22:29 Hollow Wings: dat title thou w
2015-12-18 22:32 Hollow Wings: jumps in this map are really large
2015-12-18 22:32 Hollow Wings: well the flow may ok
2015-12-18 22:32 CptSqBany: That's what i know too
2015-12-18 22:33 Hollow Wings: ok just do some tiny irc here
2015-12-18 22:33 CptSqBany: Okay
2015-12-18 22:33 CptSqBany: Remember to post it here
2015-12-18 22:33 CptSqBany: pfu
2015-12-18 22:33 CptSqBany: not here
2015-12-18 22:33 CptSqBany: XD
2015-12-18 22:33 CptSqBany: In the thread
2015-12-18 22:34 Hollow Wings: 00:09:869 (5,6) - this jump can be larger, like move slider 6 to 376,312, because of the sudden sv change. otherwise players may not stack their aiming with same stuffs in consistent jumping patterns
2015-12-18 22:34 Hollow Wings: ok
2015-12-18 22:35 Hollow Wings: 00:11:110 (4,6) - i think you shall swap these two note's position...
2015-12-18 22:36 Hollow Wings: 00:24:628 (2) - move to 208,376?
2015-12-18 22:36 Hollow Wings: 00:31:386 (3) - move to 128,312?
2015-12-18 22:37 CptSqBany: Umm
2015-12-18 22:37 Hollow Wings: 00:33:179 (4) - slider likt his may be blocked to rc
2015-12-18 22:37 CptSqBany: You don't get the idea of this jumps i think
2015-12-18 22:37 Hollow Wings: well nvm
2015-12-18 22:37 CptSqBany: but ok go on
2015-12-18 22:38 CptSqBany: No no, I like the concept of this jump
2015-12-18 22:38 Hollow Wings: if you wanna keep the jump you can do nc to notice that sv change to players like you did at 00:26:558 (1) -
2015-12-18 22:40 Hollow Wings: that's all imo :3
2015-12-18 22:40 CptSqBany: :)
2015-12-18 22:40 CptSqBany: Okay :>
2015-12-18 22:41 CptSqBany: ok
2015-12-18 22:41 CptSqBany: I've changed all the jumps to have that concept
2015-12-18 22:42 Hollow Wings: k
2015-12-18 22:42 CptSqBany: But to still be challenging and cool
2015-12-18 22:42 Hollow Wings: i end here
2015-12-18 22:42 Hollow Wings: good luck with the map :3
Thanks for that!
Chibi Maruko
Hai! From my modding queue

Sorry for late mod

[Hard]
  1. 00:23:662 (1) - Remove NC


[Insane]
  1. 00:22:007 (5) - NC if u want
  2. 00:28:627 (5) - ^
  3. 00:33:179 (1) - Remove NC


[Pishi's Insane]
  1. 00:26:558 (1)Remove NC if u want but not suitable for u :/
  2. 00:35:041 - Add finish at end spinner


[BD's Extra]
  1. 00:27:386 (2) - Better change into straight slider or curve it


[poop]
  1. 00:24:076 (1) - You should remove NC
  2. 00:33:593 (1) - Add finish


Ok, gl with ur map \:D/
Add shit at tags
pishifat
nc is for the massive sv change tho
and finish isn't really supported by the song
Topic Starter
Skubi

Chibi Maruko wrote:

Hai! From my modding queue

Sorry for late mod

[Hard]
  1. 00:23:662 (1) - Remove NC nope


[Insane]
  1. 00:22:007 (5) - NC if u want I think it's a good idea
  2. 00:28:627 (5) - ^ ^
  3. 00:33:179 (1) - Remove NC nah


[Pishi's Insane]
  1. 00:26:558 (1)Remove NC if u want but not suitable for u :/
  2. 00:35:041 - Add finish at end spinner


[BD's Extra]
  1. 00:27:386 (2) - Better change into straight slider or curve it


[poop]
  1. 00:24:076 (1) - You should remove NC I don't think so, I've made all diffs have approximately the same NCs and combo colours, so Iknow what I'm doing
  2. 00:33:593 (1) - Add finish Didn't do that For that, I've fixed the hitsounds there, because there were missing Claps and Whistles.


Ok, gl with ur map \:D/
Add shit at tags Lol, nice but it's already in the title, so no need to add it xD
Thanks for modding!
Anxient
18:25 CptSqBany: hey
18:25 Anxient: yo
18:25 *CptSqBany is listening to [https://osu.ppy.sh/b/848296 Renard - Layers of Shit]
18:25 CptSqBany: help
18:25 CptSqBany: XD
18:25 Anxient: mm
18:25 Anxient: not in a mood rn
18:25 CptSqBany: eh
18:25 CptSqBany: I would say
18:25 Anxient: but ill poke it
18:25 CptSqBany: "as always
18:25 Anxient: anyway
18:25 Anxient: hueh
18:28 Anxient: lolwat
18:28 CptSqBany: ?
18:28 Anxient: m
18:28 Anxient: idk
18:28 Anxient: on ultra high bpms
18:28 Anxient: i would really recommend to uhh
18:28 Anxient: keep consistent flow
18:29 Anxient: in theory the map is really fun to play
18:29 Anxient: but the flow breaks are in the wrong places
18:29 CptSqBany: :/
18:29 Anxient: but yeah
18:29 CptSqBany: It doesnt tell me much
18:29 CptSqBany: because
18:29 Anxient: as i said
18:29 Anxient: really fun to play
18:30 CptSqBany: 1. wtf is consistent... 2. wtf is flow... 3. wtf is flow break...
18:30 Anxient: ahh
18:30 Anxient: okay
18:30 *Anxient is editing [http://osu.ppy.sh/b/848296 Renard - Layers of Shit [Poop]]
18:30 Anxient: lets look at this
18:30 CptSqBany: I'm not encyclopedia please
18:31 *CptSqBany is editing [https://osu.ppy.sh/b/848296 Renard - Layers of Shit [Poop]]
18:31 Anxient: 00:07:110 - 00:10:317 -
18:31 Anxient: really good flow
18:31 Anxient: you see on how you can easily move from one part to another?
18:31 CptSqBany: probably yea
18:31 Anxient: yeah
18:31 Anxient: thats flow
18:32 Anxient: now what i mean by flow break is this
18:32 Anxient: 00:10:421 (1,2,3,4) -
18:32 Anxient: like the placement isnt totally wrong
18:32 CptSqBany: man
18:32 CptSqBany: Let me tell you one thing
18:32 Anxient: 00:10:834 (3,4) - but this doesnt compliment 00:10:456 (1,2) - this
18:33 CptSqBany: Will somebody die if something will be unusual?
18:33 Anxient: 00:10:456 (1,2) - simple language: this goes to the front
18:33 Anxient: 00:10:834 (3,4) - why does this go to the back
18:33 Anxient: when the song part is the same
18:33 CptSqBany: then lets swap 2 and 3
18:33 CptSqBany: and it wont go back
18:34 Anxient: http://puu.sh/m1aQQ/9c2a05ba78.jpg
18:34 Anxient: what i meant actually :v
18:34 Anxient: http://puu.sh/m1aRf/0be6ff69ab.jpg
18:34 Anxient: 00:11:248 (5,6,7,8) -
18:34 Anxient: doing this is a sretch but at least it complements the previous pattern
18:35 Anxient: 00:15:800 (2) - ctrl g this for good flow and empmhasis
18:35 CptSqBany: umm
18:35 CptSqBany: DS please
18:35 CptSqBany: I cant
18:35 Anxient: DS doesnt need to be
18:35 CptSqBany: The spacing wont match then'
18:35 Anxient: 300% consistent
18:35 CptSqBany: b..but
18:35 Anxient: coz i fit was like that
18:35 Anxient: if it
18:36 CptSqBany: EVERYFUCKINGBODY TELLS ME OTHER THINGS ;-;
18:36 Anxient: then literally
18:36 Anxient: all of the insane diff mappers
18:36 Anxient: would be legit
18:36 CptSqBany: One tells me you have to keep DS everywhere
18:36 Anxient: screwed
18:36 Anxient: thats for insane diff
18:36 CptSqBany: second tells me to mix DSes
18:36 Anxient: or hard diff
18:36 Anxient: MIX is what you need to do in insanes
18:36 Anxient: in extras?
18:36 Anxient: man
18:36 Anxient: who the FUCK cares?!
18:36 Anxient: thats why extra is the easiest to map
18:36 Anxient: but hardest to rank
18:36 CptSqBany: BNs care
18:36 Anxient: man personally i dont know coz
18:37 Anxient: im more of a hard diff mapper
18:37 *Anxient is listening to [http://osu.ppy.sh/b/856383 TRUSTRICK - Miraikei Answer (Anime OP Version)]
18:37 Anxient: look at this thing
18:37 Anxient: my diff
18:37 Anxient: DS everywhere
18:37 Anxient: but thats only because its a hard diff
18:38 CptSqBany: eh okay
18:38 CptSqBany: Mod something else and post it so i can give you kd
18:38 CptSqBany: and it will help me
18:38 Anxient: im trying to find a extra diff of mine
18:39 *Anxient is editing [http://osu.ppy.sh/b/753677 xi vs sakuzyo - STORIA [Extra]]
18:39 Anxient: do you see me doing ultra consistent DS on this
18:39 Anxient: ?
18:39 CptSqBany: I cant see ultra consistent DS on any map
18:40 Anxient: well
18:40 Anxient: thats just a reminder
18:40 CptSqBany: But everybody is so pain in the ass about this DS when it comes to ranking
18:40 Anxient: rn i need to practice playing mappool
18:40 Anxient: Captain right now i ljust learned somethign new in modhelp
18:40 CptSqBany: ok
18:40 CptSqBany: Just post it now
18:40 Anxient: if FEEL like youre not doing anything wrong
18:40 Anxient: youre NOT doing anything wrong
18:40 Anxient: unless it breaks ranking criteria OR your style is not up to date
18:40 CptSqBany: eh
18:41 Anxient: when i mean breaks ranking criteria, you should know
18:41 Anxient: outdated style: mapping and trying to rank dj-pop or lesjuh style in 2016
18:41 Anxient: that doesnt work
18:41 Anxient: it just doesnt
18:41 CptSqBany: :/
18:41 Anxient: get it now cap
18:41 Anxient: ?
18:41 CptSqBany: ok ok
18:42 Anxient: now im gonna play mappool maps
18:42 CptSqBany: waiit
18:42 Anxient: im gonna faking die
18:42 Anxient: ?
18:42 CptSqBany: plz post it

EDIT1: but then again thats my opinion. Its always better to follow someone whos alot more experienced in the mapping field, such as the person below me.
Mismagius
EDIT: ugh sorry for being so rude. in general, DS is really good to follow closely for new mappers so they can grasp the basics of doing jumps & stuff. ignoring DS when you're a new mapper is a terrible idea.
Mismagius

DylanSan wrote:

00:13:041 (5,7) - This could distant blanket no, breaks flow and pattern structure
00:30:283 (1,2) - Blanket is of by like 8 pixels it's not really supposed to be a blanket here, notice how (6)'s sliderend works

Chibi Maruko wrote:

00:27:386 (2) - Better change into straight slider or curve it I don't see why, it seems to be nice right now
Zectro
hi guys

pls dont forget to add innapropriate lyrics in beatmap desc

great bg

[easy]
there are some tiny spacing inconsistencies here for example 00:08:352 (3) - prev 0,82 next 0,80 00:09:593 (5) - prev 0,79 next 0,83 that kinda stuff, you can fix it yourself if you find it important enough other than that it seems fine

[normal]
00:03:386 - 00:06:696 - are u sure u dont want to have circles here
check aimod distance snap for a few things you may want to look at just to be sure
nicely mapped

[hard]
00:08:765 (1,2,3) - 00:09:869 (2,3,4,5) - tbh i think you can redo all of these thingies and make the spacing perfect since some of them just dont look that good
00:22:007 (1,2) - try to have the same distance between these as 00:21:593 (4,1) - , looks way better
00:24:765 (6,1) - stuff like this can be blanketed better so it looks all proffesional n stuff

00:27:386 (2,5) - the way you make these wave sliders kinda triggers me
try to be consistent with their shapes, 00:29:041 (2) - shud be the same shape as 00:27:386 (2,5) -
00:29:869 - you are skipping a beat here

00:31:938 (1) - this one really looks terrible ;c
00:33:179 (1,1) - this looks weird since its slightly rotated, just try to not rotate it and have it go straight down

[insane]
00:16:214 (1,2,3,4,5,6) - try to have the spacing be more consistent here
00:19:524 (1,2,3,4,5,6) - same for this kinda stuff, just use distance snap
00:24:076 (1,2,3,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3) - i dont find this to play well at all
00:29:869 (6,1) - blanket this or somethng
00:33:593 - u shud prob have a click here idk

[pishit (its just a prank)]
few blankets here n there that you can improve like 00:11:662 (2,1) - etcetcetc

00:12:490 (2) - nazi, try x138y9
00:12:903 (1,3) - 00:16:214 (1,3) - this is also barely noticable but the custom stacks are not all the same distance

00:17:455 (2,3,1) - this kinda catched my eye as it seems a bit too forced but w/e i guess
00:26:558 (1) - middle anchor point to x111y22 for perfect overlap
00:33:041 (3,1) - maybe you can change the position of 00:33:179 (1) - a bit so it flows better

[bd xtra]
00:12:490 (3,6) - fix stack real quick thx
perfect shitmapping man

[shit diff]
00:22:007 (1,2,4,6) - kinda meh that they are all touching
00:24:766 (3,4) - huge spacing before this to this tiny spacing flows kinda meh
00:26:558 (1) - you never ncd these sv changes earlier (00:10:007 (6) - 00:12:490 (4) - )

00:29:869 - sounds off cuz youd expect to have something here but u just have a slider

nic shitmap mang

gl

so shitty
in a good way ofc

hardest diffs seem kinda overmapped but whatever i guess its not THAT bad so shud be fine i think maybe?
Topic Starter
Skubi

Zectro wrote:

hi guys

pls dont forget to add innapropriate lyrics in beatmap desc

great bg

[easy]
there are some tiny spacing inconsistencies here for example 00:08:352 (3) - prev 0,82 next 0,80 00:09:593 (5) - prev 0,79 next 0,83 that kinda stuff, you can fix it yourself if you find it important enough other than that it seems fine Human eye doesn't seem to see these inconsistencies, so do AIMod xD

[normal]
00:03:386 - 00:06:696 - are u sure u dont want to have circles here Ye, I'm sure
check aimod distance snap for a few things you may want to look at just to be sure Alright
nicely mapped

[hard]
00:08:765 (1,2,3) - 00:09:869 (2,3,4,5) - tbh i think you can redo all of these thingies and make the spacing perfect since some of them just dont look that good Remade :)
00:22:007 (1,2) - try to have the same distance between these as 00:21:593 (4,1) - , looks way better ok
00:24:765 (6,1) - stuff like this can be blanketed better so it looks all proffesional n stuffmeh

00:27:386 (2,5) - the way you make these wave sliders kinda triggers me That's just a comment :)
try to be consistent with their shapes, 00:29:041 (2) - shud be the same shape as 00:27:386 (2,5) - ok
00:29:869 - you are skipping a beat here nope

00:31:938 (1) - this one really looks terrible ;c tried to fix
00:33:179 (1,1) - this looks weird since its slightly rotated, just try to not rotate it and have it go straight down k

[insane]
00:16:214 (1,2,3,4,5,6) - try to have the spacing be more consistent here kinda fixed
00:19:524 (1,2,3,4,5,6) - same for this kinda stuff, just use distance snap kinda fixed
00:24:076 (1,2,3,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3) - i dont find this to play well at all You don't. Others do
00:29:869 (6,1) - blanket this or somethng nah
00:33:593 - u shud prob have a click here idk ok

[pishit (its just a prank)]
few blankets here n there that you can improve like 00:11:662 (2,1) - etcetcetc

00:12:490 (2) - nazi, try x138y9
00:12:903 (1,3) - 00:16:214 (1,3) - this is also barely noticable but the custom stacks are not all the same distance

00:17:455 (2,3,1) - this kinda catched my eye as it seems a bit too forced but w/e i guess
00:26:558 (1) - middle anchor point to x111y22 for perfect overlap
00:33:041 (3,1) - maybe you can change the position of 00:33:179 (1) - a bit so it flows better

[bd xtra]
00:12:490 (3,6) - fix stack real quick thx
perfect shitmapping man

[shit diff]
00:22:007 (1,2,4,6) - kinda meh that they are all touching and? these are LAYERS of shit
00:24:766 (3,4) - huge spacing before this to this tiny spacing flows kinda meh Playable? Then its cool
00:26:558 (1) - you never ncd these sv changes earlier (00:10:007 (6) - 00:12:490 (4) - ) fxd

00:29:869 - sounds off cuz youd expect to have something here but u just have a slider meh

nic shitmap mang

gl

so shitty
in a good way ofc

hardest diffs seem kinda overmapped but whatever i guess its not THAT bad so shud be fine i think maybe?
Thanks for modding!
Mismagius
the stack is already ok though?
Yauxo
irc thing
2015-12-23 13:36 Yauxo: I mean, I can take a look at the map and say if it's ready or not, but I cant actually hit the button
2015-12-23 13:36 CptSqBany: Well...
2015-12-23 13:36 CptSqBany: If you can just take a look
2015-12-23 13:36 CptSqBany: Then it would be cool
2015-12-23 13:36 Yauxo: sure, np me
2015-12-23 13:36 CptSqBany: ACTION is listening to [https://osu.ppy.sh/b/848296 Renard - Layers of Shit]
2015-12-23 13:36 CptSqBany: pretty poopy song
2015-12-23 13:36 Yauxo: perfect song
2015-12-23 13:39 Yauxo: Poop already looks really dangerous, now with all the drama in the BN/QAT Teams. They'll be more strict about hard maps like this
2015-12-23 13:39 Yauxo: Did you get many mods on that set?
2015-12-23 13:39 CptSqBany: i dont know if it is many
2015-12-23 13:40 CptSqBany: I've got around 13 mods, because its hard to find any mods in these days
2015-12-23 13:40 CptSqBany: Also i know the drama thing
2015-12-23 13:40 CptSqBany: Loctav got mad like hell
2015-12-23 13:40 CptSqBany: Imo, Loctav wants to go back to times when Chocobo was fun
2015-12-23 13:40 CptSqBany: ._.
2015-12-23 13:41 Yauxo: Insane 00:16:214 (1,2,3,4,5,6) - also feels kind of too difficult for a sub5 diff
2015-12-23 13:42 CptSqBany: well Poop was supposed to be much harder, somewhere around 6,20*
2015-12-23 13:42 Yauxo: 00:16:490 (3,4,5) - in particular
2015-12-23 13:42 CptSqBany: But i nerfed it due to the diff spread
2015-12-23 13:42 Yauxo: actually, nvm what I said about Insane
2015-12-23 13:42 Yauxo: similar things happen at the end
2015-12-23 13:42 Yauxo: so it might just be fine
2015-12-23 13:42 CptSqBany: Oh
2015-12-23 13:42 CptSqBany: Ok ._.
2015-12-23 13:43 Yauxo: actually
2015-12-23 13:43 Yauxo: disregard that I said that you should disregard that
2015-12-23 13:43 CptSqBany: wtf ._.
2015-12-23 13:43 Yauxo: either you'll have to nerf Insane or make a new diff between Hard - Insane
2015-12-23 13:43 CptSqBany: ACTION mind is blown
2015-12-23 13:43 Yauxo: yea, I just saw the hard
2015-12-23 13:43 Yauxo: .-.
2015-12-23 13:43 CptSqBany: ;-
2015-12-23 13:43 CptSqBany: ;-;
2015-12-23 13:44 Yauxo: Hard has basically no real jumps, Insane is full of them
2015-12-23 13:44 Yauxo: which doesnt make up a good spread
2015-12-23 13:44 CptSqBany: Well
2015-12-23 13:44 Yauxo: but adding a diff inbetween would probably the best idea
2015-12-23 13:45 CptSqBany: That's the least acceptable option for me, because I'm out of ideas how to map this shitty song
2015-12-23 13:45 Yauxo: get a gd
2015-12-23 13:45 CptSqBany: Yea, and get like 4 mods for this diff
2015-12-23 13:45 CptSqBany: Wait next month
2015-12-23 13:45 Yauxo: because fiddling around with insane might mess up the spread from insane - insane
2015-12-23 13:45 CptSqBany: I wanted to make it to this christmas ._.
2015-12-23 13:46 CptSqBany: As a present for myself
2015-12-23 13:46 Yauxo: Iiiiiii dont see this happening ;w;
2015-12-23 13:46 Yauxo: Im pretty pretty sure that no QAT would let this spread go through
2015-12-23 13:46 CptSqBany: Now I've lost my motivation
2015-12-23 13:46 Yauxo: D:
2015-12-23 13:46 CptSqBany: Rip dreams
2015-12-23 13:46 Yauxo: But you see what my point's about, dont you?
2015-12-23 13:47 Yauxo: actually
2015-12-23 13:47 Yauxo: maaaaaybe
2015-12-23 13:48 CptSqBany: COME ON, WRITE IT. MY HEART SKIPS TONS OF BEATS
2015-12-23 13:48 CptSqBany: ;w;
2015-12-23 13:49 CptSqBany: I'm just going to eat nutella under my christmas tree ;-;
2015-12-23 13:50 Yauxo: if you were to nerf following patterns, maybe you could push it through: 00:16:214 (1,2,3,4,5,6) - (less spacing, revise flow a bit), 00:17:041 (1,2,3,4,5,6,7,8) - (bit less spacing), 00:22:834 (3,4,5,6) - (bit less spacing), 00:25:731 (2,3,4,1,2,3) - (similar spacing to the pattern before, but not this much), 00:29:455 (3,4,5,6) - (bit less spacing, like the one you changed before) 00:30:696 (1,2,3,1,2,3,4) - (bit less spacing here as well, maybe a bit more than the pervious youve changed), 00:32:352 (2,3,4,1,2,3) - (same)
2015-12-23 13:50 CptSqBany: Ok, I'll see what I can o
2015-12-23 13:50 CptSqBany: do
2015-12-23 13:51 Yauxo: if you can get it to ~4.5 - 4.6 with these changes, you might be able to get it through
2015-12-23 13:51 CptSqBany: And wat is message truncated ._.
2015-12-23 13:51 Yauxo: 4.5 preferrably
2015-12-23 13:51 Yauxo: wat
2015-12-23 13:51 CptSqBany: in your long message
2015-12-23 13:51 CptSqBany: in the end
2015-12-23 13:52 CptSqBany: there is (bit less spacing here as well, may... (message truncated)
2015-12-23 13:52 Yauxo: wtf
2015-12-23 13:52 Yauxo: lol
2015-12-23 13:52 Yauxo: sec
2015-12-23 13:52 Yauxo: http://puu.sh/m5WaE/ceea8dde82.jpg
2015-12-23 13:52 CptSqBany: ._.
2015-12-23 13:56 CptSqBany: ok
2015-12-23 13:56 CptSqBany: Thanks
2015-12-23 13:56 Yauxo: yw, good luck with that!
2015-12-23 13:56 Yauxo: and again, be careful with poop
2015-12-23 13:56 Yauxo: ...that sounds wird
2015-12-23 13:56 CptSqBany: ;-;
2015-12-23 13:56 CptSqBany: xD
pishifat

Zectro wrote:

[pishit (its just a prank)]
few blankets here n there that you can improve like 00:11:662 (2,1) - etcetcetc ur a blanket

00:12:490 (2) - nazi, try x138y9 o k
00:12:903 (1,3) - 00:16:214 (1,3) - this is also barely noticable but the custom stacks are not all the same distance shit ok

00:17:455 (2,3,1) - this kinda catched my eye as it seems a bit too forced but w/e i guess wait is placement forced or is it the rhythm
00:26:558 (1) - middle anchor point to x111y22 for perfect overlap good shit
00:33:041 (3,1) - maybe you can change the position of 00:33:179 (1) - a bit so it flows better intentional flowbreak tho emphasis is real
thx zectrooooo
osu file format v14

[General]
AudioFilename: Renard - FULL TECHNO JACKASS - 32 Layers of Shit.mp3
AudioLeadIn: 0
PreviewTime: 20352
Countdown: 0
SampleSet: Soft
StackLeniency: 0.2
Mode: 0
LetterboxInBreaks: 0
WidescreenStoryboard: 1

[Editor]
DistanceSpacing: 1.7
BeatDivisor: 3
GridSize: 8
TimelineZoom: 1

[Metadata]
Title:Layers of Shit
TitleUnicode:Layers of Shit
Artist:Renard
ArtistUnicode:Renard
Creator:CptSqBany
Version:pishi's Insane
Source:
Tags:lapfox trax full techno Blue Dragon Nogard pishi pishifat krfawy jackass hardcore techno
BeatmapID:855153
BeatmapSetID:388852

[Difficulty]
HPDrainRate:6
CircleSize:3
OverallDifficulty:8
ApproachRate:9
SliderMultiplier:1.8
SliderTickRate:1

[Events]
//Background and Video events
0,0,"poop-on-a-rainbow.jpg",0,0
//Break Periods
//Storyboard Layer 0 (Background)
//Storyboard Layer 1 (Fail)
//Storyboard Layer 2 (Pass)
//Storyboard Layer 3 (Foreground)
//Storyboard Sound Samples

[TimingPoints]
490,413.793103448276,4,2,1,60,1,0
490,-166.666666666667,4,2,1,60,0,0
7110,-100,4,2,1,60,0,0
10007,-100,4,2,1,60,0,0
10421,-100,4,2,1,60,0,0
12490,-100,4,2,1,60,0,0
13731,-100,4,2,1,60,0,0
20352,-80,4,2,1,60,0,1
26558,-142.857142857143,4,2,1,60,0,0
26972,-80,4,2,1,60,0,1
33179,-142.857142857143,4,2,1,60,0,0


[Colours]
Combo1 : 112,56,16
Combo2 : 255,0,0
Combo3 : 255,128,0
Combo4 : 255,255,0
Combo5 : 0,255,0
Combo6 : 0,255,255
Combo7 : 0,128,255
Combo8 : 128,0,255

[HitObjects]
246,219,490,5,4,0:3:0:0:
246,219,903,1,0,1:3:0:0:
246,219,1317,2,0,L|159:226,1,71.9999978027345,4|4,0:3|0:3,0:3:0:0:
78,232,1731,1,0,1:3:0:0:
346,210,2145,5,4,0:3:0:0:
346,210,2558,1,0,1:3:0:0:
346,210,2972,1,4,0:3:0:0:
358,114,3110,1,4,0:3:0:0:
369,20,3248,1,4,0:3:0:0:
421,269,3386,1,0,1:3:0:0:
198,141,3800,5,4,0:3:0:0:
198,141,4214,1,0,1:3:0:0:
198,141,4627,2,0,P|230:123|276:115,1,71.9999978027345,4|4,0:3|0:3,0:3:0:0:
361,124,5041,1,0,1:3:0:0:
107,275,5455,5,4,0:3:0:0:
107,275,5869,1,0,1:3:0:0:
107,275,6283,5,4,0:3:0:0:
206,258,6421,1,4,0:3:0:0:
304,241,6558,1,4,0:3:0:0:
32,207,6696,1,0,1:3:0:0:
355,325,7110,6,0,B|414:332|414:332|485:296,1,120,4|0,0:2|0:3,0:3:0:0:
411,69,7524,2,0,L|403:144,1,60,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
394,228,7800,1,0,0:3:0:0:
147,172,7938,6,0,L|140:97,1,60,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
239,208,8214,1,4,0:3:0:0:
64,233,8352,2,0,P|55:210|47:162,2,60,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
257,299,8765,6,0,L|331:292,1,60,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
413,282,9041,1,0,0:3:0:0:
195,380,9179,2,0,P|161:322|167:246,1,120,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
253,156,9593,5,4,0:3:0:0:
122,121,9731,1,4,0:3:0:0:
273,164,9869,1,4,0:3:0:0:
157,29,10007,1,0,1:3:0:0:
256,18,10145,2,0,L|323:12,1,60,0|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
494,115,10421,5,4,0:3:0:0:
400,91,10558,1,0,0:3:0:0:
469,19,10696,1,0,0:3:0:0:
426,187,10834,2,0,L|434:271,1,60,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
504,316,11110,1,0,0:3:0:0:
400,91,11248,6,0,B|339:84|339:84|276:124,1,120,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
195,263,11662,2,0,P|142:269|77:234,1,120,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
150,111,12076,6,0,L|158:181,2,60,4|0|0,0:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
138,9,12490,1,0,1:3:0:0:
428,353,12765,1,0,1:3:0:0:
331,321,12903,5,4,0:3:0:0:
499,284,13041,1,4,0:3:0:0:
312,325,13179,1,4,0:3:0:0:
477,187,13317,1,0,1:3:0:0:
379,161,13455,2,0,P|350:163|317:175,1,60,0|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
169,304,13731,6,0,B|107:309|107:309|56:278,1,120,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
185,98,14145,2,0,P|222:134|233:156,1,60,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
247,241,14421,1,0,0:3:0:0:
4,193,14558,6,0,L|10:122,1,60,6|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
90,71,14834,1,4,0:3:0:0:
247,241,14972,2,0,P|316:243|383:207,1,120,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
422,90,15386,5,4,0:3:0:0:
422,90,15455,1,0,0:3:0:0:
422,90,15524,1,0,0:3:0:0:
327,131,15662,1,0,0:3:0:0:
457,182,15800,2,0,L|524:177,2,60,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
317,310,16214,5,4,0:3:0:0:
327,131,16352,1,4,0:3:0:0:
316,330,16490,1,4,0:3:0:0:
233,173,16627,1,0,1:3:0:0:
226,273,16765,2,0,P|196:285|154:288,1,60,0|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
0,103,17041,6,0,P|72:68|132:81,1,120,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
233,173,17455,2,0,L|271:175,3,30,0|0|0|0,1:3|0:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
281,177,17731,1,0,0:3:0:0:
137,169,17869,6,0,L|60:166,1,60,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
103,263,18145,1,0,0:3:0:0:
189,85,18283,2,0,P|148:48|120:36,2,60,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
257,277,18696,6,0,B|311:305|311:305|391:297,1,120,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
452,190,19110,2,0,B|323:203,1,120,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
295,16,19524,5,4,0:3:0:0:
452,45,19662,1,4,0:3:0:0:
274,11,19800,1,4,0:3:0:0:
362,101,19938,1,0,1:3:0:0:
316,190,20076,1,0,0:3:0:0:
316,190,20352,6,0,B|259:184|259:184|231:200|231:200|159:192,1,150,4|0,0:1|0:3,0:3:0:0:
362,101,20765,2,0,P|403:141|408:237,1,150,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
197,95,21179,2,0,L|205:15,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
316,190,21455,1,4,0:3:0:0:
93,118,21593,2,0,L|86:30,2,75,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
118,303,22007,6,0,P|180:345|272:327,1,150,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
68,216,22421,2,0,P|27:228|-3:248,2,75,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
204,245,22834,5,4,0:3:0:0:
93,118,22972,1,4,0:3:0:0:
118,303,23110,1,4,0:3:0:0:
184,68,23248,2,0,B|274:56|274:56|335:95,1,150,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
394,329,23662,6,0,L|388:248,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
410,158,23938,1,0,0:3:0:0:
410,158,24007,1,0,0:3:0:0:
410,158,24076,1,2,1:3:0:0:
309,187,24214,1,0,0:3:0:0:
504,126,24352,1,0,0:3:0:0:
323,87,24490,5,4,0:3:0:0:
388,254,24627,1,0,0:3:0:0:
426,57,24765,1,4,0:3:0:0:
309,187,24903,2,0,P|272:196|212:195,1,75,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
154,130,25179,1,0,0:3:0:0:
296,291,25317,6,0,L|302:373,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
145,251,25593,1,0,0:3:0:0:
144,239,25662,1,0,0:3:0:0:
143,227,25731,1,0,1:3:0:0:
203,337,25869,1,0,0:3:0:0:
101,348,26007,1,0,0:3:0:0:
235,197,26145,5,4,0:3:0:0:
20,155,26283,1,4,0:3:0:0:
256,201,26421,1,4,0:3:0:0:
78,50,26558,6,0,P|111:22|158:9,1,83.9999974365235,2|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
78,50,26972,6,0,P|179:10|235:37,1,150,4|0,0:1|0:3,0:3:0:0:
384,121,27386,2,0,B|474:130|474:130|521:94,1,150,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
307,185,27800,2,0,P|287:241|285:282,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
480,226,28076,1,4,0:3:0:0:
290,86,28214,2,0,L|121:98,1,150,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
14,241,28627,6,0,B|63:201|63:201|150:195,1,150,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
319,304,29041,2,0,P|376:319|401:320,2,75,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
207,110,29455,5,4,0:3:0:0:
225,263,29593,1,4,0:3:0:0:
296,71,29731,1,4,0:3:0:0:
149,195,29869,2,0,L|-28:207,1,150,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
296,71,30283,6,0,P|359:77|391:91,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
482,207,30558,1,0,0:3:0:0:
482,207,30627,1,0,0:3:0:0:
482,207,30696,1,2,1:3:0:0:
400,274,30834,1,0,0:3:0:0:
305,240,30972,1,0,0:3:0:0:
491,305,31110,5,4,0:3:0:0:
384,175,31248,1,0,0:3:0:0:
417,371,31386,1,4,0:3:0:0:
369,80,31524,2,0,B|323:43|323:43|227:36,1,150,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
31,198,31938,6,0,P|35:242|56:282,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
229,262,32214,1,0,0:3:0:0:
229,262,32283,1,0,0:3:0:0:
229,262,32352,1,0,1:3:0:0:
132,214,32490,1,0,0:3:0:0:
142,314,32627,1,0,0:3:0:0:
206,84,32765,5,4,0:3:0:0:
47,269,32903,1,4,0:3:0:0:
223,73,33041,1,4,0:3:0:0:
231,270,33179,6,0,P|238:223|264:182,1,83.9999974365235,2|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
495,130,33593,1,4,0:2:0:0:
256,192,33662,12,0,35041,0:3:0:0:
RikiH_
dat bg

General

Uh, why did you guys (Everyone except BD and pishifat) use Soft sampleset all along? In my opinion Normal sampleset would be much better, since you have such strong drums in the whole song. Especially the very first part until 00:07:110 - feels so weird with soft sampleset. And yeah, with soft sampleset, everything looks so silent, I can't even hear hitsounds

Poop

Don't know if it's rankable, but I'd change the name to "Shit" or "Crap" lol
00:04:214 (2,5) - (Nazi) - Unstacked
00:03:800 (1,3) - Same
00:17:041 (1,2,3,4,5,6) - This hexagon is not perfect, I suggest that you try to adjust it
00:16:627 (4,6,4) - These are unstacked as well, but I don't think you meant to do so
00:20:765 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - Personally, I don't like this pattern, it's a bit too random (Random spacing, random note placement) If I were you, I'd try to create something else, such as 00:17:041 (1,2,3,4,5,6) -
00:22:007 (1,2,3,4,5,6) - Tsubaki-style pattern lmao. It's cool but please don't overlap stuff! (Eg 00:22:007 (1,2) - or 00:22:972 (4,6) - )
00:27:248 (2,3,4,5,6) - Uh, this looks really random as well...
00:33:593 (1) - Finish on this note, rather than whistle?

BD's Extra

Nothing to say here, your diff is cool. Just 00:23:662 (1) - you could try to vary the shape of this slider here 00:26:972 (1) - and here 00:31:938 (1) - since copy-pasting stuff is not the best, you know

Sharkie's Extra

Cool diff as well, I just don't like this slider 00:30:283 (1) - it has a weird shape, it looks like you wanted to make it S-shaped but failed... It also overlaps with 00:30:972 (4) - (Fun fact: that slider is brown and the song says "Shit" there, coincidence!?!?)
Anyway the other sliders are nice, this is my favourite diff of the whole set

pishi's Insane

00:15:386 (1) - Your diff is good as well, but if I were you I'd remove all triplets like this and use kicksliders instead since I think they are a bit too hard for an Insane diff

Insane

00:23:524 (7) - Bad spacing here, try to move it to 224|345, not a big difference but it won't be noticeable anymore while playing
00:26:558 (4) - I feel like NC is really needed here, since the kiai has finished and there's a slowdown
00:33:593 (2) - Finish here (Same as poop diff) and add NC for consistency with other diffs

Hard

00:17:041 (1,2,3,4,1,2,3,4) - Select this whole patter, then go to Edit > Rotate by > Insert 5 degrees anticlockwise, selection center > Wow you've got a better pattern!
00:25:317 (1) - Not sure about NC spam here
00:31:938 (1) - Same here
00:33:593 (1) - Same as poop diff

Normal

00:22:007 (1,2) - Tsubaki style again lol, don't overlap them please
00:33:593 (5) - NC here for consistency with other diffs

Easy

00:14:558 (3) - Move to 412|178 because of a microspacing error with the previous note
00:22:007 (5) - Move to 356|349 for the same reason... Even if it will maybe ruin your blanket, idk
00:28:627 (4,5) - Use the same shape for these sliders? They look weird

__

Nice map, take a star, hope it gets ranked since it's much better that your other maps ;)
Topic Starter
Skubi

RikiH_ wrote:

dat bg

General

Uh, why did you guys (Everyone except BD and pishifat) use Soft sampleset all along? In my opinion Normal sampleset would be much better, since you have such strong drums in the whole song. Especially the very first part until 00:07:110 - feels so weird with soft sampleset. And yeah, with soft sampleset, everything looks so silent, I can't even hear hitsounds ... Because I don't want modders and other guys take notice of my shitty hitsounding. I prefer not hear hitsounds, than to hear the most shittiest hitsounds ever.. No changing... or else, do it by yourself...

Poop

Don't know if it's rankable, but I'd change the name to "Shit" or "Crap" lol No, it stays... Also Poop is more gentle way to say "Shit" or "Crap"
00:04:214 (2,5) - (Nazi) - Unstacked fx
00:03:800 (1,3) - Same fx
00:17:041 (1,2,3,4,5,6) - This hexagon is not perfect, I suggest that you try to adjust it fx
00:16:627 (4,6,4) - These are unstacked as well, but I don't think you meant to do so fxd with that hexagon
00:20:765 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - Personally, I don't like this pattern, it's a bit too random (Random spacing, random note placement) If I were you, I'd try to create something else, such as 00:17:041 (1,2,3,4,5,6) - fx
00:22:007 (1,2,3,4,5,6) - Tsubaki-style pattern lmao. It's cool but please don't overlap stuff! (Eg 00:22:007 (1,2) - or 00:22:972 (4,6) - ) fx
00:27:248 (2,3,4,5,6) - Uh, this looks really random as well... fx
00:33:593 (1) - Finish on this note, rather than whistle? NO

BD's Extra

Nothing to say here, your diff is cool. And mine? :( Just 00:23:662 (1) - you could try to vary the shape of this slider here 00:26:972 (1) - and here 00:31:938 (1) - since copy-pasting stuff is not the best, you know

Sharkie's Extra

Cool diff as well And mine???, I just don't like this slider 00:30:283 (1) - it has a weird shape, it looks like you wanted to make it S-shaped but failed... It also overlaps with 00:30:972 (4) - (Fun fact: that slider is brown and the song says "Shit" there, coincidence!?!?)
Anyway the other sliders are nice, this is my favourite diff of the whole set

pishi's Insane

00:15:386 (1) - Your diff is good as wellAND MINE???!!! >:C, but if I were you I'd remove all triplets like this and use kicksliders instead since I think they are a bit too hard for an Insane diff

Insane

00:23:524 (7) - Bad spacing here, try to move it to 224|345, not a big difference but it won't be noticeable anymore while playing fx
00:26:558 (4) - I feel like NC is really needed here, since the kiai has finished and there's a slowdown x
00:33:593 (2) - Finish here (Same as poop diff) and add NC for consistency with other diffs NO fx the NC tho

Hard

00:17:041 (1,2,3,4,1,2,3,4) - Select this whole pattern, then go to Edit > Rotate by > Insert 5 degrees anticlockwise, selection center > Wow you've got a better pattern! lmao fx
00:25:317 (1) - Not sure about NC spam here fx
00:31:938 (1) - Same here fx
00:33:593 (1) - Same as poop diff NO

Normal

00:22:007 (1,2) - Tsubaki style again lol, don't overlap them please fx
00:33:593 (5) - NC here for consistency with other diffs fx

Easy

00:14:558 (3) - Move to 412|178 because of a microspacing error with the previous note fx
00:22:007 (5) - Move to 356|349 for the same reason... Even if it will maybe ruin your blanket, idk fx
00:28:627 (4,5) - Use the same shape for these sliders? They look weird kinda fx

__

Nice map, take a star, hope it gets ranked since it's much better that your other maps ;)
Thanks for modding
RikiH_

CptSqBany wrote:

... Because I don't want modders and other guys take notice of my shitty hitsounding. I prefer not hear hitsounds, than to hear the most shittiest hitsounds ever.. No changing... or else, do it by yourself...
Ok this is so dumb, come on.
First of all, hitsounds must be heard, or the map is unrankable. Secondly, modders are here to help you fix your "shitty" hitsounds ._.
Topic Starter
Skubi

RikiH_ wrote:

CptSqBany wrote:

... Because I don't want modders and other guys take notice of my shitty hitsounding. I prefer not hear hitsounds, than to hear the most shittiest hitsounds ever.. No changing... or else, do it by yourself...
Ok this is so dumb, come on.
First of all, hitsounds must be heard, or the map is unrankable. Secondly, modders are here to help you fix your "shitty" hitsounds ._.
But modders are just talking: This is nad, This is bad, that is bad. They dont say what I can probably do to fix that...
Topic Starter
Skubi
Uh, why did you guys (Everyone except BD and pishifat) use Soft sampleset all along? In my opinion Normal sampleset would be much better, since you have such strong drums in the whole song. Especially the very first part until 00:07:110 - feels so weird with soft sampleset. And yeah, with soft sampleset, everything looks so silent, I can't even hear hitsounds
OK, I've remade the hitsounding to be as close as possible to Pishi's diff... :(
RikiH_
much better now ;)
pishifat
changed the triple in the nonkiai, id rather keep the kiai with more density tho lul thanksriki!!!

osu file format v14

[General]
AudioFilename: Renard - FULL TECHNO JACKASS - 32 Layers of Shit.mp3
AudioLeadIn: 0
PreviewTime: 20352
Countdown: 0
SampleSet: Soft
StackLeniency: 0.2
Mode: 0
LetterboxInBreaks: 0
WidescreenStoryboard: 1

[Editor]
DistanceSpacing: 0.5
BeatDivisor: 6
GridSize: 8
TimelineZoom: 1

[Metadata]
Title:Layers of Shit
TitleUnicode:Layers of Shit
Artist:Renard
ArtistUnicode:Renard
Creator:CptSqBany
Version:pishi's Insane
Source:
Tags:lapfox trax full techno Blue Dragon Nogard pishi pishifat krfawy jackass hardcore techno
BeatmapID:855153
BeatmapSetID:388852

[Difficulty]
HPDrainRate:6
CircleSize:3
OverallDifficulty:8
ApproachRate:9
SliderMultiplier:1.8
SliderTickRate:1

[Events]
//Background and Video events
0,0,"poop-on-a-rainbow.jpg",0,0
//Break Periods
//Storyboard Layer 0 (Background)
//Storyboard Layer 1 (Fail)
//Storyboard Layer 2 (Pass)
//Storyboard Layer 3 (Foreground)
//Storyboard Sound Samples

[TimingPoints]
490,413.793103448276,4,2,1,60,1,0
490,-166.666666666667,4,2,1,60,0,0
7110,-100,4,2,1,60,0,0
10007,-100,4,2,1,60,0,0
10421,-100,4,2,1,60,0,0
12490,-100,4,2,1,60,0,0
13731,-100,4,2,1,60,0,0
20352,-80,4,2,1,60,0,1
26558,-142.857142857143,4,2,1,60,0,0
26972,-80,4,2,1,60,0,1
33179,-142.857142857143,4,2,1,60,0,0


[Colours]
Combo1 : 112,56,16
Combo2 : 255,0,0
Combo3 : 255,128,0
Combo4 : 255,255,0
Combo5 : 0,255,0
Combo6 : 0,255,255
Combo7 : 0,128,255
Combo8 : 128,0,255

[HitObjects]
246,219,490,5,4,0:3:0:0:
246,219,903,1,0,1:3:0:0:
246,219,1317,2,0,L|159:226,1,71.9999978027345,4|4,0:3|0:3,0:3:0:0:
78,232,1731,1,0,1:3:0:0:
346,210,2145,5,4,0:3:0:0:
346,210,2558,1,0,1:3:0:0:
346,210,2972,1,4,0:3:0:0:
358,114,3110,1,4,0:3:0:0:
369,20,3248,1,4,0:3:0:0:
421,269,3386,1,0,1:3:0:0:
198,141,3800,5,4,0:3:0:0:
198,141,4214,1,0,1:3:0:0:
198,141,4627,2,0,P|230:123|276:115,1,71.9999978027345,4|4,0:3|0:3,0:3:0:0:
361,124,5041,1,0,1:3:0:0:
107,275,5455,5,4,0:3:0:0:
107,275,5869,1,0,1:3:0:0:
107,275,6283,5,4,0:3:0:0:
206,258,6421,1,4,0:3:0:0:
304,241,6558,1,4,0:3:0:0:
32,207,6696,1,0,1:3:0:0:
355,325,7110,6,0,B|414:332|414:332|485:296,1,120,4|0,0:2|0:3,0:3:0:0:
411,69,7524,2,0,L|403:144,1,60,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
394,228,7800,1,0,0:3:0:0:
147,172,7938,6,0,L|140:97,1,60,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
239,208,8214,1,4,0:3:0:0:
64,233,8352,2,0,P|55:210|47:162,2,60,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
257,299,8765,6,0,L|331:292,1,60,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
413,282,9041,1,0,0:3:0:0:
195,380,9179,2,0,P|161:322|167:246,1,120,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
253,156,9593,5,4,0:3:0:0:
122,121,9731,1,4,0:3:0:0:
273,164,9869,1,4,0:3:0:0:
157,29,10007,1,0,1:3:0:0:
256,18,10145,2,0,L|323:12,1,60,0|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
494,115,10421,5,4,0:3:0:0:
400,91,10558,1,0,0:3:0:0:
469,19,10696,1,0,0:3:0:0:
426,187,10834,2,0,L|434:271,1,60,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
504,316,11110,1,0,0:3:0:0:
400,91,11248,6,0,B|339:84|339:84|276:124,1,120,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
195,263,11662,2,0,P|142:269|77:234,1,120,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
150,111,12076,6,0,L|158:181,2,60,4|0|0,0:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
138,9,12490,1,0,1:3:0:0:
428,353,12765,1,0,1:3:0:0:
331,321,12903,5,4,0:3:0:0:
499,284,13041,1,4,0:3:0:0:
312,325,13179,1,4,0:3:0:0:
477,187,13317,1,0,1:3:0:0:
379,161,13455,2,0,P|350:163|317:175,1,60,0|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
169,304,13731,6,0,B|107:309|107:309|56:278,1,120,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
185,98,14145,2,0,P|222:134|233:156,1,60,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
247,241,14421,1,0,0:3:0:0:
4,193,14558,6,0,L|10:122,1,60,6|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
90,71,14834,1,4,0:3:0:0:
247,241,14972,2,0,P|316:243|383:207,1,120,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
420,85,15386,6,0,L|459:81,2,30,4|0|0,0:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
327,131,15662,1,0,0:3:0:0:
457,182,15800,2,0,L|524:177,2,60,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
317,310,16214,5,4,0:3:0:0:
327,131,16352,1,4,0:3:0:0:
316,330,16490,1,4,0:3:0:0:
233,173,16627,1,0,1:3:0:0:
226,273,16765,2,0,P|196:285|154:288,1,60,0|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
0,103,17041,6,0,P|72:68|132:81,1,120,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
233,173,17455,2,0,L|271:175,3,30,0|0|0|0,1:3|0:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
281,177,17731,1,0,0:3:0:0:
137,169,17869,6,0,L|60:166,1,60,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
103,263,18145,1,0,0:3:0:0:
189,85,18283,2,0,P|148:48|120:36,2,60,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
257,277,18696,6,0,B|311:305|311:305|391:297,1,120,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
452,190,19110,2,0,B|323:203,1,120,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
295,16,19524,5,4,0:3:0:0:
452,45,19662,1,4,0:3:0:0:
274,11,19800,1,4,0:3:0:0:
362,101,19938,1,0,1:3:0:0:
316,190,20076,1,0,0:3:0:0:
316,190,20352,6,0,B|259:184|259:184|231:200|231:200|159:192,1,150,4|0,0:1|0:3,0:3:0:0:
362,101,20765,2,0,P|403:141|408:237,1,150,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
197,95,21179,2,0,L|205:15,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
316,190,21455,1,4,0:3:0:0:
93,118,21593,2,0,L|86:30,2,75,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
118,303,22007,6,0,P|180:345|272:327,1,150,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
68,216,22421,2,0,P|27:228|-3:248,2,75,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
204,245,22834,5,4,0:3:0:0:
93,118,22972,1,4,0:3:0:0:
118,303,23110,1,4,0:3:0:0:
184,68,23248,2,0,B|274:56|274:56|335:95,1,150,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
394,329,23662,6,0,L|388:248,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
410,158,23938,1,0,0:3:0:0:
410,158,24007,1,0,0:3:0:0:
410,158,24076,1,2,1:3:0:0:
309,187,24214,1,0,0:3:0:0:
504,126,24352,1,0,0:3:0:0:
323,87,24490,5,4,0:3:0:0:
388,254,24627,1,0,0:3:0:0:
426,57,24765,1,4,0:3:0:0:
309,187,24903,2,0,P|272:196|212:195,1,75,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
154,130,25179,1,0,0:3:0:0:
296,291,25317,6,0,L|302:373,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
145,251,25593,1,0,0:3:0:0:
144,239,25662,1,0,0:3:0:0:
143,227,25731,1,0,1:3:0:0:
203,337,25869,1,0,0:3:0:0:
101,348,26007,1,0,0:3:0:0:
235,197,26145,5,4,0:3:0:0:
20,155,26283,1,4,0:3:0:0:
256,201,26421,1,4,0:3:0:0:
78,50,26558,6,0,P|111:22|158:9,1,83.9999974365235,2|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
78,50,26972,6,0,P|179:10|235:37,1,150,4|0,0:1|0:3,0:3:0:0:
384,121,27386,2,0,B|474:130|474:130|521:94,1,150,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
307,185,27800,2,0,P|287:241|285:282,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
480,226,28076,1,4,0:3:0:0:
290,86,28214,2,0,L|121:98,1,150,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
14,241,28627,6,0,B|63:201|63:201|150:195,1,150,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
319,304,29041,2,0,P|376:319|401:320,2,75,0|0|0,1:3|0:3|0:3,0:3:0:0:
207,110,29455,5,4,0:3:0:0:
225,263,29593,1,4,0:3:0:0:
296,71,29731,1,4,0:3:0:0:
149,195,29869,2,0,L|-28:207,1,150,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
296,71,30283,6,0,P|359:77|391:91,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
482,207,30558,1,0,0:3:0:0:
482,207,30627,1,0,0:3:0:0:
482,207,30696,1,2,1:3:0:0:
400,274,30834,1,0,0:3:0:0:
305,240,30972,1,0,0:3:0:0:
491,305,31110,5,4,0:3:0:0:
384,175,31248,1,0,0:3:0:0:
417,371,31386,1,4,0:3:0:0:
369,80,31524,2,0,B|323:43|323:43|227:36,1,150,0|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
31,198,31938,6,0,P|35:242|56:282,1,75,4|0,0:3|0:3,0:3:0:0:
229,262,32214,1,0,0:3:0:0:
229,262,32283,1,0,0:3:0:0:
229,262,32352,1,0,1:3:0:0:
132,214,32490,1,0,0:3:0:0:
142,314,32627,1,0,0:3:0:0:
206,84,32765,5,4,0:3:0:0:
47,269,32903,1,4,0:3:0:0:
223,73,33041,1,4,0:3:0:0:
231,270,33179,6,0,P|238:223|264:182,1,83.9999974365235,2|0,1:3|0:3,0:3:0:0:
495,130,33593,1,4,0:2:0:0:
256,192,33662,12,0,35041,0:3:0:0:
Sharkie

RikiH_ wrote:

Sharkie's Extra

Cool diff as well, I just don't like this slider 00:30:283 (1) - it has a weird shape, it looks like you wanted to make it S-shaped but failed... It also overlaps with 00:30:972 (4) - (Fun fact: that slider is brown and the song says "Shit" there, coincidence!?!?)
Nessun cambiamento, preferisco brutta estetica.
Anyway the other sliders are nice, this is my favourite diff of the whole set
Grazie! Ti voglio bene <3
show more
Please sign in to reply.

New reply