Screw dit.
silmarilen wrote:
tl;dr
Henkie hier ff snel, ehh wtf bedoel je, ik dacht dat je moeder wist dat je erop zat, en dude, denk je echt dat je moeder dit leest lolol? tard, wat is er nou zo erg danDanny9513 wrote:
vieze tyfuslijer o_o
je weet dat ik de lul ben nu hea?
hou je bek ofzo debiel, ik doe niet emo, jij gedraagt je gewoon kankervaag de laatste tijdeddieee wrote:
ja maar gladi ik hou van je jij kankerjoch:D en henkie, stop dan met EMO doen als ik tegen je praat op osu! en dessa wtf ik ken je amper xD
en lesjuh aids:D
love you guys
ja anders is de kans maar klein dat je t zou lezeneddieee wrote:
oja en kan niet geloven dat je hier echt n thread voor hebt gemaakt xDDDDD
wat een een pwnge
kijk, dat bedoel verdomme, zulke kanker reacties krijg ik er dan ook weer achter aan, god, kan ik t helpen dat ik niet op forum kijk, kanker lekker n eind op als je me toch alleen maar emo vindt, tering.eddieee wrote:
nog steeds geen antwoord? stop met zielig doen en haal dit topic weg en praat gewoon normaal met me idioot. je maakt dit topic zonder iets van je te laten horen. je hebt me tel nummer msn skype alles en dan doe je t zo.... heb je n lobotomie gehad ofso?
Heb jij even pech dat ik dat niet kan, ga maar bij iemand zeiken die dat wel kaneddieee wrote:
goeie kritiek goeie argumentatie, once again. gast je hebt geen punt en dat ga je ook niet krijgen... verwijder t draadje maar en bel me gewoon of praat persoonlijk tegen mij als je een probleem hebt. je gedraagt je als een laf kut gastje
Je kunt er alleen om lachen omdat t je niks boeit dat dit me irriteert, dus rot nou maar op.eddieee wrote:
hahahahah gast hoezo maak je dan sowieso n topic? t gene waar je mij van beschuldigd is dat ik teveel scheld en ruzie zoek (valt ook wel mee maar gladi is gewoon een kuthond;)) maar je bent t nu gewoon zelf aan t doen, lees terug wat je schrijft en besef je hoe dom je eigenlijk bezig bent ik kan er best om lachen hoor. maar je lost hier niets mee op, dat je t even weet tijgertje;)