forum

.

posted
Total Posts
23
Topic Starter
Henkie
Screw dit.
silmarilen
tl;dr
Remco32

silmarilen wrote:

tl;dr
Topic Starter
Henkie
tis ook niet voor jullie bedoelt pikkies
je hoeft alleen ed te linken als je em ziet
GladiOol
eddieee scheldt mij altijd uit~

Dus voor mij is ie nog altijd hetzelfde :D
Lesjuh
Thread voor Ed XDXDXDXdDXDXXDXDxDxDXD

Ik word met de dag beter :')
Danneh
vieze tyfuslijer o_o
je weet dat ik de lul ben nu hea?
eddieee
:)
dlovan
ditto
dlovan
btw danny your signature makes me want to throw up.
eddieee
ja maar gladi ik hou van je jij kankerjoch:D en henkie, stop dan met EMO doen als ik tegen je praat op osu! en dessa wtf ik ken je amper xD
en lesjuh aids:D

love you guys :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
eddieee
oja en kan niet geloven dat je hier echt n thread voor hebt gemaakt xDDDDD

wat een een pwnge
Beat

Danny9513 wrote:

vieze tyfuslijer o_o
je weet dat ik de lul ben nu hea?
Henkie hier ff snel, ehh wtf bedoel je, ik dacht dat je moeder wist dat je erop zat, en dude, denk je echt dat je moeder dit leest lolol? tard, wat is er nou zo erg dan
Beat

eddieee wrote:

ja maar gladi ik hou van je jij kankerjoch:D en henkie, stop dan met EMO doen als ik tegen je praat op osu! en dessa wtf ik ken je amper xD
en lesjuh aids:D

love you guys :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
hou je bek ofzo debiel, ik doe niet emo, jij gedraagt je gewoon kankervaag de laatste tijd

eddieee wrote:

oja en kan niet geloven dat je hier echt n thread voor hebt gemaakt xDDDDD

wat een een pwnge
ja anders is de kans maar klein dat je t zou lezen
eddieee
xDDDDDD henkie wat een emo rage... je onderbouwt niks.... kijk ten eerste hoe je dit draadje hebt genoemd, teveel rose biertjes gedronken toen je dit schreef? hvj ntb wjnmk xD
eddieee
nog steeds geen antwoord? stop met zielig doen en haal dit topic weg en praat gewoon normaal met me idioot. je maakt dit topic zonder iets van je te laten horen. je hebt me tel nummer msn skype alles en dan doe je t zo.... heb je n lobotomie gehad ofso?
Topic Starter
Henkie

eddieee wrote:

nog steeds geen antwoord? stop met zielig doen en haal dit topic weg en praat gewoon normaal met me idioot. je maakt dit topic zonder iets van je te laten horen. je hebt me tel nummer msn skype alles en dan doe je t zo.... heb je n lobotomie gehad ofso?
kijk, dat bedoel verdomme, zulke kanker reacties krijg ik er dan ook weer achter aan, god, kan ik t helpen dat ik niet op forum kijk, kanker lekker n eind op als je me toch alleen maar emo vindt, tering.
eddieee
kijk, dat bedoel verdomme, zulke kanker reacties krijg ik er dan ook weer achter aan, god, kan ik t helpen dat ik niet op forum kijk, kanker lekker n eind op als je me toch alleen maar emo vindt, tering.

goeie kritiek goeie argumentatie, once again. gast je hebt geen punt en dat ga je ook niet krijgen... verwijder t draadje maar en bel me gewoon of praat persoonlijk tegen mij als je een probleem hebt. je gedraagt je als een laf kut gastje
Topic Starter
Henkie

eddieee wrote:

goeie kritiek goeie argumentatie, once again. gast je hebt geen punt en dat ga je ook niet krijgen... verwijder t draadje maar en bel me gewoon of praat persoonlijk tegen mij als je een probleem hebt. je gedraagt je als een laf kut gastje
Heb jij even pech dat ik dat niet kan, ga maar bij iemand zeiken die dat wel kan
eddieee
hahahahah gast hoezo maak je dan sowieso n topic? t gene waar je mij van beschuldigd is dat ik teveel scheld en ruzie zoek (valt ook wel mee maar gladi is gewoon een kuthond;)) maar je bent t nu gewoon zelf aan t doen, lees terug wat je schrijft en besef je hoe dom je eigenlijk bezig bent ik kan er best om lachen hoor. maar je lost hier niets mee op, dat je t even weet tijgertje;)
Topic Starter
Henkie

eddieee wrote:

hahahahah gast hoezo maak je dan sowieso n topic? t gene waar je mij van beschuldigd is dat ik teveel scheld en ruzie zoek (valt ook wel mee maar gladi is gewoon een kuthond;)) maar je bent t nu gewoon zelf aan t doen, lees terug wat je schrijft en besef je hoe dom je eigenlijk bezig bent ik kan er best om lachen hoor. maar je lost hier niets mee op, dat je t even weet tijgertje;)
Je kunt er alleen om lachen omdat t je niks boeit dat dit me irriteert, dus rot nou maar op.
Dan ben ik maar dom bezig geweest, tis gebeurt, maar zolang t jou geen fuck boeit wat ik denk mag je oprotten.
eddieee
dat ik lach uberhaupt dat ik reageer wilt zeggen dat het me boeit...
Lesjuh
Tis leuk geweest mensen, ga dit maar lekker ergens anders uitvechten hea~
Please sign in to reply.

New reply