Hey man , even een quick mod
00:46:692 (3,1,2,3,4) -
Deze is misschien meer personal, maar iniedergeval: Ik zou deze hitcircle 00:46:692 (3) - weghalen en dan de sliders 00:46:828 (1,2,3) - allemaal 2 ticks opschuiven op de time line, en een klein beetje in de map zelf (om het goed te maken voor de spacing die je bent kwijt geraakt door die hitcircle te verwijderen) , zoals hier:
https://osu.ppy.sh/ss/3273203De sliders daarvoor en daarna vangen steeds de eerste toon van de geluiden, maar zoals je het daar hebt is die hitcircle een verzaker (:
Verder zou ik op de returnslider 00:47:646 (4) - 2 ticks ervoor een hitcircle neerzetten, omdat 2x hetzelfde geluid op dezelfde toonhoogte afspeelt. Zoals hier:
https://osu.ppy.sh/ss/327322400:53:510 (1,2,3,4,5) -
Op dit stuk zou ik het een klein beetje aanpassen. Zoals je het hier hebt is de hitcircle op de blauwe tick (00:53:715 (2) - ) eigenlijk onnodig, aangezien het de muziek niet reflecteert (geen snelle beats hier in de muziek) Op zich wel speelbaar, maar ik denk dat het mooier zou zijn als je hier iets als "slider - hitcircle - slider - hitcircle - slider" van zou maken, zoals hier:
https://osu.ppy.sh/ss/327323400:56:374 (6,7,8) -
Dit is echt een killer, het is wel speelbaar maar ben zelf niet zo'n fan van extreme spacing tussen triples of streams etc. Als je dit er persé in wil laten zou ik hier (00:56:374 (6) - ) echt wel een nieuwe combo starten, om de speler er bewust van te maken dat dit een element op zichzelf is. Nu lijkt het alsof het singletaps zijn omdat de singletaps ervoor dezelfde kleur hebben. Voordat de meeste spelers doorhebben dat dit niet het geval is is het waarschijnlijk al te laat (:
01:08:101 (4,5,6,7,8) -
Deze quintuple zou ik iets smoother maken, hij is een beetje vaag :a probeer het eens met de convert slider to stream optie te doen. Je zet gewoon een slider neer, selecteert deze en drukt CTRL SHIFT F. Je krijgt dan een klein schermpje waar je mooi op "by object count" kan aanklikken. Dan krijg je daar direct 5 noten achter elkaar die precies evenveel spacing hebben. Echt heerlijk, die optie <3
01:06:874 (3) -
Ik zie hier geen reden om de hitsound volume omlaag te gooien, misschien mooier als je dit weg zou halen.
01:22:556 (4) -
Ik zou hier ook een nieuwe combo starten om hetzelfde principe als net. Het hoeft niet altijd ofc, een new combo op een triple, maar ik zou het wel aanraden wanneer het een mind trick is zoals hier. (De singletap boven de triple)
02:13:146 (1,2,3,4,5) -
Dit is een beetje vaag, misschien beter om gewoon even veel spacing tussen de tabs te doen. Mocht je dit toch willen houden moet je wel geleidelijker minder spacing tussen elke tap doen. Dit leest een beetje raar.
02:45:465 (5,6,7) -
Dit is ook aardig zuur, die singletaps lijken echt teveel op een triple
03:19:692 (1,2,3,4) -
Aah, daarom raakte ik hier dus mn combo kwijt :'(
Haha dit is ook echt onleesbaar. Helemaal als het zo ver in de map is is dit aardig een turn-down om hier je combo kwijt te raken door singletaps die op triples lijken.
Verder speelt de map fijn man. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
-Pittigbaasje