forum

Kom naar Animecon 13 Juni 2015 in Den Haag!

posted
Total Posts
11
Topic Starter
Phana
Nu ben ik vorige jaar naar Animecon geweest en ga ik dit jaar ook (13 Juni) Helaas geen cosplay xD maar nieuwe figures moeten wel gekocht worden lol

Het Con bevindt zich in het weekend van 12-14 Juni in Den Haag, in het world forum. Dit is op het moment het grootste con van Nederland (Er zijn nu al meer dan 4050 tickets verkocht)

Ik zelf ga alleen op de zaterdag 13 Juni omdat dit de drukste dag is :3.

Als iemand van de Osu forum ook wilt komen zou dat natuurlijk heel gaaf zijn :D (Happystick heeft op zijn stream beloofd ook te komen, als er genoeg mensen van hier mee gaan)

Prijzen en meer informatie vindt je op de website: http://www.animecon.nl/

Post hier of Pm me om met ons mee te gaan :P
Damnjelly
Ok, het probleem is dat je dit op 3 juni begint met organiseren, de tickets zijn inmiddels reteduur geworden. ik denk dat het daarom moeilijk word om mensen over te halen om te komen. (tenzij de bedoeling met deze post niet was om mensen over te halen :T)


btw. waar was je vorig jaar? er was een hele crew aan osu spelers, waaronder sommige van de top 10. t was best gaaf :D
taku
ik ben er ook.
Ayu
Ja, misschien moeten we gewoon even weer een lijstje maken van de mensen die gaan, ofzo. Ik ben er ook weer dit jaar, vrijdag t/m zondag.
[- Melqart -]
als je een lange zwarte gozer met afro ziet dan ben ik dat
n0ah
no offense maar hoe vertellen jullie je ouders dat je naar zoiets gaat? schamen jullie je niet ofzo?
n0ah
niet om te kutten ofzo
happy30
omdat de meeste van ons volwassen zijn.
mijn mama zag me vorig jaar uit de deur lopen als reimu : ^)
n0ah
gewoon lage boeifactor dus?
lang niet de meeste hier zijn volwassen tho
silmarilen
mijn ouders vinden het helemaal fantastisch als ik ergens heen ga met een groep vrienden, maar niet uit waarheen.
Xho

SHEP wrote:

gewoon lage boeifactor dus?
lang niet de meeste hier zijn volwassen tho
Dit jaar niet geweest, maar vorig jaar gewoon de auto gepakt en gegaan. Wanneer ze erover vragen zeg ik "iets met games etc.".
Het hielp ook wel dat ik niet als Reimu de deur uit liep.

Later had ik het alsnog verteld want het maakt sowieso niet uit.
Please sign in to reply.

New reply