forum

Zombie Panic: Source Peliyö

posted
Total Posts
36
show more
detonator300

DataCirno wrote:

detonator300 wrote:

JES PORTAL TOIMII SOURCELLA! :)

Täältä löytyy yks innokas pelaaja. Toi peliaika vaan on vähän myöhään enkä varmaan ehdi tulla pelaamaan kun vasta kesälomalla, jos huonosti käy.
Entäs viikonloput?
Viikonloput kelpaa ellei koulutyöt hautaa mua alleen.
kupruileva
aikas mielenkiintonen idea... joku viikonloppu vois vaikka toteutua ja sit tietty venttisessioo päälle :D
heintsi
täähän pitää hommata, parempi ku l4d2?
Topic Starter
Mara

heintsi wrote:

täähän pitää hommata, parempi ku l4d2?
Tuohon en osaa kommentoida, mutta selviytyjät eivät jää neljään pelaajaan. Sen lisäksi zombit eivät ole mitään jättiläisiä tai mitään tälläisiä.
Orkel
Oon pelannu tätä, ja hauskaa on. Jos joku järjestää pelit niin saatan tulla jos mahollista.
UUSKA
IM IN!
UUSKA
ny kun pelailin taas niin....... tää peli oli aika kökkö. siis omasta mielestäni peli on pilattu ihmis zombeilla.
Topic Starter
Mara

UUSKA wrote:

ny kun pelailin taas niin....... tää peli oli aika kökkö. siis omasta mielestäni peli on pilattu ihmis zombeilla.
No alieneitako vastaan meidän pitäisi tapella? Sitä varten on AvP2.

EDIT:

[04:12] One Shot, Five Kills: Is zombie horror game bad, if there are human zombies?
[04:13] [TWAN]Death™®: Yeah, there should only be horse zombies
UUSKA

DataCirno wrote:

UUSKA wrote:

ny kun pelailin taas niin....... tää peli oli aika kökkö. siis omasta mielestäni peli on pilattu ihmis zombeilla.
No alieneitako vastaan meidän pitäisi tapella? Sitä varten on AvP2.

EDIT:

[04:12] One Shot, Five Kills: Is zombie horror game bad, if there are human zombies?
[04:13] [TWAN]Death™®: Yeah, there should only be horse zombies

Tarkoitan että ihmispelaajat on myös zompeja, enkä siis sitä että pitäis olla alieneita vastassa.
Ennemmin kaikki zombiet bottien controlloima (Killing Floor) tai sitten yks ohjaa kaikkia (Zombie Master)
Ei siitä kuitenkaan sen enempää. Toivottavasti olen tehnyt asiani mahdollisimman selkeäksi.
Enkä sitten halua KENELTÄKÄÄN näsäviisasta kommenttia tähän juttuun..... Case Closet.
Mutta joo voiraan tätä silti kokeilla joskus.
IppE
Mun mielestä ihan kiva että pelaajista tulee zombeja, koska botti zombit on AINA uskomattoman tyhmiä.

/lolpersonalopinion
UUSKA

IppE602 wrote:

Mun mielestä ihan kiva että pelaajista tulee zombeja, koska botti zombit on AINA uskomattoman tyhmiä.

/lolpersonalopinion
enpä oikeen tiiä sitten ku niitä tulee 10 eri ilmansuunnasta 500 kpö kerralla ja aseena vaan pistooli :D
Topic Starter
Mara
Ihmispelaajat ovat siitä parempia, että he voivat taktikoida. AI nyt juoksee aina eteen, mutta ihmispelaajat kykenevät tekemään vaarallisia väijytyksiä. Se on se, mikä tekee ZPSstä hyvän - et pärjää pelkästään sillä, että ammut niitä. Sinun pitää lukea heidän taktiikka.
UUSKA

DataCirno wrote:

Ihmispelaajat ovat siitä parempia, että he voivat taktikoida. AI nyt juoksee aina eteen, mutta ihmispelaajat kykenevät tekemään vaarallisia väijytyksiä. Se on se, mikä tekee ZPSstä hyvän - et pärjää pelkästään sillä, että ammut niitä. Sinun pitää lukea heidän taktiikka.
Mutta se on paljon kivempaa kun parikymmentä vaan juoksee suo kohti ja ak laulaa...
Ja vielä tohon jos haluaisin taktikoida pelaisin leftiä.
Topic Starter
Mara
Mutta se on paljon kivempaa kun parikymmentä vaan juoksee suo kohti ja ak laulaa...
Ja vielä tohon jos haluaisin taktikoida pelaisin leftiä.
Ristiriitaista.
IppE
Pelatkaa L4D pelejä jos haluatte räiskiä silmittömästi.
Topic Starter
Mara

IppE602 wrote:

Pelatkaa L4D pelejä jos haluatte räiskiä silmittömästi.
Juu.

Ja IppE, tule Xfireen.
IppE

DataCirno wrote:

IppE602 wrote:

Pelatkaa L4D pelejä jos haluatte räiskiä silmittömästi.
Juu.

Ja IppE, tule Xfireen.
Tee portable xfire build niin voin tullakkin, jotkut katsos käy talonsa ulkopuolella välillä.
UUSKA
Noniin hei kamut ollaanpas sitten rauhassa jookos :D Ei enempää tämmöstä jassa.
Topic Starter
Mara

IppE602 wrote:

Tee portable xfire build niin voin tullakkin, jotkut katsos käy talonsa ulkopuolella välillä.
Minäpäs olin koulun koneella Xfiressä. Hihihihih.

Mutta kuitenkin, nyt olisi aika päättää tämä aika milloin peliyö pidetään, kun kaikilla on nyt (luultavasti) kesäloma alkanut. Onko ideoita, milloin me juoksemme PANIIKISSA karkuun zombeja?
IppE
Mulle kelpaa tässä parin viikon aikana melki kaikki illat :3
detonator300
Perjantai tai lauantai kelpaa
Topic Starter
Mara
Sen lisäksi etsimme hyvää hostia. Mikäli sinulla on enemmän kuin 2M, ota yhteyttä.
IppE

DataCirno wrote:

Sen lisäksi etsimme hyvää hostia. Mikäli sinulla on enemmän kuin 2M, ota yhteyttä.
Ihan selvästi yrität vittuilla mulle tolla.
thelewa

IppE602 wrote:

brb käyn bumppaan Zombie Panic: Source Peliyö threadin
pääsenkö mukaan peliyöhön
Topic Starter
Mara
ok millo lanit
Mianki
24.12 tai myöhemmin, saan uuden koneen jolla se ehkä toimisi.
Topic Starter
Mara
Zombiaatto
Pegram

DataCirno wrote:

Jopas tämäkin on jo wanha thread.

Voisin ehkä melkein tullakin Zombie Panic mutta voisin hankkia uuden koneen ennen sitä niin ei sammuilisi koko ajan

kone siis
Valentiino

XZero94 wrote:

DataCirno wrote:

Jopas tämäkin on jo wanha thread.

Voisin ehkä melkein tullakin Zombie Panic mutta voisin hankkia uuden koneen ennen sitä niin ei sammuilisi koko ajan

kone siis
Zero sammuilee =D
Pegram

Valentiino wrote:

XZero94 wrote:

Voisin ehkä melkein tullakin Zombie Panic mutta voisin hankkia uuden koneen ennen sitä niin ei sammuilisi koko ajan

kone siis
Zero sammuilee =D
Niin ihan syystä lisäsin tohon loppuun ton =w=
AzureDraco_old
Jos joku vain möykkää sit ku pelataan niin vois sitä tulla
IppE
kaikki tulee venttiin ja huutaa kuin teurastettavat siat
Please sign in to reply.

New reply