Pewnie chodzi o to, że ty zaśmiałeś się z modów, a ktoś tam zaczął pisać o AR.
allikus1 wrote:
wow zagrałbym sobie na turnieju, ale gram od 3 miechów dopiero :c
ilu gwiazdkowe mapy są na standard?
Barciok wrote:
Czyli rozumiem, że cptnXn przyjedzie z Niemiec do Lublina tylko po to, żeby pograć w byle turnieju - najs.
Kto bogatemu zabroni?Barciok wrote:
Czyli rozumiem, że cptnXn przyjedzie z Niemiec do Lublina tylko po to, żeby pograć w byle turnieju - najs.
Czemu tak późno?Akane wrote:
turniej osu! prawdopodobnie ma się rozpocząć DOPIERO O GODZINIE 15 W SOBOTĘ 28 MARCA (mnie też to nie bawi)
¯\_(ツ)_/¯Skystreaming wrote:
Ale to już powoli jest nieśmieszne, przecież zaraz turniej, a nie ma nic oprócz listy graczy.
¯\_(ツ)_/¯Kachiri wrote:
Czemu tak późno?
( ͡° ͜ʖ ͡°) ┌∩┐Bass wrote:
A co do mappoola - jest na wykończeniu.
( ͡° ͜ʖ ͡°) ┌∩┐┌∩┐┌∩┐┌∩┐Advantan wrote:
Mój kolejny nic nie wnoszący post bo lubię pisać głupoty na forum!
MAPY DLA TURNIEJU STANDARD
Mapy wybrali klubek & Beniek.STANDARD
ginkiha - EOS [RLC's Another]
Infected Mushroom - The Pretender [Insane]
kors k - smooooch [Another]
Megpoid GUMI - Jinsei Reset Button [Ex.]
TOMOSUKE - Macuilxochitl [Extra]
DJ Genericname - Dear You [Dear Rue] +HD
ALiCE'S EMOTiON - Ghostly Parapara Ship (Hardcore Edit) [Lunatic] +HD
96Neko - Paintings? Oh, yeah. [Insane] +HR
ave;new feat. Sakura Saori - Mugendai LOVERS (Short Ver.) [Insane] +HR
nano - Black Board [Hard] +DT
Nishino Kana - Distance [Collab] +DT
PACK: dropbox / umcs standardPRZEBIEG TURNIEJU STANDARD Do Turnieju Standard przystępuje 16 graczy, którzy zakwalifikowali się z eliminacji online oraz wpłacili wpisową kwotę na turniej.
Dostęp do sali gdzie będzie rozgrywać się turniej:
Sobota 28.03.2015, godzina 8:00.
Przed rozpoczęciem turnieju uczestnicy będą mieli czas na przygotowanie sprzętu, osu! oraz rozgrzanie się.
Przewidywany czas rozpoczęcia turnieju:
Sobota 28.03.2015, godzina 10:00.
Terminy będą ulegać zmianom w przypadku przesunięć od strony organizatorów. Gracze będą mieli przynajmniej godzinę na przygotowanie się do turnieju.
Zasady:
- Wszyscy gracze muszą zalogować się na swoje konta w osu!,
- Jeden z uczestników zakłada pokój na multii według wskazówek organizatora,
- Pozostali gracze dołączają do założonego pokoju (w sumie cały pokój, 16 graczy),
- Nie będzie przeprowadzana rozgrzewka na multi - od tego jest czas na przygotowanie, chyba że wszyscy gracze wyrażą na to zgodę,
- Gospodarz pokoju wybiera losowo mapy z podanego poola,
- Wszyscy gracze w pokoju rozegrają Wszystkie mapy z poola (11 map),
- O wynikach będzie decydować punktacja według zajętego miejsca na danej mapie,
- Jakiekolwiek problemy muszą być zgłaszane natychmiastowo; dopilnowanie by sprzęt i oprogramowanie działało sprawnie podczas grania jest obowiązkiem każdego z graczy,
Punktacja:
- Gracze zajmujący poszczególne miejsca po rozegraniu mapy otrzymują daną ilość punktów:
* 1 miejsce - 10 punktów
* 2 miejsce - 8 punktów
* 3 miejsce - 6 punktów
* 4 miejsce - 5 punktów
* 5 miejsce - 4 punkty
* 6 miejsce - 3 punkty
* 7 miejsce - 2 punkty
* 8 miejsce - 1 punkt
* miejsca od 9 do 16 - 0 punktów
- Punkty sumują się po każdej zagranej mapie,
- Zwycięzca, jak i całe podium, ustalany jest na podstawie największej ilości punktów,
- W przypadku takiej samej ilości punktów dwóch lub więcej graczy liczyć będzie się ilość zajmowanych miejsc (ilość 1 miejsc, ilość 2 miejsc itd.)
MAPY DLA TURNIEJU EKSPERT
Mapy wybrał Blue Dragon.1ST STAGE - BO5
Gentle Stick X M2U - Hades in the Heaven [ExtrA]
Rchetype - V Is For [Insane]
DJ Fresh - Gold Dust [Insane]
Kitsune^2 - He Has No Mittens [Doomsday]+HD
Rohi - Kakuzetsu Thanatos [RLC] +HD
Tristam - Once Again [Collab] +HD
dB soundworks - The Battle of Lil' Slugger [Insane] +HR
kors k - SigSig [Another] +HR
seiya-murai feat.ALT - Sumidagawa Karenka [Extreme] +HR
Ronald Jenkees - Stay Crunchy [Glass' Insane] +DT
Pendulum - The Vulture [Insane] +DT
Sky Ferreira - One [Insane] +DT
TIEBREAKER Mitsunori Ikeda ft. Aimee B - Fallen Angel (El Poco Maro Remix) [Ascension]
PACK: dropbox / umcs 1st stage2ND STAGE - BO5
Tristam - Till it's Over [Ultra Hard]
Giga-P - Okochama Sensou [Extra]
Meg & Dia - Monster (DotEXE Remix) [Xtra]
An - artcore JINJA [Lunatic] +HD
Seiryu - 3y3s [Another] +HD
Traktion - Mission ASCII [Another] +HD
Tatsh - reunion [Insane] +HR
PESS vs t.A.T.u. - All The Things She Said (DnB Remix) [Stressboxer] +HR
Prim - Koisuru*Uchuu Sensou!! [Another] +HR
96Neko - Paintings? Oh, yeah. [Insane] +DT
Nightcore - Lucky Star II [Insane] +DT
Shano x 40mP - Natsukoi Hanabi [Insane] +DT
TIEBREAKER Yousei Teikoku - The Creator [Saten]
PACK: dropbox / umcs 2nd stage3RD STAGE - BO5
Cres - End Time [ExtrA]
S.S.H. - Intersect Thunderbolt-Remix [Insane]
naotyu- - Her Majesty [Another]
Sound Horizon - Raijin no Migiude [Insane] +HD
Mind Vortex - Arc [Nsane] +HD
Eoin O' Broin - Oblivion [Insane] +HD
yanaginagi - Killer Song (Short Ver.) [Insane] +HR
marina - Towa yori Towa ni [Kite's Insane] +HR
Nekokanimaru - Ojamajo de BAN BAN! (Pop-mix) [Another] +HR
Various Artists - Let It Go (Multi-Language Full Sequence) [Frozen] +DT
Matchbox Twenty - How Far We've Come [Insane] +DT
GReeNOX - The Less They Know (Instrumental ver.) [Insane] +DT
TIEBREAKER Our Stolen Theory - United (L.A.O.S Remix) [Infinity]
PACK: dropbox / umcs 3rd stage4TH STAGE - BO5
SHK - Identity Part 4 [Insane]
Zips - Mushikui Psychedelism [Broccoly]
Inspector K - Disconnected Hardkore (CanBlaster Remix) [Insane]
Beridzebeth - Seijin no Tou [Another] +HD
FujuniseikouyuuP - FREEDMAN [Nouk] +HD
RYO - Shuffle Heaven [Another] +HD
Mutsuhiko Izumi - Tengoku to Jigoku [ShiraKai's Extreme] +HR
Jeff Williams - Red Like Roses (feat. Casey Lee Williams) [Ruby] +HR
DJ YOSHITAKA feat. Hoshino Kanako - MAX LOVE [Another] +HR
Yoshida Mayumi - Zutto Kono Mama... [cRyo's Insane] +DT
Linked Horizon - Jiyuu no Tsubasa (TV Size) [m2004's Insane] +DT
Uchida Maaya - -Across the line- (short size) [Insane] +DT
TIEBREAKER Mago de Oz - Xanandra [Insane]
PACK: dropbox / umcs 4th stageFINAL STAGE - BO7
Beatdrop - Phase 1 [SHD]
Hatsune Miku - Atama no Taisou [AngelHoney]
Awake - Supernova [DoKo]
Black Hole - Pluto [Expert]
Renard - TU4AR [Extra] +HD
Wotamin - Gigantic O.T.N [S.S] +HD
Katakiri Rekka - Answer [Rejection] +HD
M2U - Placebo Dying [ExtrA] +HD
Mutsuhiko Izumi - Snow Goose [Sharon's] +HR
xi - Time files [Another] +HR
UNDEAD CORPORATION - Yoru Naku Usagi wa Yume wo Miru [Lunatic] +HR
Renard - Da Nu Nuttah [Nogard] +HR
Mikami Shiori & Ookubo Rumi - Onna to Onna no Yuri-Game [Insane] +DT
Feint - Time Bomb (feat. Veela & Boyinaband) [Time] +DT
MitiS - Open Window (feat. Anna Yvette) [Collab] +DT
A Day to Remember - Have Faith in Me [Faith] +DT
TIEBREAKER t+pazolite - cheatreal [Extra]
PACK: dropbox / umcs final stagePRZEBIEG TURNIEJU EKSPERT Do Turnieju Expert przystępuje ~16 graczy, którzy wpłacili wpisową kwotę na turniej.
Turniej Ekspert rozpocznie się po zakończeniu Turnieju Standard.
Przed rozpoczęciem turnieju uczestnicy będą mieli czas na przygotowanie sprzętu, osu! oraz rozgrzanie się.
Terminy będą ulegać zmianom w przypadku przesunięć od strony organizatorów. Gracze będą mieli przynajmniej godzinę na przygotowanie się do turnieju.
W miarę możliwości (większej ilości sprzętu) gracze będą mogli dodatkowo przygotowywać się podczas Turnieju Standard.
Gracze będą mieli wstęp na uczelnię w Sobotę i Niedzielę w godzinach od 8:00 do 22:00 (Niedziela będzie i tak krótsza ze względu na powrót większości osób).
Przewiduje się rozpoczęcie turnieju w Sobotę 28.03.2015 o godzinie 13:00.
Przewiduje się zakończenie całego turnieju w Niedzielę 29.03.2015 do godziny 15:00.
Systemem rozgrywek podczas Turnieju Ekspert będzie system brazylijski (system podwójnej eliminacji):Pusta drabinka:
Drabinka z oznaczeniami kolejności meczów:
Wypełniona drabinka pokazująca rozmieszczenie zawodników po każdym meczu:
- Wyjaśnienie:
1ST STAGE - BO5 / Mecze od #1 do #12
2ND STAGE - BO5 / Mecze od #13 do #20
3RD STAGE - BO5 / Mecze od #21 do #26
4TH STAGE - BO5 / Mecze od #27 do #29
FINAL STAGE - BO7 / Mecz #30
8 graczy z największym pp zostanie rozstawionych w odpowiednie miejsca.
Kolejnych 8 zostanie rozstawionych na podstawie losowania przed turniejem (magiczny fajny kapelusz).
#(numer meczu)
W /(numer meczu)/ - Zwycięzca meczu
L /(numer meczu)/ - Przegrany meczu
Po lewej drabinka wygranych. Po prawej drabinka przegranych.
W /30/ - 1 miejsce
L /30 - 2 miejsce
L /29/ - 3 miejsce
ZASADY:
- Wszyscy gracze muszą zalogować się na swoje konta w osu!,
- Jakiekolwiek problemy muszą być zgłaszane natychmiastowo; dopilnowanie by sprzęt i oprogramowanie działało sprawnie podczas grania jest obowiązkiem każdego z graczy,
- Jeden z zawodników z danego meczu zakłada pokój na multi według wskazówek organizatora,
- Drugi gracz z danej pary dołącza do pokoju; zawodnicy dzielą się na dwie drużyny (team versus),
- Jeżeli obydwu graczy wyrazi na to zgodę, przeprowadzona zostanie rozgrzewka (max 2 mapy/zależne od czasu),
- Przewiduje się przeprowadzenie przerw pomiędzy meczami (zależne od czasu),
BO5:
- Każdy z zawodników wpisuje komendę !roll (tylko raz!),
- Obowiązuje system banów/picków na podstawie rolla:
* Gracz z mniejszym rollem banuje jako pierwszy, wybiera jako drugi
* Gracz z większym rollem banuje jako drugi, wybiera jako pierwszy
* Gracze banują po 2 mapy, potem wybierają mapy na zmianę
- Wygrywa zawodnik, który wygra 3 mapy,
- W przypadku wyniku 2:2 zostanie zagrany Tiebreaker
BO7 - Finał:
- Z racji tego, że jeden zawodnik wygrał wszystkie swoje poprzednie mecze - startuje w finale z przewagą jednej mapy (wykluczamy możliwość tzw. podwójnego finału) oraz wybiera jako pierwszy,
- Gracz zakwalifikowany z drabinki przegranych banuje jako pierwszy, wybiera jako drugi,
- Gracze banują po 3 mapy, potem wybierają mapy na zmianę,
- Wygrywa zawodnik, który wygra 4 mapy,
- W przypadku wyniku 3:3 zostanie zagrany TiebreakerU W A G A!
Przebieg turnieju może zmienić się w zależności od zaistniałej sytuacji (czas do dyspozycji, dyskwalifikacja zawodnika, nagły głód fartownika, inne problemy).
Nie przewiduje się jednak zmiany formy turnieju (drabinka zostaje, zmianie mogą ulec BO/fazy).
Wszystko normalnie. Potrzebujemy wiedzieć pozycję tylko pierwszych 8 tak naprawdę, żeby przydzielić punkty. Co do graczy to lepiej, żeby każdy schował tabelkę wyników podczas gry (chyba, że komuś to nie przeszkadza). Pozycję w rogu niestety nie schowamy.. Jeśli chodzi o ilość miejsc to i tak rozliczymy tylko tych co są na podium żeby przyznać od razu nagrody.Tidek wrote:
Roomy w standard będą w trybie normalnym (head to head się to chyba zwało) czy teamowym? Chodzi głównie o fakt że ciągle zmieniająca się pozycja w prawym dolnym rogu (nie wspominając że jest 16 graczy) będzie bardzo rozpraszać. W teamówkach pewnie by zajęło o wiele więcej czasu ogarnięcie kto był 1szy 2gi itd., a chodzi o czas więc to od was zależy, dałem jedynie propozycje.