forum

Het grote LoL (League of Legends) topic.

posted
Total Posts
11
Topic Starter
Jeffro


Download EU client: http://www.lol-europe.com/telechargement.php
Download US client: https://signup.leagueoflegends.com/download

De meeste Tweakers spelen via de EU client.

Wat is League of Legends?
League of Legends is een gratis te spelen PC game gebaseerd op DotA Allstars en ontwikkeld door Riot Games.

Hoezo gratis? Ik zie hem in ter verkoop staan.
Dat klopt, dat is de Collector's Pack. Als je die koopt unlock je direct 20 van de 40 speelbare hero's.
Elke week heb je 10 gratis hero's die je die hele week kan gebruiken.

Hoe unlock ik andere hero's?
Dat kan op twee manier. Je kan door het spelen van potjes Influence Points (IP) verdienen of je kan via microtransacties Riot Points (RP) kopen. Beide Points zijn te gebruiken als valuta om hero's en andere items te kopen.

Wat onderscheid League of Legends?
Elk potje level je je karakter van level 1 naar level 18 en koop je items en potions.
Maar daarnaast level je ook langzaam je account door het spelen van potjes. De limit is level 30 en elk level krijg je een punt om in je Masteries te steken, dat is een soort talentenboom, zoals in veel RPG's gebruikt wordt.
Ook unlock je Rune slots waar je Runes voor kunt kopen die je statistieken verbeteren.

Ikzelf speel de EU versie :)

Hieronder een lijst van mensen die spelen met hun nicknames:

osu!nick - LoL-nick
Jeffro - Jeffroiscool
HenkieBP - AnGo18 of xAnGo18

Hieronder wat media :)











Henkie
Ik stink in LoL
Oja en mn client sluit na elke match af, dus ik speelde t na dag 1 al neit meer xD
Topic Starter
Jeffro
Ga het weer spelen en lekker op ventrilo hangen ofzo :P er zijn vast wel chars waarbij jij goed kan spelen. EU heeft idd wat bugs maar het is speelbaar :)
Henkie
Hmk, misschien vanaaf ff potje ofzo

HenkieBP - AnGo18 (of xAnGo18, weet t niet meer precies xD)
Henkie
Kheb trouwens een winrate van 0% xDD na 6 matches
Topic Starter
Jeffro
Lol :P

Anders moet je ff kijken op leaguecraft.com en zoeken naar leuke champions meeste hebben veel guides zodat je een beetje ziet wat je misschien het beste uitkomt :)
Remco32

Jeffro wrote:

Wat is League of Legends?
League of Legends is een gratis te spelen PC game gebaseerd op DotA Allstars en ontwikkeld door Riot Games. Het gros van de community doet niks anders dan DotA, HoN en deze game spelen, en hierdoor hebben ze wat problemen met hun ego. Wanneer je het niet precies doet wat ze van je verwachten, kun je een emmer stront over je heen verwachten

Voor wie is League of Legends?
Nerds met een egoprobleem die dit op internet kwijt moeten
Echt, de community haalde al mijn plezier uit dit spel, fucking omhooggetrapte nerds :/
Topic Starter
Jeffro
Valt nu nog wel mee imo. Ik heb nog maar weinig met flaming te maken gehad.
Remco32

Jeffro wrote:

Valt nu nog wel mee imo. Ik heb nog maar weinig met flaming te maken gehad.
Mwah, jij voldoet prolly wel aan de verwachting. De 'hardcore' spelers hebben het liefst een robot die precies doen wat ze willen. Wijk hier vanaf en het is gelijk butthurt
Henkie

Remco32 wrote:

Jeffro wrote:

Valt nu nog wel mee imo. Ik heb nog maar weinig met flaming te maken gehad.
Mwah, jij voldoet prolly wel aan de verwachting. De 'hardcore' spelers hebben het liefst een robot die precies doen wat ze willen. Wijk hier vanaf en het is gelijk butthurt
Ah vandaar dat ik zo vaak werd uitgescholden xDDDD
Topic Starter
Jeffro
Anders houden we het toch eerst even op 3 on 3 of 5 on 5 matches? :P Heb makkelijk 5 on 5 met een vriend van me.
Please sign in to reply.

New reply