forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Depator
En enään uskalla postata foorumeille kun sain jo varoituksenkin ;_;
Pegram
thelewa

Derpator wrote:

En enään uskalla postata foorumeille kun sain jo varoituksenkin ;_;
Tästä eteenpäin ei postailla gifejä joissa anders ampuu lapsia tai joissa haisulilla on jättimäinen kyrpä.








:D
Topic Starter
IppE
voi olla ihan aiheellista joo.

TL Note: ^ = Järjenkäyttö on sallittua, ellei jopa suositeltavaa.
thelewa
assemblyyn viikko
ethox

ragelewa wrote:

assemblyyn viikko
fuu...

ei oikeasti olisi niin kovaa innostusta itse assyihin. 64k, real time ja tutut kyllä kiinnostais :3
Depator

ragelewa wrote:

assemblyyn viikko
Haittaako jos otan kaiuttimet mukaan ja jos häiritsisi niin saisit vaikka lainata niitä toisia kuulokkeita kun eristävät hyvin ääntä :)

tosin luultavasti mää en jaksa ruveta raijaamaan noita vaikka eivät vie paljoa tilaakaan.
Depator

Näin neljältä aamuyöllä.
IRL tuo näyttää paljon hienommalta ja sumu paksummalta mutta kamera pissii ;__;
Topic Starter
IppE
Kaikki pissii ja derpmoe tuplapostaa
Mara
mitä vittuu
thelewa

Derpator wrote:

ragelewa wrote:

assemblyyn viikko
Haittaako jos otan kaiuttimet mukaan ja jos häiritsisi niin saisit vaikka lainata niitä toisia kuulokkeita kun eristävät hyvin ääntä :)

tosin luultavasti mää en jaksa ruveta raijaamaan noita vaikka eivät vie paljoa tilaakaan.
Eipä tietenkään haittaa
Depator

ragelewa wrote:

Derpator wrote:

Haittaako jos otan kaiuttimet mukaan ja jos häiritsisi niin saisit vaikka lainata niitä toisia kuulokkeita kun eristävät hyvin ääntä :)

tosin luultavasti mää en jaksa ruveta raijaamaan noita vaikka eivät vie paljoa tilaakaan.
Eipä tietenkään haittaa
No sehän on hieno homma!
Depator
Aioin kerätä assyillä paljon vihaisia katseita \:D/
Pegram
Katsoin tuon kokonaan ja pidin sitä sekä hyvänä kappaleena että huvittavana videona.

mikä minua vaivaa
Topic Starter
IppE

XZero94 wrote:

mikä minua vaivaa
weeabooismi
Pegram

IppE602 wrote:

XZero94 wrote:

mikä minua vaivaa
weeabooismi
No tuo nyt oli kaukana siitä

Ja hui saamari, aamuneljältä pitäis herätä kun mennään Venäjälle.

Vois sen sijaan valvoa siihen asti, luulisin olevan helpompaa.
Depator
Se on helpompaa valvoa vaan jos noin aikasin lähdetään, nuku sitten autossa/tai millä ikinä meettekin, kyydissä.
Edit:
Ei tuosta videosta voi olla pitämättä muutaman katselukerran jälkeen :<
Topic Starter
IppE
♪ Ei venäjällä selviä kännistä... ♫
thelewa
Pelasin äsken Voyage 1969 mappia ja kesken sen aloin ihmetellä että miksi en kutsunut tätä mappia juhlaan vaikka se on niin mukava ihminen.

mitä helvettiä

ja mikä juhla
Topic Starter
IppE
lewa rajoita niitä sieniä.
Spidu
Wololoo, nyt maisemansiirtoa tampereelta helsinkiin junalla.
Helsingissä sitten kevyttä jumitusta, kunnes illalla HULLUT REIVIT AAAAAAHH

Edit: Viimeinkin paluujunassa, oli ihan jepa keikka. Tän viikon arvosanaksi tulee hopeinen SS.
ethox

Spidster wrote:

Wololoo, nyt maisemansiirtoa tampereelta helsinkiin junalla.
Helsingissä sitten kevyttä jumitusta, kunnes illalla HULLUT REIVIT AAAAAAHH

Edit: Viimeinkin paluujunassa, oli ihan jepa keikka. Tän viikon arvosanaksi tulee hopeinen SS.
Olitko Circuksessa vai mitä? Meinaan itse olin sielä ja oli liian suurelta osaltaan pettymys.

Ja on kiva olla kotona taas.
Spidu
Olitko Circuksessa vai mitä? Meinaan itse olin sielä ja oli liian suurelta osaltaan pettymys.

Ja on kiva olla kotona taas.
Joo Circuksessa olin. Oli siellä melkoinen väenpaljous, mutta ei se ainakaan omaa menoa haitannut.
Keikat meni hyvin, mutta Circus itsessään oli mielestäni liian pieni noin suurelle ihmismäärälle. Ärsytti sekin, että vedestä joutui maksamaan rahaa 2-4€ väliltä, riippuen baarimikosta.
Mario92_old
Hatsune Miku Project Diva 2nd pelin edit mode on aika saatanan vaikea tehdä beat mappia, mutta helppo tehdä story board. Ei mulla muuta.
Topic Starter
IppE


fishie on aika pro
Mara
kyl fishu viel ohittaa kitsunet ja shriinit
FisHie_old
No voi vittu ._.
heintsi
Tsumugi Kotobuki seikkailee, osa 1: (Loistava tilaisuus päästä testaamaan valokuvaustaitoja)


Tuo tarjotin oli aivan älyttömän vaikea saada pysymään sen käsissä, tuskailin varmaan puoli tuntia sen kanssa kun mugin hiukset on niin mugimaiset ja tiellä ~

Tuo standi on myös aika surkea, olis nyt ollu niitä toisenlaisia joissa on jalustaa jalkojen allakin, älyttömän vaikea saada pysymään pystyssä(Kuva 4 :'D) ;~;

http://puu.sh/3Vb5
Ja tuossa täysikokoinen 5xxx highreso kuva. (argh jpg näköjään syö laatua aika paljon)
FisHie_old
onsejännä :)
heintsi

fishie wrote:

onsejännä :)
Vois tehdä samanlaisen kuvakollaasin tästä käpylehmästä jonka annoit fishie ♥

Edit: Oletko varma ettei tämä vaan ole piraattiversio Fishie Companyn Käpytuubalehmästä?
Ei pysy yhtään pystyssä eikä tällä ole kuin kaksi jalkaa eikä se pysty pitämään tarjotinta kädessä eikä se ole kovin hyvä soittamaankaan ;_;

Lanttu
*tipahti tuolilta pianoa soittavan käpylehmän takia*

ihana~ :"D

ja Mugi on myös todella suloinen~<3
heintsi
:'D Itse nauroin ääneen kun mugi löi päänsä pianoon kun ei meinannut pysyä telineessä, oli pakko ottaa kuva tosta kulmasta :)
FisHie_old
Tuubalehmä on kokenut kovia, mutta vielä se jaksaa pitää päänsä pystyssä ja soittaa meille kaunista musiikkia.
Topic Starter
IppE
mugi on kyllä paras keijo

also olen huono

thelewa
hei toi on se map josta sain vaan 1x100 fc

ja sitten löin käden seinään ja se sama rystynen on vieläkin kipeä
Topic Starter
IppE
":D"
Mara
Tuubakäpylehmä voittaa aina.
Depator
Huomenna tapahtuu, nimittäin hiustenleikkuu jos kerkeää \:D/
Pegram
vittu äs neljä on perseestä kun ei anna perm costume settiä

:(
ethox
Ensimmäiset silencet koskaan.

Sain ne kun kerroin tarinaani assykeskustelusta bi-seksuaali tyypin kanssa, joka tykkää katsoa kun miehe-

Okei, en kerro sitä täällä, mutta pointti oli siinä, että se oli erittäin häiritsevää joka osapuolelle.
show more
Please sign in to reply.

New reply