forum

Renard - Banned Forever

posted
Total Posts
7
Topic Starter
Mizayashi
This beatmap was submitted using in-game submission on 21 stycznia 2015 at 22:32:17

Artist: Renard
Title: Banned Forever
Source: Post-Traumatic Stress Disorder
Tags: post traumatic stress disorder furry renard electronic
BPM: 220
Filesize: 3763kb
Play Time: 03:29
Difficulties Available:
  1. Ressurected (4,06 stars, 524 notes)
  2. TEMPORARILY (1,46 stars, 124 notes)
Download: Renard - Banned Forever
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
Because we all love Renard~~~~ 8-)
NEED TO FINISH THIS UNTIL MARCH
01:14:238 (1,2,3,4,5,6,7,8,9) - is a WIP

WTF Miza Style is harder than original Nogard.. WTF GET REKT BLUE DRAGON
Original Miza Style with Hell itself: http://puu.sh/eHn8n/4e51812c00.zip

Status of completion:
[TEMPORARILY] ~~DONE! Yeah I know It's much shorter, but pls... It's an easy diff ;_;
[Ressurected] ~~ WIP finished distance snapping, one more section to map *need real help with it*
Vone
Witaj! Modder z #modreqs!

Krótko, ogólnie: Jeśli chcesz, aby twoja mapa była rankingowa, musisz zrobić więcej poziomów trudności. Pamiętaj ogólnie, żeby jak najwięcej używać distance snapa, chyba że chcesz zrobić jakiś duży jump, co jednak w przypadku takiej mapy jak Banned Forever nie przyda ci się, więc staraj się jak najczęściej go używać! :)

Dobra, czas przejść do mapy.

[Forever]
Timing i Offset jak najbardziej dobry. Dobra robota!
00:25:965 (4) - Proponuję przenieść (4) na miejsce (2) i zdjąć hitfinish z (3) i (4)
00:37:146 (9) - nc tutaj, a nie na 00:37:419 (1) -
00:39:328 (9) - Co się odtąd stało? Ta przerwa jest kompletnie niepotrzebna!
00:45:192 (6) - Jeśli odwrócisz to poziomo w zakładce edytuj, będzie wyglądało o wiele lepiej
01:14:237 (11) - Odtąd bardzo długa przerwa, nie rób w takich miejscach przerw, ponieważ są one dziwne O_o
01:31:692 (8) - ^
01:37:419 (7) - Przesuń ten obiekt wyżej, nad slider lub przed slider
01:57:601 (8) - ^^
02:41:510 (11) - nc

Ogólnie mógłbym wymienić więcej, lecz nie będę wymieniał ci poszczegółnych obiektów. Według mnie mapa potrzebuje więcej pracy, przede wszystkim z distance snapem, ponieważ niektóre momenty w mapie dość ciężko się czyta. Powodzenia! :)
[ Eon Fox ]
Temporarily:

00:30:056 - Add a note here, located between the end of 00:29:237 (2) - and 00:30:601 (1) - .
02:02:442 - You don't need kiai time in the break. Stop the kiai time at the break, and use a timing point to resume it after.
02:13:146 (5,6) - This is an awful big jump. I would recommend doing a 90 degree turn to 5, then Ctrl+H, then moving it to x: 368 y: 208.
02:17:510 (4) - Add a reverse to this and Ctrl+G.
02:18:601 (5) - ^

Forever:

00:19:965 (2,3,4,5) - The jumps here are a little ridiculous. It's not a jump that's easy to cover.
00:50:646 (2) - Move to x: 368 y: 124.
01:00:328 (4) - Move to x: 328 y: 88.
01:04:419 (5) - Move down to y: 160. It makes the jump easier and cleaner.
01:09:328 (7) - Ctrl+G.
01:27:328 (3) - This jump is WAY to far for how close it is in the timeline to 2.
Topic Starter
Mizayashi

VeronicaTheFox wrote:

Temporarily:

00:30:056 - Add a note here, located between the end of 00:29:237 (2) - and 00:30:601 (1) - .
02:02:442 - You don't need kiai time in the break. Stop the kiai time at the break, and use a timing point to resume it after.
02:13:146 (5,6) - This is an awful big jump. I would recommend doing a 90 degree turn to 5, then Ctrl+H, then moving it to x: 368 y: 208.
02:17:510 (4) - Add a reverse to this and Ctrl+G.
02:18:601 (5) - ^

Forever:

00:19:965 (2,3,4,5) - The jumps here are a little ridiculous. It's not a jump that's easy to cover.
00:50:646 (2) - Move to x: 368 y: 124.
01:00:328 (4) - Move to x: 328 y: 88.
01:04:419 (5) - Move down to y: 160. It makes the jump easier and cleaner.
01:09:328 (7) - Ctrl+G.
01:27:328 (3) - This jump is WAY to far for how close it is in the timeline to 2.
Thanks for mod ^^;
miwari
Ok here we go :3

[TEMPORARILY]

00:18:601 (2,3) - Space it. Don't make it too close since it's an "easy". Newbie players CAN'T play any notes too close, they get confused at reading and probably they will hit at final of (3) slider.

00:28:419 (1,2) - Same here /\ ... and the note isnt correct to the beat. Fix it doing it, and fix the position to make it neat.
"" That notes on sequence don't follow nothing. Fix it doing something similar to this

00:32:783 (1,1) - Same /\ and please change the slider position to this, is recommended to use circular movement.

The whole map is wrong about spaced notes based on beat, and the movement. I will just repeat all and all and all every note here If i keep typing, then just make sure about two things. If it is an easy, you CAN'T make notes that close, it is confusing; if the beat is "1 2- - -1 2- - -1 2", makes the notes spaced following this beat sequences, and not "1 2 1 2 1 2". And please don't make the notes with a weird and distorted cursor movement. Make the notes get a circular and constant light flow and movement. Patterns like this > 01:53:510 (1,2) - dont make any sense and for say the truth it is pretty ugly!

I mod another diff another time, sorry! T_T
Vone
Hi, I will paste chatlog there! v

15:30 Mizayashi: yo ^^
15:30 Mizayashi: właśnie kończe tamtego break timea na banned forever
15:30 Mizayashi: to piekło jako spaced streamy 220 BPM
15:30 Mizayashi: XD
15:31 Vone: Yo stary xd
15:31 Vone: No spoko, robiles jakies inne diffy jeszcze?
15:31 Vone: Czy pozostawiles narazie tylko te 2?
15:31 Mizayashi: mam taką znajomą japonkę
15:31 Mizayashi: co mi właśnie moduję easy diffa
15:31 Mizayashi: mod4mod
15:31 Mizayashi: xD
15:32 Vone: spoko xd
15:32 Mizayashi: ewentualnie będzie dużo poprawiania pozycji hitcircleów w tamtej części
15:32 Mizayashi: bo to po prostu stream w kółko 220
15:33 Vone: nie rób czegoś takiego ._.
15:33 Vone: To jest nudne, i dziwnie się to czyta
15:34 Mizayashi: to nie tak
15:34 Mizayashi: to jest spaced
15:34 Mizayashi: i jest parę stacków
15:34 Mizayashi: ale single noty oddalone głównie
15:34 Vone: No spaced to może być nawet 0,1
15:34 Vone: x
15:35 Vone: więc nawet nie wiem jak to wyglada, zerkne na to jak skonczysz
15:36 Vone: ok?
15:37 Mizayashi: ok jak skończe www
15:38 Vone: k
15:39 Mizayashi: jak mam usunąć kiaia z break timea ?
15:39 Mizayashi: bo mi się popierdoliło coś w timingu xD
15:39 Vone: Wchodzisz w timing
15:39 Vone: Timing panel
15:40 Vone: I tam gdzie jest timing point (zielony) klikasz na niego
15:40 Mizayashi: no
15:40 Vone: przechodzisz w zakladke style
15:40 Vone: i odznaczasz kiai time
15:40 Mizayashi: ok
15:43 Mizayashi: na dzisiaj mi starczy mappowania xD
15:43 Mizayashi: skończe pozostałe break timey jutro
15:44 Vone: ok
15:44 Vone: mozesz submitnąć
15:44 Mizayashi: subbmitnąłem
15:45 Vone: dobra, redownload
15:45 Vone: zaraz obczaje co tam narobiłeś XD
15:45 Mizayashi: o bosz boję się xD
15:46 Vone: Dobra, mogę powiedzieć, że jest lepiej niż wcześniej, ale dalej nie podoba MI się parę rzeczy, zaraz je wymienię ^.^
15:46 Mizayashi: ok ^^
15:46 Mizayashi: napisz tam na TOPICU
15:46 Mizayashi: będzie szybciej
15:46 Vone: O kurde chłopie
15:46 Vone: masz
15:46 Mizayashi: i ci kudosu dam
15:46 Mizayashi: xD
15:47 Vone: zobacz
15:47 Vone: Obiekty nie są w ogóle zesnapowane
15:47 Vone: na timelinenie
15:47 Mizayashi: wiem xD
15:47 Vone: Zobacz
15:47 Mizayashi: czekaj wat
15:47 Vone: Każdy obiekt jest pomiędzy tickami
15:47 Mizayashi: na timelinie
15:47 Mizayashi: no
15:47 Vone: pomiędzy tickami
15:47 Mizayashi: i jest w rytm ~`
15:47 Vone: To jest od razu do poprawy
15:47 Vone: Ale musi być na tickach
15:47 Mizayashi: omg wat
15:47 Vone: A jeśli będzie, a nie będzie w rytm, to cos zwaliles z offsetem
15:47 Vone: zapewne
15:48 Mizayashi: offset jest dobrze
15:48 Vone: No nie wiem co się stało, ale jeśli obiekty są między tickami, to nie są one zesnapowane, co odrazu dyskwalifikuję mapę jeśli chodzi o rank
15:48 Vone: dobra, dalej
15:48 Mizayashi: ;/
15:49 Vone: Wiem, że powtarzałem tyle razy, ale na prawdę wydaje mi się, że obiekty, które nachodzą na siebie, nie wyglądają estetycznie, więc wolałem to powtórzyć
15:49 Mizayashi: wiem
15:49 Vone: 00:19:692 (1,2,3) -
15:50 Vone: Ten note streak wygląda jak by był grany normalnie tak (123) a jest grany (1 23) więc to też jest zle jesli chodzi o czytanie
15:50 Vone: Radziłbym unikać takich rzeczy
15:51 Mizayashi: omg
15:51 Mizayashi: ale mi się coś zjebało
15:51 Vone: ?
15:51 Vone: Ej, masz chat z IRC?
15:51 Mizayashi: nie mam
15:51 Mizayashi: nie umiem nawet zrobić IRCA pod osu
15:51 Mizayashi: xD
15:51 Vone: Bo byś mi podesłał, ja skopiuje na topic i by to sie liczylo jako mod
15:52 Vone: no trudno
15:52 Vone: poza tym, jako sugestia
15:52 Mizayashi: to napisz na modzie
15:52 Mizayashi: zapisz sobie loga
15:52 Mizayashi: ./savelog
15:52 Mizayashi: zrób na topicu
15:52 Mizayashi: i ci dam kudosu
15:52 Vone: 00:26:101 (5) - Dodałbym kółko na następnym ticku (6)
15:52 Vone: żeby były równo 4 obiekty, 4 kliknięcia
15:52 Vone: a jak zapisać loga?
15:53 Vone: Nigdy nie robiłem tego więc nie wiem xd
15:53 Mizayashi: ./savelog
15:53 Mizayashi: z tego co pamiętam
15:53 Mizayashi: xD
15:53 Vone: O dzięki xd
15:53 Vone: No dobra, dalej
15:54 Mizayashi: znaczy że mam offset zjebany jak ticki są źle ale wszystko jest w rytm?
15:54 Vone: Tak, coś takiego
15:55 Mizayashi: lol jak mam to naprawić T_T
15:55 Vone: że masz w rytm, ale obiekty nie są zesnapowane do tickó
15:55 Vone: w
15:55 Vone: poczekaj, spróbuję coś z tym zrobić
15:55 Mizayashi: ok ^^
15:56 Vone: Nie wiem, może coś się zbugowało, bo masz kilka offsetów zrobionych
15:56 Mizayashi: omg
15:57 Mizayashi: czyli timing panel
15:58 Vone: poczekaj chwilke, ogarne to
15:59 Vone: Dobra, chyba wiem
15:59 Vone: Ustaw jeden offset na 17510
15:59 Vone: I wszystkie obiekty zesnapuj z tickami, i powinno być wsszystko dobrze
15:59 Vone: Spróbuj, i daj znać, czy jest dobrze
16:00 Vone: Rozumiesz?
16:00 Mizayashi: czekaj wtf
16:01 Mizayashi: jak mam zesnapować
16:01 Mizayashi: nie bardzo właśnie xD
16:01 Vone: hmm
16:01 Vone: Zobacz, po prostu obiekty na timelinenie, po ustawieniu offsetu na 17510 przenosisz na właściwe ticki
16:01 Mizayashi: okej
16:01 Vone: I ogarnij, czy offset jest już dobry
16:02 Vone: Bo wydaje mi się, ze taki jest juz prawidlowy
16:02 Mizayashi: jest tak
16:02 Mizayashi: http://puu.sh/eGL13/886cca0014.jpg
16:02 Mizayashi: i co dalej xD
16:02 Mizayashi: bo ticki się nie zmieniły
16:02 Vone: wtf
16:02 Vone: usun inne offsety
16:03 Mizayashi: w timing panelu odznaczyć coś?
16:03 Mizayashi: CZY TIMING POINT WYWALIĆ
16:03 Vone: Timing pointy usun
16:03 Vone: inne offsety niz 17510
16:03 Mizayashi: ok
16:03 Vone: i teraz powinno być wszystko dobrze
16:04 Mizayashi: nie jest był jeden z innym offsetem
16:04 Mizayashi: i jest tak
16:04 Vone: Jest ok?
16:04 Mizayashi: http://puu.sh/eGLdZ/47d54a36fd.jpg
16:04 Vone: ok
16:04 Vone: No to naprawione
16:04 Vone: Tylko zesnapuj wszystki obiekty
16:05 Mizayashi: jak się snapuję?
16:05 Mizayashi: (i właśnie dlatego nie ciągnie mnie do mappingu XD)
16:05 Vone: Po prostu przenieś te obiekty na pasujące ticki
16:05 Vone: na timelinie
16:05 Vone: żeby nie były pośrodku, czy coś
16:06 Mizayashi: ok
16:06 Vone: No dobra, dalej
16:07 Vone: 00:47:008 (5,6) - Popraw te 2 slidery tak, aby były równe, na przykłąd skopiuj (5)
16:08 Mizayashi: ok done
16:08 Vone: Ale na przykład tak, aby (5) i (6) tworzyly taki jakby "namiot" xd
16:09 Vone: wiessz o co cmi chodzi pewnie, postaraj sie zrobic to rowno
16:09 Vone: dobra dalej
16:09 Mizayashi: wiem tak jest
16:09 Mizayashi: http://puu.sh/eGLQ7/55870ef1f7.jpg
16:10 Mizayashi: z/w
16:10 Vone: 00:53:510 (8,9) - oddal od siebie może troche te 2 obiekty
16:11 Vone: Tylko trochę
16:13 Mizayashi: no okej
16:13 Vone: 00:53:510 (8) - nc
16:14 Vone: 01:01:189 (1,2,3,4) - oddal od siebie te obiekty
16:15 Vone: 01:30:055 (1,2) - ^
16:15 Vone: 01:31:145 (6,7) - ^
16:15 Mizayashi: no ok
16:15 Mizayashi: mówie zrób na topicu potem
16:16 Vone: Zoribę
16:16 Vone: skopiuje chatlog
16:16 Vone: pamietaj oczywiscie o wypelnieniu niepotrzebnych przerw
16:17 Mizayashi: ok
16:17 Mizayashi: skończę je jutro
16:17 Mizayashi: jedna (ta najdłuższa jest prawie 100%)
16:17 Mizayashi: xD
16:17 Vone: dobrze
16:18 Vone: Ogólnie pamiętaj o dobrze rozmieszczonym nc i aby obiekty za bardzo na siebie nie nachodzily
16:19 Vone: 01:13:827 (8,9,10,1,2,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,6,7,1,2,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,1,1,2,3,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,7,8) -
16:19 Mizayashi: osu mi się crashuje w edytorze ;;
16:19 Vone: a przy tym, to w ogole nie wiem co powiedziec
16:19 Vone: zmien to prosze
16:19 Vone: asap
16:19 Mizayashi: już 6tym raz
16:19 Mizayashi: peppy pls
16:19 Vone: pls
16:19 Mizayashi: czemu\? XD
16:19 Vone: No zagraj to
16:20 Vone: Tu wszystko jest zepsute, i distance snap, bo nie wiesz kiedy będzie burst (123) a kiedy zwykłe (1 2 3), nudny okrągły pattern, i nawet same koło nie jest kołem ;;
16:21 Vone: 01:19:827 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6,7,8) - albo to w ogole rozpieprza
16:21 Vone: to jest stream
16:21 Vone: wtf
16:21 Vone: w jednym ciągu
16:22 Mizayashi: KURWA MAĆ NO
16:22 Mizayashi: 7DMY RAZ
16:22 Vone: XDDDDDDDD
16:22 Vone: napisalem pare rzeczy jak cie nie bylo
16:22 Vone: zobaczysz w chatlogu
16:22 Mizayashi: wiemmm
16:22 Mizayashi: KURWA PEPPY NAPRAW TO
16:22 Mizayashi: xDDD
16:23 Vone: zrobilbym z tego 02:39:371 (4,5,6,7) - romb
16:24 Vone: Dobra, no to ogólnie staraj się, żeby obiekty nie nachodziły na siebie, trzymaj dobrze nc, ogarnij troche ds, i zmień asap ten "hell part", i myslę, że to wszystko, ja lecę wkleić chatloga na topic
Lincher
Hey there. I have started my diff. Already I am at 1/2 of done. The map is 4-star. I am able to send this one when I am done.
Please sign in to reply.

New reply