nanodesu's Standard Modding Q~ (Always open)

posted
Total Posts
505
show more
LittlePigRMX
Question number 1
Answer : 9 (I tried hard to think about this..)
https://osu.ppy.sh/s/365014
Battle
Janpai
Question 1
Answer: 7th floor
https://osu.ppy.sh/s/395475
moonlightleaf
question 2

Denmark :)

https://osu.ppy.sh/s/358659

thank you Nipaahh~
-Tochi
Question number #2
Answer : Around/Denmark
t/335451

Nipaahh~


Thanks!
Inversal
Question 4

Answer : 4

https://osu.ppy.sh/s/310702

Thanks very much (really need mod on frontier's insane) Edit: Normal and hard need mods too.

Nipaahh~
Zaphkael
Hello from the other side

Question number 1
Answer : 1

Question 2: denmark

Didnt manage to solve the others, nice ones ww

https://osu.ppy.sh/s/343996
Thanks!
~Scout

Edit: omg sorry i forgot that nipple thing (ignore if u want >.< so srry)
nippaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
erictran0
okay.

Question number #3
Answer : Russia ?
https://osu.ppy.sh/s/373136

Write "Nipaahh~" at your post as a proof you've read the rules -w-

Please and thank you
CaffeAmericano
Hello,

Mod request

Title: Sweets Weekend
Artist: Primary
Length: 1;32

Question number 2
Answer : dominican republic
t/388282/start=30
iYiyo
Hi! funny quiz :3

Question number 2
Answer : Dąbrowa Górnicza
https://osu.ppy.sh/s/339306

Nipaahh~ It has SP<40 so yeah... I hope you can mod it :) (If i answered right ofc)
Topic Starter
hanyuu_nanodesu
Okay stop there ^^
300th post :D

Let's see, this is the answer:
Question 1 : 1st floor or floor one
Question 2 : Denmark or Dominica or anything else
Question 3 : Romania or Russia or anything else
Question 4 : there are 4 upside down chairs

Winners :
  1. Blizs
  2. moonlightleaf
  3. bestza55567
  4. inspectorscout
  5. erictran0
  6. iYiyo


Congratulation for the winners ^^ it kinda much, maybe It would take a while x-x

I'm sorry Tochi, you answered right but your map is more than 40 SP, CaffeAmericano and Battle... your nipah.... (It's not that important, but I'll try to be more strict about this now to show that I have consistency) sorry about this x-x

Please pay attention that even after this post, discussing about how to answer the question is still prohibited (I might want to have some other quiz round somewhere in the future), discuss it somewhere else.

That's it for now -w-
NM closed, M4M open forever~
semanresu
  1. Write "Nipaahh~" at your post as a proof you've read the rules -w-


:p

Song: Aku - Final Blow
Link: https://osu.ppy.sh/s/397616
Drain: 1:19
Diff: Insane (there's only one at the time of posting)
Mazziv
Nm Request: https://osu.ppy.sh/s/398977
30 seconds drain and only 2 difficulties :>

Nipaahh~
-Kanzaki
NM request

https://osu.ppy.sh/s/272785 (Insane diff pls)

i know it has high sp but since nobody doesnt really cares about sp still trying i hope you check

Nipaahh~
Aeril
NM request ;3

https://osu.ppy.sh/s/392894

1:52 drain 10 diffs but mod as many as you want

Nipaahh~
Topic Starter
hanyuu_nanodesu
NM still closed
Please do M4M

Happy new year everyone :D
-Nya-
I want to do M4M. Here is my map so long: https://osu.ppy.sh/s/391671 It's WIP but the Insane is 100% and the Hard 50%. I would like you to take a look at both diffs please. I'll mod your map shortly. (I'll send a PM once I'm finished with my mod)
Topic Starter
hanyuu_nanodesu

-Nya- wrote:

I want to do M4M. Here is my map so long: https://osu.ppy.sh/s/391671 It's WIP but the Insane is 100% and the Hard 50%. I would like you to take a look at both diffs please. I'll mod your map shortly. (I'll send a PM once I'm finished with my mod)
Okay accepted ^^
Gonna mod this today

NM still closed, do M4M instead
tutuhara
mod plz 30 second drine Theme "battle" song Anime one punch man ! Thanks Complete beatmap set https://osu.ppy.sh/s/397008
Topic Starter
hanyuu_nanodesu

tutuhara wrote:

mod plz 30 second drine Theme "battle" song Anime one punch man ! Thanks Complete beatmap set https://osu.ppy.sh/s/397008
nope
show more
Please sign in to reply.

New reply