forum

Suomen Mafia X - GAME OVER

posted
Total Posts
338
show more
Valentiino
Kujulla oli ensimmäiset silencet, ksg- vain oli jossain ja jossain mafian alussa
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
ksg- (5) - Static Noise Bird, Kuju, Blizzardouz, Valentiino, Lewder
Static Noise Bird (2) - ksg-, Mindfang

Ei ääntä (3) - zertap, Braile, BitComet

Muuta:
Kuju väittää olevansa Townie
ksg- can't speak for another 158 hour(s).

Mindfang
no escape for the frenchman
vois siilata diilin niin sanotusti

Äänestys: ksg-
Mindfang
bandwagon is too strong ,_,
Mara
Lopullinen äänestystilanne:
ksg- (6) - Static Noise Bird, Kuju, Blizzardouz, Valentiino, Lewder, Mindfang
Static Noise Bird (1) - ksg-

Ei ääntä (3) - zertap, Braile, BitComet

Suomalaiset olivat peloissaan. He olivat niin peloissaan etteivät uskaltaneet osoittaa sormia. Vaikka IppEn kissa oli ammuttu, he pelasivat yhdessä korttia. "No mutta hei jätkät, meidän täytyy selvittää tämä ongelma eikä pelata kortteja!" sanoi yksi suomalaisista ja sormien osoittelu alkoi. "ksg-! Sinä saatanan ranskalainen patonki! Veit meidän olutta koska halusit vain näyttää että punaviini on parempaa! Katso, jääkaapissakin on litroittain punaviiniä vuodelta 1859! Eikä siinä kaikki; jos olet ruma haulikko niin olit luultavasti myös murha-ase!!" Kaikki suomalaiset järkyttyivät. Oliko ksg- oikeasti pahojen ihmisten seurassa? Oli ainoastaan yksi tapa selvittää tämä asia. Ranskalaisesta otettiin hyvä ote ja kun ihmiset laskivat kolmeen, hänet heitettiin ikkunasta alas kuolemaan. Kun ksg- osui maahan, kuului selkeästi että jotain meni rikki. Suomalaiset menivät nopeasti tarkistamaan. Se oli hajonnut Pirkka III. Eikä siinä kaikki, häneltä löytyi myös tämä pullo.... hajonneena.


Näitten asioiden perusteella oli jo selvää että ksg- ei ollut hyvien ihmisten joukossa. Suomalaisten ryhdistäytyminen oli sen arvoista. Oli aika mennä nukkumaan seuraavaa päivää varten.


ksg- (Mafia Strongman) - (hirtto)

Ensimmäinen yö on alkanut. Teillä on 48 tuntia aikaa lähettää toiminnot.
Topic Starter
IppE
Yötoiminnot lähetetään siis mulle.

Mara
Toinen päivä

Ensimmäinen ryöstäjä on hoidettu. Sehän oli helppoa! On aika jatkaa metsästämistä.

9 pelaajaa on elossa. 5 ääntä tarvitaan hirttoon. Teillä on aikaa viikko eli 2.8.2014 klo 14:30 asti.
Valentiino
Jahas, pro town hoitanut esimerkillisesti työtään?
Lewder
siltä kuulostaa, ihanaa
nyt SNB on spurdoiluäänestyksestä eniten epäilyttävä koska ksg- olikin ruma raskalainen haulikko
Valentiino
No toivotaan, että poliisi on tehnyt yöllä jotain ja jotain :)
Birdy
M-Mutta Lewder, minähän olin ensimmäinen äänestäjä, ja te muut liityitte mukaan vain hänen silencejen takia.
Lewder
ainiin ja joo en kiinnittänyt nimiiin huomiota sehän olikin Kuju joka sai ekan silencen ja ksg- vasta sitten perään sori whatever honest mistake
Dekonare
Ei kannata vissiin hankkia silencejä
zertap
Epäilyjä tulee varmaan myös kohdistaa viimeisenä äänestäneisiin ja äänestämättä jättäneisiin. Pitää tosin ottaa huomioon että esim. voi jättää äänestämättä siksi ettei vaikuta bandwagoniin hyppääjältä. Tai vaikka ihan inactivityn takia (kuten minä, huomasin äänestyssession vasta yön alkamisen jälkeen.)
Valentiino
Mindfang oli myös aluksi äänestämässä SNBtä, en sitten tiedä onko tämä vain yritystä sille, ettei häntä epäiltäisi :o

Vai onko kaikki mafioosot ja kaljavarkaat ihan hissukseen näin ensimmäisen päivän onnistumisen jälkeen?
Birdy
Mindfangin äänenvaihtohammer on kyllä ehkä epäiltämisen arvoinen?

BitComet saatana nyt rupeat puhumaan.
Valentiino


:think:
Dekonare
"ettei ylity 48h"

:smoke:
Birdy
(flex)
zertap

Valentiino wrote:

Mindfang oli myös aluksi äänestämässä SNBtä, en sitten tiedä onko tämä vain yritystä sille, ettei häntä epäiltäisi :o

Vai onko kaikki mafioosot ja kaljavarkaat ihan hissukseen näin ensimmäisen päivän onnistumisen jälkeen?
Tämä. Mindfang varmaan tällähetkellä epäilyttävin. BitCometista tuntuu kans vähän hankalalta saada irti mitään ku jätkä ei puhu lainkaan. Yare yare da ze..
Kettutyty
Äänestys: Static Noise Bird

Koska tappelit ks:n kanssa ja kerroin jo epäilykseni joskus aiemmin
Kettutyty
Tein sen väärin gg

Äänestys: Static Noise Bird
Mara
BitComet on saanut ensimmäisen varoituksen.
Lewder
lupaan(™™™™™) lukea niin perkeleesti lankaa huomenna(™™™™™) ja kirjoittaa(™™™™™) jotain koska olen laiskasti seuraillut tähän asti, pahoittelen
Birdy
Kaikki™™™™ on Paskaa™™™™ paitsi Kakka™™™™.

Kiitos tästä, Kuju. Arvostan. Taisin jo silloin sanoa että melkoisen hatarilla perusteluilla menet äänestämään, vaikka silloin päädyit onneksi ksg-:n äänestykseen.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Static Noise Bird (1) - Kuju

Ei ääntä (8) - zertap, Lewder, Valentiino Blizzardouz, Mindfang, Braile, Static Noise Bird, BitComet

Muuta:
Kuju väittää olevansa Townie

Dekonare
Kovin on ollut hiljaista, poistailkaas nyt ihmiset. Herätellään threadia parilla kysymyksellä

Onko Oluen merkillä väliä?
Minkä merkkistä Olutta juot mieluiten?
Suomen vai Viron Olut?
Dekonare
postailkaas*

vittu
Valentiino

Blizzardouz wrote:

Onko Oluen merkillä väliä?
Minkä merkkistä Olutta juot mieluiten?
Suomen vai Viron Olut?
Tottakai merkillä on väliä.
Ei ole oikeastaan lempimerkkejä, on vain lempityylejä, kuten IPAt
Bulkkilagerit kummassakin ihan samaa, mutta suomessa vähän paremmat erikoisoluet paikoittain.
Valentiino
Mutta joo, porukalla on taas lievää epäaktiivisuutta ja kiinnostuksen tason hakemista nähtävästi
Birdy
Onko Oluen merkillä väliä? - "Parasta Olutta on se, mitä on edessäni." - René Descartes
Minkä merkkistä Olutta juot mieluiten? - ^
Suomen vai Viron Olut? - Suomi isäm_maa perkele Olutta.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Static Noise Bird (1) - Kuju

Ei ääntä (8) - zertap, Lewder, Valentiino Blizzardouz, Mindfang, Braile, Static Noise Bird, BitComet

Muuta:
Kuju väittää olevansa Townie

Kettutyty
Onko Oluen merkillä väliä? Ei merkillä väliä kunhan sen voi kaataa maahan :=)
Minkä merkkistä Olutta juot mieluiten? Rainbow
[b]Suomen vai Viron Olut?[/b ISÄM MAA
Kettutyty
Ei vittu, nyt menen kyllä pois, miten mä onnistuin taas kusemaan jotain
Braile
pahoittelut afkaamisesta taas, olin viikonlopun poissa ja nyt istun töissä
lueskelen langan läpi heti kun pääsen kotiin ja postailen mietteitä
Lewder
no luin™™™™™ koko langan mutten saa silti mitään johtopäätöstä koska lanka on ihan perseestä ja itsehän en ole langan paskomiseen syyllistynyt
vittu fittan

Onko Oluen merkillä väliä? o, enteeksi en juo lapinkusta enkä karjalaa ,_,
Minkä merkkistä Olutta juot mieluiten? guinness tai iki
Suomen vai Viron Olut? kai viron kalijjaakin juo
Lewder
kai pitää sanoa että bitcomet on mulla vielä suurin epäilty samasta kuumotusperuutuksesta ja hieman perättömästä kujun äänestyksestä miettien että kuju roleclaimasi townien
sitäpaitsi kun mafia hirtettiin se otti ja lopetti postauksen, näillä ja vittu fittan tylsyydellä:
Äänestys: BitComet
Lewder
ainiin ja jos poliisia on niin tarkastitko SNB? onko SNB itse poliisi? onko bitcomet poliisi joka blockattiin ja tämän takia on nyt hiljaa?
Kettutyty
Turha BitComettia on äänestää, veikkaan ettei muista koko mafiaa ja lentää pihalle. tosin jos näin ei käy niin mikäs siinä, muistin kanssa että sehän oli mun ensimmäinen epäily mutta sitten ksg tuli vain huutelemaan: "Hei te kaikki, minä olen mafia" ja pelasti tilanteen bitcometin näkökulmasta, en vielä tosin vaihda ääntäni pois koska snb oli ksg:n mukana pelleilyssä
zertap
Onko Oluen merkillä väliä? - Sandels on hyvää :3
Minkä merkkistä Olutta juot mieluiten? - Merkillä ei ole väliä kunhan se on hyvää

Ja tosiaan, kuten Kuju jo sanoikin, inaktiivisethan lentää jo modkillinä pihalle(tai sitten heidät korvataan).
show more
Please sign in to reply.

New reply