forum

Problem, CtB, Dash

posted
Total Posts
9
Topic Starter
Ollapeu
Witam, mam problem, od dwóch dni gdy używam Dasha, ryuuta jakby za szybko się porusza, może wydawać się to dziwne, ale nie wiem co zrobić. Próbowałem zmieniać sterowniki, robiłem reinstalla osu, nawet kupiłem nową klawiaturę, żeby sprawdzić czy może to wina starej klawy. Wszystko na nic. Nie wiem co zrobić. Zawsze wszystko było dobrze, a teraz ... W sumie gra się nawet nawet, ale jednak wolę poruszać ryuutą standardowo. Dokładnie chodzi o przemieszczenie się ryuuty gdy wcisnę shifta, porusza się ZA daleko. Z góry dziękuję za pomoc.
Marcin
Em... musisz to wyczuć O.o
Topic Starter
Ollapeu

Marcin wrote:

Em... musisz to wyczuć O.o

Chyba nie zrozumiałeś. Gram w CtB od roku i wszystko było zawsze dobrze. Dopiero od dwóch dni tak się dzieje :)
Naafam
Miałam podobnie, tylko, że wszystko ruszało się wolniej, niż powinno... odpoczęłam parę dni od ctb, potem wróciłam i wszystko było ok :)
Topic Starter
Ollapeu

Hinaa-chan wrote:

Miałam podobnie, tylko, że wszystko ruszało się wolniej, niż powinno... odpoczęłam parę dni od ctb, potem wróciłam i wszystko było ok :)

Spróbuję, dziękuję
AmaiHachimitsu
No bo jest nowy dash z tego co wiem D: tzn cos Nadger pisal o jakims hyper dashu ale to sie nie znam : D
Topic Starter
Ollapeu
Z tego co ja wiem, to nowy system HDashów już dawno został zmieniony. Jest już lepiej, spróbowałem powyłączać zbędne programy i gra się nawet normalnie. Jeszcze się zobaczy :) Dzięki za odpowiedź.
Nadger