kan je net zo goed de lijst van tp en de lijst van lengte in de eerste groep van de basisschool bij elkaar leggen, zegt net zo veel.
Laat de mensen die hierbuiten vallen (en het er niet mee eens zijn) een ander uitdagen in MP. Speel wat OWC maps van vorig jaar, en de winnaar mag blijven. Beste recept voor meer dramasilmarilen wrote:
pak de hoogst gerankte van tp
I agree!Moonpower wrote:
Laat de mensen die hierbuiten vallen (en het er niet mee eens zijn) een ander uitdagen in MP. Speel wat OWC maps van vorig jaar, en de winnaar mag blijven. Beste recept voor meer dramasilmarilen wrote:
speel ook eens maps zoals shotgun symfonie+ en talentversnipperaar die in de ogen van de maker van toiletpapier totaal niet moeilijk zijn en ook geen puntjes verdienen, terwijl simpele shit zoals bijvoorbeeld https://osu.ppy.sh/b/84960 (en elke andere casual map met veel duitsers in de top) veels te veel puntjes krijgen in de toiletpotMoonpower wrote:
GladiOol wrote:
...jullie zijn toch wel in staat om te oordelen wie beter is dan de ander? of wat
hoi serieuze persoon jij bent de enige die serieus isCatana wrote:
Waarom zo serieus
dat doen we idd al ^^Catana wrote:
kunnen we net zo goed gewoon iedereen een kans geven om mee te doen
Ik bedoelde meer van dat we ook gewoon mensen zouden mee laten doen tijdens owc die niet in het team zijn gekozen, voor als je dat niet wistlaport wrote:
dat doen we idd al ^^
ok dat mag je best vinden van mij.Moonpower wrote:
(wat imo redelijk goed de beste 8 laat zien)
H4ppySt1ck wil niet meedoen.Kanye West wrote:
waarom no happystick?
FTFYhappy30 wrote:
Het team tot nu toe:
happy30
zozozofun
Big_Child
Kris
Synchrostar
R3laX3r
onzeker:
LouisTimmer
Kyshiro
Catana
Yoeri
Jackylam5
Ayu
[Takuto]
Ik zal in de komende dagen beslissen welke32 mensen ik nog ga toevoegen aan het team.
doe dus extra goed je best als ik je spectate. hue.
Als je begrijpt wat hij bedoelt ; )Ultimate wrote:
Ik stel mezelf ook graag ter beschikking.
: )
pro timingzozozofun wrote:
Ik doe niet mee btw
hier stond iets anderszozozofun wrote:
edrftgawsethweth
dus wie ipv zozo?Loctav wrote:
Since all countries are settled now, we shorten the roster change deadline to the 23rd Oct 2013. After this deadline, you can not change your team settings anymore. After this deadline, all rosters get checked.
Please send me your final rosters via forum PM till the 23rd Oct 2013, 23:59:59 UTC.Any roster changes after this deadline can not be considered.