forum

OWC 2021 Nederland & Tryout Announcement

posted
Total Posts
3
Topic Starter
Skyrovania

Introductie

Hallo allemaal en welkom bij wederom nog een iteratie van het Nederlandse OWC Team. Dit jaar neem ik het helm als captain over van mijn compagnon Viveliam en stel ik samen met jackylam5 het team op om weer eens een poging te gaan wagen in OWC2021.

Tryouts

Dit jaar komen er wederom open tryouts om de laatste plekken in het team te vullen. Dit houdt in dat we een lobby maken met alle kandidaten en die laten we een door ons gemaakte mappool spelen die aansluit op wat wij denken nog nodig te hebben voor het team.

De tryouts zullen plaatsvinden volgend weekend op 25 & 26 September om 16:00 (als deze tijden je niet uitkomen en je wilt wel meespelen kan er altijd nog in overleg op een ander tijdstip een lobby gehost worden.)

Criteria

Zoals in de afgelopen jaren kijken we naar meerdere dingen in onze beslissing om een speler te kiezen:

  1. Is deze speler goed genoeg voor OWC?
  2. Beheerst deze speler skillsets die het team nodig heeft?
  3. Heeft deze speler tournament experience/kan deze speler onder druk presteren?
  4. Hebben wij het idee dat deze speler gemotiveerd is?
  5. Heeft deze speler een goede invloed op de teamatmosfeer?

Houd er dus rekening mee dat de resultaten van de tryouts niet doorslaggevend zijn en slechts als indicatie worden gebruikt van je huidige vaardigheden.

Requirements en signups

Requirements voor de signups zijn als volgt:

  1. Je hebt een Nederlandse vlag op je userpage
  2. Je rank is minstens 5000
  3. Je hebt je in de afgelopen 12 maanden aan de regels van het spel gehouden en hebt geen lopende tournament-gerelateerde bans of andere penalties
  4. OWC matches worden gespeeld in het weekend. Als je niet op vroegere of latere tijden kan spelen dan je misschien gewend bent of niet flexibel bent in je weekend, is het afgeraden om je in te schrijven.
  5. Je zit in de Nederlandse OWC discord
  6. Je bent ingeschreven voor OWC
Als je aan deze criteria voldoet kan je je hier inschrijven
(signups duren tot vrijdag 24 September 23:59UTC(02:00 lokaal!)

sir googoo
🤪🤪🤪🤪
Remco
Ik wil mij hierbij graag aanmelden voor positie als strategische coach
Please sign in to reply.

New reply