Jeżeli to jest normal (na którego to nie wygląda) to postaraj się przestrzegać:
- Nie zaczynaj sliderów pod innymi scieżkami sliderów.
- Zmniej Approach Circle i inne opcje do rekomendowanych
http://osu.ppy.sh/wiki/NormalReszte postaraj się podążać stąd, ja ci tylko wymienie kilka błedów. (Nie moge do twojego topica wejść ;_; )
- Używaj czerwonych lini (uninherited sections) tylko i wyłącznie jeżeli piosenka zmienia rytm - do innych czynności używaj zielonych (Inherited)
- Nie włączaj i nie wyłączaj zbyt często kiai time - postaraj się używać fontann tylko i wyłacznie kilka razy max 6-7 razy. Dodatkowo Kiai time postaraj się włączać tylko i wyłącznie na tzw. Downbeatach (czyli długich białych liniach, jeżeli timing jest dobrze ustawiony - to powinny one leżeć idealnie na początkach tzw. "Chorus"ów).
- Timing - offset -12 (jeżeli poprawisz czerwone sekcje tak tylko by została WYŁĄCZNIE jedna i to NA początku).
- File -> Open AIMod - wszystkie błędy object is not snapped popraw. (Dodatkowo - używaj 1/4 beat snap divisor, 1/8 jest używane w ekstremalnych przypadkach *np. dubstep skrillexa który fałszuje bpm, albo mad machine*)
- Normale mają to do siebie by nie używac niebieskich lini, jak używasz beat snap divisor 1/4 - w normalu najlepiej ustaw na 1/2
- 00:52:913 (1,2,3,1) - Jak już wspomnialem - nie ukrywaj nic pod ścieżkami sliderów bo jest to UNRANKABLE.
Dodatkowo - Wiekszość mapperów zazwyczaj zaczyna od robienia najtrudniejszego poziomu trudności - wpierw zmap wszystko co można pod wszystkie beaty, a potem stopniowo zacznij je pomijać, by stworzyć łatwiejsze poziomy.