Inițiere în Mapping
După cum ziceam în celălalt topic:
Mapele:
Starsplash - Free
Basshunter - Beer In The Bar - Folositi 1/3 beatsnap divisor
Fantasy Project - Way of Life
Hollywood Undead - Sell Your Soul
Paramore - Monster
Franz Ferdinand - Do You Want To - Un bun exemplu de mapa cu multe BPM-uri
Stefano mocini - Life
Undead Corporation - Haul Me Up
Alstroemeria Records - WI[REED] PUZZLE
Ayumi Hamasaki - M
Tutorialul:
Submeniul Song Setup:
General:
Prima si prima data, cand faceti drag la un mp3 in osu! si deschideti mp3-ul o sa ceara sa introduce-ti datele despre piesa si numele dificultatii:
Difficulty:
Aici sunt setarile dificultatii:
HP Drain = Cat de mult iti scade la viata cand gresesti
Circle Size = Marimea cerculetelor/sliderelor
Approach Rate = Viteza de apropiere al approach circle-urilor.
Overall Difficulty = In general asta are legatura cu spinerele
Submeniul Timing:
Ce este timing-ul si de ce e el foarte important?
Setarile timing sunt setarile de tempo ale piesei. Fiecare piesa are timing-ul specific.
BPM= Beats per minute = Batai pe minut. Deobicei piesele au un BPM nr natural. Sunt piese in care BPM-ul se schimba, sau e cu virgula.
Offset= Exprimat in milisecunde, reprezinta momentul unde incepe prima bataie in mp3
Timingul trebuie sa fie perfect si el este foarte important pentru ca practic fara timing tu defapt nu stii exact unde sa pui cerculetele sa fie pe ritm.
Slider Velocity= Viteza mingei din slider
Slider Tick Rate= Cate tick-uri are un slider.
Submeniul Compose:
Observatie: Mapele trebuie sa contina hitsounds. Incercati sa le puneti dupa muzica, nu dupa capul vostru )
Cateva chestii pe care mai vreau sa le punctez:
Setari generale de Dificultate + Viteza sliderelor:
[Hard]
HP Drain = 5~8
Circle Size = 4~5
Approach Rate = 6~8
Overall Difficulty =5~8
Slider Velocity = 1.4~1.7 (in general depinde si de BPM)
[Normal]
HP Drain = 3~5
Circle Size = 3~4
Approach Rate = 3~5
Overall Difficulty =3~5
Slider Velocity = 1.0~1.4 (in general depinde si de BPM)
[Easy]
HP Drain = 1~4
Circle Size = 1~3
Approach Rate = 1~4
Overall Difficulty =1~4
Slider Velocity = 0.8~1.2 (in general depinde si de BPM)
Cateva chestii design:
--- Incercati sa nu faceti player-ul sa miste cursorul in unghiuri ciudate, sa incercati sa puneti notele asa fel incat mousul sa alunece ca pe apa (termenul se numeste flow)
--- Incercati sa pozitionati notele in forme geometrice (gen patrat, hexagon, triunghi)
Exemple:
Insane e cam greu sa faci daca esti incepator, iti iese aiurea. Prima oara invatati sa urmariti ritmul piesei
Până eu fac "tutorialul" aș vrea ca voi să faceți "request" cu ce piesa ați vrea să fac timing. Maxim 3 pe persoană.Tony wrote:
As face un topic despre initiere in mapping. Fac multe screenshot-uri, desenez pe ele si explic cate ceva. Pun 5-6 piese cu timing-ul gata facut iar voi numai sa puneti cerculetele sliderele si toate alea. Va alegeti fiecare cate o piesa si incercati sa o mapati si vedeti cum iese.
Mapele:
Starsplash - Free
Basshunter - Beer In The Bar - Folositi 1/3 beatsnap divisor
Fantasy Project - Way of Life
Hollywood Undead - Sell Your Soul
Paramore - Monster
Franz Ferdinand - Do You Want To - Un bun exemplu de mapa cu multe BPM-uri
Stefano mocini - Life
Undead Corporation - Haul Me Up
Alstroemeria Records - WI[REED] PUZZLE
Ayumi Hamasaki - M
Tutorialul:
Submeniul Song Setup:
General:
Prima si prima data, cand faceti drag la un mp3 in osu! si deschideti mp3-ul o sa ceara sa introduce-ti datele despre piesa si numele dificultatii:
Difficulty:
Aici sunt setarile dificultatii:
HP Drain = Cat de mult iti scade la viata cand gresesti
Circle Size = Marimea cerculetelor/sliderelor
Approach Rate = Viteza de apropiere al approach circle-urilor.
Overall Difficulty = In general asta are legatura cu spinerele
Submeniul Timing:
Ce este timing-ul si de ce e el foarte important?
Setarile timing sunt setarile de tempo ale piesei. Fiecare piesa are timing-ul specific.
BPM= Beats per minute = Batai pe minut. Deobicei piesele au un BPM nr natural. Sunt piese in care BPM-ul se schimba, sau e cu virgula.
Offset= Exprimat in milisecunde, reprezinta momentul unde incepe prima bataie in mp3
Timingul trebuie sa fie perfect si el este foarte important pentru ca practic fara timing tu defapt nu stii exact unde sa pui cerculetele sa fie pe ritm.
Slider Velocity= Viteza mingei din slider
Slider Tick Rate= Cate tick-uri are un slider.
Submeniul Compose:
Observatie: Mapele trebuie sa contina hitsounds. Incercati sa le puneti dupa muzica, nu dupa capul vostru )
Cateva chestii pe care mai vreau sa le punctez:
Setari generale de Dificultate + Viteza sliderelor:
[Hard]
HP Drain = 5~8
Circle Size = 4~5
Approach Rate = 6~8
Overall Difficulty =5~8
Slider Velocity = 1.4~1.7 (in general depinde si de BPM)
[Normal]
HP Drain = 3~5
Circle Size = 3~4
Approach Rate = 3~5
Overall Difficulty =3~5
Slider Velocity = 1.0~1.4 (in general depinde si de BPM)
[Easy]
HP Drain = 1~4
Circle Size = 1~3
Approach Rate = 1~4
Overall Difficulty =1~4
Slider Velocity = 0.8~1.2 (in general depinde si de BPM)
Cateva chestii design:
--- Incercati sa nu faceti player-ul sa miste cursorul in unghiuri ciudate, sa incercati sa puneti notele asa fel incat mousul sa alunece ca pe apa (termenul se numeste flow)
--- Incercati sa pozitionati notele in forme geometrice (gen patrat, hexagon, triunghi)
Exemple:
Insane e cam greu sa faci daca esti incepator, iti iese aiurea. Prima oara invatati sa urmariti ritmul piesei
Slider Art Contest
Salutare. Sa descriu putin despre ce este vorba. Prin acest concurs vreau sa fac playerii obisnuiti sau mapperii sa se distreze putin facand ceva orginal. In fiecare saptamana, de luni pana vineri, se poate posta aici sliderele voastre in urmatorul format:
Descriere: -- aici vreau sa imi explicati despre ce e vorba in imagine. (max 200 caractere)
Denumire: -- denumirea sliderului
Link: -- aici puneti link-ul cu screenshot unde pot vedea sliderul.
Jurizarea:
Voi alege 3 cele mai bune si voi intreba (in timpul weekendului) pe mai multi mapperi care cred ei ca e cea mai buna. Castigatorul va fi anuntat in-game sau pe forum si va fi pus aici intr-o lista in fiecare duminica seara. (gen Hall of Fame XD)
Premiul:
Sansa de a ajunge in Hall of Fame )) poate si altceva... trebuie sa ma gandesc.
Reguli:
1.Trebuie sa respecti formatul de mai sus al postului
2. Nimic nsfw.
3. Aveti dreptul sa postati un singur slider pe saptamana.
4. Nu aveti voie sa editati postul.
5. Un singur post pe saptamana.
6. Orice incalcare a unei reguli presupune descalificarea jucatorului. (doar pentru saptamana in care a incalcat regula)
Hall of Fame:
--- empty ---
Exemplu de slider art: http://osu.ppy.sh/ss/949790
Pentru orice intrebari, forum pm sau in-game. Have fun!
Descriere: -- aici vreau sa imi explicati despre ce e vorba in imagine. (max 200 caractere)
Denumire: -- denumirea sliderului
Link: -- aici puneti link-ul cu screenshot unde pot vedea sliderul.
Jurizarea:
Voi alege 3 cele mai bune si voi intreba (in timpul weekendului) pe mai multi mapperi care cred ei ca e cea mai buna. Castigatorul va fi anuntat in-game sau pe forum si va fi pus aici intr-o lista in fiecare duminica seara. (gen Hall of Fame XD)
Premiul:
Sansa de a ajunge in Hall of Fame )) poate si altceva... trebuie sa ma gandesc.
Reguli:
1.Trebuie sa respecti formatul de mai sus al postului
2. Nimic nsfw.
3. Aveti dreptul sa postati un singur slider pe saptamana.
4. Nu aveti voie sa editati postul.
5. Un singur post pe saptamana.
6. Orice incalcare a unei reguli presupune descalificarea jucatorului. (doar pentru saptamana in care a incalcat regula)
Hall of Fame:
--- empty ---
Exemplu de slider art: http://osu.ppy.sh/ss/949790
Pentru orice intrebari, forum pm sau in-game. Have fun!