silmarilen wrote:
in plaats van moeilijk gaan doen over hoe happy iets gezegd heeft moet je blij zijn dat hij uberhaupt moeite doet om weer info te geven.
de meeste anderen zouden dit topic allang gelocked hebben omdat ban discussion
happy30 wrote:
gladi speelde op zijn account tijdens owc
^ conclusie waarin staat dat ik op z'n account heb gespeeld.
Dit is niet zo en dus verdedig ik mezelf tegen deze conclusie. En
hoe je iets zegt maakt veel uit. Wanneer hij zegt dat ik er van wordt verdacht 't te gedaan hebben of dat er zogenaamd bewijs is, is prima. Dan is de conclusie nog niet getrokken. Dan zijn er verdenkingen en dan zou ik zeggen: nee ik speelde er niet op. Maar hij trekt hier de conclusie wat
veel uitmaakt. Dat jij dit niet in kan zien zegt meer over jou dan over mij. Misschien moet je eerst even 3 tellen nadenken waarom ik dit doe in plaats te zeggen dat ik niet moeilijk moet doen. Ik komt op voor dingen die worden beweert die niet waar zijn die alleen maar ten nadele zullen werken van mijn unban. Dat je zoiets als dit niet kunt begrijpen is eigenlijk onbegrijpelijk.
En 't ergste nog wel is dat je zegt dat ik BLIJ moet zijn dat happy info erover navraagt. Wat kan mij 't interesseren wie erop heeft gespeeld, ik was 't toch niet. Maarja, je hebt gelijk, ik moet gewoon blij zijn dat er hier wordt gezegd dat ik op eddieee's account heb gespeeld. Man, het spijt me, je hebt helemaal gelijk. Dankje happy dat je zei dat ik het was! Dit doet me ten goede! het spijt me dat ik een mopje over het getal 30 achter je naam maakte, ik zal het niet meer doen.
En silmarilen, je hebt m'n ogen geopend. Dit doet me zoveel goed, je hebt geen idee!