forum

HoT 2020 Summer

posted
Total Posts
11
Topic Starter
superuser
Köszönet RatinA0-nak az új dizájnért


Üdvözlök minden kedves érdeklődőt a Hungarian osu! Tournament 2020 nyári eseményén!


Az előző sikeres HoT szezon, és megnővekedett érdeklődés miatt úgy gondoltam hogy megpróbálunk egy régi formátumú nyári HoT-ot összedobni.
Tehát most 2 személyes csapatok jelentkezését várjuk!


Jelentkezni a Discord Szerveren tudsz!


Kattints a linkre a csatlakozáshoz!

Jelentkezni discordon a !register <2. játékos felhasználó neve> <csapatnév> parancs segítségével tudtok. Ezt bármelyik csatornába beírhatjátok a discord szerveren. A jelentkezéshez mind a kettő játékosnak fent kell lennie a discord szerveren.

Jelentkezési Határidő: 2020. 07. 03.


Staff


TBA



Szabályzat és egyéb fontos dolgok


Díjazás
  1. A díjazás még a jelentkezettek számától függően kerül majd kihírdetésre a regisztrációk lezárása után.
Seed
  1. Előreláthatólag az un. "Ranked seed" alapján fognak születni az ellenfelek kiválasztása. Ez azt jelenti, hogy a csapat átlag rangsorszáma alapján a legerősebb játékos összekerül szintúgy a csapat átlag rangsorszám alapján leggyengébb ellen, majd a második legerősebb a második leggyengébb ellen, és így tovább míg a lista össze nem ér a két végponttól.
  2. Selejtezők várhatóak attól függően mennyi csapat jelentkezik. Sejeltezők után derülnek ki a csapatok ellenfelei. Ezek a selejtezők nem lesznek közvetítve.
  3. A legjobb X még függ a jelentkezettek számától.
Versenyszabályzat
  1. A bajnokságot 2v2 formában, a Double Elimination versenyforma szabályaival körbefoglalva fogjuk lebonyolítani, "Score v2" pontozással
  2. A meccsek túlnyomó többségben hétvégente (Péntek-Szombat-Vasárnap) lesznek megtartva, kivétel ha a két csapat egyikének sem jó az időpont, ilyenkor közös megegyezés alapján játszák le a meccsüket
  3. Minden hétvégén lesznek meccsek, és minden új fordulóra új mappool is lesz
  4. A mappool mindig egy héttel az adott forduló előtt lesz kirakva
  5. Mapválasztók abba a kategóriába nem választhatnak mapot, ahova jelentkeztek
  6. Nem megjelenés esetén 10 percet várunk, ellenkező esetben automatikusan a másik fél nyer, kétszer más időpont egyeztetése nélküli nem-megjelenés esetén a következő HoT-ról való kizárási szankciót von maga után
  7. Egyszeri nem-megjelenés esetén a legközelebbi meccsen 10 pontot levonunk az adott illető roll-jából
Mappool szabályzat
  1. Minden heti mappool 5 NoMod, 2 Hidden, 2 HardRock, 2 DoubleTime, 2 FreeMod és 1 TieBreakerből fog állni
  2. Minden modot a következők alapján kell játszani:
    1. NoMod esetén semmilyen mod nem választható
    2. Hidden esetén a HD mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    3. HardRock esetén a HR mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    4. DoubleTime esetén a DT modot a játékvezető rakja be (közös megegyezés alapján lehet NightCore (NC) is), más mod nem választható mellé
    5. FreeMod esetén mindkét csapatból mindkét játékosnak kötelező az alábbi modok közül választania legalább egyet: HD / HR
    6. TieBreaker esetén szabadon választható, de nem kötelező az alábbi modok közül választania bárkinek, akár többet is: HD / HR
  3. Egy játszott mod után nem lehet még egyszer ugyan azt a modot választani (például: ha az egyik csapat HR-t választott, akkor ugyan annak a csapatnak a következő választása nem lehet HR)
Meccsek szabályzata, játék menete
  1. Amint mindkét csapat megjelent, !roll-olás után amelyik csapatkapitány nagyobb számot dobott, választ először warm-up mapot, majd utána követi a másik csapatkapitány a választással
  2. A warm-up map nem lehet hosszabb 5 percnél, de lehet bármilyen státuszban (pending/ranked/loved), valamint bármilyen mod használható rajtuk
  3. Warm-up után, a kisebb számot !roll-olt csapatkapitány bannol mapot először, majd utána következik az ellenfél csapatának a csapatkapitánya (Megjegyzés: ugyan arról a !roll-ról beszélünk, nem lesz esély kétszer !roll-olni)
  4. Minden csapatnak csak 1db ban lehetősége van
  5. Bannok után a nagyobbat !roll-olt csapatkapitány választ először mapot, a két csapat lejátsza azt, és a map végén a másik csapatkapitány következik a választással
  6. Így folytatódik a választás, felváltva, míg az egyik fél meccspontot ért el
  7. Tekintettel a sok kételyre és a káosz elkerülésére, ezen a bajnokságon nincs érvényben a szabad HD választása, minden modkategóriát úgy kell játszani ahogy az a mappoolban van
  8. Meccspont esetén automatikusan a vesztésre álló csapat JokerMap-ja következik, függetlenül a választási sorrendtől és a mappooltól
  9. JokerMap: Minden forduló regisztrációjakor beadott saját mapja a csapatnak. Szabályok ezzel kapcsolatban:
    1. A JokerMap lehet bármilyen státuszban (ranked/pending/loved) de nem lehet hosszabb 5 percnél
    2. A több pp-vel rendelkező játékosnak a csapatból a Top Perfomance pontjához képest maximum 2 csillaggal lehet nagyobb a választott JokerMap. Ez azért kell, hogy a véletlenszerű Centipede-eket meg hasonlókat elkerüljük. A JokerMap nem lehet a csapatban valamelyik játékos által készített beatmap
    3. A map, beküldés után a Szervezők által lesz megvitatva, és felvesszük a kapcsolatot, ha az elfogadással probléma merül fel
    4. A JokerMap-ot a kiírt mappool után MAXIMUM 2 nap késéssel fogadunk el
    5. Nem beküldött/későn beküldött JokerMap esetén a mappoolból lehet majd választani
    6. Minden új mappoolhoz új JokerMap beküldése is szükséges, az előző nem használható újra
    7. A JokerMap publikálva lesz, ergo mindenki tudni fog arról, hogy melyik csapatnak mi a JokerMap-ja
    8. JokerMap megnyerésével döntetlen állásba kerülés esetén automatikusan a TieBreaker kerül lejátszásra
    9. JokerMap megnyerésével de nem döntetlen állásba kerülés esetén az ellenfél csapat mapválasztásával folytatódik a meccs
    10. A JokerMap lejátszási módjáról a JokerMap tulajdonos csapata dönt, ez lehet bármilyen mod a mappoolhoz viszonyítva
    11. JokerMap-ot nem lehet bannolni.
    12. NoFail nem használható, ergo ha valamelyik csapat elfailel, nem lesz esély visszajönni, automatikusan az a csapat nyeri a pontot amelyik nem failelt el
    13. A multiplayer lobby-t a játékszervező hozza létre, és a host is csak a játékvezetőknél lesz, warm-up választás kivételével csak a játékvezető rakhatja be az adott mapokat az adott moddal együtt
    Bármi egyéb kérdés esetén discordon kereshetsz minket.

Egyéb szabályok
  1. Rossz internet kapcsolat esetén, MAXIMUM egyszeri disconnect alkalmával közös megegyezés alapján újrajátszhatja a két csapat az adott mapot
  2. Mivel ez egy barátságos bajnokság, semmiféle drámából/ócsárlásból nem kérünk a meccsek alatt! Ez vonatkozik ingame és twitch-en is, megszegése kizárással jár

Jelentkezett Csapatok


TBA


Mappoolok


TBA


Ágrajzok


TBA


Meccsek beosztása


TBA

-Rik-
im pogging out of my chair rn
Hullahopp
poggers
Akko The Rock
poggers
Zoli
i lost KEKL
Sasii
pogpogpogpog
rom btw
we out here pogging
Spkz
Tashigi
I'm lonely :|
Krisz0618
poggerino
Infamy_
pepega
Please sign in to reply.

New reply