Üdvözlök minden kedves érdeklődőt a Hungarian osu! Tournament 2020 nyári eseményén!
Tehát most 2 személyes csapatok jelentkezését várjuk!
Jelentkezni a Discord Szerveren tudsz!
Staff
Szabályzat és egyéb fontos dolgok
Díjazás
- A díjazás még a jelentkezettek számától függően kerül majd kihírdetésre a regisztrációk lezárása után.
Seed
- Előreláthatólag az un. "Ranked seed" alapján fognak születni az ellenfelek kiválasztása. Ez azt jelenti, hogy a csapat átlag rangsorszáma alapján a legerősebb játékos összekerül szintúgy a csapat átlag rangsorszám alapján leggyengébb ellen, majd a második legerősebb a második leggyengébb ellen, és így tovább míg a lista össze nem ér a két végponttól.
- Selejtezők várhatóak attól függően mennyi csapat jelentkezik. Sejeltezők után derülnek ki a csapatok ellenfelei. Ezek a selejtezők nem lesznek közvetítve.
- A legjobb X még függ a jelentkezettek számától.
Versenyszabályzat
- A bajnokságot 2v2 formában, a Double Elimination versenyforma szabályaival körbefoglalva fogjuk lebonyolítani, "Score v2" pontozással
- A meccsek túlnyomó többségben hétvégente (Péntek-Szombat-Vasárnap) lesznek megtartva, kivétel ha a két csapat egyikének sem jó az időpont, ilyenkor közös megegyezés alapján játszák le a meccsüket
- Minden hétvégén lesznek meccsek, és minden új fordulóra új mappool is lesz
- A mappool mindig egy héttel az adott forduló előtt lesz kirakva
- Mapválasztók abba a kategóriába nem választhatnak mapot, ahova jelentkeztek
- Nem megjelenés esetén 10 percet várunk, ellenkező esetben automatikusan a másik fél nyer, kétszer más időpont egyeztetése nélküli nem-megjelenés esetén a következő HoT-ról való kizárási szankciót von maga után
- Egyszeri nem-megjelenés esetén a legközelebbi meccsen 10 pontot levonunk az adott illető roll-jából
Mappool szabályzat
- Minden heti mappool 5 NoMod, 2 Hidden, 2 HardRock, 2 DoubleTime, 2 FreeMod és 1 TieBreakerből fog állni
- Minden modot a következők alapján kell játszani:
- NoMod esetén semmilyen mod nem választható
- Hidden esetén a HD mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
- HardRock esetén a HR mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
- DoubleTime esetén a DT modot a játékvezető rakja be (közös megegyezés alapján lehet NightCore (NC) is), más mod nem választható mellé
- FreeMod esetén mindkét csapatból mindkét játékosnak kötelező az alábbi modok közül választania legalább egyet: HD / HR
- TieBreaker esetén szabadon választható, de nem kötelező az alábbi modok közül választania bárkinek, akár többet is: HD / HR
- Egy játszott mod után nem lehet még egyszer ugyan azt a modot választani (például: ha az egyik csapat HR-t választott, akkor ugyan annak a csapatnak a következő választása nem lehet HR)
Meccsek szabályzata, játék menete
- Amint mindkét csapat megjelent, !roll-olás után amelyik csapatkapitány nagyobb számot dobott, választ először warm-up mapot, majd utána követi a másik csapatkapitány a választással
- A warm-up map nem lehet hosszabb 5 percnél, de lehet bármilyen státuszban (pending/ranked/loved), valamint bármilyen mod használható rajtuk
- Warm-up után, a kisebb számot !roll-olt csapatkapitány bannol mapot először, majd utána következik az ellenfél csapatának a csapatkapitánya (Megjegyzés: ugyan arról a !roll-ról beszélünk, nem lesz esély kétszer !roll-olni)
- Minden csapatnak csak 1db ban lehetősége van
- Bannok után a nagyobbat !roll-olt csapatkapitány választ először mapot, a két csapat lejátsza azt, és a map végén a másik csapatkapitány következik a választással
- Így folytatódik a választás, felváltva, míg az egyik fél meccspontot ért el
- Tekintettel a sok kételyre és a káosz elkerülésére, ezen a bajnokságon nincs érvényben a szabad HD választása, minden modkategóriát úgy kell játszani ahogy az a mappoolban van
- Meccspont esetén automatikusan a vesztésre álló csapat JokerMap-ja következik, függetlenül a választási sorrendtől és a mappooltól
- JokerMap: Minden forduló regisztrációjakor beadott saját mapja a csapatnak. Szabályok ezzel kapcsolatban:
- A JokerMap lehet bármilyen státuszban (ranked/pending/loved) de nem lehet hosszabb 5 percnél
- A több pp-vel rendelkező játékosnak a csapatból a Top Perfomance pontjához képest maximum 2 csillaggal lehet nagyobb a választott JokerMap. Ez azért kell, hogy a véletlenszerű Centipede-eket meg hasonlókat elkerüljük. A JokerMap nem lehet a csapatban valamelyik játékos által készített beatmap
- A map, beküldés után a Szervezők által lesz megvitatva, és felvesszük a kapcsolatot, ha az elfogadással probléma merül fel
- A JokerMap-ot a kiírt mappool után MAXIMUM 2 nap késéssel fogadunk el
- Nem beküldött/későn beküldött JokerMap esetén a mappoolból lehet majd választani
- Minden új mappoolhoz új JokerMap beküldése is szükséges, az előző nem használható újra
- A JokerMap publikálva lesz, ergo mindenki tudni fog arról, hogy melyik csapatnak mi a JokerMap-ja
- JokerMap megnyerésével döntetlen állásba kerülés esetén automatikusan a TieBreaker kerül lejátszásra
- JokerMap megnyerésével de nem döntetlen állásba kerülés esetén az ellenfél csapat mapválasztásával folytatódik a meccs
- A JokerMap lejátszási módjáról a JokerMap tulajdonos csapata dönt, ez lehet bármilyen mod a mappoolhoz viszonyítva
- JokerMap-ot nem lehet bannolni.
- NoFail nem használható, ergo ha valamelyik csapat elfailel, nem lesz esély visszajönni, automatikusan az a csapat nyeri a pontot amelyik nem failelt el
- A multiplayer lobby-t a játékszervező hozza létre, és a host is csak a játékvezetőknél lesz, warm-up választás kivételével csak a játékvezető rakhatja be az adott mapokat az adott moddal együtt
Egyéb szabályok
- Rossz internet kapcsolat esetén, MAXIMUM egyszeri disconnect alkalmával közös megegyezés alapján újrajátszhatja a két csapat az adott mapot
- Mivel ez egy barátságos bajnokság, semmiféle drámából/ócsárlásból nem kérünk a meccsek alatt! Ez vonatkozik ingame és twitch-en is, megszegése kizárással jár