Siinä tapauksessa minä olen kaikista vahvin.clmnt wrote:
ylipaino on ylivoimaa
Siinä tapauksessa minä olen kaikista vahvin.clmnt wrote:
ylipaino on ylivoimaa
etkä ole.. minä olen.Lanttu wrote:
Siinä tapauksessa minä olen kaikista vahvin.
Voiko tästä päätellä ettet halua faggua viereesi?ReZero wrote:
Uguu te senkin uguut
No muun muassa, assemblyillä se nojas muhun nukkuessaan ja yhessä välissä sillä oli pääkin mun sylissä hnnnngh so homo.Zertap wrote:
Voiko tästä päätellä ettet halua faggua viereesi?ReZero wrote:
Uguu te senkin uguut
xD
Aivan, muistan tämän, Faggu went full homo. Otinkohan kuvia tästä, täytyy himas kattoa.ReZero wrote:
No muun muassa, assemblyillä se nojas muhun nukkuessaan ja yhessä välissä sillä oli pääkin mun sylissä hnnnngh so homo.Zertap wrote:
Voiko tästä päätellä ettet halua faggua viereesi?
xD
Kerro toki jos löytyy :D:D muistaakseni kyllä vain silmarilen kiinnitti asiaan enemmän huomiota mutta ehkä olin vaan syönyt liikaa rauskuja tai nukkunut liian vähän että muistaisin tarkastiMianki wrote:
Aivan, muistan tämän, Faggu went full homo. Otinkohan kuvia tästä, täytyy himas kattoa.ReZero wrote:
No muun muassa, assemblyillä se nojas muhun nukkuessaan ja yhessä välissä sillä oli pääkin mun sylissä hnnnngh so homo.
Kaikki sais luvan laihduttaaReZero wrote:
joku saisi luvan laihduttaa
Threadeista löytää jtn. Sitten voi myös mennä hakkaamaan Depatorin että saa sen assykuvat joita se on hamstrannut kohta puoli vuottaReZero wrote:
Oliko noista assykuvista muuten jotain kokoelmaa jossain? Mulla ei oo sieltä mitään kuvia missään
Vain kuvat jossa minä nukun on katsomisen arvoisia vai?Mianki wrote:
En paljon kuvia ottanut, suurin osa siellä threadissä eikä loput oikein katsomisen arvoisia ole.
lol voin tulla vastaan jos olen hereillä oikeaan aikaanReZero wrote:
^
Minä ja Braile tullaan junalla, varmaankin kävellään asemalta jos ei tarvita taksia.
tiedättekö jo mihin aikaan junanne tulee?ReZero wrote:
^
Minä ja Braile tullaan junalla, varmaankin kävellään asemalta jos ei tarvita taksia.
Juna saapuu kokkolaan muistaakseni kolmeltaGeGGuli wrote:
tiedättekö jo mihin aikaan junanne tulee?ReZero wrote:
^
Siis se on katkeillut tässä kokoajan ja on ihan järkyttävän epävakaa.Mukku wrote:
sarcasm?