Baka-san wrote:
Hur hittade ni spelet?

*kollar på landsrankning* Och Finland ligger före oss! D: Perkele, vi måste åtminstone äga Finland?? *spelar meeer*Xuxa wrote:
Ojojoj... nu e vi bara 19# på lands-rankingen, vi måste köra mera
Bäst vi klämmer dem då.trainbottle wrote:
ny undersökning vissar att finnar inte har något liv
Santanimas wrote:
Äh, vem behöver sömn, syre och mat när man har Osu?
Wheee!Real1 wrote:
Förlåt för dubbelposten men, JAG ÄR SVERIGES NUMMER 1 NU!!
Jag vet precis hur det är, jag spelade CTB väldigt mycket förut för att det var grymt kul, och folk var ungefär lika bra som jag. Men sen blev jag bättre än alla... och nu finner jag det inte kul längre att köra låtar och vara bäst hela tiden :/Real1 wrote:
Tackar tackar! Efter att ha blivit nummer ett har jag knappt spelat dock. Jag behöver mer motivation, och top 50 känns alltför långt ifrån.
go visit dreamhackdls4e wrote:
i'm brazilian but my mother lives in sweden.. i hope i'll pay a visit to her this yearany trip suggestion?
Hör av dig nån gång när du är online så kan vi plocka frukter tillsammansLeonS wrote:
Level 30 Osu noob här, Catch the Beat är jag extremt bra på, vanilla Osu! är jag dock en kratta på.
Originalet eller ryska remixen?Tolster wrote:
Ja, Hejsan.
Först när jag började spela undrade jag om det fanns några svenskar här och det fanns det![]()
Men rakt på sak, någon som kolla på melodifestivalens final för ett tag sen? Ni vet väl då "tingeling" låten då, jag har fått en bra mp3a med den. Och jag suger på att göra beatmaps... Så jag tänkte, vill någon av er ta mp3an och göra en beatmap av den?
Den ryska, jag behöver nog träna lite på att spela mer än göra beatmaps, jag har inte gått på hard än.Xuxa wrote:
Originalet eller ryska remixen?Tolster wrote:
Ja, Hejsan.
Först när jag började spela undrade jag om det fanns några svenskar här och det fanns det![]()
Men rakt på sak, någon som kolla på melodifestivalens final för ett tag sen? Ni vet väl då "tingeling" låten då, jag har fått en bra mp3a med den. Och jag suger på att göra beatmaps... Så jag tänkte, vill någon av er ta mp3an och göra en beatmap av den?![]()
Om jag inte var så upptagen med andra beatmaps skulle jag nog försöka mig på den.
lol haha, det äger!! förresten liknar de här smilisarna kirbytwomedium wrote:
Osu är ett roligt spel
MooNiZZ wrote:
Och sen även 4064,45 om man skulle lägga varannat på längden / bredden
Jaha?MooNiZZ wrote:
Något som vi inte finner speciellt intressant att diskutera antar jag
Om ni vann en miljon, skulle ni slösa allt?
förövrigt så går det ca 3367 A4 papper på en kilometer, lagda ovanför varandra, så att de blir så långa som möjligt.
med kortsidorna mot varandra alltså
4761,9 stycken med långsidorna mot varandra.
aldrig hört talas om singoalla så jag säger ballerina, that's for sureXuxa wrote:
Singoalla eller Ballerina-kex?
Men shit O_________o, har du märkt det nu? .______.Jollepoker wrote:
Wut, svenskar, i mitt Osu!?
Dags att köpa e-boksläsare?toad wrote:
jag blir yr när jag ska läser manga på datorn
Bra idé, visste inte ens att det fanns...: D Men dock så har jag ingen aning om vilka märken som är bra, man vill ju inte slösa pengar på något som inte fungerar...Loginer wrote:
Dags att köpa e-boksläsare?toad wrote:
jag blir yr när jag ska läser manga på datorn
jo det är fan så, men småbarnen ska festa och då måste jag ta hand om demReal1 wrote:
Äsch, Valborg. Skräp dag.
Festande fjortisar? Det är ju det värsta med Valborg.MooNiZZ wrote:
jo det är fan så, men småbarnen ska festa och då måste jag ta hand om demReal1 wrote:
usch, jo well de flesta festar på valborg, inte bara fjortisar, utan även min dåvarande flickvän som det nu är slut med.Real1 wrote:
Festande fjortisar? Det är ju det värsta med Valborg.MooNiZZ wrote:
Dagens ungdom.
In other news
Fan alltså, folk bara åker om mig i ranken, trots att jag spelar varje dag. Jäkla deppigt. Ingen glor på mina maps. Trots att en av dem varit bubblad i mer än 1 jävla månad. Väldigt kul nu när man vrtkligen börjar bli bra på att mappa. Det var MYCKET lättare för mig att få uppmärksamhet till mina maps med det förra systemet.
osu! börjar kännas... Sämre... Jag kanske drar vidare om det inte vänder snart för mig.
tjöta på bats, det är det enda rättaReal1 wrote:
Tror inte det kommer funka. Men vi får se. Skulle inte förvåna mig om min map fortfarande inte fått nån reply TROTS sin 14 priority + bubble om ytterligare en månad.