forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,943
show more
heintsi
Silti ruotsia opetetaan koulussa toisena kielenä niiden pienten alueiden takia. En näe järkeä
Sutsuka
.
heintsi
Tämä posti oli pakko editoida pois, tuli vähän riehuttua <.<
Kuva iloisesta karkista on varmaan viihdyttävämpää luettavaa.

Sutsuka
.
heintsi
Jep, tuossapa hyvä syy miksi ruotsin kielen oppiminen pakollisena voitaisiin poistaa.
Mut tuskin vaikuttaisi itseni suhtautumista ruotsinkieleen kovinkaan paljoa tuo muutos tosin näin kun asun Vaasassa, tuntuu että tää koko paikka on ruotsalaisten vallassa eikä suomea kuule missään.
Mara
ITT: rage
Topic Starter
IppE
Brooklyn rage
heintsi

LunaticMara wrote:

ITT: rage
pyh,mielipiteiden esilletuomista. karkeista vaan
Mara
Vastalause hyväksytty, jatkakaa.
Sutsuka
Kukaan ei jatkanut
Cheala
Ruotsi on vaan harvinaisen tyhmän kuulonen kieli, mut on kans harvinaisen helppoa. >_>
Sutsuka
.
Lanttu
Minä olisin paljon mielummin lukenu heintsin pitkää selitystä kuin katsonut karkkeja. ;_; Mutta minä myöhästyin..
AzureDraco_old
Voisimme kaikki opiskella konekieltä, sitte oltaisiin iloisia ^^

while(ruotsi)
{
Ruotsi.reputation--;
if(ruotsi != true)
{
break;
}
else
continue;
}

ja seuraavaks joku sanoo et mun koodis on joku virhe mut whatever
heintsi

Lanttu wrote:

Minä olisin paljon mielummin lukenu heintsin pitkää selitystä kuin katsonut karkkeja. ;_; Mutta minä myöhästyin..
vihasin liikaa ruotsalasten kieltä aamuneljän aikaan. :< eikä siinä mitään rakentavaa juttua oikeastaan ollut..

Sutsuka wrote:

Ja se ei ole helppoa. Piste.
Ei todellakaan. Mulla meinaa sekottua englannin kielioppi ruotsin kanssa, enkä oo tosiaankaan opettelemassa ruotsin kielioppia uudestaan vaikka työ sitä vaatisi(ainakaan 8 euron nälkäpalkkatyön takia, durrr)
thelewa
Kyllä ruotsi on musta aina tuntunut helpolta JOS sitä vaan jaksais opiskella. Mutta kun ei jaksa. Varsinkin kun sen kokee turhaksi kieleksi alusta asti.
Cheala

ragelewa wrote:

Kyllä ruotsi on musta aina tuntunut helpolta JOS sitä vaan jaksais opiskella. Mutta kun ei jaksa. Varsinkin kun sen kokee turhaksi kieleksi alusta asti.
Mulla oli vaan niin huono opettaja etten jaksanu kunnolla. ''Noniin lapsukaiset, tehdäänpäs nyt jotain kivaa! Jos olette kilttejä saatte karkin!'' -tyyliin. -.-
Mara
Tehtiin kaverin kanssa natsiparodia luokassa, kun opettaja tuli paikalle. Minulla oli kädessä Saksan lippu kun kaveri huuteli SIEG HEILIÄ.

Good times.
Topic Starter
IppE
Mara, miten toi liittyy mihinkään?
Mara
Kyseinen opettaja opetti ruotsia sekä saksaa.
Sutsuka
.
Mara
k
Depator
Onko porukkaa menossa Assemblyille?
Depator
Ja miksi signature ei toimi minulla?
Mara
Älä quick replyy lol
Depator
No mutta minä olenkin Derpator.. :roll:
Mara
Selvä tämä.
AzureDraco_old
en ole menossa assemblyyn, meen traconii ja ennen sitä ajattelin vaan koodata hikisenä ja pelata pelei ^^;
Pegram
En mene varmaan minnekään muualle kun Viipuriin (kyseinen matka estää pääsyni Traconiin) ja Särkänniemeen, Assyille en jaksa järjestää rahoja enkä kyytiä enkä majoitusta joten meh :L

Ei siinä ruotsin kielessä niin paljon vikaa ole, suurempi ongelma ovat ihmiset jotka puhuvat sitä.
Topic Starter
IppE

XZero94 wrote:

Ei siinä ruotsin kielessä niin paljon vikaa ole, suurempi ongelma ovat ihmiset jotka puhuvat sitä.
Taasko tässä mennään näihin tyhmiin stereotypioihin?
Pegram

IppE602 wrote:

Taasko tässä mennään näihin tyhmiin stereotypioihin?
Itse menit
Mara
Ostin uuden hiiren, Logitechin MX 518.

Razer Copperhead, olet palvellut minua monta vuotta. On aika erota, rakkaani.
Sutsuka

LunaticMara wrote:

Tervetuloa kerhoon.
MagicalBloom

Sutsuka wrote:

LunaticMara wrote:

Tervetuloa kerhoon.
Tervetuloa kerhoon.(2)
Pegram

Sutsuka|#finnish wrote:

Paska peli
Totuuden kuulee sukan suusta
Topic Starter
IppE

XZero94 wrote:

Sutsuka|#finnish wrote:

Paska peli
Totuuden kuulee sukan suusta
Olen samaa mieltä. Silti pelaan.

;______________________________________________________________________________;
thelewa
lololo kaikilla on mx 518
thelewa

Mukku wrote:

Katsoin juuri Ano Hi Mita Hana No Namae O Bokutachi Wa Mada Shiranai episoodi 8 enkä ole vuotanut miehisiä kyyneliä näin paljon sitten Clannadin.. Mitä helvettiä oikeasti D::;
katoin sen jakson justiinsa ei herranjumala niitä kyyneliä apua
Lanttu
Niin mitkä kevätanimet.. Kaikki on vähän jääny kesken. Ton ano-hanan vois kyllä ehkä kattoa kun se kuulostaa NIIN HIENOLTA JA KAUNIILTA JA UPEALTA SARJALTA. Noh, ainaki se on nätillä tyylillä tehty.

Tiger & Bunnyä aloitin seuraamaan eilen, ja olen täysin rakastunu tähän tiikerityyppiin<3<3<3<
thelewa

Lanttu wrote:

Niin mitkä kevätanimet.. Kaikki on vähän jääny kesken. Ton ano-hanan vois kyllä ehkä kattoa kun se kuulostaa NIIN HIENOLTA JA KAUNIILTA JA UPEALTA SARJALTA. Noh, ainaki se on nätillä tyylillä tehty.

Tiger & Bunnyä aloitin seuraamaan eilen, ja olen täysin rakastunu tähän tiikerityyppiin<3<3<3<
katso ano hana, katso se, katso se jumalauta

katoin just viimeisen jakson.

;________________________________________________;

tai sitten älä jos et oo itkupilli
Sutsuka
Jätän paskan sarjan ragettamisen väliin ja sanon vaan että meillä on tuo animu aluekkin.

In4 lol sukka ei arvosta hyvää animea.
Mianki
te ette arvosta anime keskustelu thredia ;_;
Sutsuka
.
Cheala
Tekis mieli alkaa kattoo jotain animea mut en jaksa kun kone kuitenkin sammuu kesken jakson >_>
thelewa
Mutta tämä on yleinen keskustelu eli täällä saa puhua mistä haluaa anteeksi vain :) se on sitten oma valinta meneekö puhumaan japanin animoinneista niille omistetulle topicille vai puhuuko niistä topicissa missä saa puhua mistä vain

ja cheala lahjoitan kohta sulle uuden koneen kun käy sääliksi
Lanttu

Sutsuka wrote:

Jätän paskan sarjan ragettamisen väliin
omg
Ja quotaan lewaa.

Ja jatkan ANIMEN KATSOMISTA, koska siinä on IHANA KIVA PARTAMIES<3, moi.
Sutsuka
.
Lanttu
Paitsi että en minä ole mitään vittuillut taaskaan.
Sutsuka

Lanttu wrote:

Sutsuka wrote:

Jätän paskan sarjan ragettamisen väliin
omg
Ok.
Lanttu

Sutsuka wrote:

Ok.
Sitä minä vaan että taitaa olla eka kerta kun näen sun JÄTTÄVÄN VÄLIIN JONKU SARJAN RAGETTAMISEN, minusta se on ihan omgin arvonen suoritus.

Oli muuten ihanan sisällökäs viesti.
Sutsuka
Ihan ku kukaan muukaan koko foorumilla koskaan postaisi mitään ''sisällökästä''.

Ja kuten sanoin.

Lanttu wrote:

omgin arvonen suoritus.
OK.
Lanttu
Noooo tuo on kyllä totta, hurp di durp.

Ole hyvä vaan.
AzureDraco_old
ja nyt menemme kiihkeästä arguementti showsta mainostauolle, keskustelu jatkuu hetken kuluttua

Pegram
Oot vaan hyytelö kun omistan tuon kortin >:V
Mianki
Kahvi porisee~

Depator
Nyt kaikki JPopsukiin lataamaan kaikki mahdollinen koska 10 miljoonaa ladattua torrenttia ja sen kunniaksi Heinäkuun 4. päivään asti kaikki on freeleechiä!!!!!!
Topic Starter
IppE
Muttakun

Depator
What have you done
thelewa
>870gb

HAHAHAHAHAHAHA
Topic Starter
IppE
Problem?
Mianki
lol mun läppäris on kovalevytilaa vaa 140 Gt
Mianki

ragelewa wrote:

Mukku wrote:

Katsoin juuri Ano Hi Mita Hana No Namae O Bokutachi Wa Mada Shiranai episoodi 8 enkä ole vuotanut miehisiä kyyneliä näin paljon sitten Clannadin.. Mitä helvettiä oikeasti D::;
katoin sen jakson justiinsa ei herranjumala niitä kyyneliä apua
Minulla ei ole sydäntä kun en itkenyt?
MagicalBloom
Tuo Touhou collectioni on must have. Toisaalta jos ei ole noin paljoa tilaa niin sen saa myös lossy versiona ja sillä ei ole kokoa kuin about 200 gigaa.
Topic Starter
IppE
Mutta kun pitää hifistellä ja VBR V2 alkaa oikeesti särkeä sitä ääntä joissain biiseissä.
MagicalBloom
Totta, hifistely on voittoa.
Lanttu
Kaikki touhou-musiikki on sitä samaa pimputusta, onko järkeä tommosessa paketissa?

/me juoksee karkuun murhanhimoisia touhoufaneja
Depator
Ja minä kun luulin että 28Gb(n.5000~ biisua] touhou pimputusta on paljon ;__;
thelewa

Lanttu wrote:

Kaikki touhou-musiikki on sitä samaa pimputusta, onko järkeä tommosessa paketissa?

/agree

Kun on kuullut yhden kappaleen niin on kuullut kaikki, niissä on jokaisessa sama melodia.

just my 2 cents ja pakko lähteä itsekkin pakoon ippeä
heintsi

ragelewa wrote:

Lanttu wrote:

/agree

Kun on kuullut yhden kappaleen niin on kuullut kaikki, niissä on jokaisessa sama melodia.

just my 2 cents ja pakko lähteä itsekkin pakoon ippeä
Karataan kaikki yhdessä~

Noh, kuten joskus oon sanonu niin jotkut remixit on oikeasti tosi hienoja ja hyvin tehtyjä, mutta suurin osa on sitä samaa ja nyt huomaan että toistankin tässä vaan samaa mitä muut on kertoillut, eli otetaanpa jalat alle ja juostaan karkuun~
thelewa
kun on yhden suomalaisen postauksen lukenut on lukenut ne kaikki kun kaikki vaan karkaa
MagicalBloom
:evil:

Pitää ilmeisesti ottaa rynnäkkökivääri mukaan sinne särkänniemeen.

No ei nyt sentään.. nämä on näitä kuuluisia makukysymyksiä. Jotkut tykkää ja jotkut eivät.
AzureDraco_old
Ite oon vissii sitte ihan musiikkitajuton tyyppi, yks mun IRL kaveri kerran sano että kaikki final fantasy tappelu biisit on samanlaisii vaikken ite huomaa niis mitää samanlaisuuksia :p

Mut kaikil on oma mielipiteensä, ite ainaki pidän touhou biiseistä (CHEEEEEEEEEN)
Topic Starter
IppE
Kyllähän niissä tosiaan samoja melodioita toistetaan mutta onneks ne on harvoin huonoja ja jotkut circlet kyllä onnistuu hukuttamaan kaikki yhtäläisyydet alkuperäisen kanssa mukavasti.
heintsi
Touhou jazz arranget <3
Lanttu

heintsi wrote:

Touhou jazz arranget <3
No tämä kiinnostaa muakin, linkkiä plz<3

jazz tekee kaikesta parempaa~
heintsi
Touhou Jazz

Tuonne oon jazzbiiisejä keränny, kaikki melkein hyviä :3

classic arrangements & unplugged

tossa kans jotain jotka on ihan kivoja, rauhallisia klassisia sovituksia ja sit siinä o kans folkkia

orchestral arrangements & folk part 2

Tossa jotain

terveisin heintsi "en tykkää touhoumusiikista".
Mara

Nyt se IppE missas.
Depator
Minullapa on koko esitys koneella 1080p laatuisena 8-)
Topic Starter
IppE

Derpator wrote:

Tuo oli uusi konsertti ja tuli livenä pölhö, on mullakin niitä edellisiä koneella.
Pegram

IppE602 wrote:

Derpator wrote:

Tuo oli uusi konsertti ja tuli livenä pölhö, on mullakin niitä edellisiä koneella.
Mutta missasitkos tuon?

taas uus ava
Topic Starter
IppE

XZero94 wrote:

taas uus ava
koska viewtopic.php?p=912149#p912149
Mianki
Päivän piristys ainakin mulle :D

Lanttu
MITEN JOKU KEHTAA JÄTTÄÄ VIDEON KAHTA SEKUNTIA VAILLE KESKEN, EI JUMALAUTA MITEN VIHASEKSI TOLLANEN MINUT TEKEE.

...Mutta EI HYVÄ JEESUS ETTÄ TUO VIDEO OLI IHANA<3 *pyörii lattialla*
Mianki
kyllä siellä oli jotain 10-30 minuutin versioita mut niis oli huono ääni ja video :P
Mianki
lol, hyvää ilmaista musaa voi lataa tuolta http://ruffbeatz.com/

Preview uusimmasta setistä :P
Topic Starter
IppE
Jännä tuo kuva siinä ainakin. Toisaalta Mio ei ole loli ;_;
Depator

Mianki wrote:

lol, hyvää ilmaista musaa voi lataa tuolta http://ruffbeatz.com
Mara

kuka helvetti
Depator
Se yrittää varmasti hakkeroida sun steam accountin.
Mara
Ainahan ne.
Topic Starter
IppE

Joo.
Mara
Lantun nimi mainitaan uusimmassa osu! Monthlyssä, sillä Garvenia haastateltiin.

Lanttu
Garven, Garven, Garven~<3 \>u</
Topic Starter
IppE

Tällästä tänään.
Mara
Olen Helsingissä. Just sayin'. Kerron enemmän, kun pääsen pois.
thelewa
EI HELSINKI OO "PAIKKA" SÄ HUIJASIT

MÄ OON OLLU PAIKASSA KANSSA JA MÄ LUULIN ETTÄ SÄ OOT MENOSSA SAMAAN PAIKKAAN. MUTTA TOI ON ERI PAIKKA
Topic Starter
IppE

ragelewa wrote:

EI HELSINKI OO "PAIKKA" SÄ HUIJASIT

MÄ OON OLLU PAIKASSA KANSSA JA MÄ LUULIN ETTÄ SÄ OOT MENOSSA SAMAAN PAIKKAAN. MUTTA TOI ON ERI PAIKKA
Se on aika paikkakohtaista tuo tollanen.
Mianki

LunaticMara wrote:

Olen Helsingissä. Just sayin'. Kerron enemmän, kun pääsen pois.
Tuu meille tekee lolirape
thelewa
olen lolien raiskausta vastaan
Topic Starter
IppE

ragelewa wrote:

olen lolien raiskausta vastaan
Hyväilkäämme niitä tunteellisesti.
show more
Please sign in to reply.

New reply