Silti ruotsia opetetaan koulussa toisena kielenä niiden pienten alueiden takia. En näe järkeä
pyh,LunaticMara wrote:
ITT: rage
vihasin liikaa ruotsalasten kieltä aamuneljän aikaan. :< eikä siinä mitään rakentavaa juttua oikeastaan ollut..Lanttu wrote:
Minä olisin paljon mielummin lukenu heintsin pitkää selitystä kuin katsonut karkkeja. ;_; Mutta minä myöhästyin..
Ei todellakaan. Mulla meinaa sekottua englannin kielioppi ruotsin kanssa, enkä oo tosiaankaan opettelemassa ruotsin kielioppia uudestaan vaikka työ sitä vaatisi(ainakaan 8 euron nälkäpalkkatyön takia, durrr)Sutsuka wrote:
Ja se ei ole helppoa. Piste.
Mulla oli vaan niin huono opettaja etten jaksanu kunnolla. ''Noniin lapsukaiset, tehdäänpäs nyt jotain kivaa! Jos olette kilttejä saatte karkin!'' -tyyliin. -.-ragelewa wrote:
Kyllä ruotsi on musta aina tuntunut helpolta JOS sitä vaan jaksais opiskella. Mutta kun ei jaksa. Varsinkin kun sen kokee turhaksi kieleksi alusta asti.
Itse menitIppE602 wrote:
Taasko tässä mennään näihin tyhmiin stereotypioihin?
Tervetuloa kerhoon.LunaticMara wrote:
Ostin uuden hiiren, Logitechin MX 518.
Tervetuloa kerhoon.(2)Sutsuka wrote:
Tervetuloa kerhoon.LunaticMara wrote:
Ostin uuden hiiren, Logitechin MX 518.
Totuuden kuulee sukan suustaSutsuka|#finnish wrote:
Paska peli
katoin sen jakson justiinsa ei herranjumala niitä kyyneliä apuaMukku wrote:
Katsoin juuri Ano Hi Mita Hana No Namae O Bokutachi Wa Mada Shiranai episoodi 8 enkä ole vuotanut miehisiä kyyneliä näin paljon sitten Clannadin.. Mitä helvettiä oikeasti D::;
katso ano hana, katso se, katso se jumalautaLanttu wrote:
Niin mitkä kevätanimet.. Kaikki on vähän jääny kesken. Ton ano-hanan vois kyllä ehkä kattoa kun se kuulostaa NIIN HIENOLTA JA KAUNIILTA JA UPEALTA SARJALTA. Noh, ainaki se on nätillä tyylillä tehty.
Tiger & Bunnyä aloitin seuraamaan eilen, ja olen täysin rakastunu tähän tiikerityyppiin<3<3<3<
omgSutsuka wrote:
Jätän paskan sarjan ragettamisen väliin
Ok.Lanttu wrote:
omgSutsuka wrote:
Jätän paskan sarjan ragettamisen väliin
Sitä minä vaan että taitaa olla eka kerta kun näen sun JÄTTÄVÄN VÄLIIN JONKU SARJAN RAGETTAMISEN, minusta se on ihan omgin arvonen suoritus.Sutsuka wrote:
Ok.
OK.Lanttu wrote:
omgin arvonen suoritus.
Minulla ei ole sydäntä kun en itkenyt?ragelewa wrote:
katoin sen jakson justiinsa ei herranjumala niitä kyyneliä apuaMukku wrote:
Katsoin juuri Ano Hi Mita Hana No Namae O Bokutachi Wa Mada Shiranai episoodi 8 enkä ole vuotanut miehisiä kyyneliä näin paljon sitten Clannadin.. Mitä helvettiä oikeasti D::;
/agreeLanttu wrote:
Kaikki touhou-musiikki on sitä samaa pimputusta, onko järkeä tommosessa paketissa?
/me juoksee karkuun murhanhimoisia touhoufaneja
Karataan kaikki yhdessä~ragelewa wrote:
/agreeLanttu wrote:
Kaikki touhou-musiikki on sitä samaa pimputusta, onko järkeä tommosessa paketissa?
/me juoksee karkuun murhanhimoisia touhoufaneja
Kun on kuullut yhden kappaleen niin on kuullut kaikki, niissä on jokaisessa sama melodia.
just my 2 cents ja pakko lähteä itsekkin pakoon ippeä
No tämä kiinnostaa muakin, linkkiä plz<3heintsi wrote:
Touhou jazz arranget <3
Mutta missasitkos tuon?IppE602 wrote:
Tuo oli uusi konsertti ja tuli livenä pölhö, on mullakin niitä edellisiä koneella.Derpator wrote:
Minullapa on koko esitys koneella 1080p laatuisena
koska viewtopic.php?p=912149#p912149XZero94 wrote:
taas uus ava
Mianki wrote:
lol, hyvää ilmaista musaa voi lataa tuolta http://ruffbeatz.com
Tuu meille tekee lolirapeLunaticMara wrote:
Olen Helsingissä. Just sayin'. Kerron enemmän, kun pääsen pois.