pics or it didnt happen mara 

Henkilön joka tekee työvuorolistat sinun työpaikalla.heintsi wrote:
Kenet mää saan tappaa?
IppE602 wrote:
Onko sulla jotain ruotsalaisia vastaan?
Tämä toimis kaikista parhaiten.AzureDraco wrote:
no jos totta puhutaan nii ite oon sitä mieltä että kaikki sais opetella englantia. Sais jokainen maa pitää oman natiivi kielensä ja muitten kans puhuu tolla "yleis" kielellä. Mutta se ei varmaan koskaa tapahdu ku on juuri kaiken maailman ranskiksii, espanjalaisii, saksalaisii jne jotka ovat sitä mieltä että he pitävät oman kielensä niin tärkeänä ettei englishä tarvi muka opiskella :p
pyh,LunaticMara wrote:
ITT: rage
vihasin liikaa ruotsalasten kieltä aamuneljän aikaan. :< eikä siinä mitään rakentavaa juttua oikeastaan ollut..Lanttu wrote:
Minä olisin paljon mielummin lukenu heintsin pitkää selitystä kuin katsonut karkkeja. ;_; Mutta minä myöhästyin..
Ei todellakaan. Mulla meinaa sekottua englannin kielioppi ruotsin kanssa, enkä oo tosiaankaan opettelemassa ruotsin kielioppia uudestaan vaikka työ sitä vaatisi(ainakaan 8 euron nälkäpalkkatyön takia, durrr)Sutsuka wrote:
Ja se ei ole helppoa. Piste.
Mulla oli vaan niin huono opettaja etten jaksanu kunnolla. ''Noniin lapsukaiset, tehdäänpäs nyt jotain kivaa! Jos olette kilttejä saatte karkin!'' -tyyliin. -.-ragelewa wrote:
Kyllä ruotsi on musta aina tuntunut helpolta JOS sitä vaan jaksais opiskella. Mutta kun ei jaksa. Varsinkin kun sen kokee turhaksi kieleksi alusta asti.
Itse menitIppE602 wrote:
Taasko tässä mennään näihin tyhmiin stereotypioihin?
Tervetuloa kerhoon.LunaticMara wrote:
Ostin uuden hiiren, Logitechin MX 518.
Tervetuloa kerhoon.(2)Sutsuka wrote:
Tervetuloa kerhoon.LunaticMara wrote:
Ostin uuden hiiren, Logitechin MX 518.
Totuuden kuulee sukan suustaSutsuka|#finnish wrote:
Paska peli
katoin sen jakson justiinsa ei herranjumala niitä kyyneliä apuaMukku wrote:
Katsoin juuri Ano Hi Mita Hana No Namae O Bokutachi Wa Mada Shiranai episoodi 8 enkä ole vuotanut miehisiä kyyneliä näin paljon sitten Clannadin.. Mitä helvettiä oikeasti D::;
katso ano hana, katso se, katso se jumalautaLanttu wrote:
Niin mitkä kevätanimet.. Kaikki on vähän jääny kesken. Ton ano-hanan vois kyllä ehkä kattoa kun se kuulostaa NIIN HIENOLTA JA KAUNIILTA JA UPEALTA SARJALTA. Noh, ainaki se on nätillä tyylillä tehty.
Tiger & Bunnyä aloitin seuraamaan eilen, ja olen täysin rakastunu tähän tiikerityyppiin<3<3<3<
omgSutsuka wrote:
Jätän paskan sarjan ragettamisen väliin
Ok.Lanttu wrote:
omgSutsuka wrote:
Jätän paskan sarjan ragettamisen väliin
Sitä minä vaan että taitaa olla eka kerta kun näen sun JÄTTÄVÄN VÄLIIN JONKU SARJAN RAGETTAMISEN, minusta se on ihan omgin arvonen suoritus.Sutsuka wrote:
Ok.
OK.Lanttu wrote:
omgin arvonen suoritus.
Minulla ei ole sydäntä kun en itkenyt?ragelewa wrote:
katoin sen jakson justiinsa ei herranjumala niitä kyyneliä apuaMukku wrote:
Katsoin juuri Ano Hi Mita Hana No Namae O Bokutachi Wa Mada Shiranai episoodi 8 enkä ole vuotanut miehisiä kyyneliä näin paljon sitten Clannadin.. Mitä helvettiä oikeasti D::;
/agreeLanttu wrote:
Kaikki touhou-musiikki on sitä samaa pimputusta, onko järkeä tommosessa paketissa?
/me juoksee karkuun murhanhimoisia touhoufaneja
Karataan kaikki yhdessä~ragelewa wrote:
/agreeLanttu wrote:
Kaikki touhou-musiikki on sitä samaa pimputusta, onko järkeä tommosessa paketissa?
/me juoksee karkuun murhanhimoisia touhoufaneja
Kun on kuullut yhden kappaleen niin on kuullut kaikki, niissä on jokaisessa sama melodia.
just my 2 cents ja pakko lähteä itsekkin pakoon ippeä
No tämä kiinnostaa muakin, linkkiä plz<3heintsi wrote:
Touhou jazz arranget <3
Mutta missasitkos tuon?IppE602 wrote:
Tuo oli uusi konsertti ja tuli livenä pölhö, on mullakin niitä edellisiä koneella.Derpator wrote:
Minullapa on koko esitys koneella 1080p laatuisena
koska viewtopic.php?p=912149#p912149XZero94 wrote:
taas uus ava