forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,943
show more
Cheala
Viikko koulua jäljellä...
Topic Starter
IppE
eipä tää loma paljon arjesta eroa~
heintsi

Sutsuka wrote:

heintsi wrote:

Ja loma ei ala ikään mulla. viikonloputkin töissä sunnuntai mukaan lukien.
Hei niin mullakin! /o/
Kai sentään vecto-viikonloppu on vapaa? :<

edit: eikun ainiin, teillä oli se lomareissu ehkä..
Sutsuka

heintsi wrote:

Kai sentään vecto-viikonloppu on vapaa? :<

edit: eikun ainiin, teillä oli se lomareissu ehkä..
Jepa.
Ei kuitenkaan vielä tiedetä päästäänkö sinne että saatan tulla vectoille.
Työajatki on oikeestaan tosi joustavia että niissä tuskin tulee ongelmia.
Mara

Hieno avat- no mitä vittua saatana
thelewa
Aikamoinen hermanni
Topic Starter
IppE
Herman von Sodomy
Mara
Kiinnostaisiko porukkaa tehä hemmetin pitkä suomimaratooni? Olisi sellainen hemmetin iso projekti, pitkä beatmap, SB ja käännökset. Sisältäisi iskelmää, suomirockia yms.
Topic Starter
IppE
Voin tehdä SB elementit :3
Mara
Asiaa.
Mianki
ehkä :3
Mukku
Katsoin juuri Ano Hi Mita Hana No Namae O Bokutachi Wa Mada Shiranai episoodi 8 enkä ole vuotanut miehisiä kyyneliä näin paljon sitten Clannadin.. Mitä helvettiä oikeasti D::;
Topic Starter
IppE
Vai että näin, pitääkö sekin nyt muka sitten kattoo vai
Sutsuka
.
Cheala

LunaticMara wrote:

Kiinnostaisiko porukkaa tehä hemmetin pitkä suomimaratooni? Olisi sellainen hemmetin iso projekti, pitkä beatmap, SB ja käännökset. Sisältäisi iskelmää, suomirockia yms.
Riippuu vähä mitä kappaleita, voisin yrittää kääntää mut oon kyl varmaa aika fail.
Topic Starter
IppE

Cheala wrote:

Riippuu vähä mitä kappaleita, voisin yrittää kääntää mut oon kyl varmaa aika fail.
It ok, uncle Mara will fix.

Eikö niin Maraseni
Mianki
Husikam

Mianki wrote:

E3 alkoi :3
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
Skyrimin streamia odotellessa (:
Mara

IppE602 wrote:

Cheala wrote:

It ok, uncle Mara will fix.

Eikö niin Maraseni
Enköhän mä voi jossain vaiheessa niitä käännöksiä tarkastella.

Ja Skyrimia odotan itsekkin, mutta kun yhden megan netillä ei HD-striimiä katsota.
Mianki
SESAME STREET KINECT
Mara
LQ-striimi FTW.

Microsoft kusi totaalisesti. Ja Halo 4 (, 5 ja 6) tuli aika yllätyksenä.
Husikam
Oh nam. Skyrim näyttää niiiiiin kauniilta että alkaa ihan masentaa ku kone ei varmasti pyöritä ;__; , pakko alkaa säästää uusia osia varten.
Mara
brb tilaan uuden prossun

also onkohan dual-wield shields mahdollista
Mianki
xbox muahahaha
Husikam
Ei jessus, EA veti tuon esittelyn loistavasti. Ja BF3... GODLIKE!

Ja inb4 ulinaa BF3 vs MW3
Mara
Ei MW3lla ole mitään mahdollisuuksia.

Tai siis, MW2,5.
thelewa
true dat
Topic Starter
IppE
EA: ORIGINORIGINORIGINORIGIN
Ubisoft: UPLAYUPLAYUPLAYUPLAY
Microsoft: KINECTKINECTKINECTKINECTKINECT
Sony: 3D3D3D3D3D3D3D
fakeyuu
arrarrarr.... ragequit!
Tän helteen takia Osussa suorituskyky laskee minimii ku täällä on niinku saunassa konsanaan. DD:
Nyt ei oo väärin toivoa että tuolla ulkosalla olis miinusta! :o
On se kumma jos en ole ainoa. :D
No ei, antaa kesän olla ku kerta on mutta tahtoo kunnon tuulettimen. Mulla on tollane vuodelta nakki ja muusi. tukehtuu*
Husikam
Kun on kuuma ja kerta kesästä puhutaan nii otetaan aiheeksi suunnitelmat:
-Lomareissu
-Festarit
-Mökkeilyä
-osua/taikoa/ctb etc.

Itsehän matkustan vantaalle 17.6-19.6 myötätuulirockiin. Onko muita osuttajia menossa festarille? Avautukaa suunnitelmistanne tänne jos siltä tuntuu.
thelewa
Assembly, ja osuttamista
MagicalBloom
Osua tottakai ja voisi ottaa vähän aurinkoa ja käydä rannalla. Eipä tässä nyt mitään kummempia suunnitelmia ole.. paitsi Desuconiin olen menossa. Onko ketään osuttajia menossa mihinkään coneihin kesällä? 8-)
Pegram
Minä kai menen jonnekin coniin, varmaan ainakin heinäkuussa siihen mikälieconiin missäliekaupungissa, Espoossa kai. Tuskin mulla varsinaisesti mitään kivaa on kesällä kun vanhemmat uliuli ja silleen. Taikossa voisin jaksaa viimein vetää itseni top 100:aan tässä alkukesän aikana, ja jos kiinnostusta löytyy, niin ehkä jopa top 50:een. Lisäksi olisi suunnitelmana olla kaverilla viikko putkeen, ja sitten heintsi ehkä mahdollisesti saattaa harkita uskaltautuvansa käydä täällä kaiketi. Assyt on vielä harkinnassa, mutta ainakin mökillä tulee varmaan käytyä pariin kertaan (hiphei kalastus), mutta siellä ei tietenkään mitenkään voi olla nettiyhteyttä hurr. Parempi tämä varmaan tulee kuitenkin (toivottavasti) olemaan kuin viime kesä, jolloin kone oli takavarikossa :V

tl;dr-fags r fags
fakeyuu
No Osun peluuta nyt tietysti, ja voisiha tuota harrastaa niin sanottua oikeaakin elämää eli käydä neljän seinän ulkopuolellakin.
Itelläki johonki coniin suunnitteila menoa, luultavasti traconiin. Saapa nähdä jos etelään jaksaa matkata täältä hornan kuusesta. :)
Pegram
>oikeaa elämää
>neljän seinän ulkopuolellakin
>coniin menoa

Ei nyt toimi, hei.
Topic Starter
IppE
Opinnäytetyön ja NY yrityksen suunnittelua, animun katselua, yleistä dataamistä, viron viinalomamatka

Ei kai sen kummempia
Mara
Jään talolle.
fakeyuu

XZero94 wrote:

>oikeaa elämää
>coniin menoa

Ei nyt toimi, hei.
Heihei, mutta tuohan oli mitä mainioin idea kesälle :O
Pegram

fakeyuu wrote:

XZero94 wrote:

>oikeaa elämää
>coniin menoa

Ei nyt toimi, hei.
Heihei, mutta tuohan oli mitä mainioin idea kesälle :O
On toki, mutta siinä on ristiriitoja: coneissa käyvillä ei ole oikeaa elämää :?
Topic Starter
IppE
Mitä jos menee coneihin vaan nauraan ihmisille?
fakeyuu

XZero94 wrote:

On toki, mutta siinä on ristiriitoja: coneissa käyvillä ei ole oikeaa elämää :?
Argh, osui ja upposi. En tahtonut vaan myöntää sitä itselleni. :|
Öh ja nauramaan ihmisille vai..noh, hupinsa kullakin.
MagicalBloom
Jos olisi enemmänkin jengiä täältä menossa johonkin coniin niin olisi voinut jotain pientä miittiä voinut sopia mutta aika heikolta vaikuttaa. Voi kyllä olla että ihmiset ei vaan oikeen käy täällä foorumeilla tai sitten kukaan ei vaan halua myöntää menvänsä mihinkään coniin :)

Ja joo... itselläni ei ole oikeaa elämää. Voisi kyllä tehdä jotain neljän seinän ulkopuolellakin mut mitä turhia... ennemmin klikkailen palloja ;)
thelewa
En kyllä väittäisi niin että coneissa kävijöillä ei olisi elämää, siellähän sentään sosialisoidaan jonkin verran ainakin sen perusteella mitä olen kuullut.

Kunnon ihmiset ei käy missään ja pysyy sisällä koska on niin saatanan kuuma ulkona tulispa jo talvi.

TujAuS wrote:

Ja joo... itselläni ei ole oikeaa elämää. Voisi kyllä tehdä jotain neljän seinän ulkopuolellakin mut mitä turhia... ennemmin klikkailen palloja ;)
Pallojen klikkailu kannattaa aina, kesän aikana on myös tarkoituksena katsoa kaikki star trek jaksot.
Husikam
Shh, ei saa toivoa talvea. Saa nauttia kauniista kesäsäästä vielä ku kerkee. Talvella sitte voi istua rauhassa sisällä, mutta kesällä pitää käyä terassilla tms. Näin hyvää ilmaa saa taas sitten talvella oottaa kun kiroaa kun 30 pakkasta täällä stanan korvessa. Nythän mittari näyttää varjossa +30 eli täydellinen ilma osuttaa, am i right?
Topic Starter
IppE

ragelewa wrote:

Kunnon ihmiset ei käy missään ja pysyy sisällä koska on niin saatanan kuuma ulkona tulispa jo talvi.
Olen täysin samaa mieltä.

Helteellä osun pelaaminen on perseestä koska tulee hiki ja rupee käsi tökkimään.
Sitten kun on se 40 astetta pakkasta on kiva pelata osua ikkuna auki niin ei tuo onneton konekkaan ylikuumene.
thelewa

IppE602 wrote:

ragelewa wrote:

Olen täysin samaa mieltä.

Helteellä osun pelaaminen on perseestä koska tulee hiki ja rupee käsi tökkimään.
Sitten kun on se 40 astetta pakkasta on kiva pelata osua ikkuna auki niin ei tuo onneton konekkaan ylikuumene.
<3

ja uskon että jokaisella ihmisellä saa olla omat mielipiteensä tästä asiasta, joku tykkää vähän kylmemmästä ja joku vähän lämpimämmästä säästä.
MagicalBloom
On se ihan jees et on lämmin mutta toi about 30 astetta varjossa on jo vähän turhan paljon... tuolla ulkonahan syttyy tuleen jos viihtyy auringossa viittä minuuttia pidempään ^_^
Topic Starter
IppE
Pikkusisko palo auringossa tossa aamulla kun oli vartin pihalla ilman aurinkorasvaa.

Pelottavaa.
thelewa
Just sitä se kesä teettää, toivottavasti oma sisko ei pala korpuksi
Pegram

TujAuS wrote:

Jos olisi enemmänkin jengiä täältä menossa johonkin coniin niin olisi voinut jotain pientä miittiä voinut sopia mutta aika heikolta vaikuttaa.
Pitkäänhän jostain miitistä on puhuttu, pitäisi vaan tosiaan saada ideoita ja porukan liikkumismahdollisuuksia paremmin selviille kun kerta ollaan hajanaisesti sieltä sun täältä ympäri Suomenmaata :L
Mara
Siis jumalauta, nyt perustetaan Osula jonnekkin ja asutaan kaikki siellä.
Pegram

LunaticMara wrote:

Johan minä Mihun kanssa pitkään keskustelin siitä että se muuttaa meidän yläkertaan ja sinne perustetaan Osula mutta EEEEI
heintsi

LunaticMara wrote:

8beat:iin kaljalle sitten.

ainiin ja xzero, kyllä mun pitää tosiaan siellä sun luona käydä, mutta ajankohtaa en tiedä vielä yhtään, oli puhetta että mentääs särkänniemeen käymään lantun ja sukan ja ehkä mukun kanssa heinäkuussa ni jos sillon tultas hakkaan teille beatmaniaa ja tekemään juttuja?
päivä ja kaikki vielä auki tosin :D in "planning-phase"

PS. Sakanaction on mun maailman paras bändi tämän viikon ajan.

Mara
Pitäs sinne Ouluunkin mennä... Pitäisi varmaan valmistautua jossain vaiheessa.
heintsi

LunaticMara wrote:

Pitäs sinne Ouluunkin mennä... Pitäisi varmaan valmistautua jossain vaiheessa.
ei se vaadi valmistautumusta, muutaku hilaat ittes junaan ja annat junan kuljettaa.
Mara
EIKU PSYYKKINEN VALMISTAUMINEN

Olen harjoitellut tätä jo hieman. Menin tänään ulos. Olin siellä viisi minuuttia.
heintsi

LunaticMara wrote:

EIKU PSYYKKINEN VALMISTAUMINEN

Olen harjoitellut tätä jo hieman. Menin tänään ulos. Olin siellä viisi minuuttia.
sugoi! kokeilepa laittaa märkä, kylmä pyyhe otsan päälle, avaa ikkunat jos ei pihalla olo inspaa :D

ja mitä ihmettä, oothan sä niissä youtube-videoissaki t-paidassa pihalla ja pyörit lumessa? vai olitko näinäki kertoina vaa sen 5 minuuttia jonka kuvaaminen kesti? :D

EDIT: AHAHA TOI VIDEO.. ny kelpaa mennä iltavuoroon töihi :D pelaaminen käsikonsoleilla onki kyllä tosi tympeetä auringonpaistees ku ei näje mitää :DD
Mara

heintsi wrote:

vai olitko näinäki kertoina vaa sen 5 minuuttia jonka kuvaaminen kesti? :D
Vähemmänkin.
heintsi
Luulin että oot luonnon lapsi.
Sutsuka
.
Pegram

heintsi wrote:

ainiin ja zero, kyllä mun pitää tosiaan siellä sun luona käydä, mutta ajankohtaa en tiedä vielä yhtään, oli puhetta että mentääs särkänniemeen käymään lantun ja sukan ja ehkä mukun kanssa heinäkuussa ni jos sillon tultas hakkaan teille beatmaniaa ja tekemään juttuja?
päivä ja kaikki vielä auki tosin :D in "planning-phase"
Jaa että tulis puolet osulaisista kerralla vai :L

Kai sekin käy, muutenkin käy yleensä meillä jotain 8 kaveria kerrallaan, pitää vaan järjestellä vähän kämppää. Mun huoneeseen mahtuu varmaan noin puolitoista henkilöä, niin pitää varmaankin siirtyä kellariin PS2:n kanssa. "Juttuja" on muuten aika laaja käsite, mitähän se mahtais tarkottaa? Satunnaista kaupungilla pyörimistä jos ja kun nyt kerran Tampereelle asti tulette? :P
Topic Starter
IppE

Sutsuka wrote:

Heinäkuussa kuitenkin sitten särkänniemeen minä, Lanttu, Heintsi ja Mukku(?).
Muutkin ovat tervetulleita mukaan.~
Onko tarkempaa päivää tiedossa?
Voisin jopa tulla jos se ei mene mun vironmatkan kanssa päällekkäin.
Sutsuka
.
Topic Starter
IppE
Kun olen virossa se 11-17 :V

Mutta ei minun takia tarvitse suunnitelmia muuttaa.
Depator
-Osu
-Assyt
-Töitä
-Random modailua/säätämistä
-Animea
-Ehkä piipahdan tampereella
-kalastus+
Lappiin viikoksi kalaan
-Yleistä koneelladatailua pelaamista jne.

Olenko liian sosiaalinen sopeutuakseni tänne?
Sutsuka
.
thelewa

Derpator wrote:

-Osu
-Assyt
-Töitä
-Random modailua/säätämistä
-Animea
-Ehkä piipahdan tampereella
-kalastus+
Lappiin viikoksi kalaan
-Yleistä koneelladatailua pelaamista jne.

Olenko liian sosiaalinen sopeutuakseni tänne?
olet

edit: mä oon tampereella nyt varmaan sen kesäkuun njäh
heintsi
Tangina mo!

*vajoaa kassan alle piiloon ja kutistuu planktonin kokoiseksi olemattomaksi olioksi*
Pegram
Apua we're out of heintsi :L

olisin kirjoittanut ketsuppi mutta kukaan ei olisi tajunnut
Mara
Alright, I'm in.
Sutsuka
.
Lanttu

Sutsuka wrote:

Lupasin pistää tämän tänne niin tässä on.
Fuwafuwa ja Punipuni on vaarattomia ja ihan söppänän sulosia<3]
huituituitui~<3 *tökkii ruutua*
Mara
Oletan, että heintsi on oikealla.
Sutsuka
.
Pegram
ei apua
Mara
ok
MagicalBloom
Heintsi on vähän mun näkönen :o
Mianki
mukku ei ole mukun näköinen

ps: tungetaan tämäkin tänne vaikka on jo tuolla Post yourself in real life threadissa jotta voitte inhota :P

Pegram

TujAuS wrote:

Hymiö viittaa siihen että se olisi huono asia?
heintsi
ja silmät kiinni.. :| mukku on aika awesome tossa kuvassa, 100% onnistunu. mutta minä taas, silmät kiinni ja hymy korvissa.

Tuommosen miankin hatun haluaisin, laittaasin seinälle ku en lippiksiä käytä.
Pegram
TYLSÄÄ
Sutsuka
.
heintsi
miankin parta on kyllä niin awesomeness mutta sehän leikkas sen pois :|
huhujen mukaan
Sutsuka
.
heintsi

TujAuS wrote:

Tuossa oon enemmän itteni näkönen mutta silmät kiinni kännin ja väsyn vaikutuksesta. + kaverin lasit päässä. löytyy myös irl threadista mutta kiusataan koska miankikin kiusaa hienolla parralla ja lippiksellä(kade)

PS: nyt kaikki postaa irl-kuvansa eiköstä vaan juu.
Sutsuka
Minusta on tasan yksi kuva ja siinäkin mulla on 3 takkia päällä ja Iron man maski...
heintsi
hah, no kuva sekin on :D sitä paitsi menit aina piiloon etkä anna ottaa kuvaa :7
Mianki
joo ajoin pois kun en jaksanut trimmata joka viikko ;_;
MagicalBloom

XZero94 wrote:

TujAuS wrote:

En tarkoittanut mitään pahaa... hymiö tuli vahingossa ;)

Nyt kun katsoo tuota toista kuvaa niin ei me ollakkaan hirveän samannäköisiä... ehkäpä yhdennäköisyys johtui niistä toisista laseista.
heintsi

TujAuS wrote:

TujAuS wrote:

En tarkoittanut mitään pahaa... hymiö tuli vahingossa ;)

Nyt kun katsoo tuota toista kuvaa niin ei me ollakkaan hirveän samannäköisiä... ehkäpä yhdennäköisyys johtui niistä toisista laseista.
saa ajatella pahaakin ja ihan mitä haluaa, mutta zero veti vaan hätäisiä johtopäätöksiä. en tiedä oonko tässäkää kovin itteni näkönen, äitin eka kommentti ainakin oli että "onpa outo kuva" ehkä oon enemmän itteni tossa mukkuxheintsi kuvassa jos vaa silimät olis aukidasdsafsdfaf.

en tykkää katella omaa pärstää kauan ni laittakaa muutkin kuvia, en erityysesti tykkää omasta naamasta mutta laitoinpa nyt ku tylsää on eikä osuakaan voi pelata tässä helvetillisessä kuumuudessa.
Pegram
En minä tosissani ollutkaan kyllä missään vaiheessa, piti jotain randomia vaan väliin taas heittää.

Itsellä ei edes ole kuvia itsestä. Jostain pari vuotta vanhasta albumista voisi repiä kuvan jossa pelaan Jaappaninmaassa arcade-taikoa niin sen saattaisi uskaltaa postata jonnekin MUUUTTA kun olen siinä niiiiiin pieni q___q

Voin anyway sen ehkä mahdollisesti laittaa jos sen jostain löydän. Parempi tietty ois laittaa joku updatetumpi kuva mutta kun ää ei sellasia uskalla.

Hyvää yötä.
MagicalBloom
Itseltä taitaa löytyä joku kuva itsestäni kun olin viime kesänä eräissä hautajaisissa... ehkä. En kyllä tiedä kehtaanko postata sitä tänne.
Mianki
pienuudesta tuli mieleen :P
Mara
mun ei ees tarvii laittaa mitää kuvaa
heintsi

LunaticMara wrote:

mun ei ees tarvii laittaa mitää kuvaa
Sut kyllä tietää varmaan kaikki miltä näytät :D

En muuten menny nukkumaan, vaan tilasin dealextremestä vihdoin tatin psp:hen ja samalla uuden näytön ds:ään. AAAA ds paras juttuni mitä omistan, jota en ole hetkeen saanut pelata ja kohta saan~
Mara
Onko nyt kivaa?
Topic Starter
IppE
on
Sutsuka
.
thelewa
fap to loli feel like a winner
Lanttu
jännää!

Minä taidan olla tänään huono ihminen ja jäädä kotiin. orz